Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Hammel Tomahawk 250
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 03.05.2024 09:11



Odpowiedz  [ 54 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Hammel Tomahawk 250 
Autor Wiadomość
ATV Kielce
ATV Kielce
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12.06.2004 22:58
Posty: 1789
Miejscowość: z gór świętokrzyskich :P
Quad: Yamaha Grizzly700 camo
PostWysłany: 01.06.2007 00:46 
Wiedziałem że w tym środowisku miło nawet jak jest to długo nie będzie. Zaraz zacznie się wojna wojenka , a winny kto? No mod oczywiście, to jego za darmo można kopać w d...
To on za darmo, będzie się zastanawiał, czy to post OK, czy przesadzony, czy ktoś przekracza nieokreśloną granicę czy też nie, a co by nie wymyślił to i tak przyjdzie Marcolife albo inny obrońca uciśnionych i skopie modowi d... , przeważnie realizując w tym jakiś interes, bo tu wszyscy niestety realizują jakiś interes. A jak interes jest zagrożony, no to huzia na Józia :P

Marcolife napisał(a):
to prawda, takiej agresywnej kryptoreklamy dawno/nigdy? tutaj nie widziałem

Przeczytaj pierwszy post o LS-ie. http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic ... 19&start=0 Jeśli "dawno" to OK, zgadzam się, jeśli "nigdy" to dam Ci namiar do okulisty , ponieważ ja w przeciwieństwie do Ciebie widzę ten powyższy zalinkowany post. Rzeczywiście - był dawno ... Jakoś nie odzywałeś się tam? Dlaczego?
Czy tak jak w przypadku LS-a ktoś napisał jaki on jest super i jak się nim fantastycznie jeździ ?
Która reklama jest bardziej agresywna, ta czy tamta ?
Marcolife napisał(a):
osobiście mi to nie przeszkadza
przeszkadza natomiast brak konsekwencji i nierówne traktowanie podmiotów
czyżby zaszły zmiany w regulaminie, czy może paragraf 22

Widzisz tamten temat? Jest ? No jest! Co więc jest nierówne wg Ciebie? Skasował ktoś ten pean na cześć LS-a? Tylko bez ściem proszę i pisania PW , że "nie ma sensu kontunuowania tematu na forum" jak każdy komu brakuje argumentów (już mam dość ich czytania, każdy taki sam)...
Wskaż co składa się na tę "agresywną" kryptoreklamę?
Nie powiem, że nie zastanawialiśmy się nad postami dot. Hammela. Owszem. Ale widzisz tam coś oprócz czystych danych technicznych, opisu wyposażenia? Ok, jest o "szczególnej kontroli technicznej" tylko, że ja nie jestem wszechwiedzącym bogiem, dealer jednego i drugiego nie wstawił mi do garażu swoich pojazdów, gdyby choć jeden to zrobił to może celowo robiłbym to czego nie robię ale Wy i tak to widzicie !

Reszta w następnym poście w którym odpowiem Andrzej G.


Ostatnio zmieniony przez Krz. 01.06.2007 04:56, edytowano w sumie 5 razy



 
Profil WWW
ATV Kielce
ATV Kielce
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12.06.2004 22:58
Posty: 1789
Miejscowość: z gór świętokrzyskich :P
Quad: Yamaha Grizzly700 camo
PostWysłany: 01.06.2007 02:44 
Andrzej G. napisał(a):
2-Produkcja ta nie jest w żaden szczególny sposób nadzorowana przez hiszpańskich inżynierów. Z taką samą starannością produkowane są quady dla wszystkich importerów z Hiszpanii , Włoch, Niemiec, Czech, Polski itd...

Odnosząc się do dalszych pretensji z posta. I o to chodzi , żebys to Ty Andrzeju napisał. A moderator nie jest wróżką, ani nie handluje ani jednymi ani drugimi quadami, i ani na jednych ani na drugich nie zarabia. Więc to Ty a nie moderator jest od weryfikowania co jest prawdą a co nie, bo Ty posiadasz wiedzę , a ja nie. I tą wiedzę w powyższym cytacie przekazujesz. Oczywiście możesz zasponsorować komuś z moderatorów wyjazd do tej samej fabryki quadów jednych i drugich, a ja , ktokolwiek z modów by to nie był zagwarantuję Ci, że że napisze on w takim przypadku posta w którym podzieli się swoją wiedzą - która będzie prawdą bez względu na wielkość bannera na stronie głównej. Tak więc nie czyń moderatorom zarzutów z tego, że nie mają wiedzy co do Waszych (!) biznesów. Nie jesteśmy w żaden sposób zainteresowani tym , żeby komuś pozwolić przemycić reklamę, według własnych szacunków ( bo inaczej się nie da) oceniamy czy post przekracza granicę reklamy czy też nie. I do cholery, jesli uważacie że nie jesteśmy obiektywni, zadzwońcie do Kamińskiego z CBA, oni tam są żądni chociaz jednego nie naciąganego sukcesu...
Andrzej G. napisał(a):
Myślę także że łatwo przewidzieć łatwość realizacji gwarancji w chwili gdy Hiszpanie wycofają się z Polskiego rynku i Polski współpracownik będzie domagał się realizacji gwarancji przez Hiszpanów a nie będzie im już dawał zarobić zakupami quadów.

Nooo, antyreklama. Może prawda, nie neguję, nie przesądzam, nie mój biznes, każdy odpowiada za swoje słowa. Marcolife- powinniśmy usunąć? Marcolife- czy w tym temcie jest agresywna reklama, czy agresywną antyreklamą jest tekst pt. " zastanówcie się zanim kupicie bo bedziecie mieć problem jakby co". Jestem daleki od przesądzania kto tu mówi prawdę, nie mój biznes, ale do cholery, nie angażujcie w to moderatorów i nie doszukujcie się w tym interesów których nie mamy :!: Ludzie, dlaczego Wy do wszystkiego dorabiacie ideologię ?
I przechodzimy do sedna sprawy :

Andrzej G. napisał(a):
Na koniec trochę żalu do moderatorów - rozumiem że na stronie głównej portalu pojawił się płatny artykuł reklamowy, ale nie rozumiem dlaczego nie ma reakcji moderatorów na zwyczajną reklamę na forum. Jeżeli ktoś nie wie o które zdania mi chodzi to oczywiście mogę wymienić .

Pomijając temat który wkleiłem w odpowiedzi dla marcolife.
Na stronie głównej mówisz? Andrzeju. Ale przecież Ty też masz płatny banner od dawna, przecież naszego "stałego klienta" powinniśmy chronić w szczególny sposób, przecież doskonale, jak mało kto, znasz się na biznesie i wiesz , że podstawowa w świecie biznesu "zasada Pareto", (praktycznie elementarna w świecie biznesu, choć odnosząca się do większości dziedzin życia), mówi, że 20% stałych klientów tworzy 80% obrotów firmy. Więc po co ta manipulacja i sugestia, że skoro ktoś zlecił reklamę na portalu to ja, Dorota, Marta, Tippo, czosnek, aduko, aXcid, Kot, no i Gali ( choć on jeszcze może nie zdążył załapać się do grupy interesu) przymykamy na coś oko ? Kurde, w dodatku ciężko przymykać oko za darmo, a podziałkować się na tyle osób to sporo trzeba wypłacić, żeby każdemu się opłacało....
Takie sugestie już słyszałem, śmiesznie było, no ale jeśli ktoś taki jak Ty coś takiego sugeruje no to trochę mnie to, nie ukrywam, dziwi. Szczególnie, że z drugiej strony słyszałem że jestem członkiem grupy interesu wspomagającej sprzedaż quadów LS. Jeśli się nie mylę to chyba ta, w której jesteś szefem? Kurczę, ale jak mogę robić jedno i drugie jednocześnie? Ja to jednak jestem niesamowity :lol: A najgorsze, że skoro jestem w obu to ani jedna ani druga mi nie daje zarobić, a w końcu jak sama nazwa wskazuje, będąc członkiem grupy interesu trzeba mieć w niej interes. No i znowu sprzeczność: z jednej strony niesamowity ze względu na podzielność na dwie grupy interesu o sprzecznym interesie, a zdrugiej jakiż głupi - udział w dwóch grupach interesu i zero interesu w tym, nawet jednego juana nie zarobiłem... :( .
Przeczytałeś listę winnych przemycenia tej żenującej reklamy? Tak, tyle osób obraziłeś tą (mam nadzieję po prostu nieprzemyslaną) sugestią. Ale każda sugestia napisana publicznie ma to do siebie , że wiele osób ją czyta. I myśli sobie " ten Andrzej G. to jest łebski facet, jesli pisze coś takiego to coś w tym musi być". No nie mam racji? Tak jak nieszczęsnego chirurga ciemna część społeczeństwa uważa za mordercę. Może zacznijcie walczyć jakością, a najlepiej ceną. Jesli ktoś pisze nieprawdę to ją obnażajcie. Dyskutujcie, kłóćcie się sami ze sobą. Gryźcie się i zjadajcie. Ale dajcie nam spokójh, dobrze?

Przypisek dla młodzieży:
Twórcą „zasady Pareto” był Markiz Vilfredo Federico Damaso Pareto - włoski ekonomista i socjolog. Badając dystrybucję dochodów we Włoszech zaobserwował on w 1887 r., iż 80% bogactwa całego kraju było własnością 20% ludności. Chyba jedną z podstawowych zasad w świecie biznesu jest teoria, że 80% obrotów firmy tworzy zaledwie 20% jej klientów.
Teoria ta nie jest stricte biznesową i odnosi się do wielu dziedzin życia. najbardziej przyziemnym przykładem, i takim z którym na pewno się zgodzicie jest choćby to, że 80% czasu chodzicie w zaledwie 20 procentach ubrań które posiadacie. Prawda, nieee ?


I tym wychowawczym akcentem mówię wszystkim "dobranoc" :)

P.S. Mam już od jutra chodzić w kamizelce kuloodpornej czy mogę jeszcze kiedyś trochę popisać?
P.S.2 Sorki za emocje w obydwu postach no ale ile można dawać się bić za frajer w d..ę ?


 
Profil WWW
1000opon.pl
1000opon.pl

Rejestracja: 06.12.2004 21:17
Posty: 297
Miejscowość: Łódź
PostWysłany: 01.06.2007 07:50 
Dzień dobry.
Widzę Krzysiu, że najlepiej pisze Ci się w nocy.
Po przeczytaniu twoich postów widzę że masz praktycznie w 100% rację. W szczególności masz rację, że moderatorzy nie muszą znać dokładnych różnic technicznych oraz różnic w nadzorze nad produkcją omawianych quadów. I faktycznie, całkowicie wystarczające jest, jeżeli na forum odpowiedzieć mogą ludzie którzy znają temat od podszewki.( a inni którzy będą uważali że wiedzą lepiej będą mogli odpowiedzieć )
Jeżeli chodzi o reklamę na stronie głównej i na forum to źle zostałem zrozumiany. Nie chciałem sugerować, że w zamian za reklamę na stronie głównej moderatorzy przymykają oko na reklamę na forum. Chodziło mi tylko o to że, np: napisanie w reklamie o tym że wprowadza się na rynek całkowicie nowe , wyjątkowe quady mieści się w granicach przyzwoitości ( choćby było w nich wyjątkowe tylko to że zamiast przypłynąć bezpośrednio do Polski, przypłynęły do Hiszpani i stamtąd zostały przewiezione do Polski ). Natomiast pisanie na forum, że jest jakaś specjalna kontrola techniczna właśnie tych quadów to według mojej wiedzy zwyczajna nieprawda ( ale oczywiście moderatorzy nie muszą o tym wiedzieć ).
To co napisałem odnośnie potencjalnych problemów z realizacją gwarancji oczywiście było antyreklamą quada Tomahawk. Pragnę tylko dodać , że mój osąd nie wynika z oceny firmy sprzedającej ww. quada, a z mojego wieloletniego doświadczenia w kontaktach z różnymi dostawcami i ich sposobem rozpatrywania reklamacji w czasie kiedy moja firma prowadziła z nimi regularny biznes i później jak ten biznes ustał.
Reasumując :
1-Moje wczorajsze pretensje do modów były bezpodstawne - urażonych przepraszam.
2-Quady LS i H są to identyczne produkty. H ma przy wyższej cenie inne wyposażenie. ( rozwinę temat dalej ). Całe wyposażenie które jest zamontowane w quadach H może być także zainstalowane w quadach LS ( i odwrotnie ).
3-Z oświadczenia fabryki wynika : Lucky Star Polska jest wyłącznym dystrybutorem quadów Access Motor w Polsce.
4-Z oświadczenia fabryki wynika, że hiszpański importer został zdecydowanie poproszony o zaprzestanie sprzedaży quadów pochodzących z Access Motor do Polski. Innymi słowy według najgorszej dla Lucky Star Polska wersji, żywot tych quadów w Polsce jest ograniczony do quadów które hiszpański importer ma fizycznie już kupione od Access Motor.

_________________
pozdrawaim
Andrzej Gawroński


 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW
1000opon.pl
1000opon.pl

Rejestracja: 06.12.2004 21:17
Posty: 297
Miejscowość: Łódź
PostWysłany: 01.06.2007 08:22 
Chciałbym także zasięgnąć opinii forumowiczów na temat standardowego wyposażenia quada.
Podliczyłem w jakiej cenie powinniśmy sprzedawać quada Lucky Star SP250-S gdyby był wyposażony dokładnie w to samo co quady z Hiszpani. Wyszło mi że cena mogłaby wynosić 15999zł.
Poniżej przedstawię ile która opcja by kosztowała i co o niej sądzę ( oczywiście czekam na opinie ).
1-aluminiowe nerf bary zamiast plastikowych osłon ( podwyższa cenę standardu o 400zł ). według mojej opinii w naszym klimacie ( częste deszcze ) lepiej sprawdzają się plastikowe osłony, chronią przed błotem , gałęziami itd... do tej pory tylko co 20 klient dokupił u nas nerf bary.
2-aluminiowe felgi zamiast stalowych. ( podwyższają cenę standardu o 400zł ). Nowe felgi Access Motor są całkiem fajne - według mnie opcja warta przemyślenia. Choć i tak większość klientów chce felgi ITP a fabryczne idą do konta ( może jednak szkoda tych 400zł stojących w kącie )
3-roll gaz zamiast dźwigni gazu ( ta sama cena - nie zmiana ceny standardu ). według mojej opinii roll gaz to złe , niewygodne i niebezpieczne rozwiązanie w przypadku quada.
4-wahacze typu ball-joint zamiast standardowych ( podwyższają ceną o 100zł ). bardzo fajna sprawa jednak tylko dla "zawodowców" którzy wiedzą co i jak z zawieszeniami , dla 99% użytkowników tylko problem, że może się coś rozregulować. Myślę ,że standardowe wahacze w standarcie a z regulacją dostępne w opcji dla zawodowców to dobre rozwiązanie.
5-kill switch - ( podwyższa cenę o 100zł ) - według mnie dodatkowa plątanina kabli i żyłek rzadko wykorzystywana na co dzień. myślę że może spokojnie pozostać jako opcja dodatkowa ( oczywiście w przypadku roll gazu - obowiązkowa )

_________________
pozdrawaim
Andrzej Gawroński


 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.09.2006 12:33
Posty: 481
Miejscowość: z Marsa
Quad: Mitsubishi Zero
PostWysłany: 01.06.2007 08:31 
Krz (scyzor) napisał(a):
Jeśli "dawno" to OK, zgadzam się, jeśli "nigdy" to dam Ci namiar do okulisty , ponieważ ja w przeciwieństwie do Ciebie widzę ten powyższy zalinkowany post. Rzeczywiście - był dawno ... Jakoś nie odzywałeś się tam? Dlaczego?


Krzysiu

Po pierwsze wziąłeś ten post zbyt do siebie. :szok:
"Nigdy?" zostało opatrzone znakiem zapytania.
Marcolife nie ma obowiązku czytać wszystkich postów, zwłaszcza o LSie. :uśmiech:
To, że robisz swoją robotę za darmo nie jest argumentem (aczkolwiek chwała Ci za to). ;)

No i najlepsze na koniec: Osobie, która wykaże, że Marcolife reprezentuje na forum jakieś interesy (niby handluje tu czymś, lub próbuje reklamować w celach zysku) Marcolife ufundował nagrodę, jest to quad Hammel z Hiszpanii :!:

_________________
Życie na łonie przyrody odpowiada mi.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.05.2005 23:16
Posty: 1602
Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
PostWysłany: 01.06.2007 08:38 
Fiuuuu fiuuuu.
Ten Krz to umie odpisać, gdy jest trudna sprawa. Zahartowany w walkach o forum. I wytłumaczyć potrafi. Jestem pod wrażeniem !


A wracając do Hammela trochę do Lucky Stara.
Lucky Star zebrał już wcześniej wiele pochlebnych opinii. Sam zresztą byłem autorem wielu z nich. Moim zdaniem w pełni zasłużonych, bo quadzik wyróżniał się w tej klasie 250 dużymi rozmiarami, dobrymi materiałami, ładnym stylem, przemyślanymi rozwiązaniami i niewygórowaną ceną.
Zapewne Hammel, skoro pochodzi z tej samej fabryki także jest niezły.
Pierwsze posty o Hammelu trochę mnie raziły. Bo nagle pojawia się dwóch gości i wychwalają te pojazdy pod niebiosa, podkreślając, że są lepsze niż inne.
I zastanawiając się nad tym zauważyłem jak ważne jest dla dealerów, żeby zaistnieć na takim forum z pozytywną opinią. A jeśli jej nie ma, sami chcą ją stworzyć.

_________________
ALCATRAZ ;)


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.12.2005 10:23
Posty: 725
Quad: run.. Forrest.. run
PostWysłany: 01.06.2007 08:44 
Andrzej G. napisał(a):
Moje wczorajsze pretensje do modów były bezpodstawne - urażonych przepraszam

Ale my się nie obrażamy - w interesach nie ma obrażania ;)
Każdy robi swój geschaft jak mu pasuje - ciekawi mnie teraz reakcja Hammela. Muszę przyznać ,że lubię takie przepychanki w intereach i walkę o klienta bardzo to mobilizuje mnie i konkurencję do działania - vide drugi post Andrzeja G już się coś dziać zaczęło = zyska czerpie klient.
Szkoda tylko ,że moja branża jest taka sielankowa i bezstresowa - chciaż ostatnio....

Marcolife napisał(a):
No i najlepsze na koniec: Osobie, która wykaże, że Marcolife reprezentuje na forum jakieś interesy (niby handluje tu czymś, lub próbuje reklamować w celach zysku) Marcolife ufundował nagrodę, jest to quad Hammel z Hiszpanii

heheh troszkę mała nagroda ,żeby wynająć emerytowanych funkcjonariuszy ABW - a oni to już mogą nawet udowodnić że spałeś z Marilyn Monroe :D


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.02.2006 23:07
Posty: 289
Miejscowość: Lębork ( Pomorze )
Quad: Suzuki Ltz 400 K4
PostWysłany: 01.06.2007 10:24 
GALILEUSZ napisał(a):
A jak jest z tą gwarancją ? na LS jest 24 miesiące ?

Na LS jest 5000km, lub 12 miesięcy. Zależy to od klienta, ja akurat mam na 12 miesięcy, i jak do tej pory wszystko gra ;)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31.03.2007 21:55
Posty: 260
Miejscowość: Pruszcz Gdański
Quad: Lucky Star Sp 250
PostWysłany: 01.06.2007 11:57 
Andrzej G. napisał(a):
Chciałbym także zasięgnąć opinii forumowiczów na temat standardowego wyposażenia quada.
Podliczyłem w jakiej cenie powinniśmy sprzedawać quada Lucky Star SP250-S gdyby był wyposażony dokładnie w to samo co quady z Hiszpani. Wyszło mi że cena mogłaby wynosić 15999zł.
Poniżej przedstawię ile która opcja by kosztowała i co o niej sądzę ( oczywiście czekam na opinie ).
1-aluminiowe nerf bary zamiast plastikowych osłon ( podwyższa cenę standardu o 400zł ). według mojej opinii w naszym klimacie ( częste deszcze ) lepiej sprawdzają się plastikowe osłony, chronią przed błotem , gałęziami itd... do tej pory tylko co 20 klient dokupił u nas nerf bary.
2-aluminiowe felgi zamiast stalowych. ( podwyższają cenę standardu o 400zł ). Nowe felgi Access Motor są całkiem fajne - według mnie opcja warta przemyślenia. Choć i tak większość klientów chce felgi ITP a fabryczne idą do konta ( może jednak szkoda tych 400zł stojących w kącie )
3-roll gaz zamiast dźwigni gazu ( ta sama cena - nie zmiana ceny standardu ). według mojej opinii roll gaz to złe , niewygodne i niebezpieczne rozwiązanie w przypadku quada.
4-wahacze typu ball-joint zamiast standardowych ( podwyższają ceną o 100zł ). bardzo fajna sprawa jednak tylko dla "zawodowców" którzy wiedzą co i jak z zawieszeniami , dla 99% użytkowników tylko problem, że może się coś rozregulować. Myślę ,że standardowe wahacze w standarcie a z regulacją dostępne w opcji dla zawodowców to dobre rozwiązanie.
5-kill switch - ( podwyższa cenę o 100zł ) - według mnie dodatkowa plątanina kabli i żyłek rzadko wykorzystywana na co dzień. myślę że może spokojnie pozostać jako opcja dodatkowa ( oczywiście w przypadku roll gazu - obowiązkowa )


Zgadzam się w 100% z Panem Andrzejem. NIe żebym coś miał do Hammela ale jego dodatki jakby nie było podnoszące cene sa mało przydatne użytkownikowi rekraacyjnie użytkowującego quada. Np. sam myslałem o kupieniu neft barów ale po pojżdzeniu po kałuzach i lasach jest zadowolony w 100% z osłon zamontowanych w LS-ach.

_________________
Extreme Black Lucky Star Dream Team
www.lucky-team.pl
www.bikepics.com/members/zadlow/


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.09.2004 16:22
Posty: 463
PostWysłany: 01.06.2007 12:32 
Czegos nie rozumiem, w czym Wam przeszkadzaja nerfbary? :szok:
Ja zawsze bylem przekonany ze to bardzo przydatna rzecz, wrecz pierwsza jaka się powinno dokupic do quada... :oczy:

_________________
so, let me get this straight , your atv has 450 ccm, whereas my bottle of Moutain Dew has 2.0 liters? ;)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31.03.2007 21:55
Posty: 260
Miejscowość: Pruszcz Gdański
Quad: Lucky Star Sp 250
PostWysłany: 01.06.2007 13:14 
nikomu nie przeszkadzają. LS ma osłony pełne plastykowe a neftbary są ażurowe i nie chronią tak przed wodą i błotem. I jak już wcześniej napisali co po niektórzy jest to zbędny bajer przy tym quadzie który tylko podnosi cenę.

_________________
Extreme Black Lucky Star Dream Team
www.lucky-team.pl
www.bikepics.com/members/zadlow/


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.05.2005 23:16
Posty: 1602
Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
PostWysłany: 01.06.2007 16:35 
A co na to wszystko pan Ireneusz M. ?

_________________
ALCATRAZ ;)


 
Profil Facebook Gadu-Gadu

Rejestracja: 30.05.2007 21:10
Posty: 8
Quad: Yamaha Raptor 700
PostWysłany: 01.06.2007 19:31 
Andrzej G. napisał(a):
Chciałbym także zasięgnąć opinii forumowiczów na temat standardowego wyposażenia quada.
Podliczyłem w jakiej cenie powinniśmy sprzedawać quada Lucky Star SP250-S gdyby był wyposażony dokładnie w to samo co quady z Hiszpani. Wyszło mi że cena mogłaby wynosić 15999zł.
Poniżej przedstawię ile która opcja by kosztowała i co o niej sądzę ( oczywiście czekam na opinie ).
1-aluminiowe nerf bary zamiast plastikowych osłon ( podwyższa cenę standardu o 400zł ). według mojej opinii w naszym klimacie ( częste deszcze ) lepiej sprawdzają się plastikowe osłony, chronią przed błotem , gałęziami itd... do tej pory tylko co 20 klient dokupił u nas nerf bary.
2-aluminiowe felgi zamiast stalowych. ( podwyższają cenę standardu o 400zł ). Nowe felgi Access Motor są całkiem fajne - według mnie opcja warta przemyślenia. Choć i tak większość klientów chce felgi ITP a fabryczne idą do konta ( może jednak szkoda tych 400zł stojących w kącie )
3-roll gaz zamiast dźwigni gazu ( ta sama cena - nie zmiana ceny standardu ). według mojej opinii roll gaz to złe , niewygodne i niebezpieczne rozwiązanie w przypadku quada.
4-wahacze typu ball-joint zamiast standardowych ( podwyższają ceną o 100zł ). bardzo fajna sprawa jednak tylko dla "zawodowców" którzy wiedzą co i jak z zawieszeniami , dla 99% użytkowników tylko problem, że może się coś rozregulować. Myślę ,że standardowe wahacze w standarcie a z regulacją dostępne w opcji dla zawodowców to dobre rozwiązanie.
5-kill switch - ( podwyższa cenę o 100zł ) - według mnie dodatkowa plątanina kabli i żyłek rzadko wykorzystywana na co dzień. myślę że może spokojnie pozostać jako opcja dodatkowa ( oczywiście w przypadku roll gazu - obowiązkowa )


Panie Andrzeju jestem zmuszony bardzo wyczerpująco odpowiedzieć na Pana ataki kierowane w stronę quada Hammel Tomahawk 250 i podważające wiarygodność wyłącznego importera i dystrybutora tych quadów w Polsce. Zarzuca Pan nam reklamowanie się na forum, a my tymczasem tylko spokojnie przedstawiamy różnice pomiędzy quadem Hammel i Lucky Star, gdyż rozgorzała na ten temat dyskusja i padły na forum takie zapytania. Nie jest naszym celem atakowanie Pana, ani quada Lucky Star, o którym zresztą mamy bardzo dobrą opinię. Pan natomiast prowadzi widoczną antyreklamę, która w Pana mniemaniu powinna utrudnić nam budowanie pozytywnego wizerunku tej marki w Polsce. Stwierdza Pan, że Hammel nie będzie mógł sprzedawać Tomahawka na naszym rynku i wprowadza Pan wszystkich w błąd, gdyż quad Tomahawk 250 marki Hammel jest eksportowany pod tą nazwą do kilkiu krajów europejskich krajach na całym świecie i nie nazywa się SP 250 tylko Hammel Tomahawk 250. Uwiarygodnieniem tego niech będzie strona Wyłącznego Importera na Polskę produktów Hammela: www.quanakors.com , Generalnego Dystrybutora: www.smkextreme.pl oraz strona hiszpańskiej firmy, która jest właścicielem marki Hammel: www.motoroad.com (mam nadzieję, że te adresy internetowe nie będą uznane za reklamę, tylko za próbę ochrony naszych interesów). Chciałbym wszystkim stanowczo potwierdzić iż 24 miesiące gwarancji będą respektowane i prosiłbym Pana o nie wyrażanie opinii, która by podważała naszą wiarygodność, bo jesteśmy ludźmi poważnymi i gwarantujemy to wszystkim przyszłym użytkownikom naszych quadów. Opisał Pan też (czy według Pana to nie była reklama…) poszczególne dopłaty za elementy, które można dokupić do quada Lucky Star i Pana wycena różni się znacząco od tego co oferuje Wasza firma. Oczywiście poniżej muszę przytoczyć przykłady.
Koszt nerf barów, które można zakupić w firmie Lucky Star to 1288,60 zł brutto i jak dowiedzieliśmy się dzisiaj telefonicznie, to nie ma możliwości zamiany plastików na kosze nawet za dopłatą. Jeśli chodzi zaś o praktyczność nerf barów, to z pewnością można znaleźć tutaj wiele dobrych przykładów. Są lekkie, poprawiają wygodę i w znaczący sposób bezpieczeństwo. Przy okazji dodają bardziej sportowego uroku pojazdom w nie wyposażonym. Osobiście jeżdżę quadem Yamaha Raptor 700 i moim pierwszym dodatkowym zakupem do niego poza oczywiście bezpiecznym strojem były nerf bary i chwalę sobie je za każdym razem kiedy zaczynam szybko jeździć swoim quadem. Podobnie jak w przypadku nerf barów nie ma możliwości zamiany felg stalowych na aluminiowe, a koszt kompletu ( 4szt. ) felg AL to w firmie Lucky Star 900 zł brutto. Firma Lucky Star nie posiada także w swojej ofercie "roll gazu", a określenie, że jest to rozwiązanie niebezpieczne ma się nijak do stosowania tego rozwiązania w motocyklach crossowych i myślę, że dla osób przesiadających się z motocykla na quada lub zupełnie początkujących będzie to rozwiązanie dużo łatwiejsze w obsłudze, a przy długich dystansach nie będzie bolał np. kciuk ręki. Oczywiście wybór powinien należeć do przyszłych Klientów i to oni podejmą decyzję, które rozwiązanie będzie dla nich wygodniejsze. My ze swojej strony zapewniamy, że manetka gazu obsługiwana kciukiem może być stosowana w quadach Hammel Tomahawk zamiennie z roll gazem. Firma Lucky Star nie posiada także w swojej ofercie wahaczy typu typu Uni Ball czy ball-joint i z pewnością koszt tych wahaczy będzie wyższy niż tylko dodatkowe 100zł. Regulacja tego typu wahaczy jest dziecinnie prosta. Uważam, że każdy użytkownik quada jest w stanie dostosować wahacz pod swoje potrzeby i też jest to istotną zaletą tego typu rozwiązania. Napisał Pan, że kill switch podwyższa cenę quada o 100zł i według Pana jest to dodatkowa plątanina kabli i żyłek rzadko wykorzystywana na co dzień. Po pierwsze nie ma tego zabezpieczenia w ofercie firmy Lucky Star, a po drugie szczególnie niezwykłe jest to, że w taki sposób podchodzi Pan do bezpieczeństwa… System ten wyłącza quada podczas niechcianych wywrotek i zwiększa tym samym w dużym stopniu bezpieczeństwo osób uczestniczących w wypadku quadem i chyba nie jest w tym nic złego, że Hammel dbając o bezpieczeństwo montuje ten system w standardzie.

Na koniec muszę jeszcze raz podkreślić, że nie jest naszym celem wojowanie z firmą Lucky Star oraz podważanie Pana wiarygodności, gdyż nasze wcześniejsze doświadczenia handlowe traktujemy jako bardzo udane, a quad Lucky Star jest według nas dobrym produktem. Pozwólmy jednak na wybór quadów, które pojawiają się na rynku samym użytkownikom, którzy także bez naszej pomocy będą mogli wyrażać swoje obiektywne opinie na ich temat…


Serdecznie Pozdrawiam

_________________
Irek M.


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.05.2005 23:16
Posty: 1602
Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
PostWysłany: 01.06.2007 20:11 
Panie Irku, udzielił Pan wyczerpującej i rzeczowej odpowiedzi w sprawie.
Jednak w kwestii roll gazu nie mogę się z Panem zgodzić. To rozwiązanie jest stosowane przez niektórych zawodników startujących w wyczerupjących zawodach sportowych, gdzie po kilkudziesięciu minutach kciuk na manetce staje się sztywny i trudno wytrzymać na przykład 90 minut jazdy non stop w cross country. Jednak pod kątem bezpieczeństwa to nie jest najlepsze rozwiązanie. Szczególnie, że quady z klasy 250 są często pierwszych pojazdem dla początkujących. W przypadku utraty równowagi, jakiegoś podbicia quada lub nagłego zwrotu trzymamy się manetek (i także roll gazu w pozycji w jakiej się aktualnie znajduje), możemy nie mieć możliwości odpuszczenia gazu. W tej sytuacji fabryczne montowanie tzw. zrywki zapłonu jest chyba słuszną konsekwencją zastosowania roll gazu.

Wielu zawodników 4K, którzy montowali roll gaz w quadach typu Grizzly nie zrobili już tego w quadach Can-Am 800. Powód: za dużo mocy, która nie wybaczy błędu nieodpuszczenia gazu. Manetka jest bezpieczniejsza.

Pozdrawiam

_________________
ALCATRAZ ;)


Ostatnio zmieniony przez GALILEUSZ, 01.06.2007 20:54, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Facebook Gadu-Gadu
1000opon.pl
1000opon.pl

Rejestracja: 06.12.2004 21:17
Posty: 297
Miejscowość: Łódź
PostWysłany: 01.06.2007 20:49 
Panie Irku spróbuję wyjaśnić jeszcze raz moje stanowisko bo wydaje mi się, że bardzo grzecznie ale mija się Pan z faktami lub je przeinacza.
1-Moja wiedza dotycząca tego, że hiszpański importer nie ma zgody na sprzedaż quadów Access Motor w Polsce ( ani w innym kraju Europy poza Hiszpanią ) pochodzi bezpośrednio od osób zarządzających fabryką na Tajwanie. ( do tej pory nigdy to źródło mnie nie zawiodło ). Co mogę więcej powiedzieć ? Na przykład mogę przyjąć jakiś duży zakład w tym temacie .
2-Pisze Pan, że quady Tomahawk są sprzedawane w kilku krajach europy i świata. Fakt, dwa to też kilka ( Hiszpania - tam oczywiście hiszpański importer ma prawo je sprzedawać i Polska - tutaj tej zgody nie ma ). Podane przez Pana strony internetowe chyba niczego innego nie udowadniają ?
3-Oczywiście Pana firma może udzielać 24 miesięcznej gwarancji na quady. Naprawdę szczerze życzę Panu aby bez problemu mógł się Pan z niej wywiązać i szczerze życzę aby Pana hiszpański kontrahent Panu w tym do końca pomagał.
4-Jeżeli chodzi o ceny i rozróżnienie wyposażenia wymaga ponownego wyjaśnienia:
-Kwota o jaką wzrosła by cena quada Lucky Star np: przy zastosowaniu felg aluminiowych - nie jest ceną felg aluminiowych a różnicą cen felg aluminiowych i stalowych , to samo dotyczy nerf barów , wahaczy. Myślę że, doskonale Pan to rozumie?
-Reasumując, jeżeli dostaniemy sygnał z rynku, że klienci oczekują właśnie takiej podstawowej konfiguracji jaką ustalili dla siebie Hiszpanie , nie ma problemu aby taki sam quad znalazł się w naszej ofercie i gwarantuję Panu, że będzie kosztował maksymalnie 15999zł.
-Nie wiem skąd u Pana wiedza, że nie sprzedajemy kill switchy ? Sprzedajemy je praktycznie od zawsze - znacznie wcześniej niż zaczęliśmy sprzedaż quadów Lucky Star.
-Faktycznie do tej pory nie sprzedawaliśmy roll gazu i regulowanych wahaczy - ale oczywiście aby uszczęśliwić niszowych klientów oraz nie prowadzić zbędnych dyskusji, że w czyjejś ofercie coś jest a w naszej czegoś nie ma , już zapadła decyzja o ich wprowadzeniu do naszej oferty i towar jest już w drodze.
-Czy według Pana stosowanie roll gazu w motocyklach jest jakimkolwiek dowodem na to, że to dobre rozwiązanie w quadzie ? Rozumiem że wszyscy japońscy , amerykańscy i kanadyjscy producenci quadów nie stosują roll gazu aby zrobić na złość swoim klientom ?

_________________
pozdrawaim
Andrzej Gawroński


 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 54 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.