Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - KTM - fakty, mity ciekawostki
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 16.04.2024 21:51



Odpowiedz  [ 113 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna
KTM - fakty, mity ciekawostki 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.01.2009 17:48
Posty: 1204
Miejscowość: Płońsk
Quad: YFZ
PostWysłany: 13.02.2010 21:22 
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
sajmonyfz napisał(a):
Wydaje mi się ze wiele ludzi kupując nowego quada zle go dotrze i potem mają niespodzianki

A jak mają docierać? 15mth docierania, a za 5 godzinek silnik odmówi posłuszeństwa :uśmiech:

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 13.02.2010 21:33 
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Pytanie który właściel zdecyduje się na wymianę tłoka czy wału jak mu to serwis zaoferuje - bo tak wynika z gozdzin... słabo to widzę. Zawodnicy którzy jeździli na dwusuwach nie mieli z tym problemu, teraz na 10ciu na remont o czasie się zdecyduje jeden. I później na trynku mamy tylko skatowany na śmierć złom.


 
Profil Facebook WWW

Rejestracja: 23.08.2005 16:04
Posty: 1411
Quad: Bashan 110
PostWysłany: 14.02.2010 00:11 
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Jeśli chodzi o wymianę jakichkolwiek podzespołów w silniku to tak naprawdę wszystko zależy od ridera. Jeden na silniku Rinaldi w YFZ gdzie remont przewidują na 15h przejeździ 50h i części wyglądają jak z kartonu a drugiemu po 25h rozleci się seryjny silnik na pół.
Z KTMami jest tak samo, również na przykładach zawodników. Lepszym się rozlatują co chwila, gorsi robią po 40h i mówią że super-bezawaryjny sprzęt.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.01.2009 17:48
Posty: 1204
Miejscowość: Płońsk
Quad: YFZ
PostWysłany: 14.02.2010 00:25 
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Kamikazeeee napisał(a):
Lepszym się rozlatują co chwila, gorsi robią po 40h

No to nam wyjaśniłeś czemu zajechałeś tyle silników w hondzie :^^D: :^^D: :^^D: :^^D: :^^D:

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 14.02.2010 10:33 
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Kamikazeeee napisał(a):
Jeśli chodzi o wymianę jakichkolwiek podzespołów w silniku to tak naprawdę wszystko zależy od ridera. Jeden na silniku Rinaldi w YFZ gdzie remont przewidują na 15h przejeździ 50h i części wyglądają jak z kartonu a drugiemu po 25h rozleci się seryjny silnik na pół.
Z KTMami jest tak samo, również na przykładach zawodników. Lepszym się rozlatują co chwila, gorsi robią po 40h i mówią że super-bezawaryjny sprzęt.


Części mają swoje limity, nawet jeśli są całe, to i tak trzeba rozkladać i wymieniać, w innym wypadku korbowód wychodzi poprostu bokiem. Sprawdzenie to często rozłożonie do rosołu. Te limity i godziny pracy został właśnie stworzone dla zawsoników, żeby zminimalizować straty.


 
Profil Facebook WWW

Rejestracja: 14.02.2008 23:18
Posty: 75
Miejscowość: Śląsk
Quad: Yamaha YFZ 450r
PostWysłany: 15.02.2010 19:02 
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Moim zdaniem kazdy Sprzęt wyczynowy który jest wyzyłowany jest awaryjny.I tak jest w kazdej dyscyplinie oprócz Szachów:):) bo niewem czy konia można poddac tuningowi.Jesli ktoś kupuje Sprzęt racingowy do scigania to trzeba się liczyc z awariamy.Niewarzne Czy to będzie Yamaha Suza czy KTM,sprzety te trzeba poddac tuningowi który znacznie skraca żywotnosc silnika

_________________
# 100


 
Profil

Rejestracja: 08.06.2009 11:40
Posty: 8
Quad: Kawa
PostWysłany: 12.03.2010 20:18 
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Piszecie o limitach technicznych-zacna sprawa.Tylko co odpowiedzieć zawodnikom,którzy nawet się do limitów nie zbliżyli? Znana sprawa z silnikami 525 z oficjalnego serwisu KTM-a,które rozsypały się w drobny mak po 25 1 15minutach na Baja Poland w zeszłym roku.Nawet po jednym oesie nie wytrzymały.Przypadek?


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 12.03.2010 21:01 
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Pytanie jest inne co będzie z quadami KTMa... bo chodzą słuchy, że KTM chce się z nich wycofać...


 
Profil Facebook WWW

Rejestracja: 08.06.2009 11:40
Posty: 8
Quad: Kawa
PostWysłany: 12.03.2010 21:24 
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
też takie informacje słyszałem.Prawdopodobnie wrócą na sprawdzone konstrukcje motocyklowe.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.09.2004 16:22
Posty: 463
PostWysłany: 17.04.2010 21:35 
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Dawno mnie tu nie bylo... i jesli te plotki się sprawdza to :wizi:

Co do awaryjnosci to przejezdzilem swoim 525 już duuuzo i poza paroma duperelkami bylo 0 - slownie zero powazniejszych awarii... a mozecie mi wierzyc ze sprzetu nie oszczedzam ;)

_________________
so, let me get this straight , your atv has 450 ccm, whereas my bottle of Moutain Dew has 2.0 liters? ;)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12.12.2009 22:05
Posty: 1378
Miejscowość: Toruń
Poprzednie quady: ACCES 250, R350, LTZ 400, DS 650, KFX 450, LTR 450
PostWysłany: 02.07.2010 22:40 
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
sajmonyfz przedstawiam się jako 3 właściciel jednej białej Suzuki LT-R 450 QuadRacer K8 , Suzi nie miała nawet rozkrecanego silnika! Nigdy nic nie padło i z tego się ciesze : )))))))))))) A gadają wszyscy, że K8 najgorszy rocznik?! Na moje gów.o prawda ! Kwestia nie roczników a przeróbek silnikowych, typu ridera("serwisanta") i typu jazdy! A również (nie wiem jak pierwszy właściciel) ale ja i mój poprzedni właściciel Suzuki na torze `nie oszczędzaliśmy i nie oszczędzamy` jak to się mówi :diabeł:

I KTM bardzo mi się podaba szczególnie sx ale wydaje mi się, że LT-R spokojnie dorównuje jak nie przerasta 8) KTM`a (oczywiście nie mówimy o serii :wizi: bo tu góruje kaj-te-em :oczy:


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.02.2010 19:24
Posty: 387
Miejscowość: Częstochowa
Quad: TRX 450r
PostWysłany: 15.07.2010 14:47 
KTM - fakty, mity ciekawostki
A moje zdanie na temat KTM'ów jest takie: quady KTM wg mnie są za bardzo przereklamowane ponieważ wybierając KTM'a sugerujemy się tym że KTM osiągnął bardzo dużo w sporcie motocyklowym ( mx,enduro i sx). Tak naprawdę quady KTM'a są jednymi z najdroższych na rynku i każdy o tym wie.Quady te nie są żadną rewelacją w porównaniu np. z LTR lub TRX.W europie przyszła moda właśnie na quady KTM'a a taka jest prawda że są na równi z innymi 450'kami.Sam doświadczyłem tego gdy ścigałem się na torze mx z KTM'em 450xc.Każdy z czasem zacznie mnie popierać w tej kwestji, ale potrzeba na to trochę czasu.Więc jeśli ktoś się zastanawia między KTM'em (obojętnie jakim modelem) a bardzo znanymi już dotąd produktami w klasie 450 warto wybrać 450 np.z Suzuki niż KTM'a 450 lub 505 lub 525.Za reszę pieniędzy można sobie dokupić parę części tuningowych.Więc wg mnie nie warto inwestować w zakup pojazdów marki KTM.Dla potwierdzenia mojego zdania proszę zadać sobie pytanie dlaczego KTM'y nie startują na najważniejszych imprezach w USA?? To jest moje zdanie i dziękuję za przeczytanie mojego postu.

post przeniesiony//Sanol


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.03.2007 11:38
Posty: 759
Quad: Dobry Bashan nie jest zły!;)
PostWysłany: 06.08.2010 13:30 
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
W Stanach jeżdżą na tym co sponsor oferuje,dobry zawodnik i tak ustawia i tuninguje quada pod siebie . Siadają na Hondę,Suzuki,Can-Am zrobionego od felg po amortyzatory i nie zależy im czy jadą na japońcu,czy europejczyku tylko na kasie jaką dostają;)

_________________
#68


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.08.2007 15:04
Posty: 232
PostWysłany: 06.08.2010 15:07 
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Dlatego u mas do tej pory fenomenem ;) było Suzuki ltr niby można było latac w zawoadch (po założeniu zrywki) z powodzeniem .Lecz jak się zaczyna poważne latanie to sprawy maja się inaczej.Obojętnie czy KTM Yamaha Suzuki Can Am czy Honda trzeba sprzęt uzbroić wzmocnić w felgi oś wahacze kolumna zawias tłumiki i wiele wiele innych gratów
wizi napisał(a):
Nigdy nic nie padło i z tego się ciesze

Szybk ci się sypnie skrzynia jak bedziesz w mx latał

A stany to inny świat :oczy: u nas zaledwie (tak myśle ) kilkadziesiąt osób robi sprzęt na full ,a tam kilkadziesiąt tyśięcy? Więc jest ruch w interesie ;) nie mówiąć o cenach quadów i ilości ich sprzedaży , jest zapotrzebowanie jest sponsoring itd blabla...

_________________
www.vitra.com.pl


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.02.2010 19:24
Posty: 387
Miejscowość: Częstochowa
Quad: TRX 450r
PostWysłany: 06.08.2010 19:26 
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
ale dziwi mnie dlaczego KTM nie chce zaistnieć w amerykańskim mx


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 113 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.