Ale tak jest wszędzie, poza "własnymi", sprawdzonymi mechanikami.
Nie myśl ze tylko CFka tak ma.
Jak pisałem Ci wyżej.
Olej z filtrami to wymieni Ci każdy wymieniacz. Problemy zaczynają się jak się coś grubego trafia. Oprócz jakości napraw dochodzi jeszcze kombinowanie jak się z naprawy gwarancyjnej wymigać.
W CFce ze względu na te częste przeglądy wg mnie najlepiej zrobić 2-3 przeglądy max, dokulać się pod tysiaka i olać. Co ma się zepsuć (montaż, wada fabryczna) do tysiaka kilometrów wyjdzie a potem to bardziej już eksploatacja i złe używanie ( co Ci wytkną i odrzucą roszczenie).
Zrobienie przeglądów do np 3 tyś km to koszt minimum 3 tyś, albo i 4 . Za tyle to sobie zrobisz poza ASO coś co padnie. A jak będzie ok to masz zaoszczędzone.
Zresztą gwarancji masz na 2 lata prywatnie a na firmę chyba tylko rok. I na gwarancji nie możesz wjeżdżać quadem do wody ani myć z węża
Patrz na cechy sprzęta i jego parametry bardziej.