Autor |
Wiadomość |
aXcid
Rejestracja: 06.09.2004 14:17 Posty: 3014 Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
|
Wysłany: 19.10.2007 21:16
Twicki napisał(a): tylko najwiekszy problem to przeswit na tyle... wiadomo jak w LS250 czy LS300 jest on mizerny to tu o wiele wiecej nie ma, kwestia tylko niewiele wiekszych opon, wiec wyglada to na ubrana w korzuch sportowa wersje LS300...
Jest na to proste lekarstwo - dzięki temu że ma łańcuch, zakładamy oponki 25 cali i modyfikujemy przełożenie - zmniejszamy zebatkę z przodu ząbek lub dwa, i/lub zwiększamy zębatkę styłu o kilka zębów. Prędkość ta sama co była, a możliwości przeprawowe - nieporównywalne.
_________________ Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski
|
|
|
|
zbigniew3
Rejestracja: 30.09.2007 11:55 Posty: 18 Miejscowość: z neta
Quad: LS300
|
Wysłany: 19.10.2007 21:18
Twicki napisał(a): tylko najwiekszy problem to przeswit na tyle... wiadomo jak w LS250 czy LS300 jest on mizerny to tu o wiele wiecej nie ma, kwestia tylko niewiele wiekszych opon, wiec wyglada to na ubrana w korzuch sportowa wersje LS300... nie wspomne już o tym sprytnym wlewie paliwa, ktore zbiera ladnie piasek i resztki blotka, lecz o nich dopiero dowiadujemy się na wlasne oczy na stacji benzynowej posiadacze wiedza o co chodzi...
Dlatego montuje się filtr paliwa 15min roboty i problemik z głowy
_________________ Thomas W.
|
|
|
|
rado
Rejestracja: 13.05.2007 22:34 Posty: 1425 Miejscowość: Ustroń
Quad: Czarny Bombowiec :)
|
Wysłany: 19.10.2007 21:31
Twicki napisał(a): tylko najwiekszy problem to przeswit na tyle... wiadomo jak w LS250 czy LS300 jest on mizerny to tu o wiele wiecej nie ma, kwestia tylko niewiele wiekszych opon, wiec wyglada to na ubrana w korzuch sportowa wersje LS300... nie wspomne już o tym sprytnym wlewie paliwa, ktore zbiera ladnie piasek i resztki blotka, lecz o nich dopiero dowiadujemy się na wlasne oczy na stacji benzynowej posiadacze wiedza o co chodzi...
No wlasnie zawieszenie z tylu jest identyczne jak w poprzednich LS-ach wiec to będzie bardzo ograniczac przednie zawieszenie chyba jest podniesione tak wynika z fotek.
Wlasnie się zastanawiam co wybrac chcialem na 100% kupić LS300 ale teraz pojawil się ten model LS-a i mam trochę namieszane, mieszkam w Ustroniu i wiadomo u mnie sa gory wiec tego typu atv chyba bylby lepszym wyborem niz oska. A tu jest polaczenie oski i atv przeprawowego, no i też fajnie wyglada
|
|
|
|
tede74
|
Zbanowany |
Rejestracja: 29.04.2007 21:13 Posty: 122 Miejscowość: Stargard Szczec.
Quad: SP 500
|
Wysłany: 19.10.2007 21:44
Twicki pony jak w gryzzly i w Twoim kodiaku to małe? A jakie od tira miały by być? A wracając do prześwitu w LS-250S to może oświecisz mnie w jakich ośkach jest większy prześwit? Może w YFZ-11cm czy Raptorze 13cm? Wydaje mi się, że jak chce się coś krytykować to trzeba do czegoś się odnieś, a nie klepać co ślina na język przyniesie. Na codzień spotykam ludzi, którzy po takich komentarzach przeczytanych na forum przychodzą i mówią " no rzeczywiście ten prześwit mały" tylko w porównaniu do czego- taczki, koparki, czy TIRa. Ja jak czegoś nie widziałem, na czymś się nie znam, to w tym temacie nie zabieram głosu.
Krzy. o takie "profesjonalne" zdjęcia trzeba walczyć
|
|
|
|
Twicki
Rejestracja: 20.01.2006 20:20 Posty: 112 Miejscowość: Legnica
Quad: 4 kĂłĹka
|
Wysłany: 20.10.2007 11:30
tede74: szanuje Twoje slowa, ale sa zbyt mocno poparte checia sprzedazy, a wiec lekkiego "czaru"...
Krytykuje lub nie, uwazam ze tylne zawieszenie wziete wprost ze sportowego do przeprawowki to pomylka, ale zebys nie uwazal ze tak bardzo krytykuje, to widzialem w Czechach Accessa na tylnym niezaleznym zawieszeniu i jesli wkrotce bedziesz go sprzedawal to na pewno pochwale taka maszynę jako przeprawowke za rozsadna kase i chetnie o niej pomysle przy kolejnych zakupach...
Tak wiec się proszę nie obrazaj na mnie tylko potraktuj to jako subiektywna opinie posiadacza quadow: LS250 i Kodiaka 450 o czym wiesz z profilu mojego...
Pozdrawiam serdecznie
|
|
|
|
yarow
ATV Kielce
Rejestracja: 05.11.2006 12:50 Posty: 335 Miejscowość: Góry Świętokrzyskie
Quad: duĹźy w takie ciapki
|
Wysłany: 20.10.2007 12:12
Przypomina mi Kymco MXU 250 którym kiedys jeździłem (około 1000km) to też był sprzęt wyglądający jak przeprawówka, a w rzeczywistości nisko zawieszony napędzany na tył łańcuchem.
Pojazd był absolutnie cudowny do momentu wjechania w błoto lub duże nierówności (choćby koleiny),
wtedy okazywalo się że jest kompletnie do tego nieprzystosowany i nawet wyciągarki nie można było do niego zamontować, no istna przeprawowa porażka.
Ten LS jest owszem ładny i być może dobry jako rekreacyjna maszynka ale proszę nie róbcie z niego quada przeprawowego bo jeszcze ktoś uwierzy pojedzie w teren i narobi sobie kłopotów.
Pozdrawiam.
_________________ Miłośników quadów i horroru zapraszam do Krypty im. Draculi. http://yarow.blog.onet.pl
|
|
|
|
Krz.
ATV Kielce
Rejestracja: 12.06.2004 22:58 Posty: 1789 Miejscowość: z gór świętokrzyskich :P
Quad: Yamaha Grizzly700 camo
|
Wysłany: 20.10.2007 15:11
Cytuj: Krzy. o takie "profesjonalne" zdjęcia trzeba walczyć
A domyślasz się czemu zapytałem ?
|
|
|
|
tede74
|
Zbanowany |
Rejestracja: 29.04.2007 21:13 Posty: 122 Miejscowość: Stargard Szczec.
Quad: SP 500
|
Wysłany: 20.10.2007 16:33
Wiem , bo sam wykorzystuję cudzą własność intelektualną. Ale zawsze podaje link do waszej strony . Mam nadzieje, że nie masz mi tego za złe.
|
|
|
|
GALILEUSZ
Rejestracja: 04.05.2005 23:16 Posty: 1602 Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
|
Wysłany: 20.10.2007 16:37
Ten sprzęt do terenu się nie nadaje. Jest to chyba jakaś próba wejścia w nowy segment rynku dla tego producenta, ale z pozycji klienta to wolałbym już lekką budowę małego quada sportowego (LS250) niż taką hybrydę, co przeprawowca udaje, a po wjechaniu w głębszą dziurę stoi i miele kółkami. Co prawda wyższy rozmiar kół poprawił prześwit ale to za mało w terenie. Ponieważ firma Access z Taiwanu poczynia sobie coraz śmielej to może za jakiś czas zbudują coś sensownego w klasie 4x4. Na razie to zwykły podwyższony LS. Wygląda na to, że mechaniczne rozwiązania są takie same.
Jeśli chodzi o design to jestem trochę zniesmaczony. Quadzik nie jest brzydki, ale jego twórca wyraźnie zainspirował się oglądając Can-Am Rengade, a takie ściąganie wzorów zwykle nie jest zbyt udane. Lepiej poszukiwać własnego wzornictwa.
Gdy będzie już dostępny chętnie go przetestujemy.
Tede74, dobrze, że dbasz o swoją własność - prawa autorskie. Rozumiem, że te zdjęcia są z Twojej ręki. Wiesz także o co pyta Krz:
tede74 napisał(a): Wiem , bo sam wykorzystuję cudzą własność intelektualną. Ale zawsze podaje link do waszej strony . Mam nadzieje, że nie masz mi tego za złe.
Podać link to za mało. Wypada zapytać autora czy można użyć jego zdjęć.
Wypada zapytać portal czy można podać link do strony z testem quada.
A przy zamieszczaniu zdjęcia zwykle podaje się jego autora.
_________________ ALCATRAZ
|
|
|
|
tede74
|
Zbanowany |
Rejestracja: 29.04.2007 21:13 Posty: 122 Miejscowość: Stargard Szczec.
Quad: SP 500
|
Wysłany: 20.10.2007 16:56
Galileusz masz całkowitą rację. Jeszcze raz przepraszam fotki i linki usunę.
|
|
|
|
GALILEUSZ
Rejestracja: 04.05.2005 23:16 Posty: 1602 Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
|
Wysłany: 20.10.2007 17:25
Według mnie zdjęcia możesz zostawić. Podaj źródło - ATV Polska.
A w sprawie linku - niech się wypowie Krz.
_________________ ALCATRAZ
|
|
|
|
Krz.
ATV Kielce
Rejestracja: 12.06.2004 22:58 Posty: 1789 Miejscowość: z gór świętokrzyskich :P
Quad: Yamaha Grizzly700 camo
|
Wysłany: 20.10.2007 17:43
tede74, to miło, że czujesz temat, i w sumie zanim Galileusz napisał sam przyznałeś o co chodzi . Błędy popełnia każdy, najważniejsze jak się potrafi do nich przyznać i zakończyć sprawę z honorem.
Cytuj: Jeszcze raz przepraszam fotki i linki usunę.
Nie o to chodzi . Jeśli chodzi o linki nie musisz usuwać, nie ma problemu, bo link w żaden sposób nie jest naruszeniem ani prawa ani żadnych obyczajów - odnosi czytelnika do źródła i jest to jak najbardziej dozwolone i nikt nie ma nic przeciwko temu.
Inna sprawa ze zdjęciami, i tu wystarczyłoby tylko napisać pod nimi autora, czy skąd pochodzą, a skoro widzę, że Gali nie ma nic przeciwko, to sprawa jest prosta.
pozdro
P.S. Jak tede74 coś odpowie, to wydzielimy z tego tematu, żeby go nie zasmiecać, jakbyś Gali był pierwszy niż ja to proponuję podzielić, dać do polemik, i zamknąć, bo dyskutować już nie ma dalej o czym, aż miło .
|
|
|
|
klima
Rejestracja: 18.02.2004 19:52 Posty: 109 Miejscowość: Kraków
Quad: Wolverine 450 2007 - blue :)
|
Wysłany: 20.10.2007 19:58
przód całkiem całkiem ale tylne plastiki jadą chinczykiem
A ja cos słyszałem o ls z jakims 4wd i niezależnym zawiechem z tyłu
Czy cos takiego jest lub kiedys będzie ???
_________________ rosomaki lubią lasy
|
|
|
|
wąski
Rejestracja: 12.08.2007 23:26 Posty: 7 Miejscowość: Luboń
Quad: ChiĹczyk
|
Wysłany: 20.10.2007 21:24
A co to za pojazd Lucky Stara "utility 400"? Czy to jest poprostu 300U z silnikiem 400cm? Bo różnica między tymi quadami wynosi 1500 zł. Ma ktoś może dane techniczne tego quada?
_________________ On Kingway 200
Ona Kingway 150
Ogólnie zadowoleni
|
|
|
|
rado
Rejestracja: 13.05.2007 22:34 Posty: 1425 Miejscowość: Ustroń
Quad: Czarny Bombowiec :)
|
Wysłany: 10.02.2008 18:54
I co może ktoś już kupił tego quada i da nam recenzje o tym sprzęcie? Jestem bardzo ciekawy.
|
|
|
|