Autor |
Wiadomość |
Karpik092
Rejestracja: 26.11.2007 16:29 Posty: 18
|
Wysłany: 14.11.2009 00:33
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Nie no za darmoo "naszczeście"
|
|
|
|
-Mateo-
Rejestracja: 03.01.2009 20:46 Posty: 51 Miejscowość: 3city
Quad: KTM
|
Wysłany: 09.01.2010 19:24
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
_________________ Born to Race.
|
|
|
|
moto*rebel
Rejestracja: 15.07.2004 14:33 Posty: 409 Miejscowość: Miasto Świętej Wieży =>+
Quad: G7
|
Wysłany: 09.01.2010 19:33
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Tiaaa.... Szkoda, że nie testowali awaryjności
_________________ ...::: Ból przemija - chwała jest wieczna :::...
#633
|
|
|
|
ruszko
Zawodnik ATV Polska
Rejestracja: 04.07.2007 19:59 Posty: 3233 Miejscowość: Drezdenko
Imię: Bartosz
Quad: KTM wkrótce
Poprzednie quady: wiele ich było :)
|
Wysłany: 09.01.2010 21:16
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Też jest najlepsza
_________________ www.soundbase.pl
|
|
|
|
-Mateo-
Rejestracja: 03.01.2009 20:46 Posty: 51 Miejscowość: 3city
Quad: KTM
|
Wysłany: 10.01.2010 00:41
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Tylko jaki sprzęt wyczynowy się nie psuje? W 2009 polowe sezonu przelatał LTR a druga R, obie się sypały przez co nie ukończyłem aż 4 biegów. Teraz przesiadłem się na KTM i mogę powiedzieć że jest bezkonkurencyjny w porównaniu do poprzednich.
_________________ Born to Race.
|
|
|
|
moto*rebel
Rejestracja: 15.07.2004 14:33 Posty: 409 Miejscowość: Miasto Świętej Wieży =>+
Quad: G7
|
Wysłany: 10.01.2010 15:45
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Aaaa, zapomnieliśmy dodać, że jak już wszystkie naj... to i najdroższy.
_________________ ...::: Ból przemija - chwała jest wieczna :::...
#633
|
|
|
|
-Mateo-
Rejestracja: 03.01.2009 20:46 Posty: 51 Miejscowość: 3city
Quad: KTM
|
Wysłany: 10.01.2010 22:25
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Najdroższy bo najlepiej wyposażony.
_________________ Born to Race.
|
|
|
|
sajmonyfz
Rejestracja: 14.02.2008 23:18 Posty: 75 Miejscowość: Śląsk
Quad: Yamaha YFZ 450r
|
Wysłany: 12.02.2010 23:51
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
się sypały bo za szybko jezdzisz
_________________ # 100
|
|
|
|
fobi
Rejestracja: 06.09.2006 16:03 Posty: 542
Quad: blaster, Brute Force, ltr
|
Wysłany: 13.02.2010 12:37
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Według testu na atv.com i atvondemand.com to nie najlepszy, najlepszy jest Suzuki ltr.
Odnośnie sypania się ltr - to jedna z najmniej awaryjnych maszyn, wszystko zależy od serwisu.
Co do awaryjności KTM to bez jaj, jest gorzej niż źle ale maszyna zacna.
_________________ Suzuki LTR 450 k9, poprzednio YFZ 450 na elkach, Brute Force do orania pola... w sensie trawników
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 13.02.2010 14:20
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
LTR ma problem z 3 biegiem, a ten problem oznacza często zatracie całego silnika wraz z karterem, więc chyba gorszą awarię trudno sobie wyobrazić... zatem opowieści o najmnieszej awaryjności kupić nie mogę. Wiury z 3 biegu lecą do góry do głowicy zacierają wałki i samą głowicę... oraz pompę oleju i karter którego się nie da naprawić. To jest najbardziej fatalna awarja z możliwych, więc test robiła osoba nie obiektywna.
|
|
|
|
fobi
Rejestracja: 06.09.2006 16:03 Posty: 542
Quad: blaster, Brute Force, ltr
|
Wysłany: 13.02.2010 17:29
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Shelton napisał(a): LTR ma problem z 3 biegiem, a ten problem oznacza często zatracie całego silnika wraz z karterem, więc chyba gorszą awariię trudno sobie wyobrazić... zatem opowieści o najmnieszej awaryjności kupić nie mogę. Wiury z 3 biegu lecą do góry do głowicy zacierają wałki i samą głowicę... oraz pompę oleju i karter którego się nie da naprawić. To jest najbardziej fatalna awarja z możliwych, więc test robiła osoba nie obiektywna. Racja, zapomniałem o tym problemie. Mi sezon wytrzymał, zobaczymy co dalej.
_________________ Suzuki LTR 450 k9, poprzednio YFZ 450 na elkach, Brute Force do orania pola... w sensie trawników
|
|
|
|
kamyk
Rejestracja: 16.12.2008 10:35 Posty: 184
Quad: Bashan FUll Tuning Chinolowy - 100km i jeden mĂłĹ
|
Wysłany: 13.02.2010 17:55
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
.
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 13.02.2010 21:09
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Co do awaryjności silnika KTMa... myślę, że w Polsce powstał mit na ten temat z innego bardziej porozaicznego powodu... braku serwisu lub nie właściego serwisu. Sprawa wygląda tak np. przegląd rozrządu i wymiana co 45godzin np. korobowdu i łożyska. Pokażcie mi takiego który takie rzeczy robi!!!, nawet w YFZ. Tak się rodzą mity! Kupując coś za 30 000pln myślimy, że jest wiecznie - nic bardziej mylnego, a mili sprzedawcy starają się nie wyprowadzać nas z błędu. -- dodano 13.02.2010 22:09 --
|
|
|
|
LukaszYFZ
Rejestracja: 03.01.2009 17:48 Posty: 1204 Miejscowość: Płońsk
Quad: YFZ
|
Wysłany: 13.02.2010 21:17
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Shelton napisał(a): Co do awaryjności silnika KTMa... myślę, że w Polsce powstał mit na ten temat z innego bardziej porozaicznego powodu... braku serwisu lub nie właściego serwisu. Myślę, że serwisów nie brakuje, jeśli chodzi o awaryjność to znam kolesia, który robił remont silnika oraz skrzyni biegów za 12 000 zł, quad był serwisowany w autoryzowanym serwisie na czas, więc jaka jest tego przyczyna? poza tym KTM gubi śrubki, są problemy z łańcuchem itd. Quad bardzo dobrze wyparzony w seri, ale stworzony dla ludzi z "bogatymi rodzicami" .
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
|
|
|
|
sajmonyfz
Rejestracja: 14.02.2008 23:18 Posty: 75 Miejscowość: Śląsk
Quad: Yamaha YFZ 450r
|
Wysłany: 13.02.2010 21:18
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Jest to Sprzęt wyczynowy wiec trzeba ja w mojej starej YFZ zmieniałem rozrząd co 50 godzin i problemu niemiałem. Wydaje mi się ze wiele ludzi kupując nowego quada zle go dotrze i potem mają niespodzianki. Co innego w LTR bo nieznam właściciela któremu niepadła by 3 Co innego jeżeli silnik jest podkrecony wtedy bardziej się grzeje i jego żywotnosci też jest duzo krotsza wiec i serwis powinien też być szybciej niz przy seryjnym silniku
_________________ # 100
|
|
|
|