Ostatnio zmieniony przez jodadaniel 31.10.2011 21:20, edytowano w sumie 2 razy
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
Wysłany: 31.10.2011 21:53
Re: Wildcat 1000 by Artic Cat
Ładny. Pytanie jak z jakością materiałów i grubością mocowań. Pytanie ile zniesie, ale to raczej sprawa na oddzielny wątek. Chłopaki na MT jechali czymś podobnym, ale raczej tylko z napędem na tył...
Daje radę - męczyłem go 3 tyś. km. po odświeżeniu sprzedałem go bo popyt przerósł moje oczekiwania. To ma przewymiarowane dyfry - trochę większe od quadowych. Blokady dyfrów przód i tył mechaniczne. Na podjazdach i zjazdach zawstydziło nie jedną rasową terenówkę. A nie jestem jakimś tam mistrzem 4x4 - w tym roku dopiero pierwszy sezon jeździłem. Czasami wcześniej wsiadłem na jakiegoś QUADA i moje zdanie o nich "osiołek który zawsze coś po swojemu zrobi - to cię zrzuci "
Akurat na tych filmach opony nie dopasowane do warunków - na odwrót
Ostatnio zmieniony przez jodadaniel 31.10.2011 22:13, edytowano w sumie 3 razy
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
Elementy zawieszeń, ukł. kierowniczego i półosie nie mogą się doczekać na klientów.
Opon też nie rozdarłem.
-- dodano 31.10.2011 22:30 --
Tu jakaś reklamówka 800-tki.
Też na felgach 14" i profil zew. opony 27"
//EDIT. Regulamin/Kamilson100
Ostatnio zmieniony przez Kamilson100 10.04.2012 10:47, edytowano w sumie 6 razy
obiv4n
Rejestracja: 17.04.2007 09:50 Posty: 457 Miejscowość: stolYca
Quad: another one ...
Wysłany: 31.10.2011 23:35
Re: BULL SPIDER 1100
zaczynajac od konca w ciągu roku w kilkunastu imprach ? to chyba tylko krecik
Wracając do rzeczy - na stronie znalazlem tylko info o 800cc ... no i projekcie 2000cc 1100 jest - tyle ze 1100e i 1100spitfire - tam jakies manualne skrzynie tak ? taka sama w Twoim ? (bo wizualnie to wyglada na cos innego) mozesz cos wiecej napisac o modelu który proponujesz ? czy można to zarejestrowac (np. import jednostkowy) ? - co by nie wykluczac pojazdu do jazdy również rekreacyjnej bez rejestracji to tylko imprezy sportowe bez lajtow wkolokominowych i ustawek w terenie mozesz cos wiecej napisac o zastosowanym zawieszeniu nie znalazlem przeswitu pojazdu (może zle szukalem) silnik rotaxa ten 1100 (sadzac po 800-etce) czy cos zupelnie innego ? przeniesienie widze pasek - ale dostep przy ewentualnej zmianie - to jak widze po zdjeciach raczej mocno utrudniony ? no i cena - to już loco polska po oplatach i z faktura ? sory za ilosc pytan ale jestem na etapie wyboru SxS i biore wszytskie mozliwosci pod uwage pzdr
zaczynajac od konca w ciągu roku w kilkunastu imprach ? to chyba tylko krecik [b][size=150] Wracając do rzeczy - na stronie znalazlem tylko info o 800cc ... no i projekcie 2000cc 1100 jest - tyle ze 1100e i 1100spitfire - tam jakies manualne skrzynie tak ? taka sama w Twoim ? (bo wizualnie to wyglada na cos innego)
Mój 1100 ma skrzynię manualną 5 bieg. i moc 70 km. Prędkość 140 km/h trochę ludzie są w szoku jak na ulicy coś takiego ich wyprzedza.
Jest jeszcze model ze skrzynią CVT (pasek) ale wiadomo wtedy pasek tak jak w znanych markowych modelach będzie wytrzymywał.
A tu jak przypie...... przednim lewym kołem - myślałem że już tam zostanie:
mozesz cos wiecej napisac o modelu który proponujesz ? czy można to zarejestrowac (np. import jednostkowy) ? - co by nie wykluczac pojazdu do jazdy również rekreacyjnej bez rejestracji to tylko imprezy sportowe bez lajtow wkolokominowych i ustawek w terenie
Do tej pory robimy to na import jednostkowy i wszystkie są zarejestrowane.
mozesz cos wiecej napisac o zastosowanym zawieszeniu nie znalazlem przeswitu pojazdu (może zle szukalem)
Prześwit w najniższym miejscu jakaś tam rurka to 35 cm. Ale można jeszcze podwyższyć. W każdym bądź razie przez tory baz problemu przejeżdża. Kilka razy w Gdańsku jechałem wzdłuż torów tramwajowych żeby ominąć korki - ale ludzie byli w szoku na przystankach.
szerokość - rozstaw tylnych kół 1850 mm. (trzeba by chyba chcieć żeby zrobić rolkę)
w trzecim dniu mojej jazdy (nauki) na zakrętach wyprzedzałem RZR-a (a gościu naprawdę dobrze jeździł) na prostych nie mogłem go jeszcze męczyć bo docieranie i był zblokowany do przepisowej mocy.
silnik rotaxa ten 1100 (sadzac po 800-etce) czy cos zupelnie innego ? przeniesienie widze pasek - ale dostep przy ewentualnej zmianie - to jak widze po zdjeciach raczej mocno utrudniony ?
Ja do tej pory brałem tylko te z manualną skrzynią a z paskiem to będzie jak pisałem wyżej.
Z przekladnią CVT na pasek mam tylko 500 cm3 silnik CF-MOTO tam przy mocy 36 km. to on jakoś wytrzymuje Mam jedną 500 jeszcze na miejscu można zobaczyć. Zobacz moje aukcje:
no i cena - to już loco polska po oplatach i z faktura ?
Tak ta cena 30 dla imprez i 40 tyś to u mnie w Gdańsku. Cena bez wyciągarek - lepiej kupić markowe. Cena mojej wyciągarki to 350 zł. do cywilnej jazdy wystarcza te 2500 LBS.
sory za ilosc pytan ale jestem na etapie wyboru SxS i biore wszytskie mozliwosci pod uwage pzdr
To nie problem - muszę coś wymyślić ze sprzedażą. Bo faktycznie jest to fajna zabawka. Może nie zabudowany jak te znane marki ale mniej elementów do łamania.
Silnik firma "CHERY" to największa Chińska firma która robi samochody
Dwoje klientów z Rabki startowało na jakiejś imprezie 4x4 i w klasie do 1,2 czy 1,4 cm3. Dwie sztuki i dwa pierwsze miejsca. Mówili że nie było na nich mocnych. Jak dostanę dane imprezy i jakieś zdjęcia to dam znać.
Jak by ktoś słyszał o tej imprezie czy gdzie znaleźć zdjęcia to proszę o info.
-- dodano 15.01.2012 20:21 --
Shelton napisał(a):
Jeśli chcesz przetestować wystaw do rajdów. To najlepsza metoda weryfiakacji i nie chodzi o wynik, tylko o skończenie imprezy o własnych siłach.
Ja akurat w zeszłym roku utopiłem się w kosztach i nie miałem jak się za starty zabrać.
Tylko trochę po okolicy poligonu w Gdańsku go męczyłem.
Szukam kogoś kto by się zabrał za starty tym pojazdem.
Ostatnio zmieniony przez jodadaniel 15.01.2012 20:21, edytowano w sumie 3 razy
Jak weźmie na firmę to "prawie" tyle wyjdzie!!!!!!
-- dodano 17.01.2012 00:52 --
Tylko jeśli już spróbujesz "SPIDEREM" to niestety w RZR bądź COMMANDERZE będziesz się czuł jak na osiołku w górach. SPIDER jest o wiele stabilniejszy dzięki niskiemu środkowi ciężkości.
Ostatnio zmieniony przez Kamilson100 17.01.2012 16:27, edytowano w sumie 2 razy
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 24 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum