Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - brak biegow H i R nowy zakup
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 27.04.2024 23:45



Odpowiedz  [ 1 post ] 
brak biegow H i R nowy zakup 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 21.07.2011 17:13
Posty: 19
Quad: kto to wie?
PostWysłany: 24.07.2012 10:44 
brak biegow H i R nowy zakup
witam

udalo mi się wczoraj kupić linhai 300 z okraglymi swiatlami. Kupilem Sprzęt za 1900pln niestety nie do konca sprawny, brak akumulatora, zblokowany przelacztnik zapedow 2x4 na 4x4, no i chyba najpowazniejszy problem
nie dzialaja biegi H i R, tzn, moge je wrzucic i quad nawet jezdzil przez chwile, ale po dodaniu gazu nagle przestalo dzialac, prze wrzuconym H silnik gasnie po dodaniu gazu, może ktoś mi doradzic co może być przyczyna? Mi się wydaje ze to sprzeglo, bo nawet cos tam zdrzytalo na poczatku. Nie znam się na tego typu sprzecie i się zastanawiam czy aby nie przeplacilem, oczywiscie quad jest z papierami i nawet jeszcze zarejestrowany tyle ze w Niemczech:)

marcin

-- dodano 24.07.2012 09:13 --

wlasnie odkrylem ze na biegu H i R quad jest zblokowany wiec chyba się 2 biegi skleszczyly teraz jak je odkleszczyc?

-- dodano 24.07.2012 11:44 --

dobra biegi odblokowane, widac przypadlosc mojej skrzyni, trzeba uwazac zeby po skosie nie wbijac i koniecznie z hamulcem noznym inaczej się blokuje....


Ostatnio zmieniony przez mperlak 24.07.2012 10:44, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 1 post ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 31 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.