Autor |
Wiadomość |
grb1
Rejestracja: 14.01.2009 10:08 Posty: 93 Miejscowość: okolice Krakowa
Quad: Suzuki LT Z400 full tuning
|
Wysłany: 23.02.2009 19:36
dzięki serdeczne za zobrazowanie sprawy. jutro zabieram się za to. Jak skoncze na pewno zdam relacje.
będę też chcial od razu uszczelnic cała instalacje i ewentualne przeróbki skoro i tak już go rozbieram to może zloze go trochę lepszego jest jeszcze cos co powinienem zrobic???
Pozdrawiam
_________________ ...why you drink & drive when you can smoke & FLY!!!
|
|
|
|
grb1
Rejestracja: 14.01.2009 10:08 Posty: 93 Miejscowość: okolice Krakowa
Quad: Suzuki LT Z400 full tuning
|
Wysłany: 25.02.2009 21:24
Tak jak mowilem wziolem się za to ale niemoge poradzic sobie z tymi półośkami. Niewiem w jaki sposób odczepic je od dyfra. jest tak jakaś śruba czy to schodzi na "siłe" ? niechce nie zepsuc ;P zamieścił bym zdjęcia o co mi chodzi ale niewiem jak
_________________ ...why you drink & drive when you can smoke & FLY!!!
|
|
|
|
grb1
Rejestracja: 14.01.2009 10:08 Posty: 93 Miejscowość: okolice Krakowa
Quad: Suzuki LT Z400 full tuning
|
Wysłany: 25.02.2009 21:27
Adam72 tutaj wielka prośba o opis jak dla głupka bo to co dla CIebie jest oczywiste zwykłemu szaremu człowiekowi może nie wpaśc do głowy
_________________ ...why you drink & drive when you can smoke & FLY!!!
|
|
|
|
Gruszkin
Rejestracja: 12.12.2007 20:45 Posty: 154 Miejscowość: Dramatal
Quad: Brute Force 750
Poprzednie quady: linhai 300 , lucky Star 300,Honda TRX 300 big red
|
Wysłany: 25.02.2009 22:18
Sposób jest prosty jednym mocnym szarpnięciem półosi i wyskakuje z dyfra !!!
_________________ NIe straszne mi błotko !!!
|
|
|
|
grb1
Rejestracja: 14.01.2009 10:08 Posty: 93 Miejscowość: okolice Krakowa
Quad: Suzuki LT Z400 full tuning
|
Wysłany: 26.02.2009 09:46
Gruszkin powiem szczerze ze próbowałem w ten sposób natomiast boje się że porobią się gdzieś jakieś luzy. A nawet po popsikaniu tego WD40 niedało efektów ten element który wychodzi z dyfra ma w sobie półośke na takich szynach która porusza się w środku... nie wyrwe tego czasem? może czeba czymś podwadzić... dzięki za wszystkie rady.
ps: tak przy okazii co jeszcze powinienem zrobić z Allroadem prócz uszczelnienia instalacji skoro już go rozebrałem
Pozdrawiam.
_________________ ...why you drink & drive when you can smoke & FLY!!!
|
|
|
|
Adam72
Rejestracja: 16.09.2007 01:28 Posty: 491
Quad: Grizzly
|
Wysłany: 26.02.2009 10:42
STOP. STOP. STOP Absolutnie nie trzeba wyciągać półosiek z dyfra. PO CO ????? dyfer wyciągamy na stół razem z półośkami. Spokojnie , półośki łatwo jest wyciągnąć z piasty czyli od strony koła, z dyfram wyciągamy jedynie wał napędowy który przykręcony jest czrerema śrubami. Żeby wyciągnąć półośkę z piasty trzeba odkręcić, drążek kierowniczy, wahacz ( od strony koła oczywiście) są to śruby w których są zawleczki.Dalej kiedy mamy już luźny całą piastę i wszystko to wisi jedynie na amortyzatorze mocno odciągamy od quada tak żeby dało się wyciągnąć półoś
_________________ Pozdrawiam
|
|
|
|
grb1
Rejestracja: 14.01.2009 10:08 Posty: 93 Miejscowość: okolice Krakowa
Quad: Suzuki LT Z400 full tuning
|
Wysłany: 26.02.2009 13:17
kurde chyba mamy inne maszynki Mam odkręcony wahacz, drążki kierownicze, wisi to tylko na amortyzatorze... ciąglem i ciąglem i oprócz tego że quad prawie spadł z podnośnika to nic wiecej się nie stało... ani od strony piasty ani od strony dyfra nie odeszła ośka. A ośka od strony piasty nie jest przykręcona ?? Adam72 jak wróce do domu z pracy i będę stał przed maszynka to zadzwonie do Ciebie jeśli pozwolisz... może na zywo bedziesz w stanie mi pomóc
_________________ ...why you drink & drive when you can smoke & FLY!!!
|
|
|
|
Siwy---Marian
Rejestracja: 13.09.2008 13:17 Posty: 44
|
Wysłany: 01.03.2009 11:31
Mam pytanko. Czemu podczas jazdy na biegu L wylancza mi się naped a nastepnie wlacza mam z tym problem i proszę o pomoc bo to powoli zaczyn mnie doprowadzac do szalu. No bo chce wiechac pod gore i mi się wylacza naped i wlacza i szarpie mi przodem... I nie wiem co to ma być...
|
|
|
|
Adam72
Rejestracja: 16.09.2007 01:28 Posty: 491
Quad: Grizzly
|
Wysłany: 01.03.2009 12:07
przeczytaj temat to się dowiesz !!
_________________ Pozdrawiam
|
|
|
|
grb1
Rejestracja: 14.01.2009 10:08 Posty: 93 Miejscowość: okolice Krakowa
Quad: Suzuki LT Z400 full tuning
|
Wysłany: 21.03.2009 07:46
Witam wszystkich ponownie.
Rozebralem ten cholerny dyfer, wymienilem plastikowy wianuszek który oczywiscie byl rozsypany w drzazgi ;P zlozylem z powrotem, nalalem oleju. Chcąc sprawdzic czy wszystko dziala przed komplatnym zlozeniem podnioslem tyl quada na cegłach włączyłem silnik i..... przedni naped dziala owszem... ale cały czas i nie idzie go rozłączyc. ;/ Stwierdzilem ze to cos z elektryka wiec rozlączyłem kostke i co? dalej jest 4x4 :bezradny: jak to się ma Panowie do tego co mówiliście ze 4x4 załącza się za pomocą elektromagnesu który spina wszystko razem? może wlasnie nie jest tak... tylko za pomocą elektromagnesu rozpina się przód q..wa nie wiem co zrobic z tym shitem!
Spróbuje jeszcze podkrecic ta czerwona blaszke może to cos da ;P
Pozdrawiam i czekam na jakies rady...
|
|
|
|
Valkien
Rejestracja: 14.02.2009 11:24 Posty: 673
|
Wysłany: 27.03.2009 12:06
Witam.
Czy kto
|
|
|
|
Valkien
Rejestracja: 14.02.2009 11:24 Posty: 673
|
Wysłany: 27.03.2009 12:07
Witam.
Czy ktoś się orientuje ile kosztuje takie łożysko do Allroad 300 ?.
Mam taki sam problem = pewnie roztrzaskane w mak.
|
|
|
|
grb1
Rejestracja: 14.01.2009 10:08 Posty: 93 Miejscowość: okolice Krakowa
Quad: Suzuki LT Z400 full tuning
|
Wysłany: 28.03.2009 09:25
ja za nie dalem 78zł w ZIM MOTORS koło krakowa. Ceny niby maja stale od kilku lat ale tlumacza się kursem wiesniaki
_________________ ...why you drink & drive when you can smoke & FLY!!!
|
|
|
|
bary
Rejestracja: 27.07.2009 13:56 Posty: 73 Miejscowość: Przechlewo
Quad: ByĹ Allroad 300 jest G700 :-)
|
Wysłany: 10.09.2009 15:09
Re: napęd 4x4
a u mnie były czasami problemy z prowadzeniem na prostej drodze, rozebrałem dyfer i okazało się ze koszyczek jest cały jedynie czerwona blaszka mocno starta.
|
|
|
|
Adam72
Rejestracja: 16.09.2007 01:28 Posty: 491
Quad: Grizzly
|
Wysłany: 09.11.2009 13:47
Re: napęd 4x4
Witam, mam ogromną prośbę. Czy ktoś mógłby zmierzyć opór cewki w przednim dyfrze, rozleciał mi się simering, wyciekł olej z dyfra i zardzewiała cewka. Nawinołem ją na nowo , oopór mam teraz 30 Ohm, nie złożyłęm jeszcze całości. Prośba , zmierzcie opór na waszej cewce. Wystarczy zmierzyć na kabelku który wychodzi z przednigo dyfra. Z góry dziękuję. Adam
_________________ Pozdrawiam
|
|
|
|