|
|
Strona 1 z 1
|
[ 2 posty(ów) ] |
|
zawieszanie 276C na trasie stworzonej w Mapsource
Autor |
Wiadomość |
MaciekP
Rejestracja: 29.09.2005 22:40 Posty: 6185 Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
|
Wysłany: 20.07.2008 09:34
zawieszanie 276C na trasie stworzonej w Mapsource
Trasa została stworzona ręcznie z punktów w Mapsource i przeniesiona do 276C (soft 4.8 ).
Okazuje się, że Garmin zawiesił się permanentnie kilka razy kiedy ta trasa była uruchomiona. Była ona sobie a muzom i nie była odtworzona pod konkretną mapę, czyli nawigacja była offroad (po bezdrożach).
Trasa właściwie miał pełnić rolę tracka.
276C zawiesił się zarówno na podkładzie UMPowym jak i CNE 9NT. Zawiesił się przy włączonym zapisywaniu śladu jak i przy wyłączony.
Pierwszy raz mi się to zdarzyło z tym GPSem.
Ktoś miał podobne problemy?
Ostatnio zmieniony przez MaciekP 20.07.2008 12:49, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
|
Sir Adam Jr
Mod-Team Member&Moderator Działu Bombardier/Can Am
Rejestracja: 27.10.2005 08:40 Posty: 2185 Miejscowość: Okolice Poznania - SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team --------
Imię: Sir Adam Jr
Quad: Can-am Outlander 1000
|
Wysłany: 20.07.2008 11:40
Ja miewam podobne problemy z 60 CSX - ale tu to wynika z innej przyczyny. Gdy masz słabą baterię (prawie wszystkie 1,2 - ładowalne akumulatorki) i stracisz na chwilę prąd z ładowarki zapalniczkowej to się maszynka wyłącza.
Muszę przetestować jeszcze parę razy ale na zwykłych paluszkach - wtedy albo będzie git albo shit.
_________________ Jest: Outlander 1000XTP 2014 1000 km + Warn 3.0 RT+BigHorn 27 R12+Flexx bar+Ricochet Był:Outlander XXc 2011 7 000 km Renegade XR 2009 9 000 km i Grizzly 660 2006 11 000 km
|
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 2 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 30 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|
|
|