Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - KTM - fakty, mity ciekawostki
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 27.04.2024 18:29



Odpowiedz  [ 113 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna
KTM - fakty, mity ciekawostki 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.11.2007 16:29
Posty: 18
PostWysłany: 14.11.2009 00:33 
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Nie no za darmoo ;) "naszczeście" :uśmiech:


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.01.2009 20:46
Posty: 51
Miejscowość: 3city
Quad: KTM
PostWysłany: 09.01.2010 19:24 
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
KTM najlżejszy, najmocniejszy, najlepszy!

http://www.atvondemand.com/index.php?pa ... _id=100528

_________________
Born to Race.


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15.07.2004 14:33
Posty: 409
Miejscowość: Miasto Świętej Wieży =>+
Quad: G7
PostWysłany: 09.01.2010 19:33 
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Tiaaa.... Szkoda, że nie testowali awaryjności :wizi:

_________________
...::: Ból przemija - chwała jest wieczna :::...
#633


 
Profil
Zawodnik ATV Polska
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:59
Posty: 3233
Miejscowość: Drezdenko
Imię: Bartosz
Quad: KTM wkrótce
Poprzednie quady: wiele ich było :)
PostWysłany: 09.01.2010 21:16 
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Też jest najlepsza :wizi:

_________________
www.soundbase.pl


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.01.2009 20:46
Posty: 51
Miejscowość: 3city
Quad: KTM
PostWysłany: 10.01.2010 00:41 
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Tylko jaki sprzęt wyczynowy się nie psuje? W 2009 polowe sezonu przelatał LTR a druga R, obie się sypały przez co nie ukończyłem aż 4 biegów. Teraz przesiadłem się na KTM i mogę powiedzieć że jest bezkonkurencyjny w porównaniu do poprzednich.

_________________
Born to Race.


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15.07.2004 14:33
Posty: 409
Miejscowość: Miasto Świętej Wieży =>+
Quad: G7
PostWysłany: 10.01.2010 15:45 
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Aaaa, zapomnieliśmy dodać, że jak już wszystkie naj... to i najdroższy.

_________________
...::: Ból przemija - chwała jest wieczna :::...
#633


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.01.2009 20:46
Posty: 51
Miejscowość: 3city
Quad: KTM
PostWysłany: 10.01.2010 22:25 
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Najdroższy bo najlepiej wyposażony.

_________________
Born to Race.


 
Profil WWW

Rejestracja: 14.02.2008 23:18
Posty: 75
Miejscowość: Śląsk
Quad: Yamaha YFZ 450r
PostWysłany: 12.02.2010 23:51 
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
się sypały bo za szybko jezdzisz :)

_________________
# 100


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2006 16:03
Posty: 542
Quad: blaster, Brute Force, ltr
PostWysłany: 13.02.2010 12:37 
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Według testu na atv.com i atvondemand.com to nie najlepszy, najlepszy jest Suzuki ltr.

Odnośnie sypania się ltr - to jedna z najmniej awaryjnych maszyn, wszystko zależy od serwisu.

Co do awaryjności KTM to bez jaj, jest gorzej niż źle ale maszyna zacna.

_________________
Suzuki LTR 450 k9, poprzednio YFZ 450 na elkach, Brute Force do orania pola... w sensie trawników :)


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 13.02.2010 14:20 
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
LTR ma problem z 3 biegiem, a ten problem oznacza często zatracie całego silnika wraz z karterem, więc chyba gorszą awarię trudno sobie wyobrazić... zatem opowieści o najmnieszej awaryjności kupić nie mogę. Wiury z 3 biegu lecą do góry do głowicy zacierają wałki i samą głowicę... oraz pompę oleju i karter którego się nie da naprawić. To jest najbardziej fatalna awarja z możliwych, więc test robiła osoba nie obiektywna.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2006 16:03
Posty: 542
Quad: blaster, Brute Force, ltr
PostWysłany: 13.02.2010 17:29 
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Shelton napisał(a):
LTR ma problem z 3 biegiem, a ten problem oznacza często zatracie całego silnika wraz z karterem, więc chyba gorszą awariię trudno sobie wyobrazić... zatem opowieści o najmnieszej awaryjności kupić nie mogę. Wiury z 3 biegu lecą do góry do głowicy zacierają wałki i samą głowicę... oraz pompę oleju i karter którego się nie da naprawić. To jest najbardziej fatalna awarja z możliwych, więc test robiła osoba nie obiektywna.

Racja, zapomniałem o tym problemie. Mi sezon wytrzymał, zobaczymy co dalej.

_________________
Suzuki LTR 450 k9, poprzednio YFZ 450 na elkach, Brute Force do orania pola... w sensie trawników :)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.12.2008 10:35
Posty: 184
Quad: Bashan FUll Tuning Chinolowy - 100km i jeden mół
PostWysłany: 13.02.2010 17:55 
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
.


 
Profil WWW
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 13.02.2010 21:09 
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Co do awaryjności silnika KTMa... myślę, że w Polsce powstał mit na ten temat z innego bardziej porozaicznego powodu... braku serwisu lub nie właściego serwisu.

Sprawa wygląda tak np. przegląd rozrządu i wymiana co 45godzin np. korobowdu i łożyska. Pokażcie mi takiego który takie rzeczy robi!!!, nawet w YFZ. Tak się rodzą mity!

Kupując coś za 30 000pln myślimy, że jest wiecznie - nic bardziej mylnego, a mili sprzedawcy starają się nie wyprowadzać nas z błędu.

-- dodano 13.02.2010 22:09 --

Image


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.01.2009 17:48
Posty: 1204
Miejscowość: Płońsk
Quad: YFZ
PostWysłany: 13.02.2010 21:17 
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Shelton napisał(a):
Co do awaryjności silnika KTMa... myślę, że w Polsce powstał mit na ten temat z innego bardziej porozaicznego powodu... braku serwisu lub nie właściego serwisu.

Myślę, że serwisów nie brakuje, jeśli chodzi o awaryjność to znam kolesia, który robił remont silnika oraz skrzyni biegów za 12 000 zł, quad był serwisowany w autoryzowanym serwisie na czas, więc jaka jest tego przyczyna?
poza tym KTM gubi śrubki, są problemy z łańcuchem itd.
Quad bardzo dobrze wyparzony w seri, ale stworzony dla ludzi z "bogatymi rodzicami" .

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów


 
Profil

Rejestracja: 14.02.2008 23:18
Posty: 75
Miejscowość: Śląsk
Quad: Yamaha YFZ 450r
PostWysłany: 13.02.2010 21:18 
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Jest to Sprzęt wyczynowy wiec trzeba ja w mojej starej YFZ zmieniałem rozrząd co 50 godzin i problemu niemiałem. Wydaje mi się ze wiele ludzi kupując nowego quada zle go dotrze i potem mają niespodzianki. Co innego w LTR bo nieznam właściciela któremu niepadła by 3 :) Co innego jeżeli silnik jest podkrecony wtedy bardziej się grzeje i jego żywotnosci też jest duzo krotsza wiec i serwis powinien też być szybciej niz przy seryjnym silniku

_________________
# 100


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 113 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 28 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.