Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - CForce 850
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 18.04.2024 13:19



Odpowiedz  [ 85 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
CForce 850 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.11.2006 21:18
Posty: 791
Miejscowość: na płd od KRK
Imię: Tomcat
Quad: Bruteforce 750EPS +Kingquad 750AXI +V6
Poprzednie quady: Kingquad 700, Linhai 300
PostWysłany: 25.09.2018 19:01 
Re: CForce 850
_X_8_ napisał(a):
Macie turbo pecha w takim razie bo u nas CF 800 dzielnie znosiła różne wyjazdy.

Może i tak być, jakieś zaklęte egzemplarze się w grupie trafiły :bezradny:

_________________
Odwiedź nas na: facebook.com/TokaSquad

Filmy z wyjazdów na quadach

Zapraszamy do naszego serwisu quadów mieszczącego się w Radziszowie
tel:733 010 507 tokaSerwis - naprawy i przeróbki


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31.05.2018 07:06
Posty: 114
Miejscowość: Żukowo woj. Pomorskie
Imię: Sebastian
Quad: Yamaha Grizzly 550
PostWysłany: 28.09.2018 14:45 
Re: CForce 850
https://youtu.be/5PMLRa0Uru4

-- dodano 28.09.2018 14:45 --

..w końcu zrobili dedykowany box pod niego. Ciekawe kiedy będzie dostępny.

_________________
Zapraszam na kanał na Youtube: https://www.youtube.com/channel/UC6xEFi ... irmation=1


Ostatnio zmieniony przez Duchu_ATV 28.09.2018 14:45, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.10.2018 16:39
Posty: 6
Imię: Krzysztof
Quad: Polaris RZR 1000
Poprzednie quady: TGB Blade 1000
PostWysłany: 08.10.2018 16:54 
Re: CForce 850
Jak się sprawują te maszyny ? kumpel mnie pytał o jakość , a co ja mam mu doradzić jak nigdy tego na oczy nie widziałem :figielek:


 
Profil

Rejestracja: 23.08.2018 13:20
Posty: 4
Imię: Adam
PostWysłany: 05.02.2019 13:36 
Re: CForce 850
Witam serdecznie.
Mam takie pytanko i może ktoś z Was mi podpowie jak zdobyć te dodatki do CF 850 jakie mają nasi koledzy z Rosji. Chodzi mi o ten oryginalny kufer na tył, osłonę chłodnicy (wyciągnięcie chłodnicy do góry), bumpery osłona spodu. U naszych dilerów nic nie ma, na aukcjach też bieda. Z góry dziękuję za wskazówki.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.09.2018 08:10
Posty: 4
Imię: Darek
PostWysłany: 08.02.2019 20:46 
Re: CForce 850
Kufer na tył dostępny tylko u dealerów w Rosji, robi go prawdopodobnie GKA pytałem kilka razy ale nie odpisują na meile ani poprzez fb
bumper na przód i osłony spodu kupisz na allegro a wyciągnięcie chłodnicy do góry na ebayu.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.01.2014 10:53
Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
PostWysłany: 08.02.2019 22:00 
Re: CForce 850
Bumper ok. Wyciągnięcie chłodnicy? Po co? 850 że sprawnym układem elektrycznym nie ma problemów z chłodzeniem. Wyniesienie jest do grubego błota a do tego ten quad się nie nadaje, lepiej zmienić quada niż robić CF pod błoto, temat ten przerabiany był masę razy i nigdy nie zakończył się sukcesem, zakres przeróbek duży podobnie jak koszty a nadal efekt gorszy niż w innych quadach. To quad super do turystyki, do szybkiej jazdy i wycieczek ale w błocie będzie pasmem porażek

_________________
Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.09.2011 17:37
Posty: 3420
Miejscowość: wielkopolska wschodnia
Imię: Robert
Quad: g700 2014 camam 800xxc 2015
Poprzednie quady: Eiger, KVF 650, g700 2012
PostWysłany: 08.02.2019 22:11 
Re: CForce 850
może się sprawdzac jako ekstremalna siłownia i błotne spa w jednym.
A powaznie, to quad do takich celów jak Jacek wspomniał, tani turystyk w stosunku do np outlndera, ale moczydupy w stylu miska, kinga albo jakiegos xemera nie zrobisz, a jak zrobisz, to się narobisz potem. ciezar maszyny zabija frajde z jazdy.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05.05.2015 20:40
Posty: 12
Imię: Greg
Quad: CForce Terralander 850ATR-3L
Poprzednie quady: CFMOTO 500 LONG
PostWysłany: 23.03.2019 18:55 
Re: CForce 850
Witam,
czy ktoś ma polską instrukcję obsługi lub serwis dtr do tej CForce 850 ?

-- dodano 23.03.2019 18:55 --

Dziś nakręciłem pierwsze 50 km. Naprawdę spora moc, widać że ten sprzęt ma dużżżą siłę.


Ostatnio zmieniony przez gadem, 23.03.2019 18:55, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.10.2013 09:15
Posty: 1680
Quad: Ale o co CanAm?
PostWysłany: 25.03.2019 10:44 
Re: CForce 850
robertmuszka napisał(a):
tani turystyk w stosunku do np outlndera

to zależy co dla kogo jest tanie, ponad 40 koła to tanio nie jest bo Outlander jest przesadnie drogi.
robertmuszka napisał(a):
ale moczydupy w stylu miska, kinga albo jakiegos xemera nie zrobisz, a jak zrobisz, to się narobisz potem

większość przesiada się z "niezawodnej" Japonii na niezawodną Kanadę.
Ciekawe dlaczego?
Ostacruiser ma w ekipie chyba jednego Miśka a co wyczyniają chyba większość z Was widziała.
Zresztą te porównania nie mają sensu bo temat już wałkowany pierdylion razy


Ostatnio zmieniony przez _X_8_ 25.03.2019 10:44, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.11.2006 21:18
Posty: 791
Miejscowość: na płd od KRK
Imię: Tomcat
Quad: Bruteforce 750EPS +Kingquad 750AXI +V6
Poprzednie quady: Kingquad 700, Linhai 300
PostWysłany: 25.03.2019 12:01 
Re: CForce 850
_X_8_ napisał(a):
większość przesiada się z "niezawodnej" Japonii na niezawodną Kanadę.
Ciekawe dlaczego?

Dla prestiżu, dla większej mocy?

Gdyby Yamaha, Suzuki czy Kawasaki wypuściły quady z silnikami porównywalnymi do 1000 to sprzedaz wyglądałby trochę inaczej, gdyż zyskałyby one na prestiżu.
A poza tym firmy podzieliły się targetem klientów.
Do szybkiej jazdy, crosscountry itd sa canamy i Polarisy ponieważ świetnie się czują w takiej roli, a do wspinaczek, wąwozów, trudnych górskich jazd i ciężkiego terenu sa lżejsze słabsze japończyki.
I ten stan pewnie się na razie nie zmieni.

_________________
Odwiedź nas na: facebook.com/TokaSquad

Filmy z wyjazdów na quadach

Zapraszamy do naszego serwisu quadów mieszczącego się w Radziszowie
tel:733 010 507 tokaSerwis - naprawy i przeróbki


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.10.2013 09:15
Posty: 1680
Quad: Ale o co CanAm?
PostWysłany: 25.03.2019 14:03 
Re: CForce 850
ktomek napisał(a):
Gdyby Yamaha, Suzuki czy Kawasaki wypuściły quady z silnikami porównywalnymi do 1000 to sprzedaz wyglądałby trochę inaczej, gdyż zyskałyby one na prestiżu.

ktomek napisał(a):
sa lżejsze słabsze japończyki.

gdyby moc poszła w górę to i waga pójdzie w górę.
Już te same podzespoły niekoniecznie dadzą sobie radę z silnikiem chociażby V2 czy mocą zbliżoną do żółtka.
W związku z zastosowaniem innych materiałów urosłaby również cena i tu mógłby się rynek dla jednych skończyć a dla innych bardziej rozszerzyć.


 
Profil

Rejestracja: 25.08.2014 14:30
Posty: 1263
Quad: Outlander
Poprzednie quady: Renegade, Sportsman, Kingquad, Grizzly, CFmoto, Kymco
PostWysłany: 25.03.2019 21:23 
Re: CForce 850
Cfka gdyby nie jej "pseudo-chińskie" pochodzenie i opinia o produktach z kraju środka miałaby inne miejsce w świadomości.
Ale gdyby nie to pochodzenie/cena może nie byłoby jej w ogóle w świadomości quadowców albo byłaby tak jak Dinli, liszaj czy inne.
Japonia zwyczajnie przespała wszystko. Stanęła w miejscu 10 lat temu i śpi do dziś w ATV. A szkoda, żaden problem wg mnie dla Yamahy czy Suzuki zrobić coś w V2 albo R2 bo bazy były a silniki mają sprawdzone od lat.
Cenione japończyki w singlach są zwyczajnie za słabe, nie mają zawiasu, układu kierowniczego, komfortu. A jedyna z V2 kawa znowu nie przyjęła się u nas.
Do tego beznadziejny dizajn ( dzisiejsze polowe maszyny są dziełami sztuki przy nich)....po prostu lipa.
Pozostała względna bezawaryjność. Względna bo większość ma już swoje najlepsze lata za sobą a najnowsze wypusty podobno już takie super nie są - najnowszy misiek choćby.
Przy cenie 50 kawałków jednak za mało. Canam w porównywalnej cenie co nowy gryzli czy king 2019 daje jednak więcej i taniej.
Bo wg mnie argument ceny też nie jest trafiony. W porzeliczeniu zlotówka/co dostajemy taki canam też oferuje więcej niz Yamaha czy Suzuki.
Także jakby nie patrzeć canam rzadzi.
Chociaż jak wiemy canamy jakościowo dupy nie urywają, są robione przez Meksykańców (w opinii - coś jak cfki przez Chińczyków przecież), są drogie w serwisie ale częściowo można to wytlumaczyć bo V2. Częściowo bo jednak jest złodziejstwo w cenach. Ale mają ...to czego nie mają japończyki. A tego szukają dziś klienci. I tyle.
Jest marketing, moda, komfort, moc, ludzie chcą to mieć. Większość.

Ale fajnie jakby paru właścicieli CF 850 i 1000 podzieliło się swoimi wrażeniami z eksploatacji.

Jedno jest zastanawiające....skoro doszpejowany Outlander waży 450 kilo i w błocie daje radę....to może mocna CFka, z prześwitem, na dobrej gumie też da.... :mysli:

_________________
V2.....sound of madness


Ostatnio zmieniony przez Robsson 25.03.2019 21:23, edytowano w sumie 4 razy



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.10.2013 09:15
Posty: 1680
Quad: Ale o co CanAm?
PostWysłany: 26.03.2019 14:28 
Re: CForce 850
Robsson napisał(a):
Cfka gdyby nie jej "pseudo-chińskie" pochodzenie i opinia o produktach z kraju środka miałaby inne miejsce w świadomości.

swego czasu sprawdzone zostało, że w jednym roku CF Moto 800 było zarejestrowane w ilości 3x większej niż pozostałe wszystkie inne pojazdy w kategorii L7e więc o czymś to świadczy.
Faktem jest, że większość osób rejestrujących się na forum robi to po to, bo ma problem ze sprzętem więc "zła" opinia się szerzy.
Swego czasu miałem wrażenie, że tylko ja i Wojtekski i Zomra czasem piszą jakieś pochlebne opinie dla tego modelu. Reszta to wylewanie pomyj a głównie przez osoby, które z marką nie miały do czynienia a jedynie zasłyszały gdzieś tam.

Nie wiem jak ceny teraz ale 5-6 lat temu za 30 koła dostawaliśmy bardzo ładny designerski sprzęt, porządnie wyposażony i z zapasem mocy.

Kiedyś już pisałem, że Can Am jest zdecydowanie lepszy bo to raczej nie podlega dyskusji ale nadal twierdzę, że ta jego "lepszość" wtedy nie była warta ponad 2x takiej ceny. Piszę, że nie była bo teraz nie śledzę tematu cen zakupu pojazdów.

Dwa razy na tygodniowym Rumuńskim wyjeździe była z nami CF 800, dzielnie parła do przodu, nic się z nią nie działo, nic się nie popsuło i dojechała do celu, robiąc raz 450 km a drugi raz prawie 600. I nie było to lekkie podróżowanie po lesie. To był trudny i wymagający teren. Jedyne co doskwierało Riderowi to brak wspomagania, który w górskim terenie dawał się we znaki. Szczególnie w rzece. I nie mówię tu o przejeździe przez rzekę a o kilkunastu kilometrach jazdy górskim strumieniem o kamienistym dnie.


Ostatnio zmieniony przez _X_8_ 26.03.2019 14:28, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.02.2009 16:40
Posty: 825
Miejscowość: Suwałki
Quad: Renegade 570 xxc ,Kymco maxxer 450i
Poprzednie quady: CF Moto x8,lucky star 400 ,cf 500,shineray250-9c,atv110
PostWysłany: 27.03.2019 17:44 
Re: CForce 850
Też mnie ciekawi jak sprawują się 850 i 1000 cm ,jak jest z mocą ? .Na wschodzie jest kilka filmików z przeróbkami już, ja tam wspominam dobrze 800 tkę moją.

-- dodano 27.03.2019 17:44 --

https://www.youtube.com/watch?v=PbDrqsvHipo tu uzbrojony pod bagna.


Ostatnio zmieniony przez WojtekSki, 27.03.2019 17:44, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05.05.2015 20:40
Posty: 12
Imię: Greg
Quad: CForce Terralander 850ATR-3L
Poprzednie quady: CFMOTO 500 LONG
PostWysłany: 27.03.2019 20:25 
Re: CForce 850
Ja na razie moją świeżynką - CF850XE zrobiłem aż 50 km! I rozchorowałem się ale ja, a nie ona. W homologacji TR3 kompletne ubezpieczenie OC i AC to aż 309 zł, AC na 40 kzł. A tak na poważnie z odblokowanym komputerem normalnie szok, a nie za bardzo się zazwyczaj dziwię bo wcześniej też kilka lat miałem 500 i innymi z łapanki też jeździłem. Idzie i ciągnie od dołu jak z jakąś turbarką! Na asfalcie osiągnąłem na liczniku 122 km/h. Też szoka miałem i jak pod kuruję przeziębienie to sprawdzę ile przekłamuje (a może i nie) według nawigacji.
Generalnie mi ona się bardzo podoba wizualnie i to była podstawa zakupu. Ja akurat nie mam zdrowia na głupoty więc tylko będę ja używał tylko do rekreacji i wiejskiego szpanu burczenia dużym i czarnym gadem.

-- dodano 27.03.2019 18:49 --

A co do ceny, ja zapłaciłem łącznie ciut poniżej 40 kzł, to moim zdaniem jest to przesada bo za taką sumę można już kupić naprawdę konkretny nowy samochód.
Więc jeśli CanAm i inne kosztują drożej to uważam to za całkowicie przegięcie pały cenowej przez producentów quadów. Tylko, że oni celowo i bezczelnie wykorzystują nasze pożądanie gadów.

-- dodano 27.03.2019 20:25 --

Dodam jeszcze, że mogłem za parę złotych więcej nabyć Kawasaki Brutforce 750 i wybrałem CFkę bo te Kawasaki wygląda jak zdeptany łach. Może to rzecz gustu ale wyglądem CFka bije wiele "markowych" quadów. Ale jak wszyscy wiedzą, te nowe i markowe quady się nie psują :D


Ostatnio zmieniony przez gadem 27.03.2019 20:25, edytowano w sumie 3 razy



 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 85 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 44 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.