Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Roadbook i metromierz - podstawy
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 16.04.2024 15:49



Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
Roadbook i metromierz - podstawy 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.12.2004 00:44
Posty: 4145
Miejscowość: Warszawa
Quad: XXc
PostWysłany: 05.05.2011 12:38 
Roadbook i metromierz - podstawy
Aby wdrożyć adeptów prawdziwych rajdów i pokazać, że to wcale nie takie trudne, opracowałem podstawy obsługi metromierza oraz czytania roadbooka, miłej lektury i oczekuję dyskusji w temacie:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

_________________
„Najlepszą modyfikacją, która poprawia osiągi quada, są umiejętności kierowcy quada"
-------------------------------
www.3fun.pl


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.04.2010 17:13
Posty: 969
Miejscowość: Chrzanów
Quad: Frankenstein mkIII ;)
PostWysłany: 05.05.2011 13:50 
Re: Roadbook i metromierz - podstawy
Cholercia 2can - zawodowo :!: Prosto i rzeczowo. :kier: :^^D:
Fajny patent z tymi slajdami!

_________________
pubbloz (czyt. "pablos") / Paweł
ATV-IRBIS-SQUAD
:okok:

BYKOM-STOP
KODEKS QUADOWCA


Ostatnio zmieniony przez pubbloz, 05.05.2011 13:50, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.05.2008 19:54
Posty: 141
Miejscowość: Krzywiń
Quad: Kymco MXU 500
Poprzednie quady: Kymco MXU 250 ale został w rodzinie;)
PostWysłany: 28.02.2017 13:47 
Re: Roadbook i metromierz - podstawy
Witam,
Bardzo ciekawy opis i wyjaśnienia. Generalnie przygotowuję się do pierwszego rajdu CC i ciężko o jakieś konkrety odnośnie nawigowania roadbookiem i metromierzem. Ale już tu jedną cenna info wychwyciłem, ze metromierz należy kasować w miejscu np skrzyżowania czy piktogramu.
Ale mam jeszcze parę pytań.
Czy używając rożnych metromierzy np działających na gps albo podłączonych pod licznik quada będą występowały różnicę w metrach przy tej samej "przeszkodzie"? I czy jest możliwość, ze np organizatora metromierz będzie pokazywał troszkę inaczej niż mój? Chodzi mi o to żebym nie spanikował jak przeszkoda będzie miała być po 100 m a mi wyświetli 105;) I czy jest jakaś norma ile może być odchyłki ?
Co zrobić jak np pomylę trasę? Cofać mapkę roadbooka i spr. metry?
Nie obsługiwałem nigdy roadbooka i metromierza ale z tego co już się wywiedziałem to roadbook przesuwa się jakimś przełącznikiem tak? Jaka jest technika "przesuwania" tych kratek - obrazków czy należy tak jakby całą strone przewinąć czy lepiej po jednej kratce?
Chyba by było na tyle jak mi się coś przypomni to jeszcze będę pisał.
Przepraszam za moje niefachowe pismo i nazwy ale nie jestem żadnym szpecem w tej dziedzinie.
Jeden rajd przejechałem po tracku bez klasyfikacji i wiem jakie błedy popełniłem przy "pakowaniu" quada i siebie. Więc nie chciałbym teraz czegoś nawywijać z tym nawigowaniem.
Dziękuję za już udzielone wskazówki w powyższym poście.
pozdrawiam


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 3 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.