Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - CForce 850
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 24.04.2024 22:00



Odpowiedz  [ 85 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
CForce 850 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.11.2006 21:18
Posty: 791
Miejscowość: na płd od KRK
Imię: Tomcat
Quad: Bruteforce 750EPS +Kingquad 750AXI +V6
Poprzednie quady: Kingquad 700, Linhai 300
PostWysłany: 28.03.2019 13:18 
Re: CForce 850
WojtekSki napisał(a):
ze względu sprzedaży słabszej czy polityka firmy.

Polityka firmy to zarabianie pieniędzy.
Zarabia się sprzedając. Jak się coś nie sprzedaje to się to wycofuje z oferty bo generuje koszty stojąc w magazynach.
WojtekSki napisał(a):
Can Am oferuje prostotę

Nie, Can-Am oferuje osiągi
WojtekSki napisał(a):
czy japonia to bezawaryjna

Nie jest bezawaryjna, ale to nie znaczy że jest awaryjna
WojtekSki napisał(a):
fakt że prostsza od vki a cf żeby była krótka to v800 w tej cenie by nie miała konkurencji

trudne do zrozumienia zdanie, ale oczywiste jest że jakby była lepsza lżejsza i tańsza to by było inaczej, ale nie jest.
WojtekSki napisał(a):
tylko trzeba przystosować co np w gryzlaku już jest zrobione

A czy my rozmawiamy o zakupie quada jako bazy do wykonania przeróbek umozliwiających jazde w cięzkim terenie, czy o zakupie fabrycznego sprzętu który w momencie zapłacenia za niego ma takie czy inne własciwości ?

_________________
Odwiedź nas na: facebook.com/TokaSquad

Filmy z wyjazdów na quadach

Zapraszamy do naszego serwisu quadów mieszczącego się w Radziszowie
tel:733 010 507 tokaSerwis - naprawy i przeróbki


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.02.2009 16:40
Posty: 825
Miejscowość: Suwałki
Quad: Renegade 570 xxc ,Kymco maxxer 450i
Poprzednie quady: CF Moto x8,lucky star 400 ,cf 500,shineray250-9c,atv110
PostWysłany: 28.03.2019 17:25 
Re: CForce 850
Ja podałem przykład że można cf też latać w ciężkim terenie :) po przeróbkach ale jeździ...a przykład masz wyżej że cf fabrycznie raczej służy do innych celów niż gryzlak np, co nie znaczy że gryzlaki czy inne są nie awaryjne wejdź w każdy dział i masz pełno problemów nie ważna marka ....chociaż ostatnio w cf mało piszą.
Polityka firmy to zarabianie pieniędzy zgadza się . Sprzedawało się więcej długich pewnie co nie znaczyło że krótkie stały w magazynach. W tym roku chłopaki od nas byli w Sardyni , nimi też x8 było i w niczym nie ustępowało zółtkom za to japoni akurat żadnej nie było.

-- dodano 28.03.2019 17:25 --

ktomek napisał(a):
WojtekSki napisał(a):
fakt że prostsza od vki a cf żeby była krótka to v800 w tej cenie by nie miała konkurencji


Chodziło mi żeby gdyby była wersja któtka w cenie 40 tyś silnik v to cenowo nie ma w tej chwili konkurencji ...ale stety niestety ale nie ma. W każdym razie czekamy na opinie tych nowszych cf które są ponoć poprawione z wad początkowych 800. I ponoć charakterystyka silnika jest też poprawiona w 850 z tego co słyszałem.


Ostatnio zmieniony przez WojtekSki 28.03.2019 17:25, edytowano w sumie 3 razy



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05.05.2015 20:40
Posty: 12
Imię: Greg
Quad: CForce Terralander 850ATR-3L
Poprzednie quady: CFMOTO 500 LONG
PostWysłany: 28.03.2019 20:03 
Re: CForce 850
Robsson
Miałem 500 przez 5 lat i sprzedałem nie tyle ze względów awaryjnych (miała 3 razy wymienione sprzęgło i dopiero z naklejonym azbestem było OK) tylko po prostu zmieniłem model i generację. Na własność miałem też grizly ale to była zakatowana sztuka więc nie ma co o niej wspominać i teraz znowu nowa CF850.
Rozpatrywałem zakup Kawasaki 750 Brute Force bo była dobra cena 43 kzł ale ja olałem bo wygląda jak dla mnie siermiężnie.
Jak pisałem wcześniej koledzy, do rekreacji i wiejskiego lansu CF jest potęgą i basta.

-- dodano 28.03.2019 20:03 --

[quote="Robsson"]I dodam - nigdy nie mówię nigdy - co znaczy że nie mówię że sobie kiedyś jeszcze takiej CF 850 czy 1000 nie kupię :uśmiech:
To jest bardzo prawdopodobne.

A teraz to już kolego całkiem straciłem orientację toku Twego myślenia. Już sam nie wiem czy jesteś za a jednocześnie przeciw.
Moim zdaniem musicie koledzy wiedzieć, że nie każdy facet lubi się upier...ć błotem. Są też zwolennicy bardziej cywilizowanej metody rozładowywania stresu, bardziej w wersji light.
Miałem kupić tego Bruta 750 ale zadałem sobie pytanie - po co ?
Do bulwarowej, leśnej i polnej jazdy ?
A na asfalcie moim zdaniem będą królowały CFki.
No pewno zaraz zaczną się dyskusje, że asfalt i tak dalej. Ale znam wielu miłośników lajtowego używania quadów bo jak widzicie jestem przedstawicielem tej grupy.


Ostatnio zmieniony przez gadem, 28.03.2019 20:03, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil

Rejestracja: 25.08.2014 14:30
Posty: 1263
Quad: Outlander
Poprzednie quady: Renegade, Sportsman, Kingquad, Grizzly, CFmoto, Kymco
PostWysłany: 28.03.2019 20:19 
Re: CForce 850
Wybrałeś to co Ci jest potrzebne i o to chodzi.
A co do mojego wpisu ;) :mysli:
Miałem etap błota, mialem etap drapek, różnej jazdy. Kilka maszyn się przewinęło z ciekawości ale też w poszukiwaniu komfortu ze względów zdrowotnych.

Obecną planuję potrzymać dłużej bo wydaje się że znalazłem to czego szukałem. Ale to kwestia może 3-4 lat.
Być może jeśli będę miał okazję potestować cf 850/1000 i gdy mi podejdzie to na rok dwa kupię potem.
To tylko kolejny quad.
Ja nie jestem przeciw zadnej maszynie. Jedynie przeciw konkretnej sztuce gdy stan jest podły.
Każda ma swoje zalety i wady. Warto spróbować wielu i mieć własne zdanie.
Niech Ci dobrze służy i pisz czasami jak i co.

_________________
V2.....sound of madness


Ostatnio zmieniony przez Robsson 28.03.2019 20:19, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05.05.2015 20:40
Posty: 12
Imię: Greg
Quad: CForce Terralander 850ATR-3L
Poprzednie quady: CFMOTO 500 LONG
PostWysłany: 28.03.2019 20:31 
Re: CForce 850
Robsson
Dzięki za życzenia.
Myślę, że będzie służyła dobrze i raczej nie będzie chyba bardzo awaryjna. Nie przy moim stylu jazdy, typowo samochodowej że tak się określę.
Daję słowo, że pomimo możliwości zakupu Kawasaki Brute Force i mieć tzw. markowego gada celowo i specjalnie kupiłem CF850XE bo najnormalniej w świecie mi się bardziej podobała. A i na CF siedzi się zdecydowanie wyżej niz na Kawasaki.
No własnie powoli mi już mija mega grypa więc jak się wykuruję do końca i będzie jeszcze cieplej bo teraz zdrowie najważniejsze a nie głupoty, to jak polatam parę kilometrów to na bieżąco będę stawiał co i jak z nią.
A - mogę dodać na świeżo, że po paru km uważam, że jak na ulicę to wspomaganie jest za mocne w jeździe a na parkingu mogło by być intensywniejsze. Bynajmniej ja mam takie odczucie.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.09.2011 17:37
Posty: 3420
Miejscowość: wielkopolska wschodnia
Imię: Robert
Quad: g700 2014 camam 800xxc 2015
Poprzednie quady: Eiger, KVF 650, g700 2012
PostWysłany: 28.03.2019 23:11 
Re: CForce 850
fajna dyskusja się zrobiła, w koncu cos rozsadnego o quadach, może przez to ,ze odezwało się kilku rozsadnych ludzi na forum.
reasumujac, marki quadów to takie jakby wpisane w nazwe cechy, jeden jest tanszy , jeden jest dobry, jeden daje to cos, w zasadzie tansze jest cf, dobry jest Suzuki i jamaszka, kawa i Honda sa swietne ale sa niszowe, potem to już Polaris, który jednak ustepuje camamowi. A my jestesmy w danym momencie naszego quadowania i jezdzimy na tej albo innej maszynie. Quady jak kazde hobby sa strasznie drogie, ( ja powoli mysle o przesiadce na kolejki elektryczne ) . Fajnie jest hobby, bo jak czyms się interesujesz, to drazysz temat, poznajesz ludzi, uczysz się i mozesz pomagac innym.
Kór..a , ale ja stary jestem.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.10.2013 09:15
Posty: 1680
Quad: Ale o co CanAm?
PostWysłany: 29.03.2019 12:36 
Re: CForce 850
Robsson napisał(a):
Zobacz cf500 krótka ile stanowiła % w sprzedaży?

bo to przestarzały sprzęt był.
Robsson napisał(a):
którkich ludzie nie szukali w cfce chyba i dlatego być może kompletnie zrezygnowano z tej wersji

wielu ludzi nawet nie wiedziało, że były wersje krótkie :)
WojtekSki napisał(a):
Dwa Can Am oferuje prostotę ?

chyba drożyznę.
WojtekSki napisał(a):
czy japonia to bezawaryjna ? bym polemizował jak każdy zależy od raidera dużo

szczególnie od tego poprzedniego ridera ;)
Robsson napisał(a):
Obecną planuję potrzymać dłużej bo wydaje się że znalazłem to czego szukałem.

Ty dziadzie, co się nie chwalisz, że xxc wjechało?
robertmuszka napisał(a):
reasumujac, marki quadów to takie jakby wpisane w nazwe cechy

już dawno pisałem, że najlepiej to byłoby mieć długiego Outlandera na wycieczki i renię xxc najlepiej G1 do zapiertalania :)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05.05.2015 20:40
Posty: 12
Imię: Greg
Quad: CForce Terralander 850ATR-3L
Poprzednie quady: CFMOTO 500 LONG
PostWysłany: 07.04.2019 21:24 
Re: CForce 850
Witajcie, dziś pękło 130 km przebiegu.
Miałem sprawdzić ile pójdzie max speed po asfalcie. I sprawdziłem, licznikowe 122 km/h potwierdzone i to konkretnie.
Za pomocą radiowozu BMW z rejestratorem ZURAD z aktualnym certyfikatem skuteczności. Im wyszło na ograniczeniu 70 km/h w pierwszym pomiarze 119 a drugim 115 km/h.
Także jestem pewien, że licznik w CF850XE jest dość dokładny
Trochę drogo wzięli za certyfikowany pomiar bo 300 zł i jeszcze jakieś 8 punktów.


 
Profil
Moderator Działu Polaris
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2010 12:07
Posty: 6567
Miejscowość: Józefosław
Quad: čtyřkolka
Poprzednie quady: 126p
PostWysłany: 07.04.2019 21:27 
Re: CForce 850
Haha. Want to play, have to pay.

_________________
... no looking back

Wyprawy maqowe - blog


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.02.2009 16:40
Posty: 825
Miejscowość: Suwałki
Quad: Renegade 570 xxc ,Kymco maxxer 450i
Poprzednie quady: CF Moto x8,lucky star 400 ,cf 500,shineray250-9c,atv110
PostWysłany: 08.04.2019 08:53 
Re: CForce 850
Hehe pomiar trochę drogi fakt.


 
Profil

Rejestracja: 25.08.2014 14:30
Posty: 1263
Quad: Outlander
Poprzednie quady: Renegade, Sportsman, Kingquad, Grizzly, CFmoto, Kymco
PostWysłany: 08.04.2019 09:09 
Re: CForce 850
Spójrz z innej strony. Mogło wykazać 121 i teren zabudowany ;)
Także nie ma tego złego. I maszyna dzik :okok:

_________________
V2.....sound of madness


Ostatnio zmieniony przez Robsson, 08.04.2019 09:09, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05.05.2015 20:40
Posty: 12
Imię: Greg
Quad: CForce Terralander 850ATR-3L
Poprzednie quady: CFMOTO 500 LONG
PostWysłany: 08.04.2019 20:32 
Re: CForce 850
No dobra, swoje już odcierpiałem ale panom Policjantom się gad podobał. Odblokowana 850 jest naprawdę żwawa! To nie dzik tylko rozjuszona gazela!
Z tego co słyszę 1000 będzie wolniejszy bo jednak będzie miał większą masę a 150 ccm pojemności w sumie tej mocy aż tak nie nadgoni.
Także mi się wydaje że CFka 850 jest aktualnie chyba najbardziej żwawa.
Ciekawy jestem czy Kawasaki Brute Force750 (co miałem go już na widelcu) byłby bystrzejszy.

-- dodano 08.04.2019 20:32 --

maq napisał(a):
Haha. Want to play, have to pay.

Zapłaciłem, zapłaciłem i koniec głupot. Tera już tylko do max 90 km/h !


Ostatnio zmieniony przez gadem, 08.04.2019 20:32, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.10.2013 09:15
Posty: 1680
Quad: Ale o co CanAm?
PostWysłany: 12.04.2019 12:17 
Re: CForce 850
gadem napisał(a):
Ciekawy jestem czy Kawasaki Brute Force750 (co miałem go już na widelcu) byłby bystrzejszy.

Byłby z dołu , później już nie.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.09.2011 17:37
Posty: 3420
Miejscowość: wielkopolska wschodnia
Imię: Robert
Quad: g700 2014 camam 800xxc 2015
Poprzednie quady: Eiger, KVF 650, g700 2012
PostWysłany: 12.04.2019 23:00 
Re: CForce 850
Canam jest trochę ponad to, bawia się na nim ludzie, co albo mieli na to i kupili ( dla mnie to było zawsze cos ), albo szli jakims torem i tam gdzies jest canam.
Kwestia jest tego, czy chcesz poczuc róznice i rozumiec, czy miec. ja bawiłem się wszystkimi markami , fajnie było , nie wszystko moje było ( na szczescie dla portfela), ciesze się, ze mam wkoło siebie wielu fajnych quadowców i sprzedawców quadów , a quady to tylko srodek do zabawy choc bardzo fajny, ale tak sobie mysle, ze to maszyny, ludzie sa najwaznejsi.


 
Profil

Rejestracja: 25.08.2014 14:30
Posty: 1263
Quad: Outlander
Poprzednie quady: Renegade, Sportsman, Kingquad, Grizzly, CFmoto, Kymco
PostWysłany: 13.04.2019 07:48 
Re: CForce 850
My tu pitu pitu a w tegorocznym nieszczęśliwie skróconym HTW cf1000 zajął 2 miejsce w crossover.
No i litr od cf miał sporą reprezentacje w tej edycji.
Ale to wszystko lipton bo przyjechał pierwszy raz nasz Oskar na typowej dla siebie kosiarce (reni 570) i zrobił w generalce w extremie 7 czas.

_________________
V2.....sound of madness


Ostatnio zmieniony przez Robsson 13.04.2019 07:48, edytowano w sumie 8 razy



 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 85 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 33 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.