Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Yamaha YXZ
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 16.04.2024 17:26



Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Yamaha YXZ 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.08.2008 12:51
Posty: 814
Miejscowość: WARSZAWA-YELONKI
Quad: Suzuki Kingquad 750.
Poprzednie quady: Lucky 300,Wolverine 450
PostWysłany: 14.09.2015 12:23 
Yamaha YXZ
Ładne Cacko

-- dodano 14.09.2015 13:22 --

:D

-- dodano 14.09.2015 13:23 --

Może w tym paseczki nie będą się tak szybko zrywały ;)


Załączniki:
2016-yxz1000r.png
2016-yxz1000r.png [ 740.01 KiB | Obejrzany 15052 razy ]
16-yamaha-yxz-1000r-5.jpg
16-yamaha-yxz-1000r-5.jpg [ 372.63 KiB | Obejrzany 15055 razy ]
16-yamaha-yxz-1000r-2.jpg
16-yamaha-yxz-1000r-2.jpg [ 436.32 KiB | Obejrzany 15055 razy ]

_________________
Nie ważne czym jeżdzisz ważne jak jeżdzisz!


Ostatnio zmieniony przez radzik 14.09.2015 12:23, edytowano w sumie 2 razy

 
Profil
Wiceprezes ATV Polska & Członek GKSM PZM ds. Quadów

Rejestracja: 18.11.2003 09:19
Posty: 496
Miejscowość: Warszawa
PostWysłany: 14.09.2015 22:53 
Re: Yamaha YXZ
pewnie o paseczki od spodni chodzi ?
podobno to nie jest automat jak wszystkie inne :wizi:


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.12.2009 15:41
Posty: 2266
Miejscowość: Zasole Bielańskie Oświęcim
Quad: Renegade 800, Grizzly 700
Poprzednie quady: Vinson 500 inne motocykle
PostWysłany: 15.09.2015 08:18 
Re: Yamaha YXZ
nie ma paska jest sekwencyjna kłowa skrzynia :^^D:


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.08.2008 12:51
Posty: 814
Miejscowość: WARSZAWA-YELONKI
Quad: Suzuki Kingquad 750.
Poprzednie quady: Lucky 300,Wolverine 450
PostWysłany: 15.09.2015 15:41 
Re: Yamaha YXZ
Tak jest mamy 5 biegów w przód i opcjonalny zestaw Turbo-moc około 150KM :D

-- dodano 15.09.2015 16:34 --

Yamaha YXZ1000R - Pierwszy super sportowy pojazd Side-by-Side

Agresywny YXZ1000R prezentuje nowatorskie podejście Yamahy do konstrukcji pojazdów Side-by-Side (SxS) przeznaczonych do celów rekreacyjno-sportowych. Napędzany 3-cylindrowym silnikiem DOHC nowej generacji o imponującym momencie obrotowym, współpracującym z 5-stopniową sekwencyjną skrzynią przekładniową o charakterystyce rajdowej, YXZ nie ma sobie równych w świecie off-roadowym. Poznaj pierwszy super sportowy Side-by-Side.

Co trzeba wiedzieć o YXZ1000R?

Pierwszy super sportowy Side-by-Side na świecie
Wyczynowe osiągi i doskonałe wyposażenie
Nowy, 3-cylindrowy silnik DOHC o znacznym momencie obrotowym
Wiodące w klasie przyspieszenie i prędkość maksymalna
Sekwencyjna, 5-stopniowa skrzynia przekładniowa o charakterystyce rajdowej
Napęd On-Command 2WD/4WD/4WD Diff Lock (z blokadą mechanizmu różnicowego)
Oryginalna, agresywna stylizacja nadwozia
Stabilne i zwinne, w pełni zabezpieczone podwozie
Amortyzatory Fox Podium o wyjątkowo długim skoku
Nowatorski kokpit w sportowym stylu



SILNIK YXZ1000R

Trzycylindrowy, kompaktowy silnik 1000 cm3 o znakomitych osiągach

Jeszcze nigdy entuzjasta sportu w Side-by-Side nie mógł marzyć o tak wyśrubowanych osiągach. Ultra-kompaktowa, 3-cylindrowa, rzędowa jednostka napędowa DOHC o pojemności 988 cm3 zapewnia zapierające dech przyspieszenia – wyczynowa natura SxS daje o sobie znać!

SxS jest zasilany trójcylindrowym,12-zaworowym silnikiem z wtryskiem paliwa 41-mm, o stopniu sprężania 11,3:1, który odpowiada za wysoki moment w średnim zakresie obrotów i niezwykle żywiołowy charakter. Wyjątkową kulturę pracy zapewnia pojedynczy wałek wyrównoważający.

Z myślą o skutecznym i niezawodnym efekcie chłodzenia YXZ jest wyposażony w aluminiową chłodnicę o wysokiej wydajności z automatycznie załączanym wentylatorem. I to z tych właśnie powodów 3-cylindrowy YXZ1000R wykazuje prawdopodobnie najlepsze osiągi w kategorii Side-by-Side.



Wysokowydajny dolot powietrza

W dążeniu do optymalizacji osiągów, YXZ jest wyposażony w obszerny dolot powietrza dla trzech 41-milimetrowych wtryskiwaczy paliwa, zapewniających szybkość reakcji na pedał „gazu” oraz wyjątkowe przyspieszenia. Łatwo dostępny podwójny filtr powietrza zawiera wkłady piankowy i papierowy, a każdy z nich można bez trudu wymieniać bez użycia narzędzi.



Kompaktowy układ wydechowy

Wysokoprzepływowy układ wydechowy 3w1 obejmuje tłumik ze stali nierdzewnej, usytuowany centralnie dla optymalnego rozkładu masy pojazdu.



Pierwsza w branży, 5-stopniowa, sekwencyjna skrzynia przekładniowa

Dziełem Yamahy jest nowa, 5-stopniowa przekładnia sekwencyjna, dostosowana do wyczynowej natury i wysokiego momentu silnika trójcylindrowego. Rajdowa mapa przełożeń umożliwia błyskawiczną zmianę biegów pod kątem szybkich przyspieszeń, zaś w trybie manualnym zapewnia natychmiastowe i skuteczne przenoszenie mocy na koła aktualnie napędzane – bez strat ... niektóre systemy bezstopniowe (CVT).

Bezkonkurencyjna w całej branży 5-stopniowa skrzynia sekwencyjna o stałym zazębieniu (plus bieg wsteczny) jest wyposażona w ogranicznik momentu obrotowego oraz tłumik drgań– z myślą o płynności pracy oraz ograniczeniu szarpania podczas zmiany biegu. Na kulturę jej działania wpływa także zastosowanie nowego sprzęgła hydraulicznego o średnicy 21 cali (53,3 mm) pod kątem „intuicyjnej lekkości” podczas zmiany i redukcji przełożeń.

W celu optymalizacji wyważenia pojazdu (a więc i łatwości prowadzenia) skrzynia biegów została umieszczona między fotelami. Jednoczęściowe wałki transferowe napędu na przód i tył wzmacniają poczucie natychmiastowej reakcji na pedał przyspieszenia. W połączeniu z żywiołową charakterystyką silnika i płynnością pracy układu przeniesienia napędu stwarza to użytkownikowi YXZ pewność panowania nad pojazdem, dodając frajdy i ekscytacji z jazdy.



Ekskluzywny system napędu Yamaha On-Command® 2WD/4WD/4WD z trybem Diff-Lock

Jeden ruch pokrętła załącza kolejno tryby 2WD, 4WD lub 4WD Diff Lock w zależności od potrzeb trakcyjnych. Aby nie „odpaść” w trudnym terenie, YXZ1000R korzysta ze sprawdzonego w innych pojazdach Yamahy systemu przeniesienia napędu On-Command 4WD Diff-Lock, czyli z funkcją blokady mechanizmu różnicowego.



Trwały i wydajny układ przeniesienia napędu

Maksymalna płynność i wydajność – to konstrukcyjne założenia układu przeniesienia napędu YXZ1000R. Ograniczeniem wibracji silnika „zajmuje się” zewnętrzne koło zamachowe, które swoją bezwładnością stabilizuje płynność transferu mocy od jednostki napędowej.

Mając na uwadze trwałość układu napędowego zastosowano z przodu jednoczęściowy wałek transferowy z prostym przegubem uniwersalnym (U-Joint). Ponadto, przedni mechanizm różnicowy wyposażono w ochronę przeciążeniową zapobiegającą uszkodzeniu od nagłych zmian prędkości obrotowej kół.

Jednoczęściowy wałek transferowy ze sprzęgaczem zastosowano także do napędu masywnych, 27-calowych tylnych kół poprzez tylny mechanizm różnicowy. Możliwość napędzania tylko osi tylnej lub wszystkich czterech kół pozwala utrzymać pełną kontrolę nad torem jazdy YZX1000R w każdej sytuacji drogowej i terenowej.



Najważniejsze dane silnika

Trzycylindrowy, 4-suwowy silnik DOHC o pojemności 998 cm3 i charakterystyce wyczynowej
Lekka i kompaktowa konstrukcja
Pierwsza w klasie konfiguracja 3-cylindrowa
Wysoki stopień sprężania 11,3:1
Maksymalna prędkość obrotowa 10500 obr./min
Zawory dolotowe o średnicy 31 mm i wydechowe o średnicy 26 mm
Dwa wałki rozrządu w głowicy
Przedni wlot powietrza o wysokiej wydajności
Kompaktowy układ wydechowy 3w1 z centralnym tłumikiem ze stali nierdzewnej
Potrójny, 41 mm wtrysk paliwa, wtryskiwacze 4-otworowe
Sucha miska olejowa
Manualna, 5-stopniowa, sekwencyjna skrzynia przekładniowa z biegiem wstecznym
Blokada biegu wstecznego przed przypadkowym załączeniem
System napędu On-Command® 2WD/4WD/4WD Diff Lock (blokowany mechanizm różnicowy)
Jednoczęściowe wałki transferu mocy na oś przednią i tylną
„Miękkie” sprzęgło z siłownikiem hydraulicznym i przeciążeniowym ogranicznikiem momentu obrotowego
Wysokowydajny układ chłodzenia z automatycznym wentylatorem
Łatwe w obsłudze główny i pomocniczy filtry powietrza



NADWOZIE/PODWOZIE YXZ1000R

Nowa, agresywna stylizacja

Agresywny, rajdowy wygląd i bezkompromisowy image powoduje, że YXZ1000R ma wyraźnie więcej charakteru i osobowości niż inne pojazdy off-roadowe kategorii Side-by-Side.

Odkryte zawieszenie, ekskluzywne 27-calowe koła oraz kompaktowy, dwumiejscowy design tworzą obraz pojazdu, którego nadwozie dostosowano do ekstremalnych osiągów silnika i napędu. Zaprojektowany dla entuzjastów mocnych wrażeń off-roadowych z napędem 4x4, nowy YXZ1000R reprezentuje całkiem nową erę w konstrukcji pojazdów typu Side-by-Side.



Sportowe i zwinne podwozie

Założeniem konstrukcyjnym podwozia YXZ1000R jest zapewnienie najlepszej charakterystyki jezdnej dla pojazdu typu Side-by-Side. Lekka rama wykonana jest ze stali o dużej wytrzymałości na rozciąganie zgodnie z ostrymi standardami jakościowo-wymiarowymi Yamahy – dla zapewnienia wiodącej w klasie wytrzymałości i trwałości.

Standardowym wyposażeniem pojazdu jest ochronna, rurowa „klatka” kapotażowa nad kabiną i lekka markiza słoneczna. Nie ogranicza to niczym widoczności dookólnej tak kierowcy jak i pasażera.

Podwozie chroni łatwy w demontażu, wytrzymały na odpryski i uderzenia 3-częściowy zestaw kompozytowych płyt osłonowych, umożliwiający łatwy dostęp do komponentów i podzespołów wymagających okresowej obsługi. Wykonane z tworzywa TPO (termoplastyczny etylen) o grubości 4-mm (przód) oraz 6-mm (tył) płyty ochronne pozwalają YXZ1000R „przepływać” ponad mniejszymi przeszkodami na szlaku.



Zawieszenie o wydłużonym skoku

Napędzany silnikiem o pojemności 998 cm3 w parze z 5-stopniową skrzynią biegów YXZ1000R odznacza się doskonałymi przyspieszeniami oraz imponującą prędkością maksymalną. Celem optymalizacji osiągów w warunkach terenowych Yamaha wyposażyła SxS nowej generacji w prawdopodobnie najbardziej zaawansowany i skuteczny system zawieszenia kół wśród produkcyjnych off-roaderów.

Nowoczesne amortyzatory piggyback Fox 2,5” Podium RC2 ze zbiornikiem zewnętrznym nie tylko nadają stylu SxS, lecz także pozwalają mierzyć się z ekstremalnie trudnymi szlakami terenowo-przeprawowymi.

Cztery amortyzatory z pełną regulacją obciążenia wstępnego, siły odboju i tłumienia dla niskich i wyższych prędkości jazdy dostroić można do każdej bez mała sytuacji. Pokaźny, bo 406- oraz 432-milimetrowy skok kół przednich i tylnych to czynnik decydujący dla charakterystyki jezdnej i jakości prowadzenia.



Kolorystycznie zgrane, podwójne wahacze poprzeczne i optymalna geometria zawieszenia

W zawieszeniu przednim na podwójnych wahaczach poprzecznych w kształcie litery „A” zoptymalizowano kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy i podatność na wstrząsy, co zapewnia lepszą zdolność skręcania i wyczucia kontaktu kierownicy z podłożem. Daje to pewność stabilności jazdy nawet przy tak długim (406 mm) skoku zawieszenia.

W zawieszeniu tylnym na wahaczach poprzecznych („A”) amortyzatory Fox odsunięto jak najdalej wstecz celem optymalizacji skoku i skuteczności tłumienia oraz kąta pochylenia 27-calowych kół na całej, 432-mm rozpiętości skoku roboczego zawieszenia.

Dzięki optymalnej geometrii, zawieszenie sprawia wrażenie „przyklejonego do ziemi” przy większych prędkościach jazdy. Kolejne zalety to komfortowa reaktywność kierowania i znakomite właściwości trakcyjne. Zgrany kolorystycznie pod kątem estetyki wykończenia, układ zawieszenia YXZ1000R należy do najdoskonalszych w sektorze pojazdów Side-by-Side.



Elektrycznie wspomagany układ kierowniczy (EPS)

W celu racjonalizacji wysiłku i precyzji prowadzenia, najnowszy SxS wyposażony jest w elektryczne, degresywne wspomaganie zębatkowej przekładni kierowniczej Yamaha Electric Power Steering. Jest to sposób na zwiększenie komfortu codziennego użytkowania, m.in. z uwagi na umieszczenie siłownika na kolumnie bliżej koła kierownicy – z dala od zanieczyszczeń i ewentualnych uszkodzeń.



Hamulce tarczowe o dużej średnicy na wszystkich kołach

W celu sprostania osiągom silnika i napędu, SxS nowej generacji jest wyposażony w jeden z najsprawniejszych układów hamulcowych wśród pojazdów Side-by-Side. Na wszystkich czterech kołach jezdnych montowane są tarcze o średnicy 245 mm i dwutłoczkowe zaciski, umożliwiające pewne hamowanie nawet nieco później niżby należało – lecz niemniej skutecznie.

Dźwignia hamulca pomocniczego działającego na wał napędowy znajduje się podobnie jak w samochodach – pośrodku konsoli podłogowej.



Koła z lekkiego stopu i specjalne 27-calowe opony Maxxis

Aby zaakcentować swą sportową ekskluzywność, model standardowy YXZ1000R wyposażony jest w 12-ramienne felgi z lekkiego stopu o zoptymalizowanym offsecie – pod kątem zwinności prowadzenia i stabilności przy wyższych prędkościach jazdy. Na kołach znajdują się specjalne opony radialne Yamaha Bighorn 2.0, dzięki którym SxS góruje nad konkurencją pod względem nie tylko osiągów, lecz również prześwitu podwozia. Doskonałe własności trakcyjne, wydłużona trwałość, komfort jazdy i precyzja kierowania to istotny wkład tego ogumienia w charakterystykę eksploatacyjną najnowszego SxS.



Kokpit w stylu lotniczym i zorientowana na wyczyn ergonomia

Ergonomia wnętrza YXZ1000R to wynik troski o możliwie wysoki komfort kierowcy. Miękkie, zintegrowane z zagłówkami i konturowane fotele w lotniczym stylowo kokpicie uzupełnia przemyślane i funkcjonalne rozmieszczenie wskaźników i zegarów, które pozwala w pełni skoncentrować się na pokonywanym szlaku podróży.

Ośmiopozycyjna (w tym pozioma tył-przód) regulacja fotela oraz położenia pionowego kierownicy pozwala znaleźć dogodne ustawienia dla kierowcy dowolnego wzrostu i tuszy, a sportowa w układzie tablica przyrządów mieści kompletny zestaw wskaźników i zegarów analogowo-cyfrowych (LED).

Dopełnieniem komfortu fizycznego i mentalnego w trudnym terenie są oddzielne panele podłogowe dla kierowcy i pasażera, 3-punktowe pasy bezpieczeństwa i uchwyt dla pasażera na desce rozdzielczej.



Ładowność 136 kg

Na wypadek poważnych przedsięwzięć off-roadowych YXZ1000R wyposażony jest w solidną skrzynię ładunkową z tworzyw kompozytowych o nośności 136 kg z czterema stalowymi zaczepami kotwiczenia. Zamykane pojemniki i półki na drobiazgi przewidziano od przodu skrzyni ładunkowej, na desce rozdzielczej przed pasażerem oraz na konsoli centralnej.



Agresywne oświetlenie LED

Czteropunktowe światła główne LED (szosowe i mijania) podkreślają agresywny lecz zarazem funkcjonalny wygląd nowego YXZ, tylne zaś – poprawiają widoczność pojazdu po zmroku. Praktyczne i stylowe światła LED są także niezawodne i energooszczędne.



Specjalna seria 60th Anniversary Edition

W ramach obchodów sześćdziesiątej rocznicy narodzin marki Yamaha, YXZ1000R dostępny będzie w specjalnej stylizacji Yellow/Black (żółto-czarnej) z ikonicznym logo Speedblock i wyposażeniem w specjalne obręcze typu beadlock (czyli pierścieniem zabezpieczającym zsunięcie się opony w ekstremalnych warunkach terenowych).



Najważniejsze elementy techniki YXZ1000R

Agresywna stylizacja nadwozia
Regulowane amortyzatory Fox Podium RC2
Klatka kapotażowa i markiza słoneczna
Zoptymalizowane wymiary ramy pod kątem stabilności przy większych prędkościach jazdy
Zgrane kolorystycznie przednie i tylne wahacze zawieszania „A” i amortyzatory
Hamulce tarczowe o średnicy 245 mm na wszystkich czterech kołach
Felgi z lekkiego stopu w stylu sportowym
Specjalne 27-calowe ogumienie Yamaha Maxxis
Trzyczęściowy zestaw płyt osłonowych podwozia TPO
Czteropunktowe światła główne i tylne w technice LED
Dźwignia zmiany biegów w środkowej konsoli podłogowej
Zębatkowa przekładnia kierownicza
Pionowa regulacja położenia kierownicy
Elektroniczne wspomaganie układu kierowniczego (EPS)
Łatwo dostępny zbiornik paliwa o pojemności 34 litrów
Dedykowane, zamknięte panele podłogowe kierowcy i pasażera
Lotnicze – stylowo kokpit i deska rozdzielcza
Analogowo-cyfrowe zegary
Tapicerowane fotele kubełkowe z konturami bocznymi
Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa kierowcy i pasażera
Ośmiopozycyjna regulacja położeń fotela kierowcy
Regulowany uchwyt pasażera
Skrzynia ładunkowa o nośności 136 kg.



Tylko dla modelu rocznicowego 60th Anniversary:

Felgi z odlewu aluminiowego z pierścieniem mocującym opony terenowe ‘beadlock’



Oryginalne akcesoria Yamaha

Yamaha oferuje bogatą gamę akcesoriów dla YXZ1000R, dostępnych z chwilą wejścia tego modelu do sprzedaży rynkowej. Oprócz komponentów czysto funkcjonalnych, oferta będzie także obejmować akcesoria personalizacji pojazdu zgodnie z preferencjami właściciela.



Dostępność rynkowa

-- dodano 15.09.2015 16:41 --

Prawdopodobnie uda mi się na wiosnę przetestować nowy produkt Yamahy więc jeżeli nikt pierwszy tego nie zrobi to podzielę się wrażeniami z jazdy.

_________________
Nie ważne czym jeżdzisz ważne jak jeżdzisz!


Ostatnio zmieniony przez radzik 15.09.2015 15:41, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil
Wiceprezes ATV Polska & Członek GKSM PZM ds. Quadów

Rejestracja: 18.11.2003 09:19
Posty: 496
Miejscowość: Warszawa
PostWysłany: 01.10.2015 22:21 
Re: Yamaha YXZ
https://www.youtube.com/watch?v=KRJ_oc9o0xs


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05.09.2013 07:07
Posty: 176
Miejscowość: Rymanów
Imię: Marcin
Quad: Polaris XP 1000
Poprzednie quady: Polaris XP 850, Kawasaki Brute Force 750
PostWysłany: 02.10.2015 11:04 
Re: Yamaha YXZ


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.12.2003 22:53
Posty: 841
Miejscowość: Sam już nie wiem
Quad: WyQuad
PostWysłany: 11.10.2015 18:21 
Re: Yamaha YXZ
No w końcu Yamaha zatrybiła o co na rynku chodzi : )


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.06.2011 21:07
Posty: 144
Miejscowość: Pogórze ! :D
Imię: Krzysiek
Quad: Can-Am Outlander XT-P Max 1000
Poprzednie quady: Cectek Gladiator T5 EFI / Diablo 200
PostWysłany: 11.10.2015 18:58 
Re: Yamaha YXZ


Hmm Robi wrażenie !!!
Mega jak w rajdówce :D

_________________
ATV & UTV Masters

Fast & Fun and MASTERfully !


 
Profil Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 08.01.2014 13:39
Posty: 27
Miejscowość: Piaseczno
Imię: Łukasz
Quad: może kiedyś będzie
PostWysłany: 12.10.2015 08:35 
Re: Yamaha YXZ
Widać że "cykorka" się przydaje :okok:


 
Profil

Rejestracja: 13.08.2005 18:16
Posty: 737
Quad: Suzuki Vinson Renegade X Kawasaki TERYX 750 - RUW
PostWysłany: 17.10.2015 14:25 
Re: Yamaha YXZ
Pojazd po za wygladem zapowiada się rewelacyjnie.
Tylko cena na razie przeraza. Sto kilkanaście tysiecy PLN za wersje bez Turbo [wow]


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.06.2011 21:07
Posty: 144
Miejscowość: Pogórze ! :D
Imię: Krzysiek
Quad: Can-Am Outlander XT-P Max 1000
Poprzednie quady: Cectek Gladiator T5 EFI / Diablo 200
PostWysłany: 18.10.2015 14:49 
Re: Yamaha YXZ
Właśnie wygląd nie jest taki ładny jak w Mavericku ( podoba mi się ) Ale technologia fakt faktem w YXZ jest zacna co = 115 tyś niestety

_________________
ATV & UTV Masters

Fast & Fun and MASTERfully !


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.08.2008 12:51
Posty: 814
Miejscowość: WARSZAWA-YELONKI
Quad: Suzuki Kingquad 750.
Poprzednie quady: Lucky 300,Wolverine 450
PostWysłany: 20.10.2015 14:39 
Re: Yamaha YXZ
Jeszcze w tym roku będę miął możliwość odbycia jazdy testowej nową Yamahą :brawo1:
Napiszę na forum jak pierwsze wrażenia i wrzucę parę fotek

_________________
Nie ważne czym jeżdzisz ważne jak jeżdzisz!


 
Profil

Rejestracja: 13.08.2005 18:16
Posty: 737
Quad: Suzuki Vinson Renegade X Kawasaki TERYX 750 - RUW
PostWysłany: 12.12.2015 23:44 
Re: Yamaha YXZ
Woda w przekładni ?? he


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.09.2007 19:48
Posty: 593
Miejscowość: Rzeszów
Quad: Yamaha
PostWysłany: 04.03.2016 08:05 
Re: Yamaha YXZ


 
Profil
Moderator Działu Side by Side

Rejestracja: 24.10.2005 21:20
Posty: 2017
Miejscowość: Podgrodzie
Quad: SxS - silnik - pierwsze odpalenie
PostWysłany: 04.03.2016 10:25 
Re: Yamaha YXZ
Ma homololo na Polskę albo UE?
Czy znowu rzeźba przy rejestracji?


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.