Autor |
Wiadomość |
mp80
Rejestracja: 14.03.2018 23:19 Posty: 5 Miejscowość: Krosno
Imię: Maciej
Quad: cforce 820
|
Wysłany: 19.03.2018 20:38
CForce 820 LE
Witam wszystkich forumowiczów. Koledzy noszę się z zamiarem zakupu 820-tki. Proszę o porady, opinie o tym modelu zarówno te na plus jak i na minus, doświadczenia pozytywne i negatywne. Z góry serdecznie dziękuję Pozdrawiam
|
|
|
|
timi1
Rejestracja: 14.12.2008 12:22 Posty: 366 Miejscowość: Pruszków
Quad: kaman 570 max
Poprzednie quady: Eiger , X8
|
Wysłany: 20.03.2018 19:42
Re: CForce 820 LE
czołem poczytaj w tym dziale jest naprawdę sporo o x8 , zacznij od tego: viewtopic.php?f=61&t=42528
|
|
|
|
mp80
Rejestracja: 14.03.2018 23:19 Posty: 5 Miejscowość: Krosno
Imię: Maciej
Quad: cforce 820
|
Wysłany: 20.03.2018 21:18
Re: CForce 820 LE
Dziękuję uprzejmie za odpowiedź, muszę ci powiedzieć, że przeczytałem wszystkie tematy i posty na temat 800-setek, ale chodzi mi o 820 jakie są zmiany w porównaniu z 800 i czy na lepsze czy przyniosły jakieś problemy. Pozdrawiam
|
|
|
|
rychu4x4
Rejestracja: 18.01.2017 23:31 Posty: 25 Miejscowość: Gorzów Wlkp
Imię: Piotr
Quad: CF 820
|
Wysłany: 20.03.2018 22:18
Re: CForce 820 LE
Witam Od roku posiadam 820 ze wspomaganiem i złego słowa nie mogę o sprzęcie powiedzieć, został poprawiony pod względem 800 układ hamulcowy( 4 tarcze hamulcowe) coś przy silniku poprawili choć nie potwierdzę ci co,chłodnice sa wyżej i lepiej się je myje, ma lepszy dół dobrze się zbiera, jak na razie przez rok zrobiłem 1500km i coś około 48h. Poza olejami i filtrze powietrza z papierowego na gąbkowy nie wymieniałem ani naprawiałem nic. Choć na przeglądzie w serwisie który prywatnie polecam wychwycili luz na krzyżaku układu kierowniczego i jest rozpisany na gwarancji, ma być wymieniony na kolejnym przeglądzie, ze względu na moja odległość do nich. Jak to CF potrzeba wyregulować wybierak biegów ale to mi zawsze podregulowali na serwisie. Oczywiście wymiana kompa bo zablokowany do 60km/h jako ciągnik T3B. Wycieków nie ma Nic się nie rozkręca Olej nie ubywa. Tarcze proste klocki hamulcowe jeszcze orginalne Skopiuj sobie w Youtube ten tekst (CF Moto 820 Terrlander x8 820 2017 model) to mój sprzęt który u nich zamówiłem, kupiłem i serwisuje, w trakcie pierwszych testów. Sprzęt mogę polecić, jeśli potrzebujesz wiedzieć coś więcej pytaj.
|
|
|
|
mp80
Rejestracja: 14.03.2018 23:19 Posty: 5 Miejscowość: Krosno
Imię: Maciej
Quad: cforce 820
|
Wysłany: 21.03.2018 08:35
Re: CForce 820 LE
Dzięki serdeczne Obejrzałem film quad wygląda super, ALE mam jedno spostrzeżenie na filmiku czas 3:47 obok spoiny (spawu) widać wyraźną rysę wygląda jak by było pęknięcie. Sprawdź kolego co to jest i daj znać. Być może to tylko tak wygląda? Będę miał kilka pytań ale najpierw muszę pozbierać myśli. Odezwę się wkrótce Pozdrawiam
|
|
|
|
rychu4x4
Rejestracja: 18.01.2017 23:31 Posty: 25 Miejscowość: Gorzów Wlkp
Imię: Piotr
Quad: CF 820
|
Wysłany: 21.03.2018 09:36
Re: CForce 820 LE
Jak narazie rama nigdzie nie pękła i nie ma takich śaldów żeby chciała pęknąć gdziekolwiek. Spawy na pierwszy rzut oka może za piękne nie są ale trzymają. Ja do lekkich nie należę a on łatwo ze mną też nie ma.
Ostatnio zmieniony przez rychu4x4, 21.03.2018 09:36, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
mp80
Rejestracja: 14.03.2018 23:19 Posty: 5 Miejscowość: Krosno
Imię: Maciej
Quad: cforce 820
|
Wysłany: 21.03.2018 21:51
Re: CForce 820 LE
Witam Dzisiaj zamówiłem CF-kę 820 Dostawa w sobotę Mam nadzieję że ten temat może być miejscem do wymiany uwag na temat 820-tki między użytkownikami tego modelu, może być również pomocny dla osób zainteresowanych. Zachęcam wszystkich do wpisów na temat Pozdrawiam
|
|
|
|
rychu4x4
Rejestracja: 18.01.2017 23:31 Posty: 25 Miejscowość: Gorzów Wlkp
Imię: Piotr
Quad: CF 820
|
Wysłany: 21.03.2018 23:20
Re: CForce 820 LE
No to życze jak najwiekszej ilosci kilometrów bez usterek. Co do tego spawu na który zwróciles mi uwage to ogladalem go dokladniej i wyglada to tak jakby za duzym prądem było spawane, za mocny przetop. Ale wszystko w jak najlepszym porządku. Dzisiaj dokladnie mu się od spodu przygladalem bo wisi pod sufitem Konczę zabawe z plugiem do sniegu, wlasny projekt wlasne wykonanie. (Tu gdzie jestem jest jeszcze duzo sniegu wiec proszę się nie smiac ze już wiosna )
|
|
|
|
GRIZZLY-XXX
Rejestracja: 08.03.2015 08:56 Posty: 205
Imię: Szymon
Quad: Grizzly 700
Poprzednie quady: Kawasaki 750, CF Moto 500
|
Wysłany: 22.03.2018 07:02
Re: CForce 820 LE
Z jaką homologacją zamówiłeś ? Bo są różnice podobno euro-4 ma z tyłu mechanizm różnicowy bez możliwości blokowania.
|
|
|
|
rychu4x4
Rejestracja: 18.01.2017 23:31 Posty: 25 Miejscowość: Gorzów Wlkp
Imię: Piotr
Quad: CF 820
|
Wysłany: 22.03.2018 09:19
Re: CForce 820 LE
Moj T3B ma blokade pełna. Grzebia wszystkie 4 łapy jak potrzeba.
|
|
|
|
mp80
Rejestracja: 14.03.2018 23:19 Posty: 5 Miejscowość: Krosno
Imię: Maciej
Quad: cforce 820
|
Wysłany: 22.03.2018 10:03
Re: CForce 820 LE
Ja też będę miał na ciągnik. Rozmawiałem z kilkoma sprzedawcami i większość mówiła, że różnice to tylko pas bezpieczeństwa i zbiorniczek na płyn hamulcowy (przy T3b większy, przeźroczysty) i że na samochodową chyba musi być tablica z tyłu i z przodu. Jeden tylko wspomniał o mechaniźmie różnicowym że ma być i że będzie załączana blokada w teren, stwierdził też , że to kolejna rzecz która będzie się mogła psuć, po czym powiedział, że tylko o tym słyszał i tak naprawdę nie zna szczegółów. Wniosek: gdzieś dzwonią ale nie wiadomo w którym kościele Może to będzie dopiero w modelu 2018 Zobaczymy
Ostatnio zmieniony przez mp80, 22.03.2018 10:03, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
rychu4x4
Rejestracja: 18.01.2017 23:31 Posty: 25 Miejscowość: Gorzów Wlkp
Imię: Piotr
Quad: CF 820
|
Wysłany: 22.03.2018 12:09
Re: CForce 820 LE
Koledzy najważniejsze w T3B jest ubezpieczenie OC i AC okolice 400zl. W firmie na P.. . Oczywiscie przy dobrych zniżkach, a na pojazd samochodowy 4000zl. Co do blokad to zawsze na postoju czekam az zlapia i ogien. Za każda zmiana oleju z ciekawosci prawdzali olej pod kontem opiłkow i nigdy nic wielkiegi nie bylo nic co by zaniepokoilo. trochę też poczytałem o 800 i pamietam żeby ktoś lub komus rozpadł się mechanizm sam z siebie. Chyba ze duża hopa pełen ogien i nagly kontakt z podłożem.
|
|
|
|
Marek_82
Rejestracja: 06.04.2018 07:00 Posty: 6
Imię: Marek
|
Wysłany: 06.04.2018 07:27
Re: CForce 820 LE
Cześć Podobnie jak Wy ostatnio, tak i jak zamierzam nabyć 820 Natomiast do tej pory nie wiem którą wersję TB3(ciągnik) czy L7E(pojazd samochodowy). Czy ktoś wie lub może sprawdzić jak w jednej i drugiej jest z blokadą dyferencjału? Tutaj częściowo pokazują jak to działa, ale tylko na przednią oś, a jaki jest efekt na tylną? poza tym to 800 i nie wiem przy jakiej homologacji. https://www.youtube.com/watch?v=vPHiaWV8ascrychu4x4 piszesz, że w TB3 jest pełna blokada. Czy ona jest na stałe czy załączana? A jeśli można wyłączyć to czy na przednią/tylną/obie osie? rychu4x4 druga kwestia to blokada mocy/prędkości Czy faktycznie trzeba tutaj grzebać przy komputerze.. szukając po "CF Moto X8 800 - PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA" można dotrzeć do instrukcji jak to samemu zrobić, także co prawda w 800. A tutaj widać, że to raczej mechanika niż komputer.. https://www.youtube.com/watch?v=R1UH6zA87_kA ogólnie jak Wam się jeździ
|
|
|
|
GRIZZLY-XXX
Rejestracja: 08.03.2015 08:56 Posty: 205
Imię: Szymon
Quad: Grizzly 700
Poprzednie quady: Kawasaki 750, CF Moto 500
|
Wysłany: 06.04.2018 17:30
Re: CForce 820 LE
Homologacja T3b prędkość ograniczona elektronicznie 60km/h, tylny most zblokowany na sztywno przód dołączany + blokowany. ( odblokowanie średnio 400zł )
Homologacja euro-4 samochodowy inny prędkość ograniczona do 80km/h elektronicznie i zwężone kolektory ssące, tylny most mechanizm różnicowy bez możliwości blokowania, przód dołączany + blokada. ( odblokowanie 400zł + koszt wymiany 2 kolektorów ssących )
|
|
|
|
rychu4x4
Rejestracja: 18.01.2017 23:31 Posty: 25 Miejscowość: Gorzów Wlkp
Imię: Piotr
Quad: CF 820
|
Wysłany: 06.04.2018 20:09
Re: CForce 820 LE
GRIZZLY-XXX opisał dokładnie jak jest . Samo sterowanie napedami odbywa się poprzez przyciski w prawej manetce szybko i sprawnie. Czerwony guzik odpowiada za napęd sam tył i 4x4 po przestawieniu zabezpieczenia pokazuje się żółty guzik i nim blokuje się wszystkie 4 koła na stałe. Ostatnio ta właśnie blokada uratowała mi cztery litery jak jadąc łąka zarwał się lód na zalanej wcześniej łące (wody bylło tak pod lampy, dzięki blokadzie wydrapałem się z tej opresji) kopał kopał aż wykopał. Bo drzew brak ziemia twarda a wyjazd miał być szybki i bez planów na topienie się . A zrobiło mi się bardzo ciepło w ten mroźny dzień Co do blokady prędkości to nie ma już jak w 800,wyłamywało się blokadę, teraz zabawa z kompami. Ja kupowałem jako pierwszy 820 to nie było możliwości ingerencji w komputer wiec kupiłem drugi odblokowany i z 60km/h prędkość wzrosła do 115km/h przy okazji wyłączyłem brzeczek,który piszczał na postoju jak bieg był włączony(wyjecie wtyczki) oraz głupie zabezpieczenie zapłonu z siedziska,które odcinalo zapłon w momencie stawania na nogi na quadzie. Ja kupowałem 820 na firmę wiec przy T3B pełny zwrot VAT. Po za tym jak wcześniej pisałem OC i AC na ten rok zapłaciłem 347zl. Jeśli już przyjdzie zrobić przegląd za 3 lata od czasu zakupu to z ciągnikiem nie będzie większego problemu a z L7E już stwarzają problemy diagności. Myślę ze wybór T3B to najlepsze rozwiązanie choć by dla tego ze łatwiej odblokować i taniej. Ale decyzje zawsze pozostaje Twoja.
Ostatnio zmieniony przez rychu4x4 06.04.2018 20:09, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
|