Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - 2008 EXPO w USA pojazdów side by side
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 28.04.2024 11:17



Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 
2008 EXPO w USA pojazdów side by side 
Autor Wiadomość
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 21.02.2008 22:53 
2008 EXPO w USA pojazdów side by side
O nowściach w języku angielskim:

http://atv.off-road.com/atv/2008+Powers ... ryId=23494


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2006 16:03
Posty: 542
Quad: blaster, Brute Force, ltr
PostWysłany: 21.02.2008 23:21 
Kurde, bardzo mi się te SxS podobają. Oczywiście po tuningu, bo fabrycznie wyglądają śmiesznie. Dołożyć takie wahacze + 4 cale, zawias long travel. Wydech + dolot i można wygrywać w zawodach w USA (takim właśnie prawie fabrycznym czasami wygrywa Dana Creech w zawodach)

_________________
Suzuki LTR 450 k9, poprzednio YFZ 450 na elkach, Brute Force do orania pola... w sensie trawników :)


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 21.02.2008 23:30 
Przemyśl to:

http://www.youtube.com/watch?v=EseF2RaqkxQ


 
Profil Facebook WWW
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 21.02.2008 23:39 
Dla wszystkich wątpiących, że sidey, nie potrafią latać na tylnej osi:

http://pl.youtube.com/watch?v=ZP1FdsLgn ... re=related

Oraz dla twierdzących, że odpadają od podjazdów:

http://pl.youtube.com/watch?v=b_ArVdAbf ... re=related

http://pl.youtube.com/watch?v=C7adFZYVy ... re=related


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2006 16:03
Posty: 542
Quad: blaster, Brute Force, ltr
PostWysłany: 22.02.2008 08:25 
Fajne są, już się ich w huevos naoglądałem.

_________________
Suzuki LTR 450 k9, poprzednio YFZ 450 na elkach, Brute Force do orania pola... w sensie trawników :)


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 22.02.2008 11:37 
Ja planuje zrobić takiego hi-techa typu side by side.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2006 16:03
Posty: 542
Quad: blaster, Brute Force, ltr
PostWysłany: 22.02.2008 13:03 
No to liczę, że zaprosisz na premierę ;) Trzymam kciuki, ubytek gotówki może być spory :)

_________________
Suzuki LTR 450 k9, poprzednio YFZ 450 na elkach, Brute Force do orania pola... w sensie trawników :)


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 22.02.2008 18:04 
Spory to mało powiedziane... sam zawias 30 000 pln miesiąc ustawiania... tu masz ośki i wahacze oraz amortyzatory do nabycia...


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2006 16:03
Posty: 542
Quad: blaster, Brute Force, ltr
PostWysłany: 23.02.2008 09:06 
A co z silnikiem? W stanach im wystarcza wydech + dolot, więc może tutaj uda się ograniczyć budżet. Jeszcze dużo może iść na te wszystkie sprawy związane z bezpieczeństwem, rury, elementy drzwi itd.

_________________
Suzuki LTR 450 k9, poprzednio YFZ 450 na elkach, Brute Force do orania pola... w sensie trawników :)


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 23.02.2008 10:05 
Silnik też trzeba podkręcić, wydech, dolot, moduł, powiedzmy 1500$-2000$. Można nawet w tej cenie podnieść ogranicznik i ruszyć krzywe zapłonu.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.08.2005 12:19
Posty: 622
Miejscowość: Żywiec
Quad: Suzuki Vinson 500 Semi-auto
PostWysłany: 23.02.2008 10:23 
Shelton napisał(a):
Silnik też trzeba podkręcić, wydech, dolot, moduł, powiedzmy 1500$-2000$. Można nawet w tej cenie podnieść ogranicznik i ruszyć krzywe zapłonu.

A kiedys widzialem rhino z turbo :figielek:
może wpakowac cos uzywanego np. z daihatsu charade ?? Nie ma takich ograniczen miejsca jak w atv, nawet miejsce na intercooler się znajdzie :uśmiech:
Do dziela chlopcy, bo jakos ze wzgledu na silniki wsadzone z quadow, do sporo ciezszych pojazdow, nie robi to jakos wrazenia, jakby mialy przynajmniej 70-80km to co innego.

_________________
www.ciecina.eu


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 23.02.2008 11:21 
Są małe sprężarki garetta. Niestety założenie turbo wymaga założenia nowego komputera i oprogramowanie wtrysku i zapłonu od zera. Często przez to odpadają nam fabryczne wskaźniki powiązane z OEMowym komputerem.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.08.2005 12:19
Posty: 622
Miejscowość: Żywiec
Quad: Suzuki Vinson 500 Semi-auto
PostWysłany: 23.02.2008 12:26 
Shelton napisał(a):
Są małe sprężarki garetta. Niestety założenie turbo wymaga założenia nowego komputera i oprogramowanie wtrysku i zapłonu od zera. Często przez to odpadają nam fabryczne wskaźniki powiązane z OEMowym komputerem.

Sa, nawet caly kit do trx400 maja, no wiec dla chcacego nic trudnego :)

_________________
www.ciecina.eu


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2006 16:03
Posty: 542
Quad: blaster, Brute Force, ltr
PostWysłany: 23.02.2008 12:32 
Mi by się bardziej marzyło te 90 koni NA, bez turbo. No ale to tłoki, wałki i głowica i kompresja rzędu 14-15, jak nie 16

_________________
Suzuki LTR 450 k9, poprzednio YFZ 450 na elkach, Brute Force do orania pola... w sensie trawników :)


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 23.02.2008 12:53 
Pojeździłem tym co jest i dodatkowe 10KM wystarczy, fabrycznie jest już naprawdę dobrze. O orurowanie się nie martwię, mamy w firmie TIGa.;)

Wszyscy malkontenci mogą się zdziwić, że taki sprzęt może całkiem sprawnie latać, a po modach jeszcze lepiej niż nie jeden oemowy quadzik.


 
Profil Facebook WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 15 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 28 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.