Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 18.04.2024 21:31



Odpowiedz  [ 145 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Przygody z nowym CF 520 EPS EFI 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.02.2018 13:08
Posty: 28
Miejscowość: Wisła/Opole
Imię: Marcin
Quad: cforce 450l
PostWysłany: 04.09.2018 06:27 
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
Uwierzcie, "ciaproki" z tych serwisow cf potrafia wlać więcej. Na własne oczy widziałem co robił "mechanik" przy czyimś sprzęcie gdy ja tłumaczyłem drugiemu co trzeba przejrzeć w moim. Otóż ów fachowiec podniósł se quada z tej str gdzie jest wlew do dyfra (przychylił go na bok) i pięknie zalał przez lejek dyfer nowym olejem do momentu aż się wylewalo z otworu. Gdy go zapytałem czy przez to że jest tak przechylony to nie wlał tam za dużo oleju, on na to że nie ma to zbytnio znaczenia, może być więcej, najwyżej wycisnie przez uszczelniacz. I mówi że tak jest łatwiej zalać most olejem niż bawić się np strzykawką...
Taką sytuację miałem w serwisie stąd moja sugestia odnośnie nadmiaru oleju.

_________________
Martinio


 
Profil

Rejestracja: 21.08.2018 11:34
Posty: 18
Miejscowość: Wolsztyn
Imię: Damian
Quad: CF Moto 520L 2017r.
Poprzednie quady: -
PostWysłany: 04.09.2018 21:23 
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
panowie dziękuję za rady, ja nie jestem człowiekiem co ma 2 lewe ręce i z chęcią pogrzebie przy quadzie, z chęcią posprawdzam co gdzie jest aby wiedzieć i umieć poradzić sobie z awarią w terenie, problem polega na tym, że nie wiem czy grzebiąc i robiąc cokolwiek nie stracę gwarancji dla tego teraz boję się cokolwiek ruszać. Nie wiem czy wspomniałem ale serwisant powiedział obserwować wyciek ale na pyt w jaki sposób mam to robić odpisał "tak jak do tej pory, podkładać kartonik i patrzeć" ..................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................
............................................................................................. NIE MAM PYTAŃ....

-- dodano 04.09.2018 21:23 --

martinio napisał(a):
nie ma to zbytnio znaczenia, może być więcej, najwyżej wycisnie przez uszczelniacz. I mówi że tak jest łatwiej zalać most olejem niż bawić się np strzykawką...


No więc baranowi po prostu nie chciało się bawić a raczej robić tego co powinien i szedł na łatwiznę. pytanie brzmi czy jak już zacznie wyciskać uszczelniaczem to już jest on do wymiany? czy wyciśnie nadmiar i przestanie, a druga sprawa to wszystko zaś uj***ne od oleju.


Ostatnio zmieniony przez Aptacy 04.09.2018 21:23, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.01.2014 10:53
Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
PostWysłany: 05.09.2018 11:40 
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
Uszczelniacz jest uszkodzony lub źle założony nie widze takiej możliwości żeby nowy uszczelniacz puszczał tak gesty olej bo jest go za dużo. Co będzie jak stwardnieje? Olej nie ma prawa wyciekać, albo jedz na naprawę albo dolewaj i czekaj na przegląd, ale minusem takiej nieszczelności jest ti ż ejak wjedziesz do wody to ci ją zassie tą nieszczenością do dyfra.

_________________
Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.01.2015 16:20
Posty: 55
Miejscowość: Chojnice
Imię: Paweł
Quad: Grizzly 700
Poprzednie quady: Yamaha Raptor 660, CF Moto 500 LONG
PostWysłany: 07.09.2018 16:43 
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
Witam według mnie ewidentnie masz do wymiany uszczelniacz ponieważ nawet gdybys miał za dużo oleju to prędzej wywali ci go odpowietrzeniem bynajmniej u mnie w CF Moto 500 tak było. A tak jak DKfan napisał skoro cieknie z uszczelniacza to niestety i w drugą strone też to działa a lepiej żeby za dużo syfu się tam nie dostało bo dyfer to już duży koszt.


 
Profil

Rejestracja: 21.08.2018 11:34
Posty: 18
Miejscowość: Wolsztyn
Imię: Damian
Quad: CF Moto 520L 2017r.
Poprzednie quady: -
PostWysłany: 12.09.2018 20:27 
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
A więc tak, trwało to kilka dni i jestem już po naprawie. wymienili uszczelniacz i stwierdzili, że ten który ciekł wyglądał na nieuszkodzony, dostałem informację, że jeśli nadal będzie ciekło to problem z odlewem, więc odbierałem pojazd nie wiedząc czy będzie ciekło czy nie............. . Na szczęście wszystko jest ok czyli możliwe, że uszczelniacz był źle założony także problem rozwiązany.


Jeszcze jedna mała anegdotka odnośnie tego co pisaliście wyżej, że serwisy CF Moto się nie znają.
Na lewej rączce jest taki przycisk który znajduje się od strony hamulca i po jego naciśnięciu zaświeca się kontrolka wykrzyknika. Zapytałem pracownika serwisu co to jest?
cyt." Nie mam pojęcia ale na pewno nie jest to związane z jazdą, widzi pan? po naciśnięciu wyświetla się wykrzyknik ale nie wiem do czego to służy"
tak odpowiedział pracownik który naprawia pojazdy w autoryzowanym serwisie.

Po powrocie do domu zacząłem studiować instrukcję i dowiedziałem się, że owy przycisk służy do włączania NADBIEGU więc jak by nie patrzeć jest on BARDZO związany z jazdą......... Co wy na to?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.09.2011 17:37
Posty: 3420
Miejscowość: wielkopolska wschodnia
Imię: Robert
Quad: g700 2014 camam 800xxc 2015
Poprzednie quady: Eiger, KVF 650, g700 2012
PostWysłany: 12.09.2018 20:48 
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
Jaki nadbieg


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.02.2018 13:08
Posty: 28
Miejscowość: Wisła/Opole
Imię: Marcin
Quad: cforce 450l
PostWysłany: 13.09.2018 05:47 
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
Overdrive...
Na wstecznym masz ograniczone obroty dla bezpieczeństwa. Po wciśnięciu i trzymaniu tego przycisku ograniczenia nie ma.

A co do serwisantow to rzadko kiedy potrafią więcej niż tylko olej wymienić, sam zresztą widziałeś na ile są biegli w cf.

_________________
Martinio


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.09.2011 17:37
Posty: 3420
Miejscowość: wielkopolska wschodnia
Imię: Robert
Quad: g700 2014 camam 800xxc 2015
Poprzednie quady: Eiger, KVF 650, g700 2012
PostWysłany: 13.09.2018 05:53 
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
Ę a już myślałem, a tu zwykle odcięcie blokady, zmień serwis, bo niezły tuman był.


 
Profil

Rejestracja: 21.08.2018 11:34
Posty: 18
Miejscowość: Wolsztyn
Imię: Damian
Quad: CF Moto 520L 2017r.
Poprzednie quady: -
PostWysłany: 13.09.2018 08:58 
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
Dokladnie, jest to ograniczenie na wstecznym ale i nie tylko, bo także na napedzie 4x4 z blokadą mostu.


 
Profil

Rejestracja: 12.09.2017 22:02
Posty: 4
Imię: Jarosław
Quad: CF Moto 500
PostWysłany: 26.01.2020 21:40 
Re: Przygody z nowym CF 520 EPS EFI
A czy na napędzie 4x4 to działa?
Jak miałem Allroad 500 to działał ten przycisk tylko na biegu wstecznym.
Czy mógł by ktoś sprawdzić czy można przekroczyć 30km/h na napędzie 4x4 z włączoną blokadą przedniego mostu i wciśniętym magicznym przyciskiem?

-- dodano 26.01.2020 22:40 --

Tak jak zacznie odcinać na blokadach wciskasz przycisk i quad jedzie szybciej niż 30.
Wracając do wczesnieszego wątku w 520 450 550 600 nie ma sprzęgła mokrego i suchego
Rolę sprzęgła pełni pasek i wariator


Ostatnio zmieniony przez Jarekszwabi, 26.01.2020 21:40, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 145 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] oraz 31 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.