Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Polaris Ranger RZR 800
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 27.04.2024 16:10



Odpowiedz  [ 37 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Polaris Ranger RZR 800 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 13.08.2004 09:58
Posty: 119
Quad: Polaris 800EFi-czorny-zadatkowany
PostWysłany: 03.02.2008 11:15 
Cytuj:
Majstruje-dobrze powiedziane;)


Tu mi chodziło oczywiście o majestrje tworzenia,inaczej majsterczyk,poezje twórczą,wirtuozerie.....:)

Cytuj:
Zawieszenia i tuning reszty, silnika etc.


O ile można zwiększyć moc silnika Polarisa 800 z wtryskiem i czy jest to mechanika,czy zmienia się mapę sterowania(czy jak się to zwie)

Cytuj:
Ale ciasno tam jak w chińskim barze mlecznym.Osoba słusznej postawy ma problemy z komfortem oddychania.


Mierzę 182cm i waże 100kg-czy będę miał problemy ze zmieszczeniem się w tym pojeździe?

Cytuj:
Jest jedna zaleta stosunek masy do mocy, są też wady.


Shelton możesz rozwinąć kwestie wad tego pojazdu,bo jestem zainteresowany sprzętem i nie chciałbym się przekonać o wadach już po zakupie wydając nań duże pieniądze.Czy w tym pojeździe też są problemy w paskiem jak w quadach Polarisa(wyczytane na forum)


PS:Dzwoniłem wczoraj do Lublina do przedstawiciela Polarisa i osoba ,z którą rozmawiałem bardzo fajnie przedstawiła mi ten pojazd:
-osiągi podobno niesamowite,silnik z wtryskiem bardzo wytrzymały,bardzo wiele opcji do dokupienia;łącznie z pełną budą,ogrzewaniem i radiem...!!!,gwarancja 2 lata,
-posiadają pojazd demo i z tego co mówił to wszyscy ,którzy przejechali się sprzętem byli zachwyceni.Może ktoś z forum ma pojazd lub nim jeździł ,to prosiłbym o rzetelną ocenę maszyny.

_________________
http://www.motosuchy.abisar.com/galeria_cross.html


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 03.02.2008 11:59 
Miałem kontakt z tym sprzętem. Tak jak pisałem myślimy nad nim. Co do gabarytów twojego ciała, to zawsze można zmienić fotel, ew. wyrzucić pasażera. Tu w okolicach Warszawy są dwa takie pojazdy.

W kwestii mechanicznej, co do pasków to jest to bolączka silnika serii 800, przy odrobinie rozsądku, problem nie występuje.

Prędkość max to 90km/h co w zupełności na amatorskie potrzeby wystarcza. 2cyl. rzędowy silnik można podkręcić w zakresie 10KM, zmiany w airboxie-rura doprowadzająca, kompletny układ wydechowi i przeprogramowanie wtrysku. Są jeszcze moduły zdejmujące rev. limiter. Możliwości są spore.


 
Profil Facebook WWW

Rejestracja: 10.01.2007 22:26
Posty: 21
Quad: Honda: Rincon Polaris: Sportsman & Ranger
PostWysłany: 06.02.2008 13:55 
Re: Polaris Ranger RZR 800
[quote="Sławek J."]Czy ktoś może użytkował takiego sprzęta. Jestem ciekaw czy ma dużo lepsze osiągi od Yamahy Riho.

Witaj,

Miałem już jednego u siebie, lecz się sprzedałe - wkrótce będę miał kolejne (na razie jest lista oczekujacych)

Sprzęt zapyla niemiłosiernie - rozpędza się coś ok. 90 km/h. Dynamika conajmniej jak w quadzie klasy 500 może lepiej. Nie ma co porównywać z Rhino. Od Yamahy to nawet lepiej jeździ mój Ranger Xp700, który zresztą po dużych modyfikacjach jest do sprzedania. A tak swoją drogą to side x side daje wiecej adrenaliny od quada ze wzgledu na pozycję, Dla mnie bomba.
Zainteresowanych zapraszam na jazdę próbna

Pzdr

Maciej


 
Profil

Rejestracja: 13.08.2004 09:58
Posty: 119
Quad: Polaris 800EFi-czorny-zadatkowany
PostWysłany: 10.02.2008 12:34 
Wczoraj byłem u dealera(nie wymieniam gdzie,bo nie wiem czy sobie życzy) i daje 5% rabatu na sprzęt w gotówce lub gadżety do wyboru na jeszcze większą kwotę,także zawsze to trochę taniej niż cennik.A i jeszcze jedno;do RZR z homologacją oprucz w/w upustu dostaje się cały komplet kół z oponami terenowymi i alufelgami!!Także targujcie się kupując,bo tyle można wywalczyć.

_________________
http://www.motosuchy.abisar.com/galeria_cross.html


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21.10.2007 09:49
Posty: 593
Miejscowość: józefów koło otwocka
Quad: Polaris
PostWysłany: 10.02.2008 13:47 
8) koła to standart jedne off road drugie alu z homo...

_________________
jedno jest jasne żyje się po to żeby być w terenie


 
Profil Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 13.08.2004 09:58
Posty: 119
Quad: Polaris 800EFi-czorny-zadatkowany
PostWysłany: 10.02.2008 14:02 
Cytuj:
8) koła to standart jedne off road drugie alu z homo...


Być może ,ale nikt o tym nie pisze w ofercie,więc jeżeli nie wiesz i się nie upomnisz ,a dealer ci tego nie powie,to możesz ich nie dostać. Oczywiście żadnego dealera nie podejrzewam o to,ale zawsze można zapomnieć...:)
A poza tym w/w dealer powiedział,że mogę nie brać tych alufelg z oponami,a w zamian otrzymam to co mi będzie bardziej pasować z wyposażenia dodatkowego.

_________________
http://www.motosuchy.abisar.com/galeria_cross.html


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21.10.2007 09:49
Posty: 593
Miejscowość: józefów koło otwocka
Quad: Polaris
PostWysłany: 10.02.2008 15:05 
ale tylko jeżeli się decydujesz na pojazd nie do końca homologowany ;) bo ten dodatkowy komplet to oponki homologowane...oczywiscie można zamienić oponki i się dogadać co w zamian...

_________________
jedno jest jasne żyje się po to żeby być w terenie


 
Profil Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 13.08.2004 09:58
Posty: 119
Quad: Polaris 800EFi-czorny-zadatkowany
PostWysłany: 10.02.2008 15:52 
Przejechałem się tym na krótkim asfaltowym odcinku i szczerze mówiąc nie wywarło na mnie szczególnego wrażenia;Przyśpieszenie nie bardzo,ale sprzęt był zimny więc po pierwsze ten silnik nie pracował w optymalnych warunkach ,po drugie,przez to,że był zimny nie chciałem go piłować,zwłaszcza,że był to już sprzedany egzemplarz,więc nie chciałbym komuś zrobić kuku w maszynie.Przecież na filmikach z youtube nie wygląda,żeby brakowało mocy i przyśpieszenia sprzętowi-no chyba,że na filmie inaczej się ogląda ,ale mam nadzieje,że nie.Następna sprawa-ja akurat nie zwracam uwagi na takie rzeczy,ale znajomy,z którym sprzęt oglądałem ,stwierdził,że sprzęt jest niedbale wykonany jak na tą wysoką kwotę sprzedaży(trudno się nie zgodzić z tym,że sprzęt jest drogi-w końcu to 57000pln).Narzekał na tandetną kierownicę i gałkę biegów,tanie łatwo łamiące się plastiki,delikatnej budowie układu kierowniczego i ogólnie był zniesmaczony sprzętem.Twierdzi,że hamowanie silnikiem jest zbyt ordynarne,co mnie zresztą też trochę denerwowało,bo przy delikatnym popuszczeniu gazu pojazd praktycznie stawał w miejscu.Bardzo proszę właścicieli tego pojazdu o skonfrontowanie moich wrażeń,bo mimo wszystko podoba mi się sprzęt ,a te moje wrażenia być może oparte są na porównaniu do motocrossa na którym do tej pory jeździłem.

_________________
http://www.motosuchy.abisar.com/galeria_cross.html


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 10.02.2008 18:30 
Jeździłem gdzieś około godziny. Trzeba pamiętać, że taki pojazd fabrycznie będzie wolniejszy od quada. Porównywalna moc silnika i większa waga spowodują mniejsze odczuwalne przyspieszenia.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21.10.2007 09:49
Posty: 593
Miejscowość: józefów koło otwocka
Quad: Polaris
PostWysłany: 10.02.2008 20:20 
8) a cena z homo 56tyś zł!

_________________
jedno jest jasne żyje się po to żeby być w terenie


 
Profil Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 03.02.2008 14:19
Posty: 32
Miejscowość: Płock
Quad: Honda Rincon 650
PostWysłany: 11.02.2008 14:49 
RZR to kompromis pomiędzy : Terenówką a Quadem. Tak samo jak np. Polaris Scrambler Yamaha Wolverine czy Bombardier Renegade to kompromis między ośką a przepawówką ;)

_________________
"Kiedy Jadę w błocie, nikt mnie nie pokona" W Płocku najgorzej a wiadomo w terenie im gorzej tym lepiej ;).


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 11.02.2008 14:56 
Dominik_Dyńka napisał(a):
RZR to kompromis pomiędzy : Terenówką a Quadem. Tak samo jak np. Polaris Scrambler Yamaha Wolverine czy Bombardier Renegade to kompromis między ośką a przepawówką ;)


Trafione w 10 -tke . 8)


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.08.2005 18:51
Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
PostWysłany: 11.02.2008 15:25 
Ja mogę tylko napisać, że Polarisowi udają się kompromisy...

_________________
Szerokości i gumowych przeszkód ! :)


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 11.02.2008 15:36 
Generalnie jest tak, że jeśli poprawią jakość to nie ma się czego wstydzić. Ostatnio postawili na design i inżynierię i podobnie jak Can-amowi dobrze im to zaczyna wychodzić. Bardzo sceptycznie podszedłem do obu side'ów. Wychowałem się na motocyklach i jestem już za stary na zaskoczenie osiągami. Szukam czegoś więcej, nowych niekownencjonalnych rozwiązań, nowego designu, ergonomii etc.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.12.2005 10:23
Posty: 725
Quad: run.. Forrest.. run
PostWysłany: 11.02.2008 16:33 
A jeśli ja mogę napisać to ani to alternatywa ani kompromis.
Spotkałem się z tym pojazdem będąc w USA akurat podczas jego premiery. Zaszufladkowano go na tamtym rynku do klasy tzw UTV - jak myślicie co charakteryzuje tę klasę oraz kto kupuje pojazdy z tego segmentu.
Niestety w USA w 90% pojazdy takie "pracują " nie służą do zabawy. Oczywiście są organizowane zawody UTV ale traktorami też tam się ścigają. RZR nie ma przestrzeni ładunkowej , jest mały. Według minie lepiej już wypada na tym polu Rhino czy Ranger - większy "z jakąś tam" przestrzenią ładunkową. I wracając do kompromisu to jeśli chcemy się wyszaleć na 4 kółkach to proponuję Renegata , Bruteforce itp natomiast jeżeli poszukujemy 4 kółek do zarządzania firmą na polowanko czy robienia fotek w terenie to polecam praktyczniejsze Rhino , Rangera XP czy ( wkrótce premiera ) Big Red. W związku z czym nie rozumiem dla kogo RZR ma być alternatywą?? Może dla zwariowanego farmera , myśliwego czy szalonego fotografa.
Walory przeprawowe też pozostawiają wiele do życzenia - za słaby żeby przelecieć bagienko jak auto , a za duży żeby przelecieć to samo błotko jako quad na tzw "kiwaczka" ( kiwaczek-stajemy w błotku pół gazu i naciskamy raz lewą nóżką raz prawą wprawiając pojazd w ruchy na boki i jednocześnie umiejętnie manipulując gazem). Można oczywiście metodę na "kiwaczka"zastosować w UTV jednak potrzebna jest niebywała synchronizacja obydwu pasażerów i w miarę podobna waga. :D


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 37 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 21 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.