Autor |
Wiadomość |
rufu
Rejestracja: 01.07.2007 21:34 Posty: 32 Miejscowość: Józefów
Quad: Polaris Predator 500
|
Wysłany: 01.07.2007 22:02
pytanie do użytkowników lucky stara
Witam wszystkich
Jestem tu nowy i dopiero co odebrałem nowiutkiego Lucky Stara SP 300
Mam kilka pytań:
1. Czy da się wyregulować przednie amortyzatory żeby nie były takie twarde?
2. Czy ktoś wie jak chodzi i ile kosztuje wydech sportowy? I czy można założyć jakiś inny (quad jest dla mnie za cichy)
3.Czy ten quad jest zablokowany?
|
|
|
|
kubadoman
Rejestracja: 19.04.2007 13:17 Posty: 10 Miejscowość: Łódź
Quad: LS 250
|
Wysłany: 01.07.2007 22:16
Re: pytanie do użytkowników lucky stara
rufu napisał(a): 1. Czy da się wyregulować przednie amortyzatory żeby nie były takie twarde? 2. Czy ktoś wie jak chodzi i ile kosztuje wydech sportowy? I czy można założyć jakiś inny (quad jest dla mnie za cichy) 3.Czy ten quad jest zablokowany?
1. tak amorki maja regulację...
2. najpierw wyjmij tą rureczkę cieniutką z końcówki wydechu....będzie głosniejszy
3. nie wiem czy 300 jest zblokowana....250 były poblokowane....ale nie spodziewaj się cudów....
|
|
|
|
rufu
Rejestracja: 01.07.2007 21:34 Posty: 32 Miejscowość: Józefów
Quad: Polaris Predator 500
|
Wysłany: 02.07.2007 10:15
No to znowu mam pytanie:
1. Jak się wyjmuje tą rureczke?
2. Jak się reguluje ten amortyzator?
|
|
|
|
Simbi
ATV Lady
Rejestracja: 05.03.2007 15:59 Posty: 138 Miejscowość: Łódź / Konstatynów Łódzki
Quad: Yamaha Raptor 350
|
Wysłany: 02.07.2007 11:07
Re: pytanie do użytkowników lucky stara
kubadoman napisał(a): rufu napisał(a): (...)3.Czy ten quad jest zablokowany? (...) 3. nie wiem czy 300 jest zblokowana....250 były poblokowane... ale nie spodziewaj się cudów...
Raczej nie należy spodziewać się niczego po odblokowaniu
A przy amorkach masz regulacje na specjalny klucz, wystarczy przekręcić o kilka obrotów by zrobiły się bardziej miękkie. Bez klucza też dasz radę poradzić sobie z przodem.
Pozdrowienia Kubadoman
_________________ " Czasami w lesie spotykam prawdziwych szaleńców. Pędzą na złamanie karku wbrew własnemu rozsądkowi. Naprawdę czasami aż trudno ich wyprzedzić " Pozdrawiam - Alicja http://picasaweb.google.com/ExtremeSquad EXTREME SQUAD
|
|
|
|
zadlow
Rejestracja: 31.03.2007 21:55 Posty: 260 Miejscowość: Pruszcz Gdański
Quad: Lucky Star Sp 250
|
Wysłany: 02.07.2007 11:08
Odkręca się 3 śrubki tłumika i wyjmujesz taki lejek. Uważaj tylko na uszczelki (dla pewności można nasmarować połączenie silikonem odpornym na temperaturę - dla lepszej szczelności). Przykręcasz końcówkę i cieszysz się głośniejszym wydechem.
Na dole amorka masz nakrętkę , którą przekręcasz w prawo lub lewo ściskając lub rozprężając sprężynę. Bardziej ściśnięta sprężyna to twardszy amorek i odwrotnie.
My jednego odblokowaliśmy i ten co go użytkuje mówi że czuje różnice. Wiec coś w tym musi być. Nasze 3 pierwsze były od nowości odblokowane.
_________________ Extreme Black Lucky Star Dream Team
www.lucky-team.pl
www.bikepics.com/members/zadlow/
|
|
|
|
Simbi
ATV Lady
Rejestracja: 05.03.2007 15:59 Posty: 138 Miejscowość: Łódź / Konstatynów Łódzki
Quad: Yamaha Raptor 350
|
Wysłany: 02.07.2007 11:15
My odblokowaliśmy dwa z trzech, w jednym zero różnicy,a w drugim moim zdaniem (nie wiem jak po czasie Kuba na to patrzysz) też nic nie dało, no chyba, że był bardziej czulszy na gaz.
Mój pozostał bez odblokowania i spokojnie idzie 94 km/h, a różnica jest żadna, drugi quad leci 96km/h (raczej leciał, bo ostatnio się wkręcić nie chce).
_________________ " Czasami w lesie spotykam prawdziwych szaleńców. Pędzą na złamanie karku wbrew własnemu rozsądkowi. Naprawdę czasami aż trudno ich wyprzedzić " Pozdrawiam - Alicja http://picasaweb.google.com/ExtremeSquad EXTREME SQUAD
|
|
|
|
kubadoman
Rejestracja: 19.04.2007 13:17 Posty: 10 Miejscowość: Łódź
Quad: LS 250
|
Wysłany: 02.07.2007 11:53
U mnie odblokowanie połączone było z "gaźnikogrzebaniem" i chyba faktycznie jest czulszy na gaz i może minimalnie lepiej się wkręca. Co do Vmax to żadnej różnicy, wczoraj poleciał 96km/h, tylko nie wiadomo, czy to zasługa gaźnika, czy magicznego odblokowania...
Pozdrawiam Simbi...
|
|
|
|
domin11
Rejestracja: 23.04.2007 21:54 Posty: 12 Miejscowość: Szczecin
Quad: 500HO
|
Wysłany: 10.07.2007 21:20
Siema.
Jeżeli chodzi o moc LS-a, wydaje mi się, że kilka koni można by znaleźć w skrzyni biegów. A mianowicie jak ostatnio jeździłem po torze crossowym, na którym było około 100 metrów luźnego, mokrego piasku, właśnie w tym miejscu odczuwałem "brak", a obroty silnika nie schodziły, a jak koła "dostały" twardego to wyrywał do przodu. Moim zdaniem w skrzyni bezstopniowej jest za dużo elementów "ciernych", które po_prostu w ciężkim terenie zaczynają się ślizgać, a nie ciągnąć całego quada do przodu. I tutaj można pomyśleć o mocniejszym pasku, lub zestawie mocniejszych kół pasowych, dzięki którym zniwelują się te poślizgi.
Mod: "znaleść" jest zazwyczaj ciężko
|
|
|
|
rufu
Rejestracja: 01.07.2007 21:34 Posty: 32 Miejscowość: Józefów
Quad: Polaris Predator 500
|
Wysłany: 14.07.2007 18:35
dzisiaj zrobiłem wydech tzn wyrzuciłem tą rurkę chodzi kozak. Szkoda, że quad rozbity
|
|
|
|
rufu
Rejestracja: 01.07.2007 21:34 Posty: 32 Miejscowość: Józefów
Quad: Polaris Predator 500
|
Wysłany: 19.07.2007 22:28
MAm jeszcze jedno pytanie czy podczas zmiany biegu np z N na D gaśnie Wam czasami quad??? Czy podczas zmiany biegu słychać to głośno??? Dodam że mam przejechane 260 KM
|
|
|
|
Simbi
ATV Lady
Rejestracja: 05.03.2007 15:59 Posty: 138 Miejscowość: Łódź / Konstatynów Łódzki
Quad: Yamaha Raptor 350
|
Wysłany: 19.07.2007 22:33
rufu napisał(a): MAm jeszcze jedno pytanie czy podczas zmiany biegu np z N na D gaśnie Wam czasami quad??? Czy podczas zmiany biegu słychać to głośno??? Dodam że mam przejechane 260 KM
Tylko na zimnym silniku gasnie, tak nie ma problemu.
A co do takiego "niby zgrzytu" to czasem jest. Im wyzsze obroty tym glosniejsze przejscie z N na D i na odwrot. Pamietaj,ze powyzej 2200 nie nalezy wrzucac na inny bieg. Wyreguluj sobie obroty do okolo 1500-1600 i nie powinno być slychac
_________________ " Czasami w lesie spotykam prawdziwych szaleńców. Pędzą na złamanie karku wbrew własnemu rozsądkowi. Naprawdę czasami aż trudno ich wyprzedzić " Pozdrawiam - Alicja http://picasaweb.google.com/ExtremeSquad EXTREME SQUAD
|
|
|
|
rufu
Rejestracja: 01.07.2007 21:34 Posty: 32 Miejscowość: Józefów
Quad: Polaris Predator 500
|
Wysłany: 20.07.2007 14:31
zaraz tak zrobię, choć mi gaśnie czasem na ciepłym silniku...
|
|
|
|
dodo
Rejestracja: 28.08.2006 21:53 Posty: 44
|
Wysłany: 03.08.2007 12:32
Witam. Jeszcz nikt na świecie nie znalazł koni w skrzyni biegów . W takim automacie pojazd jedzie zasadą stałego momentu . Jesli trafia na duży opór toczenia - piach - to naturalnie zwalnia a silnik wyje . Jesli opór spada to wyrywa do przodu a silnik może zwalniać . Można lawirować z ciażarkami ale to tak naprawdę bez sensu bo zwiększysz moment a zmniejszysz predkość lub na odwrót . Jeśi przekładnia działa prawidłowo to nic oprócz sprzęgła i tylko w momencie ruszania z miejsca nie ma prawa się tem slizgać . W przeciwnym wypadku spaliłbyś pasek po kilku minutach . Proponuje przesiąść się na 600 cm w klasycznej skrzyni biegów i problemy znikną .
Pozdrawiam.
|
|
|
|
rufu
Rejestracja: 01.07.2007 21:34 Posty: 32 Miejscowość: Józefów
Quad: Polaris Predator 500
|
Wysłany: 03.08.2007 21:39
Mam jeszcze pytanie czy 300 są blokowane. Moj idzie max 102 km/h.
|
|
|
|
zadlow
Rejestracja: 31.03.2007 21:55 Posty: 260 Miejscowość: Pruszcz Gdański
Quad: Lucky Star Sp 250
|
Wysłany: 03.08.2007 21:42
to raczej masz odblokowanego - bo mój 250 leci maks 99.
_________________ Extreme Black Lucky Star Dream Team
www.lucky-team.pl
www.bikepics.com/members/zadlow/
|
|
|
|