Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Croatia Trophy 27.04.- 04.05.2007 NEWSY NA ŻYWO
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 27.04.2024 13:40



Odpowiedz  [ 90 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Croatia Trophy 27.04.- 04.05.2007 NEWSY NA ŻYWO 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.03.2006 15:00
Posty: 1275
Miejscowość: Częstochowa/SG City :D
Quad: Kymco MXU 250 , Suzuki Kingquad 750 EmBe-edition K8 , Kymco MAXXER 250
PostWysłany: 02.05.2007 22:59 
GALILEUSZ napisał(a):
SMS od Krecika:

Dziś nadrobiliśmy 25 minut. Chłopaki z Płocka tuż przed metą się zgubili, minęliśmy ich w wąwozie. Dajemy sobie radę.



2can napisał(a):
Chłopcy z Grizzly Teamu idą na całość – dosłownie i w przenośni – dziś na trasie ominęli wyznaczony do pokonania na wyciągarce wąwóz dzięki czemu zyskali 20 minut


Już się pogubiłem :uśmiech:

_________________
Kymco MXU 250 sprzedany , Suzuki KQ 750 , sprzedany Kymco Maxxer 250 , Suzuki LTR 450 fun&race edition


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 02.05.2007 23:02 
Relacja bez cenzury-autor Kret:

CT - Etap Nocny - fajnie jest
Jest fajnie, coraz bardziej mi się podoba ;D

20:00 odprawa, dostajemy roadbooki, przeglądamy je.. .zgroza, 5
kilometrów, z czego pięć albo sześć kratek opisanych "Winch" raz w
góre raz w dół. No, zapowiada się wreszcie ciekawie i mecząco.

22:00 start, pierwszy Szczurek z Wyszynem, poolecieli, przez rzeczkę
którą rano mielismy na Trophy Day przejeżdzaną. Szczurek miał trochę
problemow na kamieniach, ale pojechali. 2 minuty później startujemy My
(Dwa Kan był jak zwykle trochę nie doinformowany z wynikami, niestety
na nas padło zaszczytne drugie miejsce). Tym razem ja mam problemy na
kamieniach, chyba nawet tych samych. Jacek wcześniej przeszedł całą
trasę wiec wiedzielismy gdzie jest głęboko i pojechaliśmy garbami,
szybko przeszło. Potem... kolejne pieczątki na CP. na pierwszym
kilometr od startu dogonilismy Płock. Była tam szykana, głęboki rów,
poszło ekspresem, lecimy dalej, drugie CP, znow wspolnie, oni już
jednego quada opuszczają na winchu, my na zestawie alpinistycznym,
jeden quad, drugi quad, jestesmy na dole, w tym czasie chłopcy
skończyli ze swoimi dwoma i ogień, uciekają :) Jedziemy za nimi,
kolejne kratki, popelnili błąd, my nie, teraz my prowadzimy,
dojezdzamy do rzeczki, Jacek przejeżdza, ja mam trochę problemow,
dochodzi nas Szczur z Darkiem, wyprzedzają i pojechali, znow kilka
kratek jedziemy razem do wielkiej polany pełnej krzaków na ktorej
wszyscy szukamy znaczków kolejnych, nic nie widać, w koncu Jacek
znalazł odpowiednią drogę, znow kolumną lecimy, w pewnym momencie
Krzysieniek wyprzedza Jacka i zaczyna prowadzić, dwie kratki i... znow
się gubi, zorientowalismy się z JB w miarę szybko i nawrotka,
znaleźlismy trase, płock nas doszedł ale już bez szaleństw jadą za
nami, dobilismy do rzeczki... Dwa Kan ogniem chlup do srodka, na
drugim brzegu stroma dwu metrowa scianka do wciągnięcia się i unimog
medyków jako punkt kotwiczny. Ja za nim, jacek i wyszyn chwile
póxniej, czepiamy się do unimoga i jedziemy, winche w ruch, liny mielą
się pod kołami, ale jakos dajemy rade, nawet bez spięć się udało :)
Wyjechał jeden quad, drugi, kinetyk, i partnerzy też są na brzegu, 450
metrów do mety, ogień, płock, zaraz za nimi my. Na mecie...
standardowy numer, chłopcy radarowcy zatrzymali się na linii mety,
jako że już raz nam ten numer zrobili, tym razem nie wytrzymałem, i
wypchnąlem swoim quadem szczurkową kawę razem z nim na siodełku za
linie, tam gdzie jest parking i można sobie stać dowoli. Sędzia tym
razem bez problemow wpisuje identyczny czas. być może tym razem
obędzie się bez sciemniania ze strony płocka ze byli wczesniej a my
nie wjechalismy na linie mety dokladnie tak jak to zrobili dwa dni
temu zmieniając po naszym odjeździe czas swojego przyjazdu na metę.
Ten etap wygrywamy dwoma minutami, jutro startujemy pierwsi. Po nas
kilkanaście minut później Ratyś z Witasem, a po kolejnych kilkunastu
minutach wspólnie Francuzi i Niemcy.

Poza tym z ciekawych rzeczy, chłopcy przeszli od słów do czynów i się
pobili, tzn. żeby być dokładnym, szczurek znany też jako wronowski
krzysztof nie zdzierżył na mecie i po kolejnej pyskówce nt. ich i
naszej jazdy uderzył Jacka, ale że ciemno było, wiec pewnie dlatego
wcelował w daszek kasku zamiast w twarz, już cos chyba kiedys
wspominałem ze mu mocniejsze okulary potrzebne, widac nie słuchał.
Poza tym, chciałbym zauwazyć że podobno Dziewczynek się nie bije ;)
Jacek chciał oddać,ale nie zdążył :(, sędzia wkroczył i rozdzielił, a
mogło być tak ciekawie. Ale, chyba nic straconego już usłyszelismy od
Krzysieńka że go dopadnie jak nikt nie będzie patrzył. Drżymy ze
strachu :) Hehe, jak w Polsce prawie, tylko trochę drożej bo wpisowe w
euro ;)

Generalka bez zmian 1/ Płock 2/ My +47minut (stracone 1h45m na naprawy
po wczorajszym wypadku) 3/ Ratyś ok. 1h30m za nami a dalej to nie wiem
:) niemcy i francuzi z dużymi stratami.

Poza tym zaczynają się dziać dziwne rzeczy, Zibiemu ktoś odpiął
sprzęgiełka przedniego mostu... na szczescie ma zwyczaj sprawdzania
tego zawsze przed startem, był mocno zdziwiony. Poza tym, jedna załoga
samochodowa - znana pod pseudonimem Ostrówek, od 44 calowych jodełek
ktore ma założone - napiera sobie tylko znanymi objazdami trasy... nas
się wsciekają, zobaczymy co z tego wyjdzie.

I tym optymistycznym akcentem, udaję się na spoczynek.

Jutro o 9 odprawa i o 11 start na odcinek :) Quadziki nadal sprawują
się idealnie :) Zaczynam się zakochiwać w 700'ce, ciekawe co na to
moja stara sześcsetka... ale jej też nie będzie źle :)


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.02.2006 09:31
Posty: 801
Miejscowość: Poznań
Quad: Rincon 680
PostWysłany: 02.05.2007 23:38 
Po rozłączeniu aku może być potrzebne skalibrowanie czujników z ECM.
Cytuję z HondaForeman.com:

procedure as follows for 500 rubicon

start engine and idle for 30 seconds with sub tranny in neutral

move lever to D making sure indicated on dash

ride forward 5 ft

move lever to N (indicated on dash)

turn ign off

move select switch to d1

turn on ign while pushing up and down shift buttons at the same time

check that N blinks on dash

release buttons then press up,dn,up and listen for shift motor to adjust angle sensor, dash should show ---

within 5 seconds move throttle from fully closed to full wide open and back

check dash for constant N.

And this is an easy one, some models have to have the wheels up in the air to calibrate the 2/4 wd.

_________________
Pozdrawiam Ryszard
SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team

zobacz najnowsze fotki z naszych wypraw


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.03.2006 14:03
Posty: 146
Miejscowość: Piaseczno
PostWysłany: 02.05.2007 23:39 
K.... wstyd mi za was że taki opcje robicie poza krajem mamy już kaczki i to powinno wystarczyć


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.11.2005 00:22
Posty: 144
Miejscowość: okolice Warszawy
Quad: Pati :-), G 700, G 125
PostWysłany: 03.05.2007 00:10 
Co do Hondy Ratysia - DENIS, czy to nie ten sam problem co u Dominika ? Jeżeli tak , to konieczna jest wymiana czujnika (małe g... , po lewej stronie silnika) .

Co do polskich akcentów na Croatii......rodzime piekiełko w pełnym wydaniu - Żenada !

_________________
Pozdrawiam, Planus
www.quadteam.pl


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.08.2005 12:19
Posty: 622
Miejscowość: Żywiec
Quad: Suzuki Vinson 500 Semi-auto
PostWysłany: 03.05.2007 00:28 
Planus napisał(a):
Co do Hondy Ratysia - DENIS, czy to nie ten sam problem co u Dominika ? Jeżeli tak , to konieczna jest wymiana czujnika (małe g... , po lewej stronie silnika) .

Angle sensor wlasnie,, sms poszedl do nich ale nie wiem czy już nie spia, akurat musial mi net nawalic wczesniej :?

_________________
www.ciecina.eu


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.05.2005 23:16
Posty: 1602
Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
PostWysłany: 03.05.2007 09:32 
Shelton napisał(a):
Relacja bez cenzury-autor Kret:

CT - Etap Nocny - fajnie jest
Jest fajnie, coraz bardziej mi się podoba ;D

20:00 odprawa, dostajemy roadbooki, przeglądamy je.. .zgroza, 5
kilometrów, z czego pięć albo sześć kratek opisanych "Winch" raz w
góre raz w dół. No, zapowiada się wreszcie ciekawie i mecząco.

22:00 start, pierwszy Szczurek z Wyszynem, poolecieli, przez rzeczkę
którą rano mielismy na Trophy Day przejeżdzaną. Szczurek miał trochę
problemow na kamieniach, ale pojechali. 2 minuty później startujemy My
(Dwa Kan był jak zwykle trochę nie doinformowany z wynikami, niestety
na nas padło zaszczytne drugie miejsce).......



Krz w dniu 01.05.2007 23:37 napisał(a):
Najnowsze wieści z frontu by Krecik:

Jest fajnie, coraz bardziej mi się podoba ;D

20:00 odprawa, dostajemy roadbooki, przeglądamy je.. .zgroza, 5
kilometrów, z czego pięć albo sześć kratek opisanych "Winch" raz w
góre raz w dół. No, zapowiada się wreszcie ciekawie i mecząco.

22:00 start, pierwszy Szczurek z Wyszynem, poolecieli, przez rzeczkę
którą rano mielismy na Trophy Day przejeżdzaną. Szczurek miał trochę
problemow na kamieniach, ale pojechali. 2 minuty później startujemy My
(Dwa Kan był jak zwykle trochę nie doinformowany z wynikami, niestety
na nas padło zaszczytne drugie miejsce)......


To już było w całości i bez żadnej cenzury. Na razie nikt nic nie ocenzurował.


Czy są jakieś wieści, czy Ratyś jedzie dalej ?

_________________
ALCATRAZ ;)


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.04.2006 20:13
Posty: 718
Miejscowość: Jabłonna
Quad: Nie ma :( bo nie mogę jeździć :-((((((
PostWysłany: 03.05.2007 10:40 
Ratyś jedzie ale na holu za Witasem tak jest szybciej, wieczorem będą próbować dalej reanimować sprzęt.
W każdym razie taką mam ostatnią informację od Ratysia.

_________________
Honda TAK ------ Honda POLSKA - NIE


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15.11.2003 15:49
Posty: 142
Miejscowość: Warszawa
PostWysłany: 03.05.2007 11:38 
Chyba za późno się obudziłem ale może innym rubiconom się przyda

Rubicon Hondamatic Code Retrieval

1. Put the gear shift lever in neutral (be sure the neutral indicator comes on) and the ignition switch OFF (vehicle at a stop).
2. While pushing the UP and DOWN shift switches (ESP) simultaneously, turn the ignition key to the on position.
3. Release the UP and DOWN switches immediately, then at the same time push both the UP and DOWN shift switches again and hold form more than 2 seconds.
4. The problem code is displayed by a certain number of blinks “ - - “ on the gear indicator, which indicates the problem code by the number of blinks. If “N” (neutral) stays ON on the position indicator, the retrieval process was not correctly performed. Repeat the procedures from step one at this time.)
5. When the problem code(s) displays, release the shift switches.


You should see “ - - “ for approximately 3 seconds then off, then the “ - - “ should flash, once for code one, twice for code two and so on. The engine control module (ECM) can store two different codes. If your ECM has stored two different codes, the first code displayed is the most recent and the second code is the earlier code. Write them down.

To Erase the Problem Codes
1. Push and hold the UP and DOWN shift switches simultaneously for 3 seconds of more while the problem code is being displayed (i.e., “ - - “ blinking on the gear position indictor).
2. When the erasure is completed, the blinking pattern changes to the erasure confirmation blink.
3. Turn the ignition off.


Initial Setting Procedure

Note:
· After replacement of any of the following parts, perform the initial setting procedure below.
- ECM
- Throttle sensor*
- Angle sensor
*Also, perform the initial setting procedure if the throttle cable is disconnected (i.e., car-buretor removal/installation, cable replacement etc.).
· The gear position blinks in Indicator Mode 2 when the initial setting was not made properly. Repeat the procedure from step 2.

1. Start the engine and let it idle about one minute with the sub-transmission in neutral. Stop the engine.
2. Make sure the gearshift lever is in the neutral position (be sure the neutral indicator comes on) and turn the ignition switch off.
3. Turn the ignition switch ON while pushing the UP and DOWN shift switches (ESP shift switches) simultaneously.
4. Release both the UP and DOWN shift switches immediately, then push and release the shift switches in the order of UP, DOWN, and UP. Do not hold the switches in).
5. A constant “ - - “ indication stays ON on the gear selector indicator. (If the gear position indicator shows a continuous “N”, repeat the procedure from step 2.)
6. Move the throttle lever to the fully closed position, then to the fully open position, and then move it to the fully closed position again immediately (within 10 seconds) after “ - - “ comes ON on the gear position indicator.
7. Check the control motor operation sound (the control motor should function at this time to adjust the angle sensor).
8. When the initial setting procedure is complete, the indication on the gear selector indicator changes from the continuous lighting of “ - - “ to the continuous lighting of “N”.



Code 1 - Ignition Pulse Generator system
Code 2 - Speed Sensor System
Code 3 - Gear Position Switch System
Code 4 - Throttle Sensor System
Code 5 - Angle Sensor System (Motor lock i.e., angle sensor, wiring, ECM, control
motor, motor transmission section, transmission unit)
Code 6 - Angle Sensor System (swash plate angle, sensor / wiring)
Code 7 - ESP shift switch system
Code 8 - ECM EEPROM
Code 9 - ECM voltage converter circuit
Code 10 - ECM fail-safe relay circuit
Code 11 - ECM motor drive circuit
Code 12 - ECM CPU


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.05.2005 23:16
Posty: 1602
Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
PostWysłany: 03.05.2007 12:00 
Jeszcze gorący SMS od Krecika:

"Ratyś nie naprawił, ale jedzie !!! My pierwsi, za nami Francuzi, Płock około godzinę później. Czyli delikatne zmiany w generalce. Odrobiliśmy wszystko razy dwa. Zobaczymy ile dokładnie wieczorem. Mega nawigacja dziś była. Fajny odcinek."

_________________
ALCATRAZ ;)


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 03.05.2007 14:05 
Nie pisze, bo nie ma możliwości i czasu-przesyła smsy. W tamtych warunkach www trwa wieczność, sam jestem teraz w Bieszczadach i korzystam z telefonu.


 
Profil Facebook WWW
ATV Polska Member

Rejestracja: 20.12.2006 18:05
Posty: 1987
Miejscowość: Piaseczno
Quad: ciężkie czasy ;(
PostWysłany: 03.05.2007 16:01 
ale jaja kurcze co się tam dzieje.???


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.11.2005 15:34
Posty: 59
Miejscowość: z doliny zakutych łbów
Quad: rubik, rubik
PostWysłany: 03.05.2007 19:12 
JOHNDER wielkie dzięki !

Mi się raz to przydażyło, ale pomogło po prostu zgaszenie i powrotne zapalenie quada.

Co do zachowania naszych "mistrzów" to proponuje już w kraju jakiś ustawiony sparnig dla szerokiej publiczności.
2PAK vs KOMANDO FOKI :lol:

GOOD NIGHT & GOOD FIGHT :!:

_________________
Nasze filmy:
http://www.youtube.com/profile_videos?u ... iu1979&p=r


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.11.2005 00:22
Posty: 144
Miejscowość: okolice Warszawy
Quad: Pati :-), G 700, G 125
PostWysłany: 03.05.2007 21:59 
łoniu napisał(a):
Mi się raz to przydażyło, ale pomogło po prostu zgaszenie i powrotne zapalenie quada.

Jeżeli tak, to szybko zaopatrz się w nowy czujnik, następnym razem zgaszenie i zapalenie może nie pomóc. Ten czujnik to spora skucha Hondy.

_________________
Pozdrawiam, Planus
www.quadteam.pl


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.08.2005 12:19
Posty: 622
Miejscowość: Żywiec
Quad: Suzuki Vinson 500 Semi-auto
PostWysłany: 04.05.2007 00:19 
Planus napisał(a):
Jeżeli tak, to szybko zaopatrz się w nowy czujnik, następnym razem zgaszenie i zapalenie może nie pomóc. Ten czujnik to spora skucha Hondy.

Fakt, wczoraj się o tym trochę nagrzebalem, jeden amerykaniec ten angle sensor w rubiku 2005 wymienial 5 razy :?

_________________
www.ciecina.eu


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 90 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 48 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.