Autor |
Wiadomość |
lavaa
Rejestracja: 13.08.2004 09:58 Posty: 119
Quad: Polaris 800EFi-czorny-zadatkowany
|
Wysłany: 03.02.2008 11:15
Cytuj: Majstruje-dobrze powiedziane;) Tu mi chodziło oczywiście o majestrje tworzenia,inaczej majsterczyk,poezje twórczą,wirtuozerie..... Cytuj: Zawieszenia i tuning reszty, silnika etc. O ile można zwiększyć moc silnika Polarisa 800 z wtryskiem i czy jest to mechanika,czy zmienia się mapę sterowania(czy jak się to zwie) Cytuj: Ale ciasno tam jak w chińskim barze mlecznym.Osoba słusznej postawy ma problemy z komfortem oddychania. Mierzę 182cm i waże 100kg-czy będę miał problemy ze zmieszczeniem się w tym pojeździe? Cytuj: Jest jedna zaleta stosunek masy do mocy, są też wady.
Shelton możesz rozwinąć kwestie wad tego pojazdu,bo jestem zainteresowany sprzętem i nie chciałbym się przekonać o wadach już po zakupie wydając nań duże pieniądze.Czy w tym pojeździe też są problemy w paskiem jak w quadach Polarisa(wyczytane na forum)
PS:Dzwoniłem wczoraj do Lublina do przedstawiciela Polarisa i osoba ,z którą rozmawiałem bardzo fajnie przedstawiła mi ten pojazd:
-osiągi podobno niesamowite,silnik z wtryskiem bardzo wytrzymały,bardzo wiele opcji do dokupienia;łącznie z pełną budą,ogrzewaniem i radiem...!!!,gwarancja 2 lata,
-posiadają pojazd demo i z tego co mówił to wszyscy ,którzy przejechali się sprzętem byli zachwyceni.Może ktoś z forum ma pojazd lub nim jeździł ,to prosiłbym o rzetelną ocenę maszyny.
_________________ http://www.motosuchy.abisar.com/galeria_cross.html
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 03.02.2008 11:59
Miałem kontakt z tym sprzętem. Tak jak pisałem myślimy nad nim. Co do gabarytów twojego ciała, to zawsze można zmienić fotel, ew. wyrzucić pasażera. Tu w okolicach Warszawy są dwa takie pojazdy.
W kwestii mechanicznej, co do pasków to jest to bolączka silnika serii 800, przy odrobinie rozsądku, problem nie występuje.
Prędkość max to 90km/h co w zupełności na amatorskie potrzeby wystarcza. 2cyl. rzędowy silnik można podkręcić w zakresie 10KM, zmiany w airboxie-rura doprowadzająca, kompletny układ wydechowi i przeprogramowanie wtrysku. Są jeszcze moduły zdejmujące rev. limiter. Możliwości są spore.
|
|
|
|
motofun
Rejestracja: 10.01.2007 22:26 Posty: 21
Quad: Honda: Rincon Polaris: Sportsman & Ranger
|
Wysłany: 06.02.2008 13:55
Re: Polaris Ranger RZR 800
[quote="Sławek J."]Czy ktoś może użytkował takiego sprzęta. Jestem ciekaw czy ma dużo lepsze osiągi od Yamahy Riho.
Witaj,
Miałem już jednego u siebie, lecz się sprzedałe - wkrótce będę miał kolejne (na razie jest lista oczekujacych)
Sprzęt zapyla niemiłosiernie - rozpędza się coś ok. 90 km/h. Dynamika conajmniej jak w quadzie klasy 500 może lepiej. Nie ma co porównywać z Rhino. Od Yamahy to nawet lepiej jeździ mój Ranger Xp700, który zresztą po dużych modyfikacjach jest do sprzedania. A tak swoją drogą to side x side daje wiecej adrenaliny od quada ze wzgledu na pozycję, Dla mnie bomba.
Zainteresowanych zapraszam na jazdę próbna
Pzdr
Maciej
|
|
|
|
lavaa
Rejestracja: 13.08.2004 09:58 Posty: 119
Quad: Polaris 800EFi-czorny-zadatkowany
|
Wysłany: 10.02.2008 12:34
Wczoraj byłem u dealera(nie wymieniam gdzie,bo nie wiem czy sobie życzy) i daje 5% rabatu na sprzęt w gotówce lub gadżety do wyboru na jeszcze większą kwotę,także zawsze to trochę taniej niż cennik.A i jeszcze jedno;do RZR z homologacją oprucz w/w upustu dostaje się cały komplet kół z oponami terenowymi i alufelgami!!Także targujcie się kupując,bo tyle można wywalczyć.
_________________ http://www.motosuchy.abisar.com/galeria_cross.html
|
|
|
|
prezziguzzi
Rejestracja: 21.10.2007 09:49 Posty: 593 Miejscowość: józefów koło otwocka
Quad: Polaris
|
Wysłany: 10.02.2008 13:47
koła to standart jedne off road drugie alu z homo...
_________________ jedno jest jasne żyje się po to żeby być w terenie
|
|
|
|
lavaa
Rejestracja: 13.08.2004 09:58 Posty: 119
Quad: Polaris 800EFi-czorny-zadatkowany
|
Wysłany: 10.02.2008 14:02
Cytuj: 8) koła to standart jedne off road drugie alu z homo...
Być może ,ale nikt o tym nie pisze w ofercie,więc jeżeli nie wiesz i się nie upomnisz ,a dealer ci tego nie powie,to możesz ich nie dostać. Oczywiście żadnego dealera nie podejrzewam o to,ale zawsze można zapomnieć...
A poza tym w/w dealer powiedział,że mogę nie brać tych alufelg z oponami,a w zamian otrzymam to co mi będzie bardziej pasować z wyposażenia dodatkowego.
_________________ http://www.motosuchy.abisar.com/galeria_cross.html
|
|
|
|
prezziguzzi
Rejestracja: 21.10.2007 09:49 Posty: 593 Miejscowość: józefów koło otwocka
Quad: Polaris
|
Wysłany: 10.02.2008 15:05
ale tylko jeżeli się decydujesz na pojazd nie do końca homologowany bo ten dodatkowy komplet to oponki homologowane...oczywiscie można zamienić oponki i się dogadać co w zamian...
_________________ jedno jest jasne żyje się po to żeby być w terenie
|
|
|
|
lavaa
Rejestracja: 13.08.2004 09:58 Posty: 119
Quad: Polaris 800EFi-czorny-zadatkowany
|
Wysłany: 10.02.2008 15:52
Przejechałem się tym na krótkim asfaltowym odcinku i szczerze mówiąc nie wywarło na mnie szczególnego wrażenia;Przyśpieszenie nie bardzo,ale sprzęt był zimny więc po pierwsze ten silnik nie pracował w optymalnych warunkach ,po drugie,przez to,że był zimny nie chciałem go piłować,zwłaszcza,że był to już sprzedany egzemplarz,więc nie chciałbym komuś zrobić kuku w maszynie.Przecież na filmikach z youtube nie wygląda,żeby brakowało mocy i przyśpieszenia sprzętowi-no chyba,że na filmie inaczej się ogląda ,ale mam nadzieje,że nie.Następna sprawa-ja akurat nie zwracam uwagi na takie rzeczy,ale znajomy,z którym sprzęt oglądałem ,stwierdził,że sprzęt jest niedbale wykonany jak na tą wysoką kwotę sprzedaży(trudno się nie zgodzić z tym,że sprzęt jest drogi-w końcu to 57000pln).Narzekał na tandetną kierownicę i gałkę biegów,tanie łatwo łamiące się plastiki,delikatnej budowie układu kierowniczego i ogólnie był zniesmaczony sprzętem.Twierdzi,że hamowanie silnikiem jest zbyt ordynarne,co mnie zresztą też trochę denerwowało,bo przy delikatnym popuszczeniu gazu pojazd praktycznie stawał w miejscu.Bardzo proszę właścicieli tego pojazdu o skonfrontowanie moich wrażeń,bo mimo wszystko podoba mi się sprzęt ,a te moje wrażenia być może oparte są na porównaniu do motocrossa na którym do tej pory jeździłem.
_________________ http://www.motosuchy.abisar.com/galeria_cross.html
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 10.02.2008 18:30
Jeździłem gdzieś około godziny. Trzeba pamiętać, że taki pojazd fabrycznie będzie wolniejszy od quada. Porównywalna moc silnika i większa waga spowodują mniejsze odczuwalne przyspieszenia.
|
|
|
|
prezziguzzi
Rejestracja: 21.10.2007 09:49 Posty: 593 Miejscowość: józefów koło otwocka
Quad: Polaris
|
Wysłany: 10.02.2008 20:20
a cena z homo 56tyś zł!
_________________ jedno jest jasne żyje się po to żeby być w terenie
|
|
|
|
Dominik_Dyńka
Rejestracja: 03.02.2008 14:19 Posty: 32 Miejscowość: Płock
Quad: Honda Rincon 650
|
Wysłany: 11.02.2008 14:49
RZR to kompromis pomiędzy : Terenówką a Quadem. Tak samo jak np. Polaris Scrambler Yamaha Wolverine czy Bombardier Renegade to kompromis między ośką a przepawówką
_________________ "Kiedy Jadę w błocie, nikt mnie nie pokona" W Płocku najgorzej a wiadomo w terenie im gorzej tym lepiej .
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 11.02.2008 14:56
Dominik_Dyńka napisał(a): RZR to kompromis pomiędzy : Terenówką a Quadem. Tak samo jak np. Polaris Scrambler Yamaha Wolverine czy Bombardier Renegade to kompromis między ośką a przepawówką
Trafione w 10 -tke .
|
|
|
|
KoKoS
Rejestracja: 14.08.2005 18:51 Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
|
Wysłany: 11.02.2008 15:25
Ja mogę tylko napisać, że Polarisowi udają się kompromisy...
_________________ Szerokości i gumowych przeszkód !
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 11.02.2008 15:36
Generalnie jest tak, że jeśli poprawią jakość to nie ma się czego wstydzić. Ostatnio postawili na design i inżynierię i podobnie jak Can-amowi dobrze im to zaczyna wychodzić. Bardzo sceptycznie podszedłem do obu side'ów. Wychowałem się na motocyklach i jestem już za stary na zaskoczenie osiągami. Szukam czegoś więcej, nowych niekownencjonalnych rozwiązań, nowego designu, ergonomii etc.
|
|
|
|
czosnek
Rejestracja: 07.12.2005 10:23 Posty: 725
Quad: run.. Forrest.. run
|
Wysłany: 11.02.2008 16:33
A jeśli ja mogę napisać to ani to alternatywa ani kompromis.
Spotkałem się z tym pojazdem będąc w USA akurat podczas jego premiery. Zaszufladkowano go na tamtym rynku do klasy tzw UTV - jak myślicie co charakteryzuje tę klasę oraz kto kupuje pojazdy z tego segmentu.
Niestety w USA w 90% pojazdy takie "pracują " nie służą do zabawy. Oczywiście są organizowane zawody UTV ale traktorami też tam się ścigają. RZR nie ma przestrzeni ładunkowej , jest mały. Według minie lepiej już wypada na tym polu Rhino czy Ranger - większy "z jakąś tam" przestrzenią ładunkową. I wracając do kompromisu to jeśli chcemy się wyszaleć na 4 kółkach to proponuję Renegata , Bruteforce itp natomiast jeżeli poszukujemy 4 kółek do zarządzania firmą na polowanko czy robienia fotek w terenie to polecam praktyczniejsze Rhino , Rangera XP czy ( wkrótce premiera ) Big Red. W związku z czym nie rozumiem dla kogo RZR ma być alternatywą?? Może dla zwariowanego farmera , myśliwego czy szalonego fotografa.
Walory przeprawowe też pozostawiają wiele do życzenia - za słaby żeby przelecieć bagienko jak auto , a za duży żeby przelecieć to samo błotko jako quad na tzw "kiwaczka" ( kiwaczek-stajemy w błotku pół gazu i naciskamy raz lewą nóżką raz prawą wprawiając pojazd w ruchy na boki i jednocześnie umiejętnie manipulując gazem). Można oczywiście metodę na "kiwaczka"zastosować w UTV jednak potrzebna jest niebywała synchronizacja obydwu pasażerów i w miarę podobna waga.
|
|
|
|