Autor |
Wiadomość |
MaciekP
Rejestracja: 29.09.2005 22:40 Posty: 6185 Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
|
Wysłany: 22.04.2008 13:58
ok 280USD na najmniejszy panel +wszystkie dodatkowe opłaty.
SPORO..ale jest wodoodporny, mały i wydajny. Gadzet dla tych co jeźdzą w nocy....rajdy itp.
Szkoda, ze nikt tego w Polsce jeszcze nie oferuje
|
|
|
|
AtvKamin
Rejestracja: 16.02.2006 09:31 Posty: 801 Miejscowość: Poznań
Quad: Rincon 680
|
Wysłany: 22.04.2008 14:06
Rynek Power LED dopiero zaczyna się rozwijać, reflektory LED które opisujesz są złożone z 3W diod.
W tej chwili pojawiły się na rynku LEDy o mocy 30W! http://www.megaled.com/High_Power_LED_30W_PowerLED.html
Myślę że pojawią się konstrukcje reflektorów uwzględniające te nowe elementy.
Zaletą takich MegaLedów jest tańsza konstrukcja zarówno obudowy jak i źródeł prądowych które je zasilają. Tutaj muszę nadmienić że takie diody muszą być zasilane z zasilaczy gwarantujących dopływ prądu o stałym natężeniu, zależnie od łącznej sumy odbiorników.
Każda z nich musi być na radiatorze oddającym ciepło, czyli pomimo dużej większej sprawności niż żarówki oddają bardzo dużo ciepła. Plusem jest bardzo mała awaryjność.
MaciekP napisał(a): panel 6 calowy daje więcej światła niż obie lampy standardowe a zużywa tylko 24W (vs. 70W=35+35 dla włączonych świateł)
To właśnie wynika z większej sprawności LEDów.
_________________ Pozdrawiam Ryszard SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team
zobacz najnowsze fotki z naszych wypraw
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 22.04.2008 20:55
Kwestia koncentracji wiązki z panelu LED. Jeśli światło jest totalnie rozproszone, to w moim przypadku wolę dwa xenony koncentrujące wiązke i rozstawione na boki. Za LEDami poza sprawnością przemawia masa, trwałość i odporność. Cena w tym wypadku jak dla mnie jest do przyjęcia.
|
|
|
|
Sanol
Free Mod
Rejestracja: 15.11.2006 22:06 Posty: 5363 Miejscowość: Kraków
Quad: LAND ROVER
Poprzednie quady: Liszaj 4x4 Sralis 700 KingKupa 750
|
Wysłany: 22.04.2008 21:39
Gdzie jest odporność montując listwę a nawet dwie zajmującą całą przednią część quada ??
wystarczy jeden kamień, jeden wjazd w głębszy rów i połączenia w listwie pękają i bardzo szybko tracisz połowę LED albo i całość.
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
ATV-IRBIS-SQUAD//DZIKIE WYPRAWY
Fotosy
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 22.04.2008 21:51
A xenony ci się nie uszkodzą? Listwę pod przednim bagażnikiem.
W pojeździe side x side będzie łatwiej-klatka bezpieczeństwa;)
|
|
|
|
MaciekP
Rejestracja: 29.09.2005 22:40 Posty: 6185 Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
|
Wysłany: 22.04.2008 21:58
...w side x side montujesz na dachu?
Listwa swietnie się upycha pod gónym bagażnikiem powyżej lamp. Ona ma ok 7cm wysokosci.
|
|
|
|
mariusz
Rejestracja: 01.12.2003 02:22 Posty: 84
|
Wysłany: 22.04.2008 22:46
lampy , które posiadam są "dalekosiężne".
|
|
|
|
Sanol
Free Mod
Rejestracja: 15.11.2006 22:06 Posty: 5363 Miejscowość: Kraków
Quad: LAND ROVER
Poprzednie quady: Liszaj 4x4 Sralis 700 KingKupa 750
|
Wysłany: 23.04.2008 08:55
Jeśli LED do ATV to tylko do turystyki do przeprawówki odpadają bo mają za dużą powierzchnię narażoną na uszkodzenia.
Pozostaje tylko instalować ksenony do znanych wszystkim roboczych kwadraciaków odpornych na wszystko
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
ATV-IRBIS-SQUAD//DZIKIE WYPRAWY
Fotosy
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 23.04.2008 09:27
Ksenony mają szkła też narażone na uszkodzenie - dodatkowo przetwornice. Tu bym się spierał. Na upartego listwę led można osadzić w ramce z płaskownika i będzie nie do zniszecznia
|
|
|
|
ktomek
Rejestracja: 18.11.2006 21:18 Posty: 791 Miejscowość: na płd od KRK
Imię: Tomcat
Quad: Bruteforce 750EPS +Kingquad 750AXI +V6
Poprzednie quady: Kingquad 700, Linhai 300
|
Wysłany: 24.04.2008 09:27
Na upartego, można pochodnią świecić - stary sprawdzony przez przodków sposób, i jeszcze bezawaryjny - jak zgaśnie, zawsze można zapalić
_________________ Odwiedź nas na: facebook.com/TokaSquad
Filmy z wyjazdów na quadach
Zapraszamy do naszego serwisu quadów mieszczącego się w Radziszowie tel:733 010 507 tokaSerwis - naprawy i przeróbki
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 27.04.2008 19:34
Jestem po kilkudziesięciu kilometrach w zróżnicowanym terenie nowym RZRrem. Teren ten od paru lat ujeżdżałem różnymi quadami więc mam porównanie. Dodatkowo część trasy jechałem jako pasażer wnikliwie wszystko obserwując.
Jęsli chodzi o stabilność na trawersach i podjazdach śmiem twierdzić, że jest lepiej niż w zwykłym quadzie. Dlaczego - a dlatego, że rozstaw osi i szerokość pojazdu są znacznie większe. To było pierwsze miłe zaskoczenie.
Przejeżdżanie przez rów z nasypem kolejki wąskotorowej jest bezproblemowy - 4x4 i L (reduktor) nie stanowi większego problemu - prześwit jest taki jak w Bombardierze model Outlander.
Napęd 4x4 w Polarise RZR działa w ten miły sposób, że jest zupełnie nie wyczuwalny - dokładny ogląd będę miał po paru tygodniach.
Co do zawieszenia zaskakuje - bardzo przyzwoite jak na fabryczne, niestety jazda po zaoranym polu powyżej 50km/h nie jest możliwa, co utwierdza mnie, że zamówienie nowego, wyczynowego (robionego na zamówienie) było rozsądnym pomysłem, mimo druzgoczącej ceny - z transportem włącznie...
Z rzeczy praktycznym zapinanie siatek bezpieczeństwa jest irytujące, ale do przeżycia. Stockowe fotele są naprawdę wygodne - a jestem dość wysokim człowiekiem 187cm wzrostu, niestety po zmianie zawiasu ich miejsce muszą zająć wyczynowe kubełki i min. 3 punktowe pasy bezpieczeństwa.
Fabryczna klatka nie wzbudza zaufania i na pewno w jej miejsce trafi wzmocniona - dodatkowo usztywniająca całą ramę.
Reszta raportu niebawem. Materiał zdjęciowy także.
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 27.04.2008 19:44
Dodać należy, żę mimo niezłych parametrów silnika RZR jest wolnieszy w terenie od zwykłego quada. Może to być kwestia docierania - nie cisnąłem do końca, ale na pewno jest to kwestia masy 438kg.
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 05.05.2008 21:25
Zgodnie z zapowiedzią:
W przygotowaniu bieszczadzka relacja z bezkompromisowych testów Polarisów RZR.
|
|
|
|
norbi
Rejestracja: 25.11.2006 15:20 Posty: 2810 Miejscowość: Poręba Wielka gm.Niedźwiedź
|
Wysłany: 06.05.2008 05:30
fajny ten rzr!
zauwazylem ze coraz wiecej jest tego u nas.
ostatnio w myslenicach gosc ciagnal grand voyagerem na przyczepce rzr'a.
|
|
|
|
KAIN
Rejestracja: 15.10.2004 10:20 Posty: 873 Miejscowość: Nysa "Draper City"
Quad: Polaris 850 Xp
|
Wysłany: 06.05.2008 09:36
Dobrze że z wódeczką panowie nie pozowali "Dont drink and drive" .
Poza kadrem czekali kierowcy z Polsona .
Pozdrawiam, tak czy inaczej ta forma reklamy RZR podoba mi się , zastanawiam się nad kupnem.
Pozdrawiam
_________________ DRAPER & GROUND FIGHTER
WWW.FORCABRAVA.PL
|
|
|
|