NoDdYls250 napisał(a):
Tu nie chodzi o to czy jesteś lewo czy prawo ręczny i czy ciało macie przechylony bardziej w prawo lub bardziej w lewo, tylko o to jaki macie ustawiony zakres skrętu
Tak, oczywiście, racja, ale... nie zgodzę się. Wolę zakręty w prawo, mimo to lepiej układa mi się ciało na lewo.
I to bez względu na to czy jadę na jednym ze swoich gadów, czy znajomego, czy nawet na Twoim, zawsze będzie tak samo. Promień skrętu nie gra roli, quad skręca tak samo w lewo czy w prawo (może za wyjątkiem modeli, które mają ciasno owiniętą kolumnę kierowniczą w kable, lub kable od zrywki są zbyt krótko podpięte do układu, a przez to uniemożliwiają pełen zakres ruchu)
Jeśli quad nie skręca w prawo i lewo tak samo, radzę sprawdzić rozstaw kół i zbieżność, o ciśnieniu już nie wspominając. Swoją drogą nie oszukujmy się, podczas skrętów nie używamy pełnego zakresu ruchu kierownicy, przy większej prędkości grozi to rolką, zatem wszystko zależy od ridera.