Robsson napisał(a):
Sprawdź czy linka od pomocniczego hamulca (ta biegnąca od wajchy biegów do zacisku tylnego) nie jest zbyt pozaginana i przez to nie cofa linki w pancerzu może. Jak tu jest OK to popuść na śrubce hamulec parkingowy. W CF500 jego konstrukcja jest słaba i często żeby nie hamowało jak u Ciebie i nie grzało tarczy trzeba z niego zrezygnować (z P) - z jego wysokiej skuteczności. U mnie było to samo i musiałem odpuścić sobie posiadanie skutecznego postojowego. Wtedy przestało się grzać.
Tak prawdę mówiąc to on jest na Maxa luźny i ja go nie używam więc chyba to nie jest jego zasługa ale odlacze go i zobaczę może pomoże
-- dodano 23.05.2017 20:16 --Wojtek63 napisał(a):
Cześć
Miałem dokładnie tak samo. W serwisie stwierdzili, że trzeba podciągnąć linkę hamulca ręcznego (lewa klamka) bo w ogóle nie trzymał. Po serwisie wróciłem spokojnie do domu (130 km, połowa polnymi i leśnymi drogami:-). Wszystko było ok. Jak przyszły upały to hamulec tylny zaczął się grzać, próbowałem poluzować linkę ale chyb nie do końca się powiodło. W trakcie dłuższego wypadu tarcza tak się rozgrzała, że pękł przewód z płynem hamulcowym. Na szczęści przedni w 500 jest na odrębnym obwodzie.
Czy u ciebie siła zacisku jest związana z temperaturą zewnętrzną (różna rozciągliwość konstrukcji quada i linki)?
Jeśli tak to poluzuj linkę i powinno być ok.
pozdr
U mnie nie ma znaczenia czy zimno czy ciepło jak użyje tylneg hamulca to jest problem jak przez tydzień nie używałem tylnego hamulca tylko przedni to nie było problemu tylko raz użyty nie ważne czy tylko w garażu na postoju czy gwałtowne hamowanie zaczyna grzać tarcze więc polyzniam pompę hamulcowa może to będzie to... Okaże się
-- dodano 23.05.2017 20:19 --rzeznik napisał(a):
u mnie po 1000km przestał działać hamulec postojowy, w serwisie powiedzieli że to norma i nie ma czego szukać.
Ja dopiero mam 250 km zrobione więc jeszcze mam troszkę do 1000 a już jest rozkrecony hamulec postojowy