stempien napisał(a):
filtr paliwa jest w zbiorniku, falowanie obrotow nie koniecznie może być spowodowane brudnym gaźnikiem, ale jak byś chcial czyscic to musisz caly przedni plastik i zbiornik odkrecic zeby miec dobry dostep do gaznika...
No tak nie do końca. Gaźnik można wyjąć bez rozkręcania zbiornika i pokrywy przedniej - da się go wyciągnąć bokiem.
Nie pamiętam już co dokładnie odkręcałem ale było to góra 5-10 minut roboty, jak już się wie co i jak.
Z tego co mi przychodzi do głowy to:
- trzeba odkręcić dolot powietrza i go zdemontować (wąż łączący airbox z gaźnikiem),
- żeby było łatwiej najlepiej odkręcić kranik automatyczny od paliwa (ten po lewej stronie trochę pod bakiem)
- odczepić linkę ssania (wysuwa się całośð),
- odłączyć przewody z paliwem i podciśnieniem do EGR itp.,
- odkręcić 2 nakrętki 10-ki mocujące gaźnik do kolektora dolotowego i przekręcając lekko gaźnik pod kątem go wywlec.
Ja nie odczepiałem linki od przepustnicy, więc gaźnik tylko wysunąłem na wierzch i tak go rozkręcałem. Jeśli chcesz wziąć go na stół to pozostaje jeszcze wyczepić linkę.
Żeby wyczyścić gaźnik to go po prostu rozkręć na część pierwsze, jednak pamiętając co było w jakiej pozycji. Nie wiem które dysze są regulowalne, ale ja po prostu żeby nie mieszać liczyłem obroty ile były wkręcone. Dzięki temu quad jakoś dalej jeździ
pozdrawiam
P.