Autor |
Wiadomość |
MATIS
Rejestracja: 02.03.2006 15:42 Posty: 2292 Miejscowość: SD
Quad: Outlander 800 XT-P srebrny (!)
Poprzednie quady: Aeon 220, Kawasaki KFX 700, Brute Force 750, Can-Am Renegate 800, Outlander 800 Max, Outlander 800, Outlander 1000 XMR, Outlander 1000 Max XTP
|
Wysłany: 04.02.2008 11:01
Zawieszenie od LTZ 400
Czołem Panowie! Mam pytanko do użytkowników 250-ek - wiecie może, czy do LS 250 pasować będą amory od Suzi LTZ 400? Wahacz jest identyczny, więc być może będą pasować. Zawiasy w LTZ wydają o niebo lepsze (skok przodu i tyłu w LS 250 to chyba nędza, nie?) i można je stosunkowo tanio nabyć na ebay'u. Zmieniał ktoś amortyzatory na inne (poza tymi, które proponuje Lucky Star w wersji tuningowej)?
3mka
_________________ Jazda na górskim rowerze jest równie fajna!
|
|
|
|
Robert Slabiak
Rejestracja: 12.01.2008 13:51 Posty: 6 Miejscowość: Sandomierz
Quad: CECTEK QUADRIFT 500 EFI
|
Wysłany: 08.02.2008 00:31
mozesz smialo je zalozyc do 250 tki lub 300 tki ACCESS MOTOR bo konstrukcja ramy jest prawie identyczna, zauwazyles ze wahacze sa takie same. ale pomysl o gazowych na tyl i na przod.
|
|
|
|
MATIS
Rejestracja: 02.03.2006 15:42 Posty: 2292 Miejscowość: SD
Quad: Outlander 800 XT-P srebrny (!)
Poprzednie quady: Aeon 220, Kawasaki KFX 700, Brute Force 750, Can-Am Renegate 800, Outlander 800 Max, Outlander 800, Outlander 1000 XMR, Outlander 1000 Max XTP
|
Wysłany: 08.02.2008 08:22
Co to znaczy PRAWIE? To, że zerżnęli mniej więcej konstrukcję z LTZ'a nie znaczy jeszcze, że amory będą pasowały. Wahacze wcale nie są identyczne. rzuć okiem sam:
Chodzi mi o to konkretnie czy długość amora i średnica otworów jest taka sama.
Gazowe amory do LS'a? Może Elka albo Ohlins? Dobre, dobre... Używane z LTZ'a można kupić na aukcji łącznie za mniej niż 400 zł. Nad tym można się zastanowić. Coś więcej to tak jakbyś do wozu drabiniastego próbował zamiast konia podpiąć ferrari. Szkoda klopsu.
Właśnie odebrałem LS 250, wiem co mówię.
Pozdro
_________________ Jazda na górskim rowerze jest równie fajna!
|
|
|
|
WojtekP
Rejestracja: 27.07.2006 15:07 Posty: 696 Miejscowość: Białystok
|
Wysłany: 08.02.2008 10:03
Jak chcesz to wieczorkiem moge zmierzyć długość amorów przednich(na podniesionym )i średnice śrub, do tyłu nie wiem czy się dostanę,poza tym nie wiem jak jest rozwiązany tył w LS-ie ,czy jest bespośrednio amor do wahacza?,bo wtedy twardość i skok może nie pasować.
Z tego co pamiętam to w LTZ amor z tyłu ma skok około m/w 5-6cm(chyba)
_________________ Pozdrawiam
|
|
|
|
MATIS
Rejestracja: 02.03.2006 15:42 Posty: 2292 Miejscowość: SD
Quad: Outlander 800 XT-P srebrny (!)
Poprzednie quady: Aeon 220, Kawasaki KFX 700, Brute Force 750, Can-Am Renegate 800, Outlander 800 Max, Outlander 800, Outlander 1000 XMR, Outlander 1000 Max XTP
|
Wysłany: 08.02.2008 13:02
Bardzo fajnie. Byłbym wdzięczny.
3mka
_________________ Jazda na górskim rowerze jest równie fajna!
|
|
|
|
WojtekP
Rejestracja: 27.07.2006 15:07 Posty: 696 Miejscowość: Białystok
|
Wysłany: 09.02.2008 10:01
Więc tak(wymiary rozciągniętych):
Długość przedniego (od środka otworów) - 430mm
Średnica śrub - 10mm
Szerokość gniazda górnego(w ramie) - 20mm
Szerokość gniazda dolnego(w wahaczu) - 30mm
Odstęp śruby mocującej wahacz do ramy ,a śruby mocującej amortyzator w wahaczu wynosi 195mm
Długość tylnego amortyzatora około 41cm
Chyba wszystko
_________________ Pozdrawiam
|
|
|
|
MATIS
Rejestracja: 02.03.2006 15:42 Posty: 2292 Miejscowość: SD
Quad: Outlander 800 XT-P srebrny (!)
Poprzednie quady: Aeon 220, Kawasaki KFX 700, Brute Force 750, Can-Am Renegate 800, Outlander 800 Max, Outlander 800, Outlander 1000 XMR, Outlander 1000 Max XTP
|
Wysłany: 11.02.2008 13:58
Dzięki. Fachowa pomoc.
3mka
_________________ Jazda na górskim rowerze jest równie fajna!
|
|
|
|