Autor |
Wiadomość |
cwudzik1
Rejestracja: 09.02.2013 22:17 Posty: 31 Miejscowość: WLKP
Quad: Can Am xmr 650
Poprzednie quady: Grizzly 660 i 700, Rincon 650, Kingquad 700,CF Moto 500, Raptor 660, Can Am ds 450, Rincon 680
|
Wysłany: 15.02.2013 23:31
Re: Regulator napięcia
Gazior dzisiaj zamontowałem i ładowanie jak ta lala. Tylko teraz małe przerobienie starego i nowego regulatora celem złączenia aby poprawić chłodzenie i będzie ok.
|
|
|
|
chagi
Rejestracja: 30.03.2009 16:30 Posty: 172 Miejscowość: Jędrzejów
Quad: 1000
Poprzednie quady: G700 LS 300 CF 500 i dużo innych
|
Wysłany: 16.02.2013 07:43
Re: Regulator napięcia
u mnie wygląda przerobka wyglada tak (łącząc je uzyłem pasty termoprzewodzącej)
|
|
|
|
gazior
Rejestracja: 10.03.2011 16:50 Posty: 553 Miejscowość: podkarpackie
Quad: Scrambler 1000S
Poprzednie quady: EAGLE 250 , CF Moto 500, Renegade 800R,Kawasaki KFX 700 ,Outlander 800
|
Wysłany: 16.02.2013 08:35
Re: Regulator napięcia
Zapomniałem dodać ważną kwestie a mianowicie zabezpieczenie przed wilgocią co prawdopodobnie było przyczyną uszkodzenia oryginalnego regulatora .Te zamienniki tego zabezpieczenia w ogóle nie mają a chodzi o wejścia przewodów ,które trzeba uszczelnić silikonem lub jakimś innym klejem.
|
|
|
|
chagi
Rejestracja: 30.03.2009 16:30 Posty: 172 Miejscowość: Jędrzejów
Quad: 1000
Poprzednie quady: G700 LS 300 CF 500 i dużo innych
|
Wysłany: 16.02.2013 09:16
Re: Regulator napięcia
wydaje mi się ze woda nie ma szans na dostanie się do srodka, rozkładałem oryginalny aby zobaczyc co w nim się spaliło i tak to jest dokładnie zalane tym "czyms" czarnym ze zamokniecie jest raczej niemozliwe. Na płytce jest slad wypalenia się jakiegos układu
|
|
|
|
gazior
Rejestracja: 10.03.2011 16:50 Posty: 553 Miejscowość: podkarpackie
Quad: Scrambler 1000S
Poprzednie quady: EAGLE 250 , CF Moto 500, Renegade 800R,Kawasaki KFX 700 ,Outlander 800
|
Wysłany: 16.02.2013 11:16
Re: Regulator napięcia
Nie chodzi o to ,że woda zrobiła zwarcie a tylko w moim przypadku spowodowała odparzenie tego elementu elektrycznego od radiatora co skutkowało utratę chłodzenia i ewentualne spalenie regulatora.
|
|
|
|
Du-Di
Rejestracja: 29.07.2009 18:27 Posty: 1184
Quad: Na razie nie posiadam
|
Wysłany: 18.02.2013 15:26
Re: Regulator napięcia
Szanowni kol. radiatory dodatkowe ,lub regulator mocujcie na smar termoprzewodzący. To taka biała pasta która ułatwia odprowadzanie ciepła np z układu ,tranzystora na radiator. Na pewno nie zaszkodzi a pomóc to zależy od powierzchni i dokładności przylegania .
|
|
|
|
koraln
Rejestracja: 29.05.2013 08:13 Posty: 18 Miejscowość: Gliwice
Imię: Koral
Quad: CF Moto 500
|
Wysłany: 24.09.2013 11:43
Re: Regulator napięcia
Panowie, Mam tem sam problem. Bez światel ładowanie mam aż pod 18V ! Akumulator już mi zaczął syczeć. Kiedy włącze światła to już w miare spoko, ok 13,5 V ale muszę go jak najszybciej wymienić aby nie popsuć reszty elektroniki w gadzie. W związku z tym mam pytania: - czy u Was dalej ten patent działa? Tzn. czy ten mniejszy się nie skopcił po tym czasie? - linki a allegro znowu wygasły. Czy w związku z tym możecie napisać z jakiego pojazdu trzeba kupić ten zamienny? Czy ma to być jakieś Kymco 250 albo Kingway 250? Ile mniej wiecej kosztowały te Wasze zamienne? Z góry dzięki.
|
|
|
|
gazior
Rejestracja: 10.03.2011 16:50 Posty: 553 Miejscowość: podkarpackie
Quad: Scrambler 1000S
Poprzednie quady: EAGLE 250 , CF Moto 500, Renegade 800R,Kawasaki KFX 700 ,Outlander 800
|
Wysłany: 24.09.2013 11:59
Re: Regulator napięcia
Potwierdzam ,działa jak należy . Procedura zaadoptowania do naszych gadów opisana wyżej.
|
|
|
|
ATON
Rejestracja: 16.02.2008 23:13 Posty: 149
|
Wysłany: 28.10.2013 23:49
Re: Regulator napięcia
Witam kolegów po dłuższej przrwie. Mam problem z regulatorem napięcia (tak myślę) Polega on an tym że raz ładuje raz nie. Co ciekawe rano go odpalam jadę gdzieś z kumplem - przestaje odpalć, akumulator rozładowany, sprawdzam ładowanie - brak. Zamieniamy się z kumplem akumulatorem, sprawdzam ładowanie - nie ładuje - jedziemy dalej quad zapala, sprwdzam ładowanie - ładuje jest OK, może nie dokońca bo ładuje po 18volt, ale ładuje - gdzie jest problem????
|
|
|
|
chagi
Rejestracja: 30.03.2009 16:30 Posty: 172 Miejscowość: Jędrzejów
Quad: 1000
Poprzednie quady: G700 LS 300 CF 500 i dużo innych
|
Wysłany: 29.10.2013 07:47
Re: Regulator napięcia
gdy moj ładował 18V to płytka w srodku wyglądała jak na zdjeciu kilka postow wyzej, regulator do wymiany bo inaczej wymienisz równiez akumulator
|
|
|
|
koraln
Rejestracja: 29.05.2013 08:13 Posty: 18 Miejscowość: Gliwice
Imię: Koral
Quad: CF Moto 500
|
Wysłany: 26.11.2013 21:28
Re: Regulator napięcia
Ja też u siebie wymieniłem według wskazówek powyżej. Jak na razie zrobiłem jakieś 500km na tym nowym i jest spoko ale grzeje się tak mocno, że można grilla sobie w trasie zrobić . Jako stary elektrykorz wiem, że pewnie znowu się za jakiś czas sfajczy, bo pewnie jest przewidziany na mniejsze prądy niż ten oryginalny, bo jest z 250-siątki. Ale za cenie 40zł + 8zl przesyłka to nie ma co grymasić.
|
|
|
|
chagi
Rejestracja: 30.03.2009 16:30 Posty: 172 Miejscowość: Jędrzejów
Quad: 1000
Poprzednie quady: G700 LS 300 CF 500 i dużo innych
|
Wysłany: 26.11.2013 21:53
Re: Regulator napięcia
dołóż dodatkowy radiador bo go szybko upalisz. Moj bez dodatkowego chłodzenia parzył w reke.
|
|
|
|
koraln
Rejestracja: 29.05.2013 08:13 Posty: 18 Miejscowość: Gliwice
Imię: Koral
Quad: CF Moto 500
|
Wysłany: 02.12.2013 12:01
Re: Regulator napięcia
Oczywiście, że dałem na dodatkowym radiatorze, w dodatku na paście silikonowej. Zobaczymy ile wytrzyma...
|
|
|
|
ATON
Rejestracja: 16.02.2008 23:13 Posty: 149
|
Wysłany: 30.12.2013 17:09
Re: Regulator napięcia
Mam pytanie jakie wartości napięcia mają być na przewodach wychodzących z pradnicy.?
|
|
|
|
koraln
Rejestracja: 29.05.2013 08:13 Posty: 18 Miejscowość: Gliwice
Imię: Koral
Quad: CF Moto 500
|
Wysłany: 03.01.2014 18:11
Re: Regulator napięcia
Według "CF_moto_500_manual.pdf", który to możesz sobie łatwo ściągnąć z internetu (np. wpisując w google ten tytuł: CF_moto_500_manual.pdf) przy 5000 obr na minute przy nieobciążonym alternatorze żadnym prądem napięcie to powinno wynosić co najmniej (!) 200V prądu zmiennego.
|
|
|
|