Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Croatia Trophy 2009 (30.04.2009-08.05.2009)
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 29.04.2024 17:53



Odpowiedz  [ 82 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Croatia Trophy 2009 (30.04.2009-08.05.2009) 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 01.12.2003 02:22
Posty: 84
PostWysłany: 14.01.2009 14:13 
Witam i namawiam !
Croatia Trophy 2009 ( rajd w Chorwacji )
termin 1.05. - 09.05. 2009
-------------------------------
trzy drużyny quadowe się szykują
1. Benek / Kulak
2. Liść / Indonezja
3. Jajcarz / Karpiu
słuchy mnie dochodzą , że Bujan coś kmini z wyjazdem , ale to słuchy.
Namawiam gorąco , powinno być zaje....ście.
Pozdrawiam - Mariusz Kulak[/b]
---------------------------------------------------------------------
dodatkowo cztery albo pięć samochodów z Polski


 
Profil

Rejestracja: 01.12.2003 02:22
Posty: 84
PostWysłany: 14.01.2009 21:30 
KOSZTY :
====================
samochód ( kierowca + pilot ) + żarcie EUR 1.250
ATV ( załoga dwa quady ) + żarcie EUR 1.250
serwis samochód ( dwie osie ) EUR 200
przyczepa EUR 100
serwis auto lub przyczepa ( 3 osiowa ) EUR 300
serwis auto ( 4 osiowy ) EUR 400
żarcie EUR 250
----------------------------------------------------
Łódź - baza rajdu Croatia Trophy - 1.300 km


Ostatnio zmieniony przez mariusz, 14.01.2009 21:35, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil

Rejestracja: 01.12.2003 02:22
Posty: 84
PostWysłany: 14.01.2009 21:33 
Obiecany LIST od ORGANIZATORA CROATIA TROPHY
==========================================
Sorry for late answer but I was out of town for a while.

It is good to hear that friends from Poland are thinking about Croatia Trophy again.

Let me clear something - me and my friends really do not care where does someone comes from and what nationality he is, as long as he is driving by The Rules and does not bring with, or creates atmosphere of discrimination in any sense. The life experience of me and my friends thought us to judge people by the acts, not by the words or nationality or race. Therefore we shall not tolerate any segregation on national base. We do not talk about Polish, Croatian, German …participants-we talk about participants from Poland, Croatia, Germany…Tolerance is the spirit of this event and we are proud to be a family(very exclusive family), not an enemies.

I hope that you got my point. We shall not ban anybody from The Trophy. Everybody is welcome. But if somebody can not accept the spirit of The Trophy I talked about, he better stays home.

Since you have announced large group from Poland I am willing to grant you 10 % group discount. You can also pay upon arrival to save bank fees.

In case you decide to come (which we would all like) I must ask you to tell the others to register as soon as possible and among other personal data address and passport number are mandatory



Regards,

Igor
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TŁUMACZENIE ( dzięki Boguśka )

Cześć Mariusz,


przepraszam, że musiałeś długo czekać na moją odpowiedź, ale chwilowo nie było mnie w mieście. Miło się dowiedzieć, że koledzy z Polski chcą ponownie przyjechać na Croatia Trophy.
Chciałbym jednak coś wyjaśnić - dla mnie i dla moich przyjaciół nie jest ważne skąd kto pochodzi i jakiej jest narodowości, tak długo jak będzie jeździł zgodnie z Zasadami i nie będzie wnosił ani tworzyły atmosfery dyskryminującej innych w jakimkolwiek tego słowa znaczeniu. Doświadczenie życiowe moje i moich przyjaciół nakazuje nam osądzać ludzi wedle ich czynów, a nie narodowości czy rasy. Poza tym nie będziemy tolerować jakichkolwiek podziałów powstałych na bazie pochodzenia czy narodowości. Nie rozmawiamy o Polakach, Chorwatach, Niemcach... którzy są uczestnikami - rozmawiamy o uczestnikach pochodzących z Polski, Chorwacji, Niemiec... Tolerancja jest duchem wydarzenia jakim jest Croatia Trophy i jesteśmy dumni, że jesteśmy rodziną (bardzo wyjątkową rodziną), a nie wrogami.
Mam nadzieję, że dobrze się zrozumieliśmy. Nie jest naszym celem odmawiać komukowliek możliwości udziału w Cratia Trophy. Każdy jest mile widziany. Ale jeżeli ktoś nie potrafi zaakceptować ducha i zasad Croatia Trophy o których pisałem powyżej - powinien zostać w domu.

Ponieważ zaanonsowałeś dużą grupę z Polski, mogę zaproponować 10% upust. Możecie również zapłacić po przyjeździe by zaoszczędzić na opłatach bankowych. [RADZIŁABYM UPEWNIĆ SIĘ CO DO TEJ KWESTII]
Jeżeli zdecydujecie się przyjechać (czego sobie życzymy), muszę poprosić Cię byś przekazał pozostałym aby dokonali rejestracji tak szybko jak to możliwe - podanie danych osobowych, adresu i nr paszportu jest obowiązkowe.

Z poważaniem
Igor


 
Profil

Rejestracja: 01.12.2003 02:22
Posty: 84
PostWysłany: 10.02.2009 11:40 
TŁUMACZENIE STRONY ( kiepskie ... ale jest ! )
===============================Warunki ogólne

Croatia Trophy jest wydarzeniem dla amatorów off-roadu wymagającym najwyższych umiejętności prowadzenia auta, a więc wykonanie będzie oceniane jedynie na czas. Nie będzie punktacji za umiejętności manewrowe, takie jak wygrana pełnej rundy w slalomie. Uczestnicy zostaną podzieleni na dwie klasy: klasa samochodowa i ATV. Samochody nie będą dzielone na dalsze klasy: różne stadia trudności terenu będą sprzyjać różnym typom samochodów – od lekkich i zwinnych modeli do ciężkich, o dużej mocy. Wymagania nałożone na uczestników sprawią, że każdy będzie miał szansę wygrać.
Aby uzyskać jeden z najwyższych wyników kierowca i pilot, oraz obydwaj członkowie teamu ATV, muszą być perfekcyjnie skoordynowani, opanować wincha i pojazd do perfekcji, i być ekspertami w ocenie terenu. W końcu to ekipa, której konsekwentnie uda się przejechać najszybciej od A do B, wygra wyścig.
Jak Trophy się zakończy, uczestnicy sami muszą dostać się do miejsca ceremonii wręczenia nagród. Uczestnicy zostaną powiadomieni o miejscu w stosownym czasie.
Każde ogłoszenie i zawiadomienie na stronie WWW traktowane jest jako część zasad.
Apelujemy o zachowanie zasad fair play. Każdy kto ukończy wyścig może traktować to jako osobiste zwycięstwo. Nagrody za zwycięstwo nie powinny powodować narażania na niebezpieczeństwo siebie i innych uczestników. Specjalna nagroda fair play zostanie wręczona drużynie, która zostanie uznana za takową przez prasę, organizatora i sponsora tejże nagrody. Każdy może zgłaszać zachowanie fair.
Prosimy o włożenie szczególnego wysiłku w ochronę przyrody chorwackiej. Wszyscy jesteśmy gośćmi chorwackich lasów i chcielibyśmy mieć okazję wrócić.

Warunki specjalne

Pojazd
Typ i wyposażenie pojazdu

Croatia Trophy to wydarzenie dla wszystkich typów pojazdów off-roadowych (samochodów i ATV), otwarte dla wszytkich pojazdów 4x4.
Pojazdy legalne w miejscu zamieszkania uczestnika z ważnym ubezpieczeniem mogą wziąć udział w wyścigu.
-Prototypy nie będą dopuszczone.
Każdy pojazd musi być wyposażony w pasy bezpieczeństwa, koło zapasowe, odpowiedni podnośnik, płócienne pasy do wyciągania, winch (zalecany tylny), tripmaster, gaśnicę, kotwicę do błota, apteczkę pierwszej pomocy, kanister z paliwem, kanister z wodą pitna, torby na śmieci, .
Zaleca się montaż klatki (roll bar), która jest obowiązkowa dla pojazdów z miękkim lub otwartym dachem. Kierowcy ATV będą nosić zamiast tego specjalne ubrania ochronne.
Dopuszczalna waga pojazdu nie może przekraczać 3.5 tony.

Opony

Opony muszą pochodzić z produkcji seryjnej, profil off-roadowy. Mogą być jakiegokolwiek typu lub rozmiaru i muszą posiadać wskaźnik E.
Opony traktorowe lub opony z gumowymi kolcami albo ćwiekami nie będą dopuszczone. Można obciąć lub zmienić bieżniki obecnych opon.
Profile Unimog są dozwolone dla Unimogów lub pojazdów skonstruowanych na bazie Unimog.
Nie można przekroczyć linii startu z łańcuchami przeciwśniegowymi.

GPS

Posiadanie i używanie GPS jest zabronione. Pojazd z GPS nie będzie mógł wystartować. Pojazdy będą kontrolowane podczas różnych etapów.

Komunikator radiowy

Posiadanie i używanie komunikatora radiowego jest zabronione. Pojazd z komunikatorem radiowym nie będzie mógł wystartować. Pojazdy będą kontrolowane podczas różnych etapów. Komunikacja radiowa między kierowcą i pilotem jest dozwolona.

Telefony komórkowe GSM

Używanie telefonów komórkowych jest zabronione, chyba że w nagłych wypadkach.

Załoga i team ATV

Załoga składa się z 2 członków: kierowcy i pilota. Mogą się zmieniać bez ograniczeń. Obaj muszą mieć ważne prawa jazdy. Podczas etapów, obaj muszą nosić kaski i mieć zapięte pasy bezpieczeństwa. Wyjątek stanowi przekraczanie głębokiej wody. Team ATV składa się z dwóch kierowców i uczestniczą oni jako jeden team. Muszą razem przekroczyć linię startu i mety, oraz punkt kontrolny.
Jeśli jeden z uczestników załogi lub teamu nie będzie w stanie ukończyć wyścigu załoga lub team zostaną zdyskwalifikowane z zawodów. Z nowym członkiem mogą kontynuować wyścig poza konkursem rozpoczynając każdy etap jako ostatni.

Szlak

Cały szlak musi zostać przejechany tak jak jest to wyszczególnione w Road Booku (książka drogowa). Indywidualne sekcje szlaku i specjalne szlaki muszą zostać pokonane w najszybszym możliwym czasie. Odległości (kilometry i metry) wyszczególnione w książce muszą zostać zastosowane. Odległości pokazane na tarczy mogą się znacznie różnić w zależności od rozmiaru opon, stylu prowadzenia, objazdów lub nierówności terenu. Organizator zaznaczy odległość 1 km zgodnie z pojazdem, dla którego utworzono Road Book, w bazie startowej, aby uczestnicy mogli skalibrować tripmastery. Ostatnia trasa zostanie podana w Road Booku i w szczególności na briefingu. Łączone trasy nie są mierzone ale mogą być ograniczone czasowo.

Punktacja

Punktacja poszczególnych etapów będzie widoczna w opisie etapów podanym w Road Booku. Punktacja jest oparta na czasie w którym załoga przejedzie trasę. Pojazdy muszą przekroczyć linię startu, dotrzeć do punktów kontrolnych i przekroczyć linię mety samodzielnie. W każdym etapie umieszczonych jest jeden lub kilka punktów kontrolnych i niektóre z nich mogą nie być podane w Road Booku. Uczestnicy muszą mieć podstemplowane swoje karty punktowe przez kompetentną osobę stacjonującą w punkcie kontrolnym.
Czas będzie mierzony w godzinach, minutach i sekundach.
Czas będzie zapisywany na karcie punktacyjnej i oceniany każdego wieczoru. Każda załoga jest odpowiedzialna za oddanie karty punktacyjnej grupie przyznającej punkty, kiedy dotrą do mety, albo do biura organizatora jak tylko dotrą do bazy w przypadku gdy zrezygnują z jakiegoś etapu. Tylko karty punktacyjne oddane w ciągu godziny od zakończenia etapu będą brane pod uwagę. Czas, w którym zamyka się etap będzie wyszczególniony w Road Booku albo ogłoszony na briefingu.

Ocena

Porządek etapu będzie oparty na czasie potrzebnym do zakończenia etapu. Najszybszy jest najlepszy. Ogólna pozycja jest oparta na sumie wszystkich etapów.

Kolejność początkowa

Kolejność początkowa dla pierwszego etapu będzie określona przez miejsce osiągnięte w eliminacjach (prolog). Organizator poinformuje uczestników o procedurze eliminacyjnej. Eliminacje nie są wliczane do ogólnej pozycji.
W kolejnych dniach pojazdy będą startować kolejno zgodnie z miejscem, które zajęły w poprzednim etapie. Najlepszy z poprzedniego etapu zaczyna pierwszy. ATV zaczynają jako pierwsze każdy etap. Różnica między ostatnim ATV, który wystartował a pierwszym samochodem wynosi 30 min.

Kary

Pomoc zewnętrzna- dyskwalifikacja z etapu
Fałszowanie karty punktacyjnej - dyskwalifikacja z etapu
Unikanie zadań i trasy podanej w Road Booku - dyskwalifikacja z etapu
Nietrafienie do punktu kontrolnego lub wjechanie do niego od złej strony - dyskwalifikacja z etapu
Dyskwalifikacja z etapu – ostatni etap danego dnia + 2 godziny karne
Wycofanie się z etapu - ostatni etap danego dnia + 2 godzina karna
Nierozpoczęcie etapu - ostatni etap danego dnia + 3 godziny karne

2.7.8

Posiadanie GPS, komunikatora radiowego albo użycie telefonu komórkowego na zakazanej trasie – 300 EURO grzywny i dyskwalifikacja z etapu. W przypadku ponownego użycia – wykluczenie z rajdu.

2.7.9.

Brak kasku lub zapiętych pasów – 100 EURO grzywny. Ponownie – 300 EURO grzywny i dyskwalifikacja z etapu. Niezapłacenie tych grzywien prowadzi do wykluczenia z rajdu.

2.7.10

Używanie kabla wincha wokół drzewa bez pasa ochronnego, albo uzywanie elektrycznych słupków albo ogrodzeń do wincha – 300 EURO grzywny. Ponownie – 500 EURO grzywny i dyskwalifikacja z etapu. Nie zapłacenie tych grzywien prowadzi do wykluczenia z rajdu.

2.7.11

Zjechanie z trasy przez pola, zniszczenie pól, drzew i roślin - 300 EURO grzywny. Ponownie – 500 EURO grzywny i dyskwalifikacja z etapu. Nie zapłacenie tych grzywien prowadzi do wykluczenia z rajdu. Kary za nie stosowanie się do reguł będą ogłaszane na briefingach.

Pomoc zewnętrzna

Pomoc zewnętrzna jest zabroniona, co oznacza, że żaden z organizatorów, osób kompetentnych, osób pomocniczych, widzów nie może udzielić pomocy. Jedyna pomoc może zostać udzielona przez zawodników w obrębie ich własnej klasy, uczestniczących w zawodach. Pomoc pomiędzy klasami będzie uznana za pomoc zewnętrzną. Wyjątki mogą nastąpić z powodu warunków na trasie, o czym będzie informował organizator. Etap zostanie uznany za nieskończony jeśli załoga otrzyma zewnętrzną pomoc.

Zasady prowadzenia pojazdów/przewinienia

Uczestnicy muszą przestrzegać instrukcji wydanych przez organizatora i osoby kompetentne (marshal) albo liderów sekcji przez czas trwania wyścigu. Dalsze przepisy mogą zostać ogłoszone na briefingach lub w Road Booku.
Nieprzestrzeganie instrukcji może prowadzić do kar wyszczególnionych w2.7.3, albo do dyskwalifikacji z etapu lub wykluczenia z wyścigu. Jeśli uczestnik zdecyduje zrezygnować, musi niezwłocznie powiadomić organizatora.

Zażalenia

Zażalenia można składać u liderów zespołu organizacyjnego. Organizator będzie umieszczał listę punktacyjną codziennie na tablicy punktacyjnej przed briefingami, pokazującą wynik dzienny, ogólny wynik i zmiany.

Sprzeciwy/apelacje


Sprzeciwy należy składać u liderów zespołu organizacyjnego lub u managera Trophy w ciągu max 1 godziny od opublikowania rezultatów.
Sprzeciw należy złożyć na piśmie i należy dołączyć opłatę za taki sprzeciw w wysokości 200 EURO. Ta opłata przepada jeśli sprzeciw okaże się bezpodstawny. Trzej odpowiedzialni liderzy grupy organizującej podejmą decyzję co do zasadności sprzeciw, po wysłuchaniu sprawozdań osób zainteresowanych. Decyzja zostanie ogłoszona co najmniej przed rozpoczęciem następnego etapu, albo w przypadku sprzeciwu dotyczącego wyników ostatniego etapu, przed ogłoszeniem ogólnych wyników.

Reklama

Przedkładając formularze wstępu uczestnicy podejmują się przytwierdzenia materiałów reklamowych dostarczonych przez sponsorów wyścigu do części pojazdów wyznaczonych przez organizatora. Reklama konkurencyjna nie jest dozwolona. Pojazdy będą sprawdzone na starcie aby upewnić się czy spełniają wymagania. Udział bez właściwych naklejek albo z konkurencyjnymi naklejkami jest zabroniony. Organizator rezerwuje przednią szybę i przednie drzwi na własną reklamę. Bez wyjątków.

Identyfikacja

Organizator zapewni 2 naklejki z numerem startowym dla każdego pojazdu. Naklejki muszą być przyklejone o drzwi przednich i muszą być czyste przed rozpoczęciem każdego etapu. Gdy pojazdy mają miękkie drzwi naklejki muszą być przyklejone do innej twardej powierzchni. Naklejki będą zapewnione dla pojazdów serwisowych i pojazdów dla prasy. Bez właściwej naklejki rozpoczęcie etapu lub wjazd do bazy nie będzie możliwy.

Pomoc

W przypadku niebezpiecznych sytuacji każdy uczestnik musi udzielić pomocy.

Wykluczenie

Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia pojazdów i ich załóg jeśli będzie to uzasadnione przez okoliczności.

Własne serwisowanie

Przyczepy lub pojazdy serwisowe mogą przejeżdżać od bazy do bazy. Uczestnicy nie mogą serwisować pojazdów podczas etapów. Serwisowanie może odbywać się wyłącznie w bazie. Członkowie teamów serwisowych nie mogą podchodzić do uczestników lub ich pojazdów na trasie ani komunikować się z nimi na trasei. Takie zachowanie zostanie uznane za zewnętrzną pomoc.

Opieka medyczna

Opieka medyczna będzie zapewniona w bazie i podczas etapów. Opieka medyczna będzie płatna. Ubezpieczenie medyczne w obcym kraju jest obowiązkowe.

Definicje

Start

Punkt startowy może być bazą lub punktem dalej od bazy. Zostanie określony w Road Booku. Punktacja zaczyna się gdy cały pojazd lub obydwa ATV z jednego teamu przekroczą linię startu samodzielnie.

Road Book

Uczestnicy są wyposażeni w Road Book, który pomaga im znaleźć drogę. Road Book jest dodatkiem do zasad. Road Book dla następnego etapu zostanie dostarczony uczestnikom przed startem, po tym jak zwrócą Road Book z poprzedniego etapu. Utrata lub niezwrócenie Road Booka organizatorowi będzie oznaczać wykluczenie z etapu.

Etap

Etap to całkowita odległość od startu do mety w ciągu jednego dnia. Może składać się z indywidualnych sekcji których liczba może różnić się od etapu do etapu.

Sekcja indywidualna

Sekcja indywidualna to część etapu między określonymi punktami kontrolnymi gdzie będzie mierzony czas.

Specjalny test

Krótka sekcja w typie testu z dobrą widocznością, punkty za szybkość.
Może także przybrać formę specjalnego zadania do wykonania (możliwe z dołączonym winchem).

Dzień Trophy (Trophy Day)

To specjalny etap nie wykluczony z ogólnej punktacji. Załogi w tym etapie będą pracować razem w drużynach, z korzyścią dla każdego członka. Zasady Trophy Day będą przekazane uczestnikom na briefingu, jako specjalny dodatek do zasad. Teamy ATV również stworzą drużyny na Trophy Day.

3.7 Punkt kontrolny (Checkpoint)

Miejsce gdzie osoby kompetentne (marshals) sprawdzają prawidłowości załóg w etapie. Jeśli ma być mierzony czas, taki punkt kontrolny będzie oznaczony w Road Booku i czas zostanie naniesiony na kartę punktową (Scorecard).
Inne punkty kontrolne nie będą oznaczone w Road bOOku i ich liczba nie będzie ogłoszona. W takich punktach kontrolnych marshale muszą podstemplować kartę punktacyjną.

Marshals

Jedyne osoby kompetentne do egzekwowania zadań przyznanych im przez organizatora. Nie wolno im udzielać żadnych informacji ani wskazówek. Mogą udzielać tylko informacji odnośnie zasad lub dostępności liderów drużyn organizacyjnych. Nieprzestrzeganie poleceń wydanych przez Marshali prowadzi do kar opisanych w 2.7.

Pomoc techniczna

Pomoc techniczna i naprawy mogą być wykonywane tylko w bazach. Części pojazdów nie są dostępne. Części do Ramsey wincha, przewody do wincha, serwis opon, opony, olej, smary można uzyskać od serwisu pomocy technicznej w bazie.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za przeprowadzone prace.

Paliwo

Nie będzie dostępnego paliwa w bazie. To oznacza, że grupy eskortujące mogą tankować na stacjach oznaczonych w Road Booku. Organizator zapewni informacje o stacjach benzynowych i pomoże uczestnikom bez grupy eskortującej uzyskać paliwo.

Team pomocy technicznej (Technical Suport Team - TST)

TST - w skrócie Team – jedzie na końcu aby nieść pomoc unieruchomionym pojazdom. Przyjęcie pomocy oznacza rezygnację z etapu. Tylko ‘naprawy ogólne’ mogą być wykonywane. Uczestnicy mogą mieć swoje części samochodowe. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za naprawy wykonane przez TST.

Odmierzanie czasu

Jedynie marshale wyznaczeni przez organizatora mogą odmierzać czas. Żadne inne odmierzanie nie będzie uznawane.
Tylko czas pokazany na zegarach organizatora będzie ważny i uznany.
Jeśli kilka załóg lub teamów ATV przybędzie równocześnie do punktu kontrolnego czasu, czas zostanie zapisany i otrzyma punktację w kolejności przybycia (decyzją marshali). Czas startu ATV - gdy pierwszy ATV przekroczy linię startu. Czas końcowy – gdy ostatni ATV przekroczy linię mety.

Karta punktacyjna (Scorecard)

Scorecard to oficjalny dokument indentyfikacyjny, który dostaje każda załoga lub team ATV na starcie każdego etapu. Jest to oficjalny dowód czasu startu, punktów kontrolnych, czasów specjalnych zadań, czasu końcowego. Uwagi jak nienoszenie kasku, pasów czy otrzymanie zewnętrznej pomocy zostaną również zapisane w Scorecard. Fałszowanie Scorecard prowadzi do dyskwalifikacji z etapu. Scorecard musi być oddany Marshallom na mecie. W przypadku wycofania się z etapu, Scorecard musi być oddany do AMrshala danego etapu lub do biura organizatora w bazie jak najszybciej, nie później niż godzinę po zamknięciu etapu.

Meta (Finish)

Meta jest ostatnim punktem w którym na Scorecard zostają naniesione punkty lub zapis.

Rejestracja 
Preferuje się rejestrację Online przez stronę www. Możliwa jest jednak rejestracja przez email. “Croatia Trophy 2009” ograniczony jest do 70 pojazdów (50 samochodów i 20 ATV).



Opłata wstępna
Pojazd z kierowcą i pilotem
EUR 1.400
ATV team
EUR 1.400
service/pojazd serwisowy(2 osie)
EUR 250
przyczepa
EUR 150
service/pojazd serwisowy lub przyczepa (3 osie)
EUR 350
service/pojazd serwisowy (4 osie)
EUR 450
Catering
EUR 250
Każdy członek teamu serwisowego jest zobowiązany ponieść 

Jeden kierowca prowadzi 1 ATV, przez cały czas. Muszą być członkami klubu ATV I udowodnić doświadczenie w jeździe.
SAmochody i ATV uczestniczą w osobnych klasach.


Zaleca się przechowywać jedzenie, przedmioty osobiste, lekarstwa, narzędzia i części zamienne w pojeździe.

SERVICE
W bazie będzie serwis opon, myjnia, lekarz do dyspozycji. Będzie tam również świeża woda pitna, kontener na śmieci, kontener na zużyty olej, i toalety. Nie ma możliwości tankowania w bazie. Stacja benzynowa jest 7 km od bazy. Części zapasowe Ramsey będą dostępne w bazie. 
Serwis holowniczy nazywa się “Lumpensammler”. Będzie zbierał uszkodzone pojazdy wzdłuż trasy. Również zabierze uczestników do następnej drogi dostępnej dla teamu serwisowego. Prywatne teamy serwisowe, które zostały wczeSniej zarejestrowane są dopuszczalne, ale nie mogą podjeżdżać do trasy wyścigu.
Campingi na dziko nie są dozwolone.

Catering
Catering składa się ze śniadania, lunchu, I obiadu na 7 dni i dodatkowo obiad na ceremonii uczczenia zwycięzcy.
Należy mieć własne talerze, kubki, sztućce.
Za napoje płaci się osobno.

Road Book będzie napisany po chorwacku, niemiecku, angielsku.

Nagrody

Car Class (klasa samochodowa)
1. miejsce – EUR 1500 
2. miejsce – EUR 1000
3. miejsce – EUR 500
ATV Class
1. miejsce - EUR 1500 
Każdy dostanie medal upamiętniający.


 
Profil

Rejestracja: 01.12.2003 02:22
Posty: 84
PostWysłany: 10.02.2009 12:18 
ZAINTERESOWANYCH filmem DVD "Croatia Trophy 2007"
proszę wysłać czystą płytę DVD i kopertę zwrotną z adresem + znaczek
na adres :
Mariusz Kulak
ul. Aleksandrowska 9
95-070 Rąbień
-------------------
okazja ! wypalanko za darmochę
Pozdrawiam


 
Profil

Rejestracja: 01.12.2003 02:22
Posty: 84
PostWysłany: 10.02.2009 14:05 
wyślij sms z adresem


 
Profil

Rejestracja: 01.12.2003 02:22
Posty: 84
PostWysłany: 11.02.2009 00:34 
kilka lanserskich fotek z Chorwacji 2005, 2006, 2007
http://www.veti.pl/sport.php?id=170


 
Profil

Rejestracja: 11.01.2006 16:02
Posty: 5042
Miejscowość: Warszawa
Quad: G800
PostWysłany: 11.02.2009 11:09 
a ten młot z krakowa jedzie ?

_________________
Krzysiek

Z życia forum:
Jeżeli polski rolnik nie ma krowy, a jego sąsiad ma dwie, to ten polski rolnik zamiast robić wszystko aby też mieć dwie krowy - woli żeby sąsiadowi te dwie krowy zdechły.


 
Profil Facebook Gadu-Gadu

Rejestracja: 01.12.2003 02:22
Posty: 84
PostWysłany: 11.02.2009 12:00 
... ?


 
Profil

Rejestracja: 11.01.2006 16:02
Posty: 5042
Miejscowość: Warszawa
Quad: G800
PostWysłany: 11.02.2009 12:02 
nie pamietam jak się nazywał

_________________
Krzysiek

Z życia forum:
Jeżeli polski rolnik nie ma krowy, a jego sąsiad ma dwie, to ten polski rolnik zamiast robić wszystko aby też mieć dwie krowy - woli żeby sąsiadowi te dwie krowy zdechły.


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.09.2005 22:40
Posty: 6185
Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
PostWysłany: 11.02.2009 12:19 
czy MŁOT to określenie kretyna czy wręcz przeciwnie, kogoś pozytywnie mocarnego?


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 11.02.2009 15:43 
krecik napisał(a):
nie pamietam jak się nazywał


Jezu nie pisz młot tylko mondzioł, albo czop. Będzie zdecydowanie ładniej...


 
Profil Facebook WWW
Moderator Działu Side by Side

Rejestracja: 24.10.2005 21:20
Posty: 2017
Miejscowość: Podgrodzie
Quad: SxS - silnik - pierwsze odpalenie
PostWysłany: 22.02.2009 19:11 
mariusz napisał(a):
kilka lanserskich fotek z Chorwacji 2005, 2006, 2007
http://www.veti.pl/sport.php?id=170


Mariusz, czym się jechało najlepiej, najfajniej?
Albo może czym jadąc żałowałeś że nie pojechałeś czym innym?

Zdaje sobię sprawę że to zupełnie inne pojazdy i chodzi o samo odczucie funu i zabawy.


 
Profil

Rejestracja: 01.12.2003 02:22
Posty: 84
PostWysłany: 24.02.2009 22:55 
Witaj Seba78 !
Pierwszy raz , jak pojechałem na "Chorwację " na quadzie , z dziadkiem Witasem
zafascynowałem się samochodami terenowymi . Wcześniej , w Polsce uczestniczyłem
w imprezach mieszanych , ale te auta i umiejętności kierowców nie robiły
wrażenia. Tam zobaczyłem , że dobrze zrobiony 4x4 + załoga potrafi
lepiej i szybciej pokonać przeszkody rajdu niż quad. I tak zacząłem się bawić jednym i
drugim. Wszystkie chorwacje mile wspominam , mimo drobnych skaz.
Jazda quadem i samochodem , to dwie różne historie. Do obydwu jestem nastawiony
optymistycznie. Teraz , ze względów finansowo-czasowych , zostałem przy quadzie.
Pozdrawiam i namawiam na wyjazd - Mariusz Kulak


 
Profil

Rejestracja: 01.12.2003 02:22
Posty: 84
PostWysłany: 26.02.2009 19:51 
Lista startowa ( spora mieszanka narodowościowa ) …
http://www.croatia-trophy.org/straniceE ... tlist.html
Pozdrawiam - Mariusz Kulak
-------------------------------------------------
Wielka szkoda , że na początku stycznia było tyle chętnych a teraz
lipa na maxa.


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 82 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 24 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.