Jeżeli byłoby to możliwe to zapewne od momentu ukazania się postu użytkownika ktoś by się pokazał z informacją, chyba że poza jedną osobą poruszanie się pojazdem z szybkością do 60 km/h nikomu nie przeszkadza.
Dlatego, należy postąpić jak to miało miejsce w przypadku CFORCE 520/550 T3b wymiana sterownika ECU na odblokowany w wersji EPA, a zostało to dokładnie opisane, szczegóły tu:
viewtopic.php?f=61&t=74769Żeby rozpocząć procedurę dopasowania odblokowanego sterownia do CFORCE 850XC potrzebne są następujące dane tego pojazdu w wersji standard aktualnie zarejestrowanego w RP , przesłane bezpośrednio na forum (zainteresowani użytkownicy mogą cały proces śledzić) lub po przez kontakt na PW.
Potrzebne dane pojazdu z DR:
- rubryka
E – numer VIN…………
- rubryka
K – numer homologacji/ zezwolenia …………………..
- rubryka
P2 – wpisana moc silnika. …………….
- z wyciągu z homologacji który otrzymuje każdy kupujący, podać:
- pkt.
21 – model zamontowanego silnika…………………….
-
zdjęcie sterownika z którym został zakupiony pojazd, zdjęcie poglądowe strony czołowej sterownika poniżej.