Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
Wysłany: 18.11.2010 10:43
Re: Polaris RZR S WHITE POWER
Szczerze. Dobry produkt, ale za 300USD kupisz już naprawdę dobry układ np. firmy HMF:
Ostatnio zmieniony przez Seba78, 01.08.2011 15:36, edytowano w sumie 1 raz
BUłA
Rejestracja: 09.02.2007 21:04 Posty: 1212 Miejscowość: Świecie
Quad: Suzuki Kingquad
Wysłany: 22.11.2010 19:56
Re: Polaris RZR S WHITE POWER
Jestem dość sceptycznie nastawiony na te wszystkie "tuningowe" wydechy. Po poprawkach dokonanych przez zaprzyjaźnionego ślusarza w Sebkowym RZR-e , myślę że jest to przerost formy nad treścią. Pewnie daje "to to" w połączeniu ze zmianą map wtrysku jakiś efekt, ale chyba nie warty ceny. Trzeba trochę lub trochę więcej niż "trochę" pojeździć maszyną i "odpowiedzieć sobie na za...iście ważne pytanie - co lubię w życiu robić". Jeśli tytłać się w błocie to fabryka wystarczy, jeśli zapier.....lać to mocy może być mało.
Ostatnio zmieniony przez Seba78, 31.07.2011 22:38, edytowano w sumie 1 raz
Seba78
Moderator Działu Side by Side
Rejestracja: 24.10.2005 21:20 Posty: 2017 Miejscowość: Podgrodzie
Quad: SxS - silnik - pierwsze odpalenie
Wysłany: 22.11.2010 21:45
Re: Polaris RZR S WHITE POWER
Tak... Mocy nigdy dość.... Ale można ją oszukać
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
Wysłany: 23.11.2010 11:15
Re: Polaris RZR S WHITE POWER
Co do przyrostu po zmianie wydechu i mapy, efekty są naprawdę niezłe. Wszystko zależy od wydechu i jakości strojenia. Pierwsze G700 przestrojone na wyczynowym układzie HMF prawie o 2 sek. lepiej przyspieszało niż wersja fabryczna. Niestety proces jest kosztowny.
BartekQuadzik
DWS
Rejestracja: 02.07.2009 19:09 Posty: 102
Quad: SAM NIE WIEM CO TERAZ MAM . . .
Wysłany: 23.03.2011 20:45
Re: Polaris RZR S WHITE POWER
Seba78 napisał(a):
Wczoraj zakładałem felgi OMF Beadlock. Z tyłem nie było najmniejszych problemów. Z przodu okazało się, że ociera wewnętrzny rant felgi o mocowanie drążka kierowniczego. Szlifierka kątowa rozwiązała ten problem. Kolejna niespodzianka to gwint na śrubach będących w komplecie z felgami. Nie ten skok gwintu.
Seba mam pytanie , bo mam zamiar kupić felgi OMF Beadlock co z nimi ? czego nie pasują ?
Seba78
Moderator Działu Side by Side
Rejestracja: 24.10.2005 21:20 Posty: 2017 Miejscowość: Podgrodzie
Quad: SxS - silnik - pierwsze odpalenie
Wysłany: 23.03.2011 21:21
Re: Polaris RZR S WHITE POWER
Chodzi o to, że wewnętrzny pierścien na feldze ociera o mocowanie drążka kierowniczego, ten gruby czarny metal (zwrotnica?) Trzeba go troszkę podpiłować szlifierką i śrubę od końcówki drążka. U mnie zebrałem też odrobinę pierścienia z felgi, oraz został przesunięty ten czarny plastik co jest na wahaczu. Jak zdążę to cyknę jutro fotki i wrzucę.
2can
Rejestracja: 09.12.2004 00:44 Posty: 4145 Miejscowość: Warszawa
Quad: XXc
Wysłany: 27.03.2011 12:13
Re: Polaris RZR S WHITE POWER
Jak tam po rajdzie, jakie przeróbki teraz są w planach? Może coś takiego:
Po kałużach wierzchem by szedł
_________________ „Najlepszą modyfikacją, która poprawia osiągi quada, są umiejętności kierowcy quada" ------------------------------- www.3fun.pl
No zawsze tak robiłem ale nie spodziewałem się że olej wlewa się przez kanał miernika oleju ??? Dzięki za info , a i jeszcze jedno obecnie zakładają mi lampy długie kierunki lusterka te bajery potrzebne do rejestracji jednakże nie mam homologacji czy to wypali ??
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 20 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum