Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Przygotowanie CFmoto300/Linhai na głębszą wodę [PORADNIK]
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 18.04.2024 22:41



Odpowiedz  [ 72 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następna
Przygotowanie CFmoto300/Linhai na głębszą wodę [PORADNIK] 
Autor Wiadomość
Zbanowany

Rejestracja: 02.12.2008 21:29
Posty: 477
Miejscowość: NOL
Quad: Misiek 700 :)
PostWysłany: 28.04.2009 08:28 
Przygotowanie CFmoto300/Linhai na głębszą wodę [PORADNIK]
Czesc.

Mój Sprzęt to Allroad Challenger 300, pomimo roznego wygladu od Linhai'a to jest jego bratem blizniakiem wiec mam nadzieje ze ktoś skorzysta z tych informacji.

Jak dobrze wiecie oba te sprzety wykazuja mala odpornosc na wode - Sprzęt gasnie w byle kaluzy a pasek momentalnie się slizga. Ten sam problem mial moj Sprzęt jednak przy odrobinie fantazji udalo mi się go wyeliminowac.

Po pierwsze elektryka, najpierw wszystko zasmarowalem sylikonem ale efekt byl krotkotrwaly i nie dokonca spelnil moje oczekiwania. Z wentylatorem chlodnicy nic nie robilem i nie mialem z nim zadnych problemow.

Na pierwszy ogien poszedl regulator napiecia który po wjechaniu w wode przepalil się, prawdopodobnie na skutek szoku termicznego wyzional ducha. W moim sprzecie jest on zaraz nad przednim lewym kolem w miejscu narazonym na dzialanie wody. Z pomoca kolegi elektryka zamontowalismy nowy regulator a raczej 3 i przenieslismy je w najwyzszy mozliwy pkt. pod kierownice z przodu zaraz pod atrape przednia. Przy okazji poprosilem go o wymiane kostek elektrycznych ( tych glownych ) na wodo-odporne. Lampy oraz polaczenia kierunkow i swiatel pozostaly stare - bez tego da się dojechac do domu - problem jest taki ze czesto wymieniam przepalone zarowki. Oprocz tego zostalo wymienione pudelko bezpiecznikow na specjalne wodo-odporne. Co do kostek elektrycznych to można je dostac w sklepach przemyslowych, sa to kostki stosowane ogolnie w motoryzacji. Maja sylikonowe uszczelki i sa mocniejsze od zwyklych.

Problem byl również z gasnacym silnikiem, który potrafil gubic iskre nawet przy szybkim przejechaniu przez kaluze. Oryginalny przewod oraz fajka zaplonowa jest marnej jakosci do tego w ogóle nie osloniete podlaczenie cewki zaplonowej ktora również znajduje się w marnym miejscu narazonym na dzialanie wody.

Wymienilem przewod zaplonowy oraz fajke na japonskie NGK. Oznaczenie fajki zaplonowej to vd05fmh , fajka jest też oslonieta sylikonem-guma w specyfikacji wyczytalem ze jest calkowicie wodoodporna i nie trzeba stosowac dodatkowego uszczelnienia, dostepna jest w kazdym sklepie motocyklowym, ja kupilem ja w intermotors. Przewod zaplonowy zastosowalem z zestawu NGK gdzie byla fajka i przewod, niestety fajka nie pasowala ale przewod się przydal. PRzewod mozecie zastosowac od jakiegos samochodu, wystarczy obciac koncowki i zalozyc do naszego quadziora, zarowno jak i fajka i cewka jest wkrecana. Montaz wymaga wyciagniecia cewki ze sprzetu gdzie mamy swobode ruchow. W fajke gdzie wkreca się przewod dodatkowo dalem odrobinke sylikonu a na wierzch nalozylem oslonke z tasmy termokurczliwej, to samo zrobilem od strony cewki , calosc zostawilem na jeden dzien aby zaschlo. Montujac cewke z przewodem zaplonowym do quada na podlaczenie zalozylem rurke termokurczliwa gdzie wcisnalem sylikon i dopiero nagrzalem aby się trochę zacisnela - calosc zostawilem na jeden dzien. Cewka wrocila na swoje fabryczne miejsce. Problem gasnacego silnika usuniety.

Problem wlewajacej się wody do skrzyni pasowej byl najtrudniejszym do przebrniecia. Silnik jest ruchomy na poduszkach a skrzynia biegow zamontowana na stale. Oslona spodnia paska jest niby zamontowana na stale do skrzyni biegow a jedyne ruchome polaczenie znajduje się miedzy silnikiem a skrzynia biegow, dodatkowo brak jakiegokolwiek uszczlenienia obudowy na walku wychodzacym ze skrzyni biegow gdzie osadzone jest sprzeglo sprawia ze szczelnosc skrzyni pasowej jest bardzo trudna do uzyskania. Najpierw probowalem sylikonem jednak ten nie wytrzymywal a i kleic się za bardzo do gumowej uszczelki z tylu za obudowa nie chcial.

Kolega podsunal mi zloty srodek - Sikaflex-252 , jest to specjalistyczny klej używany w przemysle do polaczen roznych powierzchni gdzie wymagana jest elastycznosc.

Image

Najpierw trzeba rozebrac sprzeglo i skrzynie pasowa aby wszystko dokladnie oczyscic i odtluscic, do odtluszczenia uzylem rozpuszczalnika.

Image

najpierw musimy wypelnic dziure z przodu na silniku i w obudowie zewnetrznej paska, nie wiem po co ona tam jest ale przez nia woda bez problemu może zalac się do paska

Image

wypelnilem to sylikonem, w obudowie też poszedl sylikon, oczywiscie zrobilem to oddzielnie na obudowie i na bloku slinika - w koncu może jeszcze będę chcial to kiedys otworzyc, wyrownalem i zostawilem do zaschniecia na dwa dni

przyszedl czas na sikaflex-252, uzylem go na polaczeniu obudowy skrzyni biegow a silnika, oraz z tylu gdzie przychodzi gumowa uszczelka tak jak na zdjeciu

tu UWAGA sikaflex bardzo mocno się wkleja, a jak wiadomo nie chcemy aby zakleil nam walek wychodzacvy ze skrzyni biegow gdzie zakladamy sprzeglo, walek nalezy wysmarowac wazelina! wtedy klej do niego się nie przyklei, jesli się mocno przyklei to po odpaleniu wszystko diabli wezma bo wyrwie nam cale uszczelnienie

Image

teraz nadszedl czas na zamontowanie gumeczki, smarujemy ja w miejscu polaczenia z obudowa klejem i montujemy w oslonie tak aby wszedzie az powylazil klej który przed chwila nalozylismy na skrzynie biegow

Image

teraz montujemy oslone zewnetrzna aby wszystko nam się dobrze ulozylo - gdy klej zaschnie będzie trzeba to wyrywac wiec radze zrobic to dokladnie, pozniej nie uda nam się tego spasowac aby pasowaly srubki


Image

przed zalozeniem obudowy zewnetrznej

Image

po zalozeniu - widac ze obudowa od spodu jest pod innym katem

Image

teraz smarujemy klejem również z zewnetrznej strony polaczenie obudowy z silnikiem

delikatnie sciagamy obudowe zewn. aby się nic nie ruszylo i nie przesunelo

teraz bierzemy nasaczona w benzynie lub rozpuszczlaniku szmatke i zbieramy nadmiar kleju z walka wychodzacego ze skrzyni biegow, jak zaschnie to będzie bieda, zbieramy go w mozliwie jak najmniejszym stopniu aby tylko do walka nie dotykal

Image

zakladamy obudowe i zostawiamy na dwa dni aby klej zasechł

po zaschnieciu trzyma jak diabel

Image

teraz spokojnie i bez nerwacji zaklejamy otwory mocujace obudowe do skrzyni biegow, teraz będzie ona pracowac razem z silnikiem, jednak klej będzie ja również trzymal ale elastycznym polaczeniem na skrzyni biegow, w ten sposob uzyskamy najmniejsze z mozliwych obciazen ktore rozloza się miedzy kilkoma polaczeniami klej-obudowa do skrzyni biegow

Image

zostawiamy na dwa dni do zaschniecia

w ten sposob mamy zalatwiony problem uszczelnienia skrzyni pasowej, jednak aby moc zatopic gadzine nieco wyzej niz sama skrzynia musimy wyprowadzic jej odpowietrzenia przewiewowe

ja do tego celu wykorzystalem oslony amortyzatora, to te gumowe rurki, dopasowalem je metoda prob i bledow, pasujace to a93006 ( wg indexu w intercars ) potrzebne beda dwie , do tego potrzebujemy jeszcze opaski zaciskowe : awab 58-75 w1 tego dwie sztuki oraz awab 68-85 w1 też dwie sztuki ( indexy eg. katalogu intercars ) , teraz jedziemy do jakiegos marketu budowlanego i kupujemy rurki kanalizacyjne, jedna ma srednice o ile dobrze pamietam 80mm a druga mniej to te co na zdjeciu jedna siwa druga biala elastyczna, potrzebne jeszcze beda dwa kolanka 90 stopni na mniejsza rurke

duza rurke obcinamy na dlugosc ale pod katem, schowamy ja pod obudowa zbiornika paliwa, wiem wiem ,jest okragla i nie ma tam miejsca, rurke pcv po nagrzaniu można trochę przemodelowac, nagrzewamy w piekarniku np. wsadzamy miedzy dwie dechy i sciskamy aby zrobila się plaska

wlot przewiewu montujemy gdy obudowe mamy sciagnieta, guma - solona amrotyzatora, trochę sylikonu a na wierzch tasma izloacyjna, to sciskamy opaska, zostawiamy na dzien zeby zaschlo, ponieważ tylny wlot powietrza jest okrogly to mozemy bez problemu go zalozyc ggy już zamontujemy obudowe na silnik, wyprowadzamy rurki wg. wlasnej fantazji

u mnie wyglada to tak

Image

Image

plastyk troszke odstaje ale pod spodem upchniety wlot przewiewu paska

Image

Image

filtr powietrza

kolejnym krokiem to uszczelnienie obudowy filtra powietrza, po pierwsze radze zmienic gume dolotu powietrza do gaznika, tu zastosowalem kolejna oslone amortyzatora niestety gdzies posialem paragon i nie mam oznaczenia ale poszukam w razie czego, oryginalna guma szybko się rozlatuje bo silnik jest ruchomy w ramie a filtr powietrza jest na stale przymocowany, guma amora wytrzyma wiecej jest gruba i garbowana może bez problemu pracowac, no i nie jest taka twarda

wyciagamy obudowe filtra, czyscimy i odtluszczamy ja dokladnie

najepirw montujemy plastykowa rurke ktora wchodzi od strony gaznika w obudowe, jest tam jakas gumowana uszczelka ktora pozornie uszczelnia to polaczenie, ja dalem ja od zewnatrz i dodatkowo wysmarowalem sylikonem, wtedy wlozylem obudowe filtra i zamocowalem do ramy

Image

Image

wkladamy filtr, w pokrywie obudowy filtra jest rowek w ktorym jest uszczelka, uszczelke wywalamy i smarujemy wszystko grubo sylikonem, pokrywe zamykamy i gotowe, podlaczamy wszystkie wezyki do filtra tak jak to bylo fabrycznie

Image

odpowietrzenie mostu przedniego, mostu tylnego, skrzyni biegow oraz gaznika

idziemy do agromy ( sklep z czesciami dla rolnictwa ) i kupujemy wezyki gumowe : W4i waz igielit ogolnego stosowania 2 m , w5i waz igielit do paliwa pcv 2 m , w6i waz igielit do paliwa pcv 3 m

wywalamy stare wezyki odpowietrzenia i montujemy nowe, przeciagamy je po ramie wg. uznania do gory pod mocowanie kierownicy tak jak na zalaczonych zdjeciach

odpowietrzenie gaznika jest trudno dostepne, jest tam zalozony taki krotki wezyk 10 cm

Image

gaźnik

Image

Image

przedni most

Image

tylny most

Image

wyprowadzenie wezykow

Image


efekt koncowy przeszedl moje oczekiwania, quada można spokojnie dosc gleboko topic, dziala nie gasnie, jedzie pasek się nie slizga, udalo mi się nawet na bok fiknac w rzece, quad lezal na boku do polowy w wodzie, po postawieniu na kola nie mialem problemow z woda, odpalil bez problemow

na wszelki wypadek zrobilem również korek spustowy wody ze skrzyni pasoawej, w obudowie zewnetrznej w najnizszym miejscu wywiercilem dziurke i nagwintowalem ja na srubke 6 mm, zanim wkrecilem srubke zasmarkalem sikaflexem, raz uzywalem i nie dawalem już wiecej uszczelnienia po odkreceniu, obudowa dalej jest szczelna

mam nadzieje ze skorzystacie z mojego opisu, mi się udalo

powodzonka

Image

sa pytania?

-- dodano 28.04.2009 08:28 --

znalazlem index gumy ktorej uzylem do polaczenia gaźnik - filtr powietrza , i62008 - OSŁONA {LEWO} DRĄŻKA KIEROWNICZEGO TOYOTA CARINA II 83-92 (-PS),COROLLA 1.3,1.8D -92 (-PS)

_________________
SQUAD OLSZTYN 4x4 Błoto wiąże, bagno wciąga a woda nie gasi pragnienia...


Ostatnio zmieniony przez Nazir 02.08.2011 05:50, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.08.2008 14:38
Posty: 406
Miejscowość: Lewin Brzeski/Opole
Quad: LINHAI MUDDY
PostWysłany: 28.04.2009 08:32 
Re: Przygotowanie CFmoto300/Linhai na glebsza wode
fabiq
Po prostu rewelacja za coś takiego powinien być zielony quadzik

_________________
Wszędzie dobrze ale na quadzie najlepiej !!!


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.09.2007 01:28
Posty: 491
Quad: Grizzly
PostWysłany: 28.04.2009 08:49 
Re: Przygotowanie CFmoto300/Linhai na glebsza wode
jestem pod wrażeniem, ja na razie na połączenia wałka ze skrzynią pasową ( tam gdzie Ty dałeś klej) nawaliłem pianki montażowej. Zobaczymy jak się spisze w wodzie. Na pewno nie będzie tak dobre jak twoje. Gratuluje i pozdrawiam

_________________
Pozdrawiam


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.11.2008 21:42
Posty: 10
Miejscowość: Łomianki
Quad: linhai 300
PostWysłany: 29.04.2009 20:58 
Re: Przygotowanie CFmoto300/Linhai na glebsza wode
Stary jesteś wielki!!!!Pełny profesjonalizm, zabieram się w majówkę za uszczelnienie tej przekładni.Mam jeszcze pytanko a pro po paska o którym pisałeś w poprzednim poście.Czy założyłeś ten zamówiony z intermotors i czy pasuje na 100%?Pytam się ponieważ mój nadaje się już do wymiany więc machnął bym wszystko za jednym zamachem.Jeszcze raz gratuluje rozwiązania naszego problemu.


 
Profil
Zbanowany

Rejestracja: 02.12.2008 21:29
Posty: 477
Miejscowość: NOL
Quad: Misiek 700 :)
PostWysłany: 01.05.2009 18:24 
Re: Przygotowanie CFmoto300/Linhai na glebsza wode
pasek pasuje idealnie, aktulanie na nim smigam, wyciagnac z pudelka i zamontowac

Dybek, jesli wszystko zrobisz jak pisalem wyzej to problem z woda odejdzie w niepamiec no i nie powtorzysz moich wczesniejszych bledow, pamietaj jedynie ze trzeba na to wszystko sporo czasu, wszystko musi zasychac w opisanej kolejnosci, sikaflex dlugo schnie

-- dodano 29.04.2009 21:22 --

teraz kombinuje co wymyslic z zalewaniem filtra powietrza olejem gdy quad przehylony mocno przodem w dol

-- dodano 01.05.2009 18:24 --

:D

Image

_________________
SQUAD OLSZTYN 4x4 Błoto wiąże, bagno wciąga a woda nie gasi pragnienia...


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.06.2007 15:24
Posty: 54
Miejscowość: Świecie
Quad: Linhai 300 Tornado/Muddy 4x4 '07
PostWysłany: 17.05.2009 13:52 
Re: Przygotowanie CFmoto300/Linhai na glebsza wode
Szanownych moderatorow prosilbym o przyklejenie tematu ;-)
zawsze się przyda a będzie u gory ;-)
Pozdrawiam. :D

_________________
Moje Video!
http://pl.youtube.com/user/fabiosw89
Oglądać


 
Profil Tlen Gadu-Gadu
Zbanowany

Rejestracja: 02.12.2008 21:29
Posty: 477
Miejscowość: NOL
Quad: Misiek 700 :)
PostWysłany: 17.05.2009 20:56 
Re: Przygotowanie CFmoto300/Linhai na glebsza wode
UWAGA! Dajcie wiecej kleju na wałku od strony skrzyni, niech go tam będzie napakowane az grubo, az go wypchnie na boki, i na polaczeniu plastykowej obudowy z blokiem silnika od zewnetrznej strony też trzeba dac wiecej kleju, musialem to poprawiac bo za cienka warstwa popekala i znow byla drobna nieszczelnosc, dopakowalem od strony zewnetrznej tym razem sylikonu na to co już wczesniej bylo zrobione i jest elegancko, na jak dlugo nie wiem

nie trzeba koniecznie wjezdzac do jeziora aby sprawdzic szczelnosc skrzyni pasowej, można wlac wode przez jeden z wlotow do srodka, tylko pamietajcie aby sprawdzic to również na chodzacym silniku

nie wiem czy wspominalem ze zrobilem też korek do spuszczania wody w plastykowej obudowie zewnetrznej, milej zabawy wszystkim zycze

_________________
SQUAD OLSZTYN 4x4 Błoto wiąże, bagno wciąga a woda nie gasi pragnienia...


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.06.2009 09:11
Posty: 2
Miejscowość: Warszawa
Quad: BUYANG is300 (Allroad Challenger)
PostWysłany: 17.06.2009 09:36 
Re: Przygotowanie CFmoto300/Linhai na glebsza wode
Bardzo dokładna i przydatna instrukcja, bardzo pomaga wymiana fajki - nie zatrzymuję się w każdej kałuży.

Ja dodam tylko, że przy stosowaniu powyższej instrukcji uszczelnienia wzbogaciłem ją o 12 metrów peszla i ok. 45 metrów izolacji. Cała instalacja została dodatkowo uszczelniona i wreszcie wygląda profesjonalnie. W swoim CF300 zabrałem z za lewego tylniego koła rozdzielacz, który jest pierwszym elementem po akumulatorze. Schowany jest pod kanapą w szczelnej, hermetycznej puszce zamiast przy kole i w błocie - znacznie to ułatwia dostę do bezpiecznika, a poza tym to kolejne uszczelnienie.
Podobnie sprawa wyglądała z uszczelnieniem cewki na którą dla odmiany leci błoto i woda z pod przedniego koła. No to też znalazł się sposób obódowa uniwersalna od centralek domofonowych, czarna i też wymiarem pasuje.

Życzę wszystkim miłej zabawy.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.02.2009 11:24
Posty: 673
PostWysłany: 17.06.2009 22:45 
Re: Przygotowanie CFmoto300/Linhai na glebsza wode
Gobolus
Zamieść proszę parę zdjęć z tych zmian ;)
Sam przymierzam się do przygotowania na water proof mojego CF300.
Jak na razie na pierwszy ogień poszła cewka i kabel - efekt od razu widać, przy większych kałużach, a nawet delikatnych bajorach :P
Teraz przymierzam się do reszty elektryki, a im więcej informacji tym lepiej.

P.S Fabiq świetna robota, mam zamiar właśnie tak przygotować swoją furmankę i poszaleć w głębszej wodzie 8)

_________________
Valkien
ATV-IRBIS-SQUAD


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.06.2009 09:11
Posty: 2
Miejscowość: Warszawa
Quad: BUYANG is300 (Allroad Challenger)
PostWysłany: 18.06.2009 08:29 
Re: Przygotowanie CFmoto300/Linhai na glebsza wode
Valkien napisał(a):
Zamieść proszę parę zdjęć z tych zmian ;)

Przez tydziń jestem poza domem i niestety modyfikacje zostały wstrzymane (praca!), ale jak tylko będę przy sprzęcie zrobię parę fotek i umieszczę jak najszybciej.

Pozdrawiam i do spotkanie gdzieś w błocie :D .

-- dodano 18.06.2009 09:29 --

Valkien

Widzę za fajnym zdjęciu, że troszkę się wspierasz wyciągarką. Podaj mi jeśli możesz co tam posiadasz i jak się sprawuje, bo właśnie czegoś szukam co mogło by mnie wtakich warunkach pomagać.

Wiem, że to nie ten wątek, ale jesli możesz to napisz na mail-a.

PZDR.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.08.2008 14:38
Posty: 406
Miejscowość: Lewin Brzeski/Opole
Quad: LINHAI MUDDY
PostWysłany: 18.06.2009 18:23 
Re: Przygotowanie CFmoto300/Linhai na glebsza wode
Ja też czekam na urlop i zabieram się do uszczelnienia mojego LH.
Gobolus napisał(a):
Widzę za fajnym zdjęciu, że troszkę się wspierasz wyciągarką. Podaj mi jeśli możesz co tam posiadasz i jak się sprawuje, bo właśnie czegoś szukam co mogło by mnie wtakich warunkach pomagać.

Ja mam w planie Dragon Wincha 3500 NE chwalą sobie te wyciągarki tu : viewtopic.php?f=26&t=11786

jest troszkę do przeczytania ale warto

_________________
Wszędzie dobrze ale na quadzie najlepiej !!!


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.02.2009 11:24
Posty: 673
PostWysłany: 20.06.2009 21:05 
Re: Przygotowanie CFmoto300/Linhai na glebsza wode
Gobolus napisał(a):
Valkien napisał(a):
Zamieść proszę parę zdjęć z tych zmian ;)

Przez tydziń jestem poza domem i niestety modyfikacje zostały wstrzymane (praca!), ale jak tylko będę przy sprzęcie zrobię parę fotek i umieszczę jak najszybciej.

Pozdrawiam i do spotkanie gdzieś w błocie :D .

-- dodano 18.06.2009 09:29 --

Valkien

Widzę za fajnym zdjęciu, że troszkę się wspierasz wyciągarką. Podaj mi jeśli możesz co tam posiadasz i jak się sprawuje, bo właśnie czegoś szukam co mogło by mnie wtakich warunkach pomagać.

Wiem, że to nie ten wątek, ale jesli możesz to napisz na mail-a.

PZDR.


Temat wyciągarek analizowałem długo, w końcu zdecydowałem się na zakup Dragon Winch 2500. :)

Polecam, wiele razy mnie już wyciągnęła podczas przeprawy.

Image
Image

P.S Polecam wozić również ze sobą linę holowniczą, uciąg 3 tony, 3-4 metry długości. Nigdy nie wiadomo kiedy się przyda ;).

_________________
Valkien
ATV-IRBIS-SQUAD


 
Profil
Zbanowany

Rejestracja: 02.12.2008 21:29
Posty: 477
Miejscowość: NOL
Quad: Misiek 700 :)
PostWysłany: 12.07.2009 18:53 
Re: Przygotowanie CFmoto300/Linhai na glebsza wode
klejenie elektryki to marny sposob na wode, sylikon i tak przepuszcza a tasma z czasem się rozkleja, sam od tego zaczalem a pozniej wymienilem wszystkie kostki elektryczne na wodoodporne i dopiero to pomoglo, to co tam jest za przadnim kolem to jest regulator napiecia, trochę się grzeje, u mnie przepalil się na skutek szoku termicznego, dlugotrwala jazda a pozniej moczenie w zimnej wodzie, przenioslem go pod sama kierownice, ja mialem jakas wyciągarka electric winch 2500 , taki syf szkoda o niej gadac w ogóle, teraz zmienilem Sprzęt i jezdze wiekszym chinczykiem w ktorym nie musialem nic przerabiac aby go zamoczyc, jestem zadowolony

_________________
SQUAD OLSZTYN 4x4 Błoto wiąże, bagno wciąga a woda nie gasi pragnienia...


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.03.2007 09:12
Posty: 1673
Miejscowość: 012
Quad: sprzedany
Poprzednie quady: Polaris SP500 H.O. '10
PostWysłany: 13.07.2009 06:38 
Re: Przygotowanie CFmoto300/Linhai na glebsza wode
fabiq no właśnie jak się tam Inca 700 sprawje, nic nie piszesz :?:

_________________
mniej znaczy więcej


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Zbanowany

Rejestracja: 02.12.2008 21:29
Posty: 477
Miejscowość: NOL
Quad: Misiek 700 :)
PostWysłany: 13.07.2009 15:41 
Re: Przygotowanie CFmoto300/Linhai na glebsza wode
a o tym to już w innym temacie mozemy się rozpisywac >> viewtopic.php?f=72&t=21186&p=272076#p272076

_________________
SQUAD OLSZTYN 4x4 Błoto wiąże, bagno wciąga a woda nie gasi pragnienia...


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 72 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.