Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - CForce 820 LE
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 19.04.2024 03:23



Odpowiedz  [ 38 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
CForce 820 LE 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 14.03.2018 23:19
Posty: 5
Miejscowość: Krosno
Imię: Maciej
Quad: cforce 820
PostWysłany: 19.03.2018 20:38 
CForce 820 LE
Witam wszystkich forumowiczów.
Koledzy noszę się z zamiarem zakupu 820-tki. Proszę o porady, opinie o tym modelu zarówno te na plus jak i na minus, doświadczenia pozytywne i negatywne.
Z góry serdecznie dziękuję
Pozdrawiam


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.12.2008 12:22
Posty: 366
Miejscowość: Pruszków
Quad: kaman 570 max
Poprzednie quady: Eiger , X8
PostWysłany: 20.03.2018 19:42 
Re: CForce 820 LE
czołem
poczytaj w tym dziale jest naprawdę sporo o x8 , zacznij od tego:
viewtopic.php?f=61&t=42528


 
Profil

Rejestracja: 14.03.2018 23:19
Posty: 5
Miejscowość: Krosno
Imię: Maciej
Quad: cforce 820
PostWysłany: 20.03.2018 21:18 
Re: CForce 820 LE
Dziękuję uprzejmie za odpowiedź, muszę ci powiedzieć, że przeczytałem wszystkie tematy i posty na temat 800-setek, ale chodzi mi o 820 jakie są zmiany w porównaniu z 800 i czy na lepsze czy przyniosły jakieś problemy. Pozdrawiam


 
Profil

Rejestracja: 18.01.2017 23:31
Posty: 25
Miejscowość: Gorzów Wlkp
Imię: Piotr
Quad: CF 820
PostWysłany: 20.03.2018 22:18 
Re: CForce 820 LE
Witam
Od roku posiadam 820 ze wspomaganiem i złego słowa nie mogę o sprzęcie powiedzieć, został poprawiony pod względem 800 układ hamulcowy( 4 tarcze hamulcowe) coś przy silniku poprawili choć nie potwierdzę ci co,chłodnice sa wyżej i lepiej się je myje, ma lepszy dół dobrze się zbiera, jak na razie przez rok zrobiłem 1500km i coś około 48h. Poza olejami i filtrze powietrza z papierowego na gąbkowy nie wymieniałem ani naprawiałem nic. Choć na przeglądzie w serwisie który prywatnie polecam ;) wychwycili luz na krzyżaku układu kierowniczego i jest rozpisany na gwarancji, ma być wymieniony na kolejnym przeglądzie, ze względu na moja odległość do nich.
Jak to CF potrzeba wyregulować wybierak biegów ale to mi zawsze podregulowali na serwisie.
Oczywiście wymiana kompa bo zablokowany do 60km/h jako ciągnik T3B.
Wycieków nie ma
Nic się nie rozkręca
Olej nie ubywa.
Tarcze proste klocki hamulcowe jeszcze orginalne
Skopiuj sobie w Youtube ten tekst (CF Moto 820 Terrlander x8 820 2017 model) to mój sprzęt który u nich zamówiłem, kupiłem i serwisuje, w trakcie pierwszych testów.
Sprzęt mogę polecić, jeśli potrzebujesz wiedzieć coś więcej pytaj.


 
Profil

Rejestracja: 14.03.2018 23:19
Posty: 5
Miejscowość: Krosno
Imię: Maciej
Quad: cforce 820
PostWysłany: 21.03.2018 08:35 
Re: CForce 820 LE
Dzięki serdeczne
Obejrzałem film quad wygląda super, ALE mam jedno spostrzeżenie na filmiku czas 3:47 obok spoiny (spawu) widać wyraźną rysę wygląda jak by było pęknięcie. Sprawdź kolego co to jest i daj znać. Być może to tylko tak wygląda?
Będę miał kilka pytań ale najpierw muszę pozbierać myśli. Odezwę się wkrótce
Pozdrawiam


 
Profil

Rejestracja: 18.01.2017 23:31
Posty: 25
Miejscowość: Gorzów Wlkp
Imię: Piotr
Quad: CF 820
PostWysłany: 21.03.2018 09:36 
Re: CForce 820 LE
Jak narazie rama nigdzie nie pękła i nie ma takich śaldów żeby chciała pęknąć gdziekolwiek. Spawy na pierwszy rzut oka może za piękne nie są ale trzymają. Ja do lekkich nie należę :) a on łatwo ze mną też nie ma.


Ostatnio zmieniony przez rychu4x4, 21.03.2018 09:36, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil

Rejestracja: 14.03.2018 23:19
Posty: 5
Miejscowość: Krosno
Imię: Maciej
Quad: cforce 820
PostWysłany: 21.03.2018 21:51 
Re: CForce 820 LE
Witam
Dzisiaj zamówiłem CF-kę 820 :D :D :D Dostawa w sobotę
Mam nadzieję że ten temat może być miejscem do wymiany uwag na temat 820-tki między użytkownikami tego modelu, może być również pomocny dla osób zainteresowanych. Zachęcam wszystkich do wpisów na temat
Pozdrawiam


 
Profil

Rejestracja: 18.01.2017 23:31
Posty: 25
Miejscowość: Gorzów Wlkp
Imię: Piotr
Quad: CF 820
PostWysłany: 21.03.2018 23:20 
Re: CForce 820 LE
No to życze jak najwiekszej ilosci kilometrów bez usterek. Co do tego spawu na który zwróciles mi uwage to ogladalem go dokladniej i wyglada to tak jakby za duzym prądem było spawane, za mocny przetop. Ale wszystko w jak najlepszym porządku. Dzisiaj dokladnie mu się od spodu przygladalem bo wisi pod sufitem :) Konczę zabawe z plugiem do sniegu, wlasny projekt wlasne wykonanie. (Tu gdzie jestem jest jeszcze duzo sniegu wiec proszę się nie smiac ze już wiosna :) )


 
Profil

Rejestracja: 08.03.2015 08:56
Posty: 205
Imię: Szymon
Quad: Grizzly 700
Poprzednie quady: Kawasaki 750, CF Moto 500
PostWysłany: 22.03.2018 07:02 
Re: CForce 820 LE
Z jaką homologacją zamówiłeś ? Bo są różnice podobno euro-4 ma z tyłu mechanizm różnicowy bez możliwości blokowania.


 
Profil

Rejestracja: 18.01.2017 23:31
Posty: 25
Miejscowość: Gorzów Wlkp
Imię: Piotr
Quad: CF 820
PostWysłany: 22.03.2018 09:19 
Re: CForce 820 LE
Moj T3B ma blokade pełna. Grzebia wszystkie 4 łapy ;) jak potrzeba. :D


 
Profil

Rejestracja: 14.03.2018 23:19
Posty: 5
Miejscowość: Krosno
Imię: Maciej
Quad: cforce 820
PostWysłany: 22.03.2018 10:03 
Re: CForce 820 LE
Ja też będę miał na ciągnik. Rozmawiałem z kilkoma sprzedawcami i większość mówiła, że różnice to tylko pas bezpieczeństwa i zbiorniczek na płyn hamulcowy (przy T3b większy, przeźroczysty) i że na samochodową chyba musi być tablica z tyłu i z przodu. Jeden tylko wspomniał o mechaniźmie różnicowym że ma być i że będzie załączana blokada w teren, stwierdził też , że to kolejna rzecz która będzie się mogła psuć, po czym powiedział, że tylko o tym słyszał i tak naprawdę nie zna szczegółów. Wniosek: gdzieś dzwonią ale nie wiadomo w którym kościele :D
Może to będzie dopiero w modelu 2018 :?: Zobaczymy


Ostatnio zmieniony przez mp80, 22.03.2018 10:03, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil

Rejestracja: 18.01.2017 23:31
Posty: 25
Miejscowość: Gorzów Wlkp
Imię: Piotr
Quad: CF 820
PostWysłany: 22.03.2018 12:09 
Re: CForce 820 LE
Koledzy najważniejsze w T3B jest ubezpieczenie OC i AC okolice 400zl. W firmie na P.. ;) . Oczywiscie przy dobrych zniżkach, a na pojazd samochodowy 4000zl. Co do blokad to zawsze na postoju czekam az zlapia i ogien. Za każda zmiana oleju z ciekawosci prawdzali olej pod kontem opiłkow i nigdy nic wielkiegi nie bylo nic co by zaniepokoilo. trochę też poczytałem o 800 i pamietam żeby ktoś lub komus rozpadł się mechanizm sam z siebie. Chyba ze duża hopa pełen ogien i nagly kontakt z podłożem.


 
Profil

Rejestracja: 06.04.2018 07:00
Posty: 6
Imię: Marek
PostWysłany: 06.04.2018 07:27 
Re: CForce 820 LE
Cześć

Podobnie jak Wy ostatnio, tak i jak zamierzam nabyć 820 :)
Natomiast do tej pory nie wiem którą wersję TB3(ciągnik) czy L7E(pojazd samochodowy).

Czy ktoś wie lub może sprawdzić jak w jednej i drugiej jest z blokadą dyferencjału?

Tutaj częściowo pokazują jak to działa, ale tylko na przednią oś, a jaki jest efekt na tylną?
poza tym to 800 i nie wiem przy jakiej homologacji.
https://www.youtube.com/watch?v=vPHiaWV8asc

rychu4x4 piszesz, że w TB3 jest pełna blokada.
Czy ona jest na stałe czy załączana?
A jeśli można wyłączyć to czy na przednią/tylną/obie osie?

rychu4x4 druga kwestia to blokada mocy/prędkości
Czy faktycznie trzeba tutaj grzebać przy komputerze..
szukając po "CF Moto X8 800 - PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA" można dotrzeć do instrukcji jak to samemu zrobić, także co prawda w 800.
A tutaj widać, że to raczej mechanika niż komputer..
https://www.youtube.com/watch?v=R1UH6zA87_k

A ogólnie jak Wam się jeździ :)


 
Profil

Rejestracja: 08.03.2015 08:56
Posty: 205
Imię: Szymon
Quad: Grizzly 700
Poprzednie quady: Kawasaki 750, CF Moto 500
PostWysłany: 06.04.2018 17:30 
Re: CForce 820 LE
Homologacja T3b prędkość ograniczona elektronicznie 60km/h, tylny most zblokowany na sztywno przód dołączany + blokowany. ( odblokowanie średnio 400zł )

Homologacja euro-4 samochodowy inny prędkość ograniczona do 80km/h elektronicznie i zwężone kolektory ssące, tylny most mechanizm różnicowy bez możliwości blokowania, przód dołączany + blokada. ( odblokowanie 400zł + koszt wymiany 2 kolektorów ssących )


 
Profil

Rejestracja: 18.01.2017 23:31
Posty: 25
Miejscowość: Gorzów Wlkp
Imię: Piotr
Quad: CF 820
PostWysłany: 06.04.2018 20:09 
Re: CForce 820 LE
GRIZZLY-XXX opisał dokładnie jak jest .
Samo sterowanie napedami odbywa się poprzez przyciski w prawej manetce szybko i sprawnie. Czerwony guzik odpowiada za napęd sam tył i 4x4 po przestawieniu zabezpieczenia pokazuje się żółty guzik i nim blokuje się wszystkie 4 koła na stałe.

Ostatnio ta właśnie blokada uratowała mi cztery litery ;-) jak jadąc łąka zarwał się lód na zalanej wcześniej łące (wody bylło tak pod lampy, dzięki blokadzie wydrapałem się z tej opresji) kopał kopał aż wykopał. Bo drzew brak ziemia twarda a wyjazd miał być szybki i bez planów na topienie się . A zrobiło mi się bardzo ciepło w ten mroźny dzień ;-)

Co do blokady prędkości to nie ma już jak w 800,wyłamywało się blokadę, teraz zabawa z kompami. Ja kupowałem jako pierwszy 820 to nie było możliwości ingerencji w komputer wiec kupiłem drugi odblokowany i z 60km/h prędkość wzrosła do 115km/h przy okazji wyłączyłem brzeczek,który piszczał na postoju jak bieg był włączony(wyjecie wtyczki) oraz głupie zabezpieczenie zapłonu z siedziska,które odcinalo zapłon w momencie stawania na nogi na quadzie.

Ja kupowałem 820 na firmę wiec przy T3B pełny zwrot VAT. Po za tym jak wcześniej pisałem OC i AC na ten rok zapłaciłem 347zl.
Jeśli już przyjdzie zrobić przegląd za 3 lata od czasu zakupu to z ciągnikiem nie będzie większego problemu a z L7E już stwarzają problemy diagności.
Myślę ze wybór T3B to najlepsze rozwiązanie choć by dla tego ze łatwiej odblokować i taniej.

Ale decyzje zawsze pozostaje Twoja.


Ostatnio zmieniony przez rychu4x4 06.04.2018 20:09, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 38 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 27 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.