|
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Poltii
Rejestracja: 17.08.2014 19:40 Posty: 27
Imię: Karol
Quad: Polaris Sportsman 850
|
Wysłany: 24.08.2014 17:43
H czy L
Jak w temacie, czym różnią się te dwa tryby biegów?
|
|
|
|
robertmuszka
Rejestracja: 20.09.2011 17:37 Posty: 3420 Miejscowość: wielkopolska wschodnia
Imię: Robert
Quad: g700 2014 camam 800xxc 2015
Poprzednie quady: Eiger, KVF 650, g700 2012
|
Wysłany: 24.08.2014 17:48
Re: H czy L
Bieg H to normalna jazda, a L to reduktor do jazdy terenowej. maszyna jedzie wolniej, ale podzespoły, takie jak silnik, sprzęgło, pasek dostaja mniej po dupce i na więcej starczą, szczególnie pasek napędowy.
|
|
|
|
dominikk14
Rejestracja: 12.09.2010 08:38 Posty: 167
Quad: Polaris Outlaw 500 IRS, Polaris Sportsman 800
|
Wysłany: 24.08.2014 23:01
Re: H czy L
Dokładnie tak jak kolega napisał. I też np jak ciągniemy coś ciężkiego np przyczepkę lub odśnieżamy to też zalecają na L
|
|
|
|
Kordeo
Rejestracja: 11.03.2020 13:31 Posty: 11
|
Wysłany: 29.05.2024 10:23
Re: H czy L
Dzięki za precyzyjną informację w tym zakresie. Również się nad tym zastanawiałem. https://www.twojevent.com/attraction/zespoly-muzyczne/
|
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|
|
|