Jak zrobisz remont to mogę ci wypożyczyć gaźnik MIKUNI który ja stosuję w tuningu 500cm3.
Ma dodatkowo ustawianą pompkę z wtryskiem paliwa - którą można ustawić na załączanie dopiero od pewnych obrotów.
Mam testowy z przelotem 36 mm. (z powodzeniem instalowałem taki też w sportowych motocyklach o pojemności 250cm3.
Różnice odczuwalne bez hamowni
-------------------
Gaźniki specjalnie dedykowane dużym jedno i dwucylindrowym silnikom czterosuwowym o minimalnej pojemności jednego cylindra 350ccm. W porównaniu do fabrycznie montowanych gaźników podciśnieniowych TM ma same zalety. Poprzez to, że przepustnica gazu ( w modelach Tm42, Tm45 i Tm48 jest ona łożyskowana) działa od razu a nie musi być unoszona przez membranę podciśnieniową - drastycznie poprawia rozruch zimnego i ciepłego silnika oraz zapewnia szybsze wchodzenie na obroty. Dzięki dużemu przelotowi mieszanki - silnik zyskuje na elastyczności.
Najważniejsze części składowe gaźnika dają się wymontować bez konieczności ściągania gaźnika z motocykla co jest przydatne np. przy dostrajaniu silnika z wydechem etc. Bezstopniowo regulowana pompka przyspieszająca podawanie paliwa pozwala dostroić gaźnik pod indywidualnego kierowcę.
Będziesz miał wrażenie że siedzisz w innym pojeździe.
Najważniejsze cena nowego 1350 zł.
Ale za wszystko możesz zapłacić kartą a wrażenia bezcenne
Nawet jak teraz nie będziesz chciał poczynić takich wydatków, to pamiętaj na przyszłość gdy oryginał zacznie podupadać na zdrowiu - to lepiej wydaj tą kasę na porządny gaźnik niż oryginał.