|
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
GrzegorzK
Rejestracja: 03.08.2018 21:39 Posty: 14 Miejscowość: Czerwionka-Leszczyny
Imię: Grzegorz
Quad: CF Moto 625
Poprzednie quady: brak
|
Wysłany: 06.08.2018 07:52
Kupiłem CF Moto 625-C
W związku z zakupem maszyny, a brakiem doświadczenia mam parę pytań. Etapowo powiększam wiedzę, ale potrzebuje jeszcze parę odpowiedzi na szybko.
1. Do czego służy przycisk na lewej manetce od strony przodu. Po naciśnięciu pojawia się czerwony trójkąt na desce? 2. Co ile wymiana oleju w silniku i filtra? 3. Co ile wymiana oleju w dyfrach? 4. Lewa, prawa manetka i noga - hamulce. Który co hamuje? Przód tył, wszystkie koła? Muszę to rozpracować i standardowo hamulec postojowy łapie. 5. W dowodzie pisze x6, a na plastikach x7, to jaki mam właściwie model?
Ostatnio zmieniony przez GrzegorzK, 06.08.2018 07:52, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Robsson
Rejestracja: 25.08.2014 14:30 Posty: 1263
Quad: Outlander
Poprzednie quady: Renegade, Sportsman, Kingquad, Grizzly, CFmoto, Kymco
|
Wysłany: 06.08.2018 09:13
Re: Kupiłem CF Moto 625-C
Ad.1 - to override - przy spiętym napędzie na sztywno przód cofając nie powinien wtedy przerywać jak robi to "normalnie". Pozwala to wyjechać np z błota. Bo oryginalnie quad ma blokade obrotów na wstecznym (dziwacznie rozumiane bezpieczeństwo chyba) Ad.2 - A co ile uważasz. Jedni wymieniają co 300-500 km inni co 1-2 tys. Kwestia przekonania, klasy oleju a bardziej warunków w jakich jeździsz. Im bardziej zakurzone środowisko, im więcej ciężkiego terenu, tym częściej. Ja wymieniam co tysiąc. A co do kurzu bezwzględnie pilnuj i dbaj o czystość i nasączenie olejem filtra powietrza. Ad.3 - Co 2-3 tyś. Ale jeśli jeździsz po głębszej wodzie to sprawdzaj częściej i jak tylko zauważysz że kolor olejów w dyfrach przybrał barwę kawy z mlekiem to wtedy zmieniaj od razu. Ad.4 - To jedno i to samo. Zależy na jaki rynek szedł.
Jeśli planujesz jazdę po wodzie nawet niegłębokiej to sprawdź wyprowadzenie wężyków/odm różnych. Bo jak od silnika/paliwa są wyprowadzone pod silnik to zaciągnie wodę. Podobnie odmy od dyfrów przedłóż wężyki i wyprowadź wyżej lub załóż "harmonijki" . Sprawdź sobie bo być może ktoś to już zrobił przed Tobą ( w używanym)
_________________ V2.....sound of madness
Ostatnio zmieniony przez Robsson, 06.08.2018 09:13, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
GrzegorzK
Rejestracja: 03.08.2018 21:39 Posty: 14 Miejscowość: Czerwionka-Leszczyny
Imię: Grzegorz
Quad: CF Moto 625
Poprzednie quady: brak
|
Wysłany: 07.08.2018 07:31
Re: Kupiłem CF Moto 625-C
Ok, dzięki za odpowiedź.
A jeszcze jedno. Jak u was działają hamulce? Blokują koła całkowicie? Przód też? U mnie hamuje, ale jakoś słabawo. Są problemy żeby koła zablokowało, tak ma być czy nie? Idzie to jakoś regulować?
-- dodano 07.08.2018 07:31 --
Czy do wymiany tylnych klocków trzeba odpinać wał?
Ostatnio zmieniony przez GrzegorzK, 07.08.2018 07:31, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Robsson
Rejestracja: 25.08.2014 14:30 Posty: 1263
Quad: Outlander
Poprzednie quady: Renegade, Sportsman, Kingquad, Grizzly, CFmoto, Kymco
|
Wysłany: 07.08.2018 08:34
Re: Kupiłem CF Moto 625-C
Hamulce w CFkach to temat trudny, Jedni mówią że mają "żyletki" ale wg mnie większość to są spowalniacze. Są słabe. Aczkowiek nie tak żeby droga hamowania wynosiła 200m z 80 km/h. Jak klocki są ok to można próbować poprawiać je regulacją np na wodziku przy nożnym/pompce, czy przestawiając nożny pedał na frezie na osi. Domyślam się że masz z tyłu zacisk na wale - nie trzeba wału do wymiany klocków ściągać. Przyjrzyj się zaciskowi.
_________________ V2.....sound of madness
|
|
|
|
_X_8_
Rejestracja: 16.10.2013 09:15 Posty: 1680
Quad: Ale o co CanAm?
|
Wysłany: 07.08.2018 09:20
Re: Kupiłem CF Moto 625-C
Zacisk montowany jest na dwie śruby z tego co pamiętam. Wału nie musisz ruszać.
|
|
|
|
GrzegorzK
Rejestracja: 03.08.2018 21:39 Posty: 14 Miejscowość: Czerwionka-Leszczyny
Imię: Grzegorz
Quad: CF Moto 625
Poprzednie quady: brak
|
Wysłany: 14.08.2018 15:54
Re: Kupiłem CF Moto 625-C
To dobrze, ale w pełni się zgadzam, że hamulce to porażka. To tylko spowalniacze. Aczkolwiek w praktyce wiele się nie hamuje bo jednak silnik znacznie spowalnia.
Lewa klamka hamuje tak jak silnik czyli nie czuć różnicy. Prawa klamka mocniej, ale bez szału.
Najmocniejsza jest noga, ale tutaj przed oceną muszę sprawdzić jeszcze klocki.
Chciałem jeszcze zdemontować zacisk ręcznego, ale niestety bez zdjęcia wału nie da rady więc odpuszczam. Ręczny działa w takim sensie, że jak zaciągnie to już nie wraca i trzeba ręcznie odblokowywać. Brakuje tego, bo jak chce się maszynę postawić na zboczu to nawet na biegu powoli schodzi i lipa.
-- dodano 14.08.2018 15:54 --
A tak przy okazji jak się ustawia godzinę na wyświetlaczu?
Ostatnio zmieniony przez GrzegorzK, 14.08.2018 15:54, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 45 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|
|
|