Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - [CFMOTO 500] – MODUŁ TUNINGOWY – NOWOŚĆ*
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 20.05.2022 18:35



Odpowiedz  [ 41 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
[CFMOTO 500] – MODUŁ TUNINGOWY – NOWOŚĆ* 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.12.2007 22:29
Posty: 1771
Miejscowość: Zachodniopomorskie
PostWysłany: 06.08.2016 10:02 
Re: [CFMOTO 500] – MODUŁ TUNINGOWY – NOWOŚĆ*
tnt napisał(a):
czy wartości 6.5-7.5V dyskwalifikują moduł??
zdecydowanie tak, tylko na wszelki wypadek należy sprawdzić rezystancję impulsatora i nie odpowiadać w stylu ,,Oporność cewki też mierzylem i mieści się w normie,, tylko należy podawać konkretne wartości, gaźnik ,,elektroda dodatnia świecy jest biała,, wiadomo że w tej sytuacji gaźnik jest niedoregulowany mieszanka za uboga, pomysł z dyszą główna paliwową 150, co to ma dać, zwiększenie dawki paliwa a gdzie jest dobranie dyszy powietrza żeby w całości doregulować gaźniki zmienić kolor świecy.

Duże doświadczenie praktyczne ma w tym temacie cytowany wyżej Lechu59 (numer telefonu włącznie).

_________________
I nikt mnie nie przekona że ,,czarne jest białe a białe jest czarne


 
Profil

Rejestracja: 12.03.2013 20:29
Posty: 60
Miejscowość: Kraków
Quad: CF Moto 500
Poprzednie quady: EGL MAD MAX 250
PostWysłany: 06.08.2016 20:49 
Re: [CFMOTO 500] – MODUŁ TUNINGOWY – NOWOŚĆ*
oporność cewki mierzona: zasilanie cewki-masa 1.2 om a z końcówki przewodu WN do masy 20k ohm . Dysze zmieniłem na 150 bo zaczął przerywać ale nic to nie dało więc chyba wrócę do 130, quad ma przejechane dopiero 1000km a usterka pojawiła się nagle. Zmierzę rezystancje impulsatora według instrukcji i zobaczymy

-- dodano 06.08.2016 20:49 --

Oporność impulsatora 124 ohm. To gaźnik będę potrzebował dysz


Ostatnio zmieniony przez tnt, 06.08.2016 20:49, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.12.2007 22:29
Posty: 1771
Miejscowość: Zachodniopomorskie
PostWysłany: 06.08.2016 23:33 
Re: [CFMOTO 500] – MODUŁ TUNINGOWY – NOWOŚĆ*
tnt napisał(a):
Oporność impulsatora 124 ohm
Poprawna 150Ω - 300Ω

_________________
I nikt mnie nie przekona że ,,czarne jest białe a białe jest czarne


 
Profil

Rejestracja: 12.03.2013 20:29
Posty: 60
Miejscowość: Kraków
Quad: CF Moto 500
Poprzednie quady: EGL MAD MAX 250
PostWysłany: 10.08.2016 17:13 
Re: [CFMOTO 500] – MODUŁ TUNINGOWY – NOWOŚĆ*
Jeszcze raz mierzylem zasilanie cewki i przy kręceniu rozrusznikiem przez pierwszą sekundę pokazuje 12v a potem 6.5/7.5v . Rozwiercilem dysze powietrzną na 0.5 i jest dobrze teraz wydaje mi się że to kwestia do regulowania bo świeca wciąż zajasna ale już lepsza. Przecież gdyby układ zapłonowy nie domagał to świeca była by czarna chyba

-- dodano 10.08.2016 17:13 --

w manualu jest napisane że rezystancja impulsatora powinna być między 120-130 ohm kolejny błąd?
a napięcie z impulsatora nie mniejsze niż 4V, ja ma 1V. Nie wiem co mam robić bo impulsator jest dostępny tylko ze statorem w cenie 600zł nie chce niepotrzebnie wymieniać. Sprawdzałem zapłon lampą stroboskopową i widać że silnik gubi iskrę jak przytrzymam go na 3000 obr do 4000obr to na chwile lampa przygasa


Ostatnio zmieniony przez tnt, 10.08.2016 17:13, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.07.2011 18:41
Posty: 2572
Miejscowość: Dolny Śląsk
Imię: Jarek
Quad: TraktoReX 680 :)
Poprzednie quady: Kawka w ciapki 650
PostWysłany: 10.08.2016 17:30 
Re: [CFMOTO 500] – MODUŁ TUNINGOWY – NOWOŚĆ*
Kup sam impulsator - niech ci ktoś dopasuje , ja tak robiłem w rinconie i działa bez problemu koszta niewielkie w porównaniu do kupna kompletnego statora , takie samo badziewne rozwiązanie ma Rincon tylko ,że tam koszt oryginalnego statora 1500 zł , najważniejsze aby impulsator dawał odpowiedni pik(sygnał do komputera) czy jakoś tak ogólnie technicznie się to nazywa sinusoidalna , myślę ,że spokojnie dopasujesz z jakiegoś innego quada , główny problem jaki może tylko wystąpić to jego mocowanie ,ale wszystko idzie przerobić. w 350 zł powinieneś się zamknąć + olej


 
Profil

Rejestracja: 29.11.2015 20:57
Posty: 4
Imię: Łukasz
Quad: CF Moto 500 LONG Allroad BLACK EDITION 2015
PostWysłany: 30.01.2017 08:59 
Re: [CFMOTO 500] – MODUŁ TUNINGOWY – NOWOŚĆ*
Czy można jeszcze gdzieś kupić ten moduł? Na Allegro nie znalazłem.


Ostatnio zmieniony przez lucjo, 30.01.2017 08:59, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.08.2012 14:42
Posty: 33
Quad: Loncin 250cc
PostWysłany: 01.02.2017 10:24 
Re: [CFMOTO 500] – MODUŁ TUNINGOWY – NOWOŚĆ*
http://allegro.pl/modul-zaplonowy-cfmot ... 42401.html

_________________
Nie bój się rozumu krytykującego twe błędy; ten sam rozum wskaże ci prostą drogę do ich naprawiania.


 
Profil

Rejestracja: 29.11.2015 20:57
Posty: 4
Imię: Łukasz
Quad: CF Moto 500 LONG Allroad BLACK EDITION 2015
PostWysłany: 01.02.2017 23:24 
Re: [CFMOTO 500] – MODUŁ TUNINGOWY – NOWOŚĆ*
Dziekuje za odpowiedz, niestety cena mnie sklonila do porzucenia checi zakupu. Pozdrawiam


 
Profil

Rejestracja: 08.05.2016 20:03
Posty: 19
Imię: Rafał
Quad: MADMAX 250
Poprzednie quady: 110
PostWysłany: 27.04.2018 16:07 
Re: [CFMOTO 500] – MODUŁ TUNINGOWY – NOWOŚĆ*
Temat o module wiec na jego temat się wypowiem.
Moduł jak i jego sprzedawca z Koszalina to jedno wielkie nieporozumienie.
Moduł jest tuningowy tylko z nazwy, sprzedawca to mitoman, naciągacz i oszust...odradzam!
W razie pytań udzielę wyczerpujących odpowiedzi.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.08.2012 14:42
Posty: 33
Quad: Loncin 250cc
PostWysłany: 03.05.2018 16:52 
Re: [CFMOTO 500] – MODUŁ TUNINGOWY – NOWOŚĆ*
To temat na który teraz ja się chętnie wypowiem, od 10.04.2018 do 14.04. 2018 byłem szczęśliwym posiadaczem modułu do cfmoto 500 wersja odblokowana numer katalogowy 0180-153000-1, poprzedni numer katalogowy CF188-153000, oryginalne opakowanie CFMOTO – jako Part NO. 0180-153000-1000.
W dniu 18.04. 2018 quad został za dobrą cenę dzięki modułowi sprzedany do Szczawnicy i nowy właściciel z tego co wiem śmiga po górkach potwierdzając to co sam ustaliłem kiedy miałem go w ciągu czterech dni przed sprzedażą quada.
Co zauważyłem, quad odpala prawie tak samo jak na module zablokowanych, ale wolne obroty już miał bardziej wyrównane, przejście do obrotów średnich a następnie wysokich było zdecydowanie szybsze, maksymalne obroty mierzone oddzielnym obrotomierzem wzrosły do 6950 na minutę z kolei szybkość maksymalna wzrosła do 99 km/h. Co najważniejsze zmora zblokowanego biegu wstecznego zablokowanego modułem fabrycznym została usunięta, teraz quad na biegu wstecznym porusza się zdecydowanie dynamicznie niż na module standardowy.
Da się zauważyć że podane informacje pokrywają się z przekazem innego użytkownika forum który testował ten sam moduł znacznie wcześniej. W sumie polecam i do tego zdecydowanie.

_________________
Nie bój się rozumu krytykującego twe błędy; ten sam rozum wskaże ci prostą drogę do ich naprawiania.


 
Profil

Rejestracja: 21.02.2021 21:14
Posty: 2
Imię: Łukasz
Quad: Kymco Maxxer 400
PostWysłany: 08.05.2022 19:30 
Re: [CFMOTO 500] – MODUŁ TUNINGOWY – NOWOŚĆ*
Poproszę linka do aukcji


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 41 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.