|
Autor |
Wiadomość |
Ireneusz Muszyński
Rejestracja: 30.05.2007 21:10 Posty: 8
Quad: Yamaha Raptor 700
|
Wysłany: 01.06.2007 21:31
GALILEUSZ napisał(a): Panie Irku, udzielił Pan wyczerpującej i rzeczowej odpowiedzi w sprawie. Jednak w kwestii roll gazu nie mogę się z Panem zgodzić. To rozwiązanie jest stosowane przez niektórych zawodników startujących w wyczerupjących zawodach sportowych, gdzie po kilkudziesięciu minutach kciuk na manetce staje się sztywny i trudno wytrzymać na przykład 90 minut jazdy non stop w cross country. Jednak pod kątem bezpieczeństwa to nie jest najlepsze rozwiązanie. Szczególnie, że quady z klasy 250 są często pierwszych pojazdem dla początkujących. W przypadku utraty równowagi, jakiegoś podbicia quada lub nagłego zwrotu trzymamy się manetek (i także roll gazu w pozycji w jakiej się aktualnie znajduje), możemy nie mieć możliwości odpuszczenia gazu. W tej sytuacji fabryczne montowanie tzw. zrywki zapłonu jest chyba słuszną konsekwencją zastosowania roll gazu.
Wielu zawodników 4K, którzy montowali roll gaz w quadach typu Grizzly nie zrobili już tego w quadach Can-Am 800. Powód: za dużo mocy, która nie wybaczy błędu nieodpuszczenia gazu. Manetka jest bezpieczniejsza.
Pozdrawiam Jeżeli nasi Klienci zechcą kupować quada z manetką, to z pewnością może ona w niedalekiej przyszłości znaleźć się w wyposażeniu seryjnym Tomahawka. Nie jest również problemem teraz montowanie manetki zamiast roll gazu. Ma Pan z pewnością rację w swoich argumentach i w zalezności od stylu jazdy roll gaz może być bardziej lub mniej odpowiedni w zastosowaniu. Dużo jednak użytkowników quadów zechce swoje pojazdy wykorzystywać do jazdy rekreacyjnej i wtedy nawet wielogodzinne podróże nie będą męczyły ich kciuka.
_________________ Irek M.
|
|
|
|
Ireneusz Muszyński
Rejestracja: 30.05.2007 21:10 Posty: 8
Quad: Yamaha Raptor 700
|
Wysłany: 01.06.2007 22:12
Andrzej G. napisał(a): Panie Irku spróbuję wyjaśnić jeszcze raz moje stanowisko bo wydaje mi się, że bardzo grzecznie ale mija się Pan z faktami lub je przeinacza. 1-Moja wiedza dotycząca tego, że hiszpański importer nie ma zgody na sprzedaż quadów Access Motor w Polsce ( ani w innym kraju Europy poza Hiszpanią ) pochodzi bezpośrednio od osób zarządzających fabryką na Tajwanie. ( do tej pory nigdy to źródło mnie nie zawiodło ). Co mogę więcej powiedzieć ? Na przykład mogę przyjąć jakiś duży zakład w tym temacie . 2-Pisze Pan, że quady Tomahawk są sprzedawane w kilku krajach europy i świata. Fakt, dwa to też kilka ( Hiszpania - tam oczywiście hiszpański importer ma prawo je sprzedawać i Polska - tutaj tej zgody nie ma ). Podane przez Pana strony internetowe chyba niczego innego nie udowadniają ? 3-Oczywiście Pana firma może udzielać 24 miesięcznej gwarancji na quady. Naprawdę szczerze życzę Panu aby bez problemu mógł się Pan z niej wywiązać i szczerze życzę aby Pana hiszpański kontrahent Panu w tym do końca pomagał. 4-Jeżeli chodzi o ceny i rozróżnienie wyposażenia wymaga ponownego wyjaśnienia: -Kwota o jaką wzrosła by cena quada Lucky Star np: przy zastosowaniu felg aluminiowych - nie jest ceną felg aluminiowych a różnicą cen felg aluminiowych i stalowych , to samo dotyczy nerf barów , wahaczy. Myślę że, doskonale Pan to rozumie? -Reasumując, jeżeli dostaniemy sygnał z rynku, że klienci oczekują właśnie takiej podstawowej konfiguracji jaką ustalili dla siebie Hiszpanie , nie ma problemu aby taki sam quad znalazł się w naszej ofercie i gwarantuję Panu, że będzie kosztował maksymalnie 15999zł. -Nie wiem skąd u Pana wiedza, że nie sprzedajemy kill switchy ? Sprzedajemy je praktycznie od zawsze - znacznie wcześniej niż zaczęliśmy sprzedaż quadów Lucky Star. -Faktycznie do tej pory nie sprzedawaliśmy roll gazu i regulowanych wahaczy - ale oczywiście aby uszczęśliwić niszowych klientów oraz nie prowadzić zbędnych dyskusji, że w czyjejś ofercie coś jest a w naszej czegoś nie ma , już zapadła decyzja o ich wprowadzeniu do naszej oferty i towar jest już w drodze. -Czy według Pana stosowanie roll gazu w motocyklach jest jakimkolwiek dowodem na to, że to dobre rozwiązanie w quadzie ? Rozumiem że wszyscy japońscy , amerykańscy i kanadyjscy producenci quadów nie stosują roll gazu aby zrobić na złość swoim klientom ? Myślę Panie Andrzeju, że za kilka miesięcy, a i może kilka lat będziemy mogli z usmiechem na twarzy porozmawiać o swoim zaangażowaniu w promowaniu produktów oferowanych przez nasze firmy. Doceniam i szanuję Pana zaangażowanie w promocji quada Lucky Star. Tak samo też odnoszę się z dużym respektem do prowadzonej przez Pana firmy i uważam, że jest Pan jednym z najbardziej wiarygodnych przedsiębiorcówi w tej branży. Maraka Hammel pochodzi jednak od firmy MotoRoad, która ma za sobą szesnastoletnią tradycję, a ta naprawdę bardzo zobowiązuje. Myślę też, że forum nie jest miejscem na którym powinniśmy wzajemnie uświadamiać sobie który z quadów jest lepszy i jakie ma wyposażenie. Tę opinie pozostawmy w rękach użytkowników naszych quadów i życzę zarówno Panu jak i sobie, żebysmy mogli spokojnie pracować nad promocją quadowania w Polsce, bo to jest temat, który z pewnością bardziej interesuje wszystkich pasjonatów tych pojazdów niż nasze wzajemne udowadnianie sobie, który z quadów jest bardziej wart zainteresewania. Serdezcnie Pozdrawiam
_________________ Irek M.
|
|
|
|
rado
Rejestracja: 13.05.2007 22:34 Posty: 1425 Miejscowość: Ustroń
Quad: Czarny Bombowiec :)
|
Wysłany: 03.06.2007 19:05
No to wywołałem niezłą dyskusję miedzy dwoma importerami, i jak widać konkurencja jest potrzebna bo do LS-a już są oferowane akcesoria zastosowane seryjnie w Hammel-u
Zobaczymy czy Panowie się dogadają wzajemnie i cena zostanie na niezmiennym poziomie czy może się zajadą wzajemnie swoimi obietnicami typu gwarancja 24 m-c lub doposażenie quada LS w wyposażenie z Hammela przy cenie 15990,00 PLN.
A wiadomo cenę można obniżyć najszybciej, co jedynie wpłynie na naszą korzyść, korzyść klientów.
|
|
|
|
Krz.
ATV Kielce
Rejestracja: 12.06.2004 22:58 Posty: 1789 Miejscowość: z gór świętokrzyskich :P
Quad: Yamaha Grizzly700 camo
|
Wysłany: 03.06.2007 22:33
Wybaczcie, że tak późno, ale w XXI wieku ulewny deszcz wystarcza, żeby na dwie doby pozbawić człowieka netu, telewizji, radia i nawet telefonu w domu (i nadal ich nie mam) , co zrobić jak człowiek taki głupi i wszystko ma z jednej kablówki
Andrzej G., Marcolife. Wybaczcie zbyt napastliwy ton mojej wypowiedzi, rzeczywiście Marco masz rację, pewnie wziąłem posta zbyt do siebie.
Nauczony doświadczeniem podszedłem jak zawsze w takich przypadkach zbyt emocjonalnie, bo jak zawsze wcześniej bywało spodziewałem się dalszego wieszania psów i przepychanki.
Na swoje usprawiedliwienie dodam, że nie miałem tu zbyt wielu okazji ostro podyskutować z adwersarzami z klasą, i jakoś do głowy mi nie przyszło, że kogoś mogą przekonać moje argumenty i jeszcze w dodatku może to napisać. Dziękuję i jeszcze raz przepraszam .
Cieszę się, że troszkę cały temat się uspokoił i chyba wszyscy musimy poczekać kto miał rację...
GALILEUSZ napisał(a): Fiuuuu fiuuuu. Ten Krz to umie odpisać, gdy jest trudna sprawa. Zahartowany w walkach o forum. I wytłumaczyć potrafi. Jestem pod wrażeniem !
Dziękuję Gali, dobre słowo od kogoś to wielka rzadkość na forum, a już Twoje słowa są szczególnie miodkiem na moje serce
|
|
|
|
Ralfii_vr
Rejestracja: 06.06.2007 18:40 Posty: 32 Miejscowość: RZESZÓW
|
Wysłany: 06.06.2007 18:48
mam pytanie bo przymierzałem się do zakupu LSa ale biarac pod uwagę ze za 2tys więcej mam przy Tomahawk 2 lata gwarancji i trochę dodatków to trzeba by się zastanowić, ale do rzeczy
oba quady maja identyczne silniki, czyli moce też ? ale Tomahawk jest 10kg lżejszy,
Jak wygląda sprawa akcesoriów podnoszących moc quadów, jakie są i jakie orientacyjne ceny i przyrosty ?
I OSTANIE pytanie czy ktoś sprawdzał ze te quady trzymają moc seryjne, czy są jeszcze bardziej zduszone?
|
|
|
|
GALILEUSZ
Rejestracja: 04.05.2005 23:16 Posty: 1602 Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
|
Wysłany: 06.06.2007 19:42
Ralfii_vr napisał(a): Tomahawk 2 lata gwarancji No właśnie nie wiadomo jak z tą gwarancją będzie w przypadku gdyby dostawca z Hiszpanii jednak wycofał się z exportu do Polski. Nie chcę straszyć i zniechęcać do zakupu żanego z tych pojazdów, ale trzeba się przyglądać co będzie dalej. Jeśli nie będzie owych dostaw quadów i części do nich, to koniec biznesu ... Dla przykładu dam pewnego importera Bombardiera, który zbankrutował i sprowadzone przez niego quady z Holandii mimo, że miały dwa lata gwarancji nie była ona później uznana przez nowego importera. W jednym z quadów padł most po roku i mimo przygotowanej dokumentacji w serwisie i ważnej gwarancji, nowy dystrybutor tych praw do gwarancji nie uznał. Trzeba było wymieniać samemu. A koszt jest olbrzymi. Ralfii_vr napisał(a): Tomahawk jest 10kg lżejszy A to zaskoczenie, bo nie powinno być różnic w wadze, no bo z jakiego powodu ? Wszystko to samo, poza drobnymi zmianami. Ralfii_vr napisał(a): oba quady maja identyczne silniki, czyli moce też
Silniki są identyczne. Nie powinno być więc żadnych różnic w osiągach.
_________________ ALCATRAZ
|
|
|
|
Ireneusz Muszyński
Rejestracja: 30.05.2007 21:10 Posty: 8
Quad: Yamaha Raptor 700
|
Wysłany: 07.06.2007 18:27
Ralfii_vr napisał(a): mam pytanie bo przymierzałem się do zakupu LSa ale biarac pod uwagę ze za 2tys więcej mam przy Tomahawk 2 lata gwarancji i trochę dodatków to trzeba by się zastanowić, ale do rzeczy oba quady maja identyczne silniki, czyli moce też ? ale Tomahawk jest 10kg lżejszy, Jak wygląda sprawa akcesoriów podnoszących moc quadów, jakie są i jakie orientacyjne ceny i przyrosty ? I OSTANIE pytanie czy ktoś sprawdzał ze te quady trzymają moc seryjne, czy są jeszcze bardziej zduszone? Okres gwarancji 2 lat jest określony Przez Unijne Prawo Konsumenckie i z pewnością niebawem będzie to standard i w Polsce . Waga Tomahawka jest wagą netto bez paliwa i deklarowana przez producenta wynika z seryjnego wyposażenia w aluminiowe felgi, new barry , wahacze z regulacją i inne elementy, które odchudziły go o około 10kg.Testując Tomahawka fabrycznie nowego nie ma się wrażenia ze jest przyduszony. Mając na uwadze fakt, że posiada limitator prędkości i jest pojazdem rekreacyjnym dla początkujących, zaspakaja oczekiwania nawet kierowców z większym doświadczeniem. Wkrótce będzie w sprzedaży pakiet sportowy, zwiększający moc i pojemność silnika. Koszty i właściwości tego zestawu zostaną przedstawione w niedalekiej przyszłości.
Najprostszym i szybkim rozwiązaniem jest jednak zmiana seryjnego c.d.i. z limitacją prędkości na c.d.i. bez limitacji i oczywiście tłumik.
Serdecznie Pozdrawiam
_________________ Irek M.
|
|
|
|
Andrzej G.
1000opon.pl
Rejestracja: 06.12.2004 21:17 Posty: 297 Miejscowość: Łódź
|
Wysłany: 07.06.2007 21:12
Powyżej jest trochę reklamy wymagającej sprostowania.
1- Lucky Star waży oczywiście tyle samo co Tomahawk ( nerf bary ważą nieco więcej od plastikowych podnóżków, wahacze z regulacją ważą nieco więcej od standardowych, felgi aluminiowe ważą nieco mniej niż stalowe ) ostatecznie różnica w wadze jest pomijalna.
2-Oczywiście to totalna lipa ( reklama ) że jakieś tajemnicze elementy odchudziły Tomahawka o 10kg w porównaniu z Lucky Starem. W danych Lucky Stara podajemy wagę która jest podana w homologacji pojazdu ( która jest taka sama dla obu pojazdów ).
3-Temat seryjnego modułu CDI i jakiegoś innego bez limitacji prędkości też jest mocno naciągany. W seryjnym CDI ( na 100% w Lucky Starze , w Tomahawku zapewne też ) zawarte jest jednocześnie oprogramowanie limitujące max prędkość obrotową silnika oraz nie zawierające tego ograniczenia. Aby moduł CDI korzystał z oprogramowania bez limitowania prędkości obrotowej wystarczy przeciąć jeden kabelek. Oczywiście nie trzeba kupować żadnego innego tajemniczego modułu CDI.
_________________ pozdrawaim
Andrzej Gawroński
|
|
|
|
Krz.
ATV Kielce
Rejestracja: 12.06.2004 22:58 Posty: 1789 Miejscowość: z gór świętokrzyskich :P
Quad: Yamaha Grizzly700 camo
|
Wysłany: 07.06.2007 21:51
Boję się tu odzywać, a już nie daj Boże kasować
Jednak o ile, jak wcześniej była mowa, o szczegółach technicznych i ich naciąganiu lub nie wiedzy moderatorzy nie posiadają, to do poniższego fragmentu mam zastrzeżenia:
Ireneusz Muszyński napisał(a): Testując Tomahawka fabrycznie nowego nie ma się wrażenia ze jest przyduszony. (....................) jest pojazdem rekreacyjnym dla początkujących, zaspakaja oczekiwania nawet kierowców z większym doświadczeniem.
Zarówno wrażenie lub nie, czy jest przyduszony a także czy może zaspokajać potrzeby kierowców z większym doświadczeniem to indywidualne odczucie każdego kto na nim usiądzie, "większe doświadczenie" to też wartość nieokreślona. Także to już jest można powiedziec treść reklamowa .
No a poza tym myslę, że oba pojazdy w tej kwestii się nie różnią ?
Dlatego proszę na przyszłość o unikanie takich stwierdzeń, a czytelników i potencjalnych nabywców proszę o wzięcie pod uwagę, że jest to informacja wyrażona przez osobę nie bezstronną.
|
|
|
|
GALILEUSZ
Rejestracja: 04.05.2005 23:16 Posty: 1602 Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
|
Wysłany: 07.06.2007 22:09
Krz (scyzor) napisał(a): Boję się tu odzywać, a już nie daj Boże kasować
Bardzo dobrze, że nic nie kasujesz. Dyskusja jest ciekawa. A pan Ireneusz przyznał się, że jest dystrybutorem tych pojazdów, więc sprawa jest jasna, że pisze z perspektywy osoby zaangażowanej w sprzedaż.
Jeśli mogę spytać, to ile sztuk do tej pory sprzedano Hammela Tomahawk 250 w Polsce ?
_________________ ALCATRAZ
|
|
|
|
Marcolife
Rejestracja: 14.09.2006 12:33 Posty: 481 Miejscowość: z Marsa
Quad: Mitsubishi Zero
|
Wysłany: 08.06.2007 00:15
Spór jest poważny, chodzi o uzyskanie lub utratę zysków.
Rozumiem zdenerwowanie Andrzeja G. Jak podaje, dostał wyłączność na Polskę od Accesa, zainwestował w zeszłym roku sporo kasiory i buduje brand (chyba wiele osób się zgodzi, że się stara i mu wychodzi). Aż tu nagle pojawia się generyk z Hiszpani, diler mówi, że ma ten sam sprzęt, tylko lepiej wyposażony, zatem tańszy. Sytuacja dwuznaczna. Albo Hiszpan przesadził z paralelem (no cóż, wady i zalety EU), albo Acces nie jest tak rzetelny jakby Andrzej G. chciał.
Coś może być na rzeczy, bo quad został pseudo odmieniony (zmieniono szczegóły wyposażenia i nazwę). Z drugiej strony pojawia się nowy diler, nie robi rzeczy zabronionych, proponuje klientom wartość dodaną (prawdziwą, czy nie-nie oceniam), zakłada firmę, też inwestuje, obiecuje sobie zyski jak każdy normalny przedsiębiorca.
Może w tym sporze trafi się coś klientom?
_________________ Życie na łonie przyrody odpowiada mi.
|
|
|
|
Andrzej G.
1000opon.pl
Rejestracja: 06.12.2004 21:17 Posty: 297 Miejscowość: Łódź
|
Wysłany: 08.06.2007 09:08
Marcolife, masz rację. Oczywiście ja jestem przekonany, że fabryka wywiąże się ze swoich zapewnień ( zwyczajnie im się to opłaca ). Innej metody nie ma jak tylko chwilę poczekać.
Najważniejsze jest to, że tak czy siak klienci zyskają. Wystarczy spojrzeć na nowy cennik Lucky Stara.
_________________ pozdrawaim
Andrzej Gawroński
|
|
|
|
Ireneusz Muszyński
Rejestracja: 30.05.2007 21:10 Posty: 8
Quad: Yamaha Raptor 700
|
Wysłany: 08.06.2007 10:05
Andrzej G. napisał(a): Powyżej jest trochę reklamy wymagającej sprostowania. 1- Lucky Star waży oczywiście tyle samo co Tomahawk ( nerf bary ważą nieco więcej od plastikowych podnóżków, wahacze z regulacją ważą nieco więcej od standardowych, felgi aluminiowe ważą nieco mniej niż stalowe ) ostatecznie różnica w wadze jest pomijalna. 2-Oczywiście to totalna lipa ( reklama ) że jakieś tajemnicze elementy odchudziły Tomahawka o 10kg w porównaniu z Lucky Starem. W danych Lucky Stara podajemy wagę która jest podana w homologacji pojazdu ( która jest taka sama dla obu pojazdów ). 3-Temat seryjnego modułu CDI i jakiegoś innego bez limitacji prędkości też jest mocno naciągany. W seryjnym CDI ( na 100% w Lucky Starze , w Tomahawku zapewne też ) zawarte jest jednocześnie oprogramowanie limitujące max prędkość obrotową silnika oraz nie zawierające tego ograniczenia. Aby moduł CDI korzystał z oprogramowania bez limitowania prędkości obrotowej wystarczy przeciąć jeden kabelek. Oczywiście nie trzeba kupować żadnego innego tajemniczego modułu CDI. Totalną lipą jest Pana zawiść i zacietrzewienie Panie Andrzeju i przestaję powoli mieć o Panu dobre zdanie.
_________________ Irek M.
|
|
|
|
Andrzej G.
1000opon.pl
Rejestracja: 06.12.2004 21:17 Posty: 297 Miejscowość: Łódź
|
Wysłany: 08.06.2007 11:42
Panie Irku , nie mogę pozostawić bez odpowiedzi Pana tekstów sugerujących jakoby quad Tomahawk był w jakiś w inny ( lepszy ) sposób wykonany. Co jest zwyczajną nieprawdą. A po to aby nie dyskutować na temat który wariant wyposażenia jest lepszy, wprowadzamy do oferty także quada o wyposażeniu dokładnie takim samym jak Tomahawk ( patrz. cennik na naszej stronie ).
_________________ pozdrawaim
Andrzej Gawroński
|
|
|
|
REVOLVER
Rejestracja: 08.03.2007 09:12 Posty: 1673 Miejscowość: 012
Quad: sprzedany
Poprzednie quady: Polaris SP500 H.O. '10
|
Wysłany: 23.06.2007 21:23
Andrzej G. dokładacie też dodatkowe 12 m-cy gwarancji ?
Kiedy będzie diler w Krakowie
_________________ mniej znaczy więcej
|
|
|
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|
|