Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Ekstremalna CF-ka
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 24.04.2024 14:13



Odpowiedz  [ 87 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Ekstremalna CF-ka 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.05.2008 12:23
Posty: 15
Quad: CF Moto CF 500
PostWysłany: 22.03.2009 18:49 
Ekstremalna CF-ka
Witam kolegów, od pewnego czasu pracuje nad przygotowaniem mojej CF-ki do bardziej ekstremalnej eksploatacji.
Na dzień dzisiejszy poświeciłem cf-ce klika dzieciąt godzin pracy,
rozebrałem ją wyczyściłem i nasmarowałem wszystkie części, zwłaszcza zawieszenie
uszczelniłem wentylator, wyciągarkę, silniczek przedniego napędu, oraz zabezpieczyłem
instalacje. Wyciągnąłem oczywiście snorkle, oraz co najważniejsze poprawiłem moment i zrywność,
małym tuningiem wydechu i gazika . Zamontowałem nowy tłumik(przelotowy)
wymieniłem dysze w gaźniku i zmodyfikowałem dolot powietrza . Po tych małych modyfikacjach
quad rwie do przodu jak szalony, kręci kółkami z startu zatrzymanego.
Pozostało mi jaszcze zakup odpowiednich opon no i zamontowanie aluminiowych osłon
planuje wykonać je sam na wzór tych sprzedawanych na allegro, ale tu jestem w rozterce
bo koledzy którzy jeżdżą w rajdach odradzają mi montaż takich osłon. twierdzą że przy tak
dużych płaskich powierzchniach jak zassie quada to żadna wciągarka go nie wyciągnie,
dlatego doradzają mi montaż tylko tam gdzie to konieczne tylko na wahaczach.
Z drugiej strony dobrze mieć osłonięty cały dół zwłaszcza podnóżki, bo już wielokrotnie
musiałem je spawać z powodu uszkodzenia o jakąś gałąź czy głaz .
Ja bardziej skłaniam się za montażem osłon, tylko ja najbardziej obawiam się jak to wpłynie
na osiągi dodatkowe 20 kilogramów będzie miało wpływ, chyba żeby powycinać otwory
w osłonach tam gdzie to możliwe i znacznie odchudzi ich wagę a również zapobiegnie to
zassaniu quada.
Wiec jeśli koledzy maja jakieś własne przemyślenia czy propozycje jak i co można by było usprawnić będę wdzięczny .
Poniżej fotki z postępów prac nad moją maszynką.




Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Image

Image


Image

Image


Image


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.01.2009 19:25
Posty: 175
Miejscowość: Piotrków I okolice
Quad: Miś700
Poprzednie quady: Cf500
PostWysłany: 22.03.2009 20:45 
Ja nie doradzę ale zapytam...Gdzie kolega kupił ten śliczny tłumiczek.jakieś parametry namiary może cena.Pozdrawiam


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.05.2008 12:23
Posty: 15
Quad: CF Moto CF 500
PostWysłany: 22.03.2009 20:52 
http://www.montii.pl/product_info.php?c ... ucts_id=82

Mnie kosztował 350zł


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21.02.2008 18:37
Posty: 593
Miejscowość: Mazowieckie
Quad: 4X4
PostWysłany: 22.03.2009 20:55 
Re: Ekstremalna CF-ka
MEX napisał(a):
Witam kolegów, od pewnego czasu pracuje nad przygotowaniem mojej CF-ki do bardziej ekstremalnej eksploatacji.
Na dzień dzisiejszy poświeciłem cf-ce klika dzieciąt godzin pracy,
rozebrałem ją wyczyściłem i nasmarowałem wszystkie części, zwłaszcza zawieszenie
uszczelniłem wentylator, wyciągarkę, silniczek przedniego napędu, oraz zabezpieczyłem
instalacje. Wyciągnąłem oczywiście snorkle, oraz co najważniejsze poprawiłem moment i zrywność,
małym tuningiem wydechu i gazika . Zamontowałem nowy tłumik(przelotowy)
wymieniłem dysze w gaźniku i zmodyfikowałem dolot powietrza . Po tych małych modyfikacjach
quad rwie do przodu jak szalony, kręci kółkami z startu zatrzymanego.
Pozostało mi jaszcze zakup odpowiednich opon no i zamontowanie aluminiowych osłon
planuje wykonać je sam na wzór tych sprzedawanych na allegro, ale tu jestem w rozterce
bo koledzy którzy jeżdżą w rajdach odradzają mi montaż takich osłon. twierdzą że przy tak
dużych płaskich powierzchniach jak zassie quada to żadna wciągarka go nie wyciągnie,
dlatego doradzają mi montaż tylko tam gdzie to konieczne tylko na wahaczach.
Z drugiej strony dobrze mieć osłonięty cały dół zwłaszcza podnóżki, bo już wielokrotnie
musiałem je spawać z powodu uszkodzenia o jakąś gałąź czy głaz .
Ja bardziej skłaniam się za montażem osłon, tylko ja najbardziej obawiam się jak to wpłynie
na osiągi dodatkowe 20 kilogramów będzie miało wpływ, chyba żeby powycinać otwory
w osłonach tam gdzie to możliwe i znacznie odchudzi ich wagę a również zapobiegnie to
zassaniu quada.
Wiec jeśli koledzy maja jakieś własne przemyślenia czy propozycje jak i co można by było usprawnić będę wdzięczny .
Poniżej fotki z postępów prac nad moją maszynką.
Image
Image
Image

Mam pytanie co to jest za wstawka wspawana widniejąca na pierwszym zdjęciu.
Zastanawiam się nad drugim zdjęciem czy przy dłuższej jeżdzie te plastyki nie zaczną ci się smażyć znajdując się tak blisko rury wydechowej.
Czy po zmianie dysz na większe jest odczuwalna zwiększona moc silnika.Jeżeli możesz określić mniej więcej procentowo zwiększenie tej mocy.
A jeżeli chodzi o jazdę extrem to osłony spodu faktycznie mają to do siebie że jak zaśśe to jest problem z wyciągnięciem quada (tym bardziej jeszcze jeżeli masz wyciągarkę zakupioną wraz z quadem te wyciągarki nie nadają się do takich przeciążeń jak wyciągnięcie quada z bagna) ale znów z drugiej strony osłony osłaniają nasze plastiki przed dużymi kamieniami i wystającymi konarami drzew.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.05.2008 12:23
Posty: 15
Quad: CF Moto CF 500
PostWysłany: 22.03.2009 21:45 
A więc tam gdzie znajduje się ta wstawka było takie zwinięte sitko z blaszek które bardzo
ograniczało przelot spalin, a u mnie dodatkowo był ograniczony przez sadzę .
podobne sitko znalazłem też na początku tłumika zobaczyłem je po odcięciu rury od niego,
i też było przytkane.

Co do plastików to też się zastanawiam na razie po godzinie jazdy nic się nie stało
ale nie wiem co będzie przy jeździe ekstremalnej, najwyżej zorbie jakiś ekran.

Co do mocy to nie będę strzelał bo odczucia to rzecz nie obiektywna i trudno mi określić
dokładnie o ile procent , Ale moje odczucie było takie jak do zdjęciu blokady gaźnika
wchodzi na obroty natychmiastowo poprawił się dół reaguje na gaz od razu i kręci kółkami
od razu a nie jak przedtem jakby zastanawiał się co miał zrobić.
Co do modyfikacji to same dysze dużo nie pomogą trochę tego było wiadomo modyfikacja
gaźnika wydechu wlotu powietrza, regulacja, wróżenie z świecy, troczę roboty było.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.12.2003 22:53
Posty: 841
Miejscowość: Sam już nie wiem
Quad: WyQuad
PostWysłany: 22.03.2009 23:45 
Wszystko fajnie tylko jak długo to pojeździ ? Mosty tego nie wytrzymają Remontowałem już 3 CF 500 po niewielkich modyfikacjach.Nie wiem, na ile szczerzy byli użytkownicy przekazując mi info jak to się stało ale:
Raz zmielił się most przedni , most tylny " zrobił sobie" luz w ramie, nie wspomne o strajkujących przełącznikach napędów .Innym razem przekładnia pasowa zastrajkowala - oddała ostatnie tchnienie :uśmiech:
Także jak zrobisz pierwszy 1000 km po modyfikacji zdaj relację co i jak, obiektywną proszę.
Pozdrawiam


 
Profil

Rejestracja: 02.03.2008 11:54
Posty: 115
Miejscowość: Gdzieś Między Wadowicami a Krakowem :)
Quad: CF Moto 500 long
PostWysłany: 23.03.2009 00:38 
Kolega z góry ma racje modyfikacje w mechanice mają wplyw na jego notoryczna awaryjność ale przecież tak jest ze wszystkim co ma konie mechaniczne i kierownice :)


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 15.02.2009 00:32
Posty: 26
Miejscowość: Legnica
Quad: CF 500 Long
PostWysłany: 24.03.2009 11:16 
a w gaźniku wymieniałeś dysze głowną czy piltującą też ?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.05.2008 12:23
Posty: 15
Quad: CF Moto CF 500
PostWysłany: 24.03.2009 19:46 
Nie pilotującej nie wymieniałem


 
Profil
Awatar użytkownika
Zbanowany

Rejestracja: 26.10.2008 15:21
Posty: 412
Miejscowość: Olsztyn
Quad: WEHIKUŁ CZASU 500
PostWysłany: 24.03.2009 21:28 
Witam, to co Ty kolego robisz teraz ja już zrobiłem 2 miesiące temu i startowalem w dwóch rajdach KZ III (w środku stawki) oraz ostatnio MC (4 miejsce w klasie FUN0. W piatek Jadę do Rydzewa. Cóz moge powiedzieć oprócz tego co Ty zrobileś mam zainstalowaną aluminiową podłogę pod całym quadem i Tobie też radze nie słuchaj się że tylko pod wahacze bo jak pojedziesz na rajd to ci zostaną tylko wahacze :lol: dodatkowa wciagarka na tyle (na przodzie wymieniłem na WARNA 30 a fabryczną przełożyłem na tył), 2 akumulatory zrównoleglone, handbary z lusterkami (fabryczne lusterka nadają się do jazdy po ulicy), opony 26" MAXXISY ZILLA obowiązkowo. Poza tym masz ten watek który co jakiś czas opisuje tutaj http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic ... c&start=45
Milej pracy ale wszystko wyjdzie na rajdzie inne testy nie biore pod uwagę.
Kolejną relacje zdam po niedzieli po rajdzie (w planie IV KASZUBSKI ZWIAD-kwiecień, INTEGRACJA - maj, POLAND TROPHY EDYCJA II - czerwiec itd).
Pozdrawiam

_________________
SQUAD OLSZTYN 4X4
CEL JEST JEDEN D...R 2014 !!!


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.05.2008 12:23
Posty: 15
Quad: CF Moto CF 500
PostWysłany: 30.08.2009 21:43 
Re: Ekstremalna CF-ka
Witam kolegów dla wszystkich którzy chcą poprawić osiągi swojej maszyny
bez inwestowania pieniędzy w tuning tłumik czy gaźnik itp który i tak wiele nie da
najwyżej prędkość V/max o 10 km/h
A wiec do rzeczy wpadłem na to po zakupie skuterka i jago odblokowywaniu
miedzy innymi blokada którą stosuj chińczyki to przyciężkie rolki wiratora .
O co chodzi gdy silnik jest zablokowany i nie kreci się na pełne obroty
stosują cięższe rolki wiratora tak aby wirator wcześniej zmieniał przełożenie
więc po zabawie z skuterkiem postanowiłem sprawdzić jak to jest w CF Moto .
Zdemontowałem pokrywie przekładni i sprawdziłem przy jakiej prędkości
obrotowej wału wirator będzie zmniejszał przełożenie z największego na najmniejsze
I jakie było moje zdziwienie jak sprawdziłem za pomocą obrotomierza dotykowego
(bo maja CF to stera wersja i nie ma obrotomierza) że wirator pracuje tylko w zakresie
1500 obr/min a potem goni się tylko obrotami do prędkości V/max .
Dokładnie wygląda to tak przy prędkości 2300 obr/min zabiera sprzęgło
a zaraz przy prędkości 2500 obr/min wirator zaczyna zmniejszyć przełożenie aż do
4000 obrotów jest już na najmniejszym przełożeniu i goni się tylko obrotami az do 10 000 0br/min
nie trudno się domyślić że to dosyć mierne ustawienie wiratora a chyba nie muszę tłumaczyć
że w silniku benzynowym moment rośnie wraz z obrotami .
Więc jeśli chcecie poprawić osiągi swych maszyn wymontujcie rolki wiratora i przetoczcie je na
tokarce aby je odchudzić otwór w rolce z 22mm trzeba go powiększyć do 23.5 mm
rolka oryginalna ma ciężar 25 gram a po przetoczeniu powinna mieć 18 gram trzeba to
zrobić ze wszystkimi 8 rolkami po zmontowaniu wirator powinien zmniejszać przełożenie
o 1000 obr/min później czyli przy 3500 0br/min aż do 5000 obr/min
Dlatego w ten prosty sposób można zwiększyć moc i przyspieszenie swojej maszyny nie tracąc
prędkości V/max bo i tak zostaje drugie tyle obrotów.
Co nam to daje na pewno nie da nam to nic na prędkości ale też nic nie stracimy
ale przyspieszenie to już co innego do pięćdziesiątki to trzeba się już trzymać kierownicy
bo ciągnie jak szatan zwłaszcza ta moc jest potrzebna na napędzie na cztery wtedy kręci
wszystkimi kołami, wtedy nasze cf-ki przyspieszały dosyć niemrawo teraz to co innego
wreszcie można się pobawić na piachu i strome podjazdy to już nie problem,
a i moi koledzy z firmówek przestali się już śmiać bo już nie mają zemną tak prosto.
A muszę się przyznać że byłem już na etapie zmiany sprzętu bo firmówki to inna bajka
firmówka prowadzi się jak zabaweczka lekko prosto i przyjemnie a nasze cf-ki jak
kamaz tylko teraz z tą różnicą jak kamaz z kopem, więc na razie odłożyłem egzekucje w czasie.
Co jeszcze powinniście wiedzieć to nie bać się nic się nie rozleci ja mam już
przejechane 4500 km z czego ponad 2000 km na lżejszych rolkach i nic się mi jeszcze nie posypało silnik ok trzyma kompresje nie bierze oleju mosty i pół osie ok były rozbierane
chiniole wszystko przewymiarowali z racji słabszych mat co niestety odbiło się na wadze
końcowej. I co najważniejsze to pas przestał już zgrzytać gdy gwałtownie zahamujemy
chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego teraz się tak dzieje .
I co ma wpływ na zużycie tego pasa ja mam jeszcze oryginalny teraz ma
szerokość 34.8 mm i jest ok

Sprzęt co nie muszę chyba uzasadniać eksploatowany jest ekstremalnie
lepsze opony osłony z alu przedni zderzak też wykonany z al dwie wyciągarki
na przodzie 4500 lbs z pilotem a na tyle oryginalna z przodu .

Jeszcze jedno nie dajcie się nacinać w serwisie na wymianę silnika do zmiany napędu
to ta czarna skrzynka przy przednim moście tam nie ma się co zepsuć a naprawić naprawdę
potrafi to każdy,tam jest taki prosty programator czyli zębatka z trzema stykami a styki prowadzą się po ścieżkach które są przytwierdzone do korpusu czasami się tak zdarza że styki pozostają między ścieżkami i wtedy napęd nie pracuje wystarczy tylko rozkręcić ten napęd i przestawić tą zębatkę ze stykami na inne miejsce aby napęd znów zaczął nam się przełączać. Mi stało się to już 2 razy a w serwisie chcieli ode mnie 500 zł dopiero kolega mi powiedział jak to naprawić :)
Więc nie dajcie się nacinać, a najlepiej to unikajcie zabawy tymi przełącznikami bo dzieje się tak
zwłaszcza gdy przełączamy za szybko miedzy napędami a jeszcze nie skończył wykonywać
przesadniej operacji a już mu się zmieni z powrotem , mają na to jeszcze wpływ przełączniki
na kierownicy gdy się blokują i zacinają .


PS.
Ma ktoś jakiś pomysł jak zdjąć tą blokadę mocy ze wstecznego tak aby nie musiał za każdym razem bawić się tymi guziczkami. I może jeszcze ktoś wie jak ro zblokować moduł zapłonowy.
I jeszcze jedno bawił się ktoś sprzęgłem chodzi mi o to czy można zmienić zabieranie sprzęgła
na wyższe obroty ( będzie wtedy zbierał się jeszcze lepiej) Jest tam jakaś regulacja czy tylko wymiana sprężynek na mocniejsze wchodzi w grę.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21.02.2008 18:37
Posty: 593
Miejscowość: Mazowieckie
Quad: 4X4
PostWysłany: 31.08.2009 19:42 
Re: Ekstremalna CF-ka
Witam
Jeżeli chodzi ci o tę blokadę mocy na wstecznym (przerywanie na wstecznym) to te przerywanie możesz zlikwidować za pomocą zmasowania przewodu który jest podłączony do czujnika wstecznego który znajduje się po lewej stronie rozrusznika pokazanym na tym zdjęciuhttp://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=e0e6d51765d29337 Tylko po zmasowaniu tego przewodu nie będzie ci się zapalać kontrolka od biegu wstecznego ale obroty będziesz mniał na wstecznym na max.
Jeżeli zaś chodzi o sprzęgło to nie ma tam żadnej regulacji tylko w grę wchodzi wymiana spreżynek na mocniejsze tylko uważaj żebyś nie przedobrzył bo jak założysz za mocne to będzie ci ruszał na wyższych obrotach silnika.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.01.2009 19:25
Posty: 175
Miejscowość: Piotrków I okolice
Quad: Miś700
Poprzednie quady: Cf500
PostWysłany: 03.09.2009 14:01 
Re: Ekstremalna CF-ka
MEX napisał(a):
Witam kolegów dla wszystkich którzy chcą poprawić osiągi swojej maszyny
bez inwestowania pieniędzy w tuning tłumik czy gaźnik itp który i tak wiele nie da
najwyżej prędkość V/max o 10 km/h
A wiec do rzeczy wpadłem na to po zakupie skuterka i jago odblokowywaniu
miedzy innymi blokada którą stosuj chińczyki to przyciężkie rolki wiratora .
O co chodzi gdy silnik jest zablokowany i nie kreci się na pełne obroty
stosują cięższe rolki wiratora tak aby wirator wcześniej zmieniał przełożenie
więc po zabawie z skuterkiem postanowiłem sprawdzić jak to jest w CF Moto .
Zdemontowałem pokrywie przekładni i sprawdziłem przy jakiej prędkości
obrotowej wału wirator będzie zmniejszał przełożenie z największego na najmniejsze
I jakie było moje zdziwienie jak sprawdziłem za pomocą obrotomierza dotykowego
(bo maja CF to stera wersja i nie ma obrotomierza) że wirator pracuje tylko w zakresie
1500 obr/min a potem goni się tylko obrotami do prędkości V/max .
Dokładnie wygląda to tak przy prędkości 2300 obr/min zabiera sprzęgło
a zaraz przy prędkości 2500 obr/min wirator zaczyna zmniejszyć przełożenie aż do
4000 obrotów jest już na najmniejszym przełożeniu i goni się tylko obrotami az do 10 000 0br/min
nie trudno się domyślić że to dosyć mierne ustawienie wiratora a chyba nie muszę tłumaczyć
że w silniku benzynowym moment rośnie wraz z obrotami .
Więc jeśli chcecie poprawić osiągi swych maszyn wymontujcie rolki wiratora i przetoczcie je na
tokarce aby je odchudzić otwór w rolce z 22mm trzeba go powiększyć do 23.5 mm
rolka oryginalna ma ciężar 25 gram a po przetoczeniu powinna mieć 18 gram trzeba to
zrobić ze wszystkimi 8 rolkami po zmontowaniu wirator powinien zmniejszać przełożenie
o 1000 obr/min później czyli przy 3500 0br/min aż do 5000 obr/min
Dlatego w ten prosty sposób można zwiększyć moc i przyspieszenie swojej maszyny nie tracąc
prędkości V/max bo i tak zostaje drugie tyle obrotów.
Co nam to daje na pewno nie da nam to nic na prędkości ale też nic nie stracimy
ale przyspieszenie to już co innego do pięćdziesiątki to trzeba się już trzymać kierownicy
bo ciągnie jak szatan zwłaszcza ta moc jest potrzebna na napędzie na cztery wtedy kręci
wszystkimi kołami, wtedy nasze cf-ki przyspieszały dosyć niemrawo teraz to co innego
wreszcie można się pobawić na piachu i strome podjazdy to już nie problem,
a i moi koledzy z firmówek przestali się już śmiać bo już nie mają zemną tak prosto.
A muszę się przyznać że byłem już na etapie zmiany sprzętu bo firmówki to inna bajka
firmówka prowadzi się jak zabaweczka lekko prosto i przyjemnie a nasze cf-ki jak
kamaz tylko teraz z tą różnicą jak kamaz z kopem, więc na razie odłożyłem egzekucje w czasie.
Co jeszcze powinniście wiedzieć to nie bać się nic się nie rozleci ja mam już
przejechane 4500 km z czego ponad 2000 km na lżejszych rolkach i nic się mi jeszcze nie posypało silnik ok trzyma kompresje nie bierze oleju mosty i pół osie ok były rozbierane
chiniole wszystko przewymiarowali z racji słabszych mat co niestety odbiło się na wadze
końcowej. I co najważniejsze to pas przestał już zgrzytać gdy gwałtownie zahamujemy
chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego teraz się tak dzieje .
I co ma wpływ na zużycie tego pasa ja mam jeszcze oryginalny teraz ma
szerokość 34.8 mm i jest ok

Sprzęt co nie muszę chyba uzasadniać eksploatowany jest ekstremalnie
lepsze opony osłony z alu przedni zderzak też wykonany z al dwie wyciągarki
na przodzie 4500 lbs z pilotem a na tyle oryginalna z przodu .

Jeszcze jedno nie dajcie się nacinać w serwisie na wymianę silnika do zmiany napędu
to ta czarna skrzynka przy przednim moście tam nie ma się co zepsuć a naprawić naprawdę
potrafi to każdy,tam jest taki prosty programator czyli zębatka z trzema stykami a styki prowadzą się po ścieżkach które są przytwierdzone do korpusu czasami się tak zdarza że styki pozostają między ścieżkami i wtedy napęd nie pracuje wystarczy tylko rozkręcić ten napęd i przestawić tą zębatkę ze stykami na inne miejsce aby napęd znów zaczął nam się przełączać. Mi stało się to już 2 razy a w serwisie chcieli ode mnie 500 zł dopiero kolega mi powiedział jak to naprawić :)
Więc nie dajcie się nacinać, a najlepiej to unikajcie zabawy tymi przełącznikami bo dzieje się tak
zwłaszcza gdy przełączamy za szybko miedzy napędami a jeszcze nie skończył wykonywać
przesadniej operacji a już mu się zmieni z powrotem , mają na to jeszcze wpływ przełączniki
na kierownicy gdy się blokują i zacinają .


PS.
Ma ktoś jakiś pomysł jak zdjąć tą blokadę mocy ze wstecznego tak aby nie musiał za każdym razem bawić się tymi guziczkami. I może jeszcze ktoś wie jak ro zblokować moduł zapłonowy.
I jeszcze jedno bawił się ktoś sprzęgłem chodzi mi o to czy można zmienić zabieranie sprzęgła
na wyższe obroty ( będzie wtedy zbierał się jeszcze lepiej) Jest tam jakaś regulacja czy tylko wymiana sprężynek na mocniejsze wchodzi w grę.


na początek przepraszam bo dopiero zaczynam przygode z majstrowaniem a chciałem się dowiedzieć gdzie są te rolki bo po zdjeciu pokrywy sa tylko 2 kola pna ktorych chodzi ten caly pas zebaty:P

-- dodano 03.09.2009 13:34 --

A w ogóle to czy jest to ciężko wyjąć możę ktoś zaproponuję jakąś instrukcje krok po kroku:-) nie jestem dzieckiem ale po prostu nie bawilem się wczesniej w taki rzeczy.proszę o fachową pomoc

-- dodano 03.09.2009 14:01 --

No dobra już wszystko wiem tylko nie mam pomyslu jak przyblokowac to kolo zeby odkrecic ta srubę.Rolki są w tym czymś bliżej tylnego koła ma się rozumieć:-)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.02.2009 16:40
Posty: 825
Miejscowość: Suwałki
Quad: Renegade 570 xxc ,Kymco maxxer 450i
Poprzednie quady: CF Moto x8,lucky star 400 ,cf 500,shineray250-9c,atv110
PostWysłany: 03.09.2009 15:33 
Re: Ekstremalna CF-ka
To jak będziesz robił to zrób jakąś fotorelacje dla potomnych.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21.02.2008 18:37
Posty: 593
Miejscowość: Mazowieckie
Quad: 4X4
PostWysłany: 03.09.2009 18:13 
Re: Ekstremalna CF-ka
ali20 napisał(a):
A w ogóle to czy jest to ciężko wyjąć możę ktoś zaproponuję jakąś instrukcje krok po kroku:-) nie jestem dzieckiem ale po prostu nie bawilem się wczesniej w taki rzeczy.proszę o fachową pomoc

-- dodano 03.09.2009 14:01 --

No dobra już wszystko wiem tylko nie mam pomyslu jak przyblokowac to kolo zeby odkrecic ta srubę.Rolki są w tym czymś bliżej tylnego koła ma się rozumieć:-)

No z tego co widzę to nie do końca wiesz gdzie się znajdują rolki wariatora znajdują się właśnie w tym drugim kole pasowym bliżej przedniego koła.Żeby przyblokować któreś z tych kół to musisz mnieć specjalny przyrząd do blokowania kół który jest uwidoczniony w "serwis manual"


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 87 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 16 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.