Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Nowe ATV od KTM - jeszcze więcej jadu !
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 27.04.2024 07:09



Odpowiedz  [ 28 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Nowe ATV od KTM - jeszcze więcej jadu ! 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.12.2004 00:44
Posty: 4145
Miejscowość: Warszawa
Quad: XXc
PostWysłany: 25.07.2008 13:15 
Nowe ATV od KTM - jeszcze więcej jadu !
Image


Fakty:

KTM jako pierwsze wprowadza na rynek typowo motocrossowe ATV.

Zaprojektowalismy maszynę specjalnie do motocrossu poprzez:

1. Obniżenie srodka cieżkości:
- Elementy zawieszenia WP z przodu i z tyłu: regulowana wysokiej lub niskiej kompresji (!!!), crossowy design, regulowane tłumienie tylnego amortzyatora z puszką.
- Specjalne MX opony (mały srednica), tylne felgi Douglas
- Pomniejszony zbiornik paliwa o pojemności ok. 10 litrów

2. Więcej mocy:
- Silniki KTM SX: charakteryzujące się największą mocą w segmencie quadów sportowych, Brak wstecznego biegu.

3. Większe rozmiary:
- szerokość przedniej i tylnej ośi 1.265 mm– osiągnięta poprzez poszerzenie tylnej osi i ramion przedniego zawieszenia

4. Specialne motocrossowe akcesoria:
- Nerf Bars, tyne felgi z mocowaniem beadlock, plastikowa ochrona przedniego swiatła, SX wydech, SX kanapa (obniżona w tylnej części) etc.

Image


Podstawowe różnice między ATV serii SX i XC:

SX – Motocross:

1. Aby zapewnić doskonałą sterowność na torze motocrossowym dodano szersze ramiona przedniego zawieszenia oraz szerszą oś tylną, obniżając przy tym środek ciężkości, zmniejszając zbiornik paliwa oraz dodając mniejsze koła.

2. Silnik KTM charakteryzujący się największą mocą w segmencie quadów sportowych. Podobnie przełożenie mocy jak w motocyklach. Aby utrzymać niską wagę brak biegu wstecznego.

3. Elementy zawieszenia WP z przodu i z tyłu: regulowana wysokiej lub niskiej kompresji (!!!), crossowy design, regulowane tłumienie tylnego amortzyatora! Najlepsze amortyzatory na rynku.


XC – Cross Country:

1.Pojazd jest bardziej komfortowy podczas dluższych wypraw, komfort uzyskany poprzez wiekszy skok amortyzatora, większe opony i większy zbiornik paliwa. Wysokie połozenie pojazdu względem podłoża pomaga lepiej pokonywać przeszkody. Zawieszenie przednie i tylne zaprojektowane z myślą o zawodnikach cross country.
2.Silnik znany z perfekcyjnego oddawania mocy co doskonale sprawdza się w warunkach cross country.
3.Amortyzatory Öhlins: w pełni regulowane, zawieszenie doskonałe również do jazdy enduro ze wzgledu na wysoki zakres tlumienia.


Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Jeździłem, wrażenia są niesamowite, choć wydaje się to nie możliwe nowy KTM ma jeszcze wiecej jadu, wydaje się wprost odrywać od ziemii przy starcie , dużo lepiej pracuje też zawieszenie a szeroko rozstawione koła dają pewność prowadzenia w zakrętach. Od września dostępny model testowy.

_________________
„Najlepszą modyfikacją, która poprawia osiągi quada, są umiejętności kierowcy quada"
-------------------------------
www.3fun.pl


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.05.2007 20:37
Posty: 6686
Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
PostWysłany: 25.07.2008 15:40 
Czyli tak jak powinno być od początku :D
Sam jestem ciekaw - gdzie będzie można przetestować - szykujecie jakąś imprezę wczesną jesienią?
A cena :lol: ?

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów


 
Profil Facebook
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.12.2004 00:44
Posty: 4145
Miejscowość: Warszawa
Quad: XXc
PostWysłany: 25.07.2008 17:07 
Modele SX ceny:

450 SX w cenie 35 900 PLN
505 SX w cenie 36 900 PLN

_________________
„Najlepszą modyfikacją, która poprawia osiągi quada, są umiejętności kierowcy quada"
-------------------------------
www.3fun.pl


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.05.2007 20:37
Posty: 6686
Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
PostWysłany: 25.07.2008 20:45 
No, po rabacie :lol: będzie naprawdę się baaardzo kalkulowało ...trzeba by przetestować w "realu" 8)

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów


 
Profil Facebook
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.06.2008 15:33
Posty: 57
Miejscowość: okolice Tarnówa / Tuchów
Quad: w planach LTZ lub Raptor
PostWysłany: 26.07.2008 13:57 
wow:D niezła maszynkaa :D ktoś zamierza zanabyć ??:

_________________
http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic ... sc&start=0


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21.12.2007 18:46
Posty: 31
Miejscowość: Białystok
Quad: Polaris Outlaw 525
PostWysłany: 27.07.2008 07:21 
Łezka w oczku się pojawiła po lekturze tego tematu. Chętnie bym kupił, ale kasy brak:(


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.08.2007 15:04
Posty: 232
PostWysłany: 27.07.2008 08:52 
No okazja :D przy obecnym kursie 17.950$.


 
Profil
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.05.2007 20:37
Posty: 6686
Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
PostWysłany: 27.07.2008 09:35 
lobos napisał(a):
No okazja :D przy obecnym kursie 17.950$.

Czyżbym wyczuwał "więcej jadu" ale w stosunku do ceny KTM'a :lol: :?:

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów


 
Profil Facebook
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28.02.2008 14:33
Posty: 55
Quad: Yamaha Blaster 200cc
PostWysłany: 27.07.2008 11:17 
Sprawdziłem ile ma koni ;) z tabelek 2Cana wynika ze tam jest silnik od KTM 450 SX-F a on ma 60KM ;) może być ciekawie biorąc pod uwage to ze jego rywale maja o 10 mniej ;) no i to zawieszenie :D


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10.04.2005 13:52
Posty: 690
Miejscowość: Brzeźnica
Quad: Honda TRX450R - Lonestar/Motowoz
PostWysłany: 02.08.2008 10:29 
Minusem silnika KTMa jest to, że trzeba o niego okrutnie dbać, żeby sprawował się nienagannie i jest trochę wyżyłowany, ale ta moc, te osiągi, wystarczy się przejechać SX-F450, żeby wiedzieć o co chodzi :diabeł:

_________________
Race Ready ! - Quadimodo Racing Team - #42


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10.04.2005 13:52
Posty: 690
Miejscowość: Brzeźnica
Quad: Honda TRX450R - Lonestar/Motowoz
PostWysłany: 02.08.2008 10:33 
P.S. Waga SXa bez paliwa tp jakieś 155 kg :lol: Zalany pod korek waży mnie od konkurencji... ;)

_________________
Race Ready ! - Quadimodo Racing Team - #42


 
Profil Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 21.08.2007 11:22
Posty: 677
Quad: Renegade 570, DS450, Rotax 125 kart
Poprzednie quady: 300EX, R660, Outlaw 525
PostWysłany: 03.08.2008 18:17 
Polecam przeczytać :strzałka: http://www.scigacz.pl/KTM,450,SX,2009,p ... ,6398.html
A to co napisał o jego przeznaczeniu ścigacz:

Samobójstwo dla amatorów

KTM 450 SX to sprzęt 100% przygotowany do zawodów. Nie nadaje się on w żadnym raize do niedzielnego jeżdżenia po polnych ścieżkach. Przemieszczanie się tym pojazdem wymaga nie tylko wysokich umiejętności, ale także odpowiedniego przygotowania fizycznego. To naprawdę nie są przelewki, a tym bardziej nie zabawa. Przy tak agresywnej charakterystyce oddawania wysokiej mocy, genialnym prowadzeniu w zakrętach, ostrych jak brzytwa hamulcach i przede wszystkim wyposażeniu, będzie to idealny sprzęt dla zawodników. I nawet pisząc to, jestem prawie bardziej niż pewien, że 90% przyszłych użytkowników owego quada będzie należeć do grupy amatorów. Na to jednak już nic nie poradzimy ...
Kto się skusi?

I dane techniczne

Typ konstrukcji silnika Silnik jednocylindrowy, czterosuwowy
Pojemność 449 cc
Średnica cylindra x skok 97 x 60,8 mm
Kompresja 12.5:1
Rozrusznik/ Akumulator Rozrusznik E-Starter / 4 Ah
Przekładnia 5 biegów
Gaźnik Keihin MX FCR 41
Smarowanie Smarowanie obiegowe pod ciśnieniem z 2 pompami Eaton
Smarowanie silnika 10W50
Zawieszenie przód WP, pełna regulacja, dwa ramiona typu A
Zawieszenie tył WP PDS
Skoki zawieszeń z przodu/ z tylu 244 / 258 mm
Wysokość siedzenia 795 mm
Zawartość zbiornika ok. 9 lL
Waga (bez benzyny) ok. 165 kg


 
Profil

Rejestracja: 21.08.2007 11:22
Posty: 677
Quad: Renegade 570, DS450, Rotax 125 kart
Poprzednie quady: 300EX, R660, Outlaw 525
PostWysłany: 03.08.2008 20:21 
P.S
Podobno KTM na 2009 wypuszcza mini quady.Czy to prawda?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.12.2004 00:44
Posty: 4145
Miejscowość: Warszawa
Quad: XXc
PostWysłany: 04.08.2008 14:04 
Nic nam oficjalnym dealerom o tym nie wiadomo :(
Na pewno są w ofercie mini motocykle , ale na mini quady będziemy musieli jeszcze poczekać...

_________________
„Najlepszą modyfikacją, która poprawia osiągi quada, są umiejętności kierowcy quada"
-------------------------------
www.3fun.pl


 
Profil Facebook Gadu-Gadu

Rejestracja: 21.08.2007 11:22
Posty: 677
Quad: Renegade 570, DS450, Rotax 125 kart
Poprzednie quady: 300EX, R660, Outlaw 525
PostWysłany: 07.08.2008 08:40 
http://www.youtube.com/watch?v=KvLdmoyr3JM To filmik z testów obu SX.


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 28 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 23 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.