Autor |
Wiadomość |
Kamikazeeee
Rejestracja: 23.08.2005 16:04 Posty: 1411
Quad: Bashan 110
|
Wysłany: 07.06.2009 23:41
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Co 40 to wymiana silnika a nie olejów Amor skrętu jak dobry to dużo daje.
|
|
|
|
kamyk
Rejestracja: 16.12.2008 10:35 Posty: 184
Quad: Bashan FUll Tuning Chinolowy - 100km i jeden mĂłĹ
|
Wysłany: 08.06.2009 03:19
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Vendetta napisał(a): Jak wygląda sprawa z serwisowaniem KTM. Co 25 - 40 mh zawory + wymiana olejów i filtru coś jeszcze ? Czy amortyzator skrętu poprawi kierowanie ? ( zredukuje szarpanie kierownicy)
Co ile robić servis to zależy od jazdy. Jak się ścigasz to najlepiej olej co wyścig (weekend) + cały oglądniecie KTMa. Servis jako tako się robi co 20 moto godzin - i nie jest on pełny jest wytyczone co i co ile mh robić w instrukcji. Wymiana filtrów oleju to razem z olejem. Zawory lubią się luzować możliwe ze co 20hm będziesz musiał regulować. Poza tym filtr powietrza czyścic i tyle nic więcej nie potrzeba aha no i sróbki sprawdzać czy sa zawsze bo lubią się wykręcać. Polecam kupić KTM miernik motogodzin. Co do Amortyzatora skrętu to masz do wyboru Ohlins, Scott, Elka i Precission (koszt 2400/2600zl w górę). Jeżeli się ścigasz lub chcesz mieć swobodę to na pewno lepiej mieć bo tłumi drgania. Nie wiem co rozumiesz poprzez szarpanie kierownicy ... jeżeli to co myślę to lepiej pomyśl nad poprzeczny amorem skrętu taki jak chłopaki maja w supermoto. Jak ci drgania przeszkadzają w kierownicy możesz sobie również zamówić Fasst kierownicę która tłumi drgania 1300zl.
|
|
|
|
Vendetta
Rejestracja: 30.05.2008 13:24 Posty: 717
Imię: Michał
Quad: Szukam może xp 850 a może jakieś moto turys...
Poprzednie quady: Bomba Out 800,BF 750,LS 300,
|
Wysłany: 08.06.2009 13:47
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Kamikazeeee napisał(a): Co 40 to wymiana silnika a nie olejów To prawda ?
|
|
|
|
ksioonc
Rejestracja: 19.09.2005 20:47 Posty: 250 Miejscowość: Warszawa
Quad: KTM 505sx
|
Wysłany: 08.06.2009 19:20
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
u mnie po 20h
_________________ Pozdrawiam Ksioonc
|
|
|
|
Vendetta
Rejestracja: 30.05.2008 13:24 Posty: 717
Imię: Michał
Quad: Szukam może xp 850 a może jakieś moto turys...
Poprzednie quady: Bomba Out 800,BF 750,LS 300,
|
Wysłany: 08.06.2009 20:05
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
A tak dokładnie co Ci się popsuło tłok + pierścienie czy coś jeszcze i jakie szacowane koszty takiej naprawy...
|
|
|
|
kamyk
Rejestracja: 16.12.2008 10:35 Posty: 184
Quad: Bashan FUll Tuning Chinolowy - 100km i jeden mĂłĹ
|
Wysłany: 08.06.2009 20:26
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Vendetta napisał(a): To prawda ? Ehh.... haha raczej nie.
|
|
|
|
ATV250
Rejestracja: 03.03.2007 11:38 Posty: 759
Quad: Dobry Bashan nie jest zĹy!;)
|
Wysłany: 08.06.2009 20:36
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
To prawda ,ale Maciek i Adam zapewne mówią o 505
_________________ #68
|
|
|
|
Vendetta
Rejestracja: 30.05.2008 13:24 Posty: 717
Imię: Michał
Quad: Szukam może xp 850 a może jakieś moto turys...
Poprzednie quady: Bomba Out 800,BF 750,LS 300,
|
Wysłany: 08.06.2009 20:40
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
A jak w 450 SX i 525 XC ??
|
|
|
|
ATV250
Rejestracja: 03.03.2007 11:38 Posty: 759
Quad: Dobry Bashan nie jest zĹy!;)
|
Wysłany: 08.06.2009 20:42
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
525 mam miesiąc,wiec o żywotności silnika nie bardzo mogę się wypowiedziec,ale to silnik znany w motocyklach crossowych i slynący renomą że jest "nie do zaje**ania"
_________________ #68
|
|
|
|
Vendetta
Rejestracja: 30.05.2008 13:24 Posty: 717
Imię: Michał
Quad: Szukam może xp 850 a może jakieś moto turys...
Poprzednie quady: Bomba Out 800,BF 750,LS 300,
|
Wysłany: 08.06.2009 20:55
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Mam troszkę taki dylemacik - Xc 525 czy SX 450
|
|
|
|
kamyk
Rejestracja: 16.12.2008 10:35 Posty: 184
Quad: Bashan FUll Tuning Chinolowy - 100km i jeden mĂłĹ
|
Wysłany: 08.06.2009 21:10
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Vendetta napisał(a): Mam troszkę taki dylemacik - Xc 525 czy SX 450 Gdzie będziesz jeździć ?? Zawsze z XC możesz zrobić quada na MX, zupełnie prościej niż z SX zrobić quada na CC. Powiem tak, jak znajdziesz 525, 450 za dobrą cenę to go kup ! Kupujesz sobie cały zestaw tłoków jak bieżesz (450) 540cc + jakiś fajny wydech FMF, HMF lub Akrapowica jak kasa nie gra roli + jettowanie i 525 wysiada. 525 to mocny silnik. 450 jednak jest bardziej zwrotna. Jeżeli będziesz się tylko ścigać to bym brał 450 z tym co opisałem wyżej. jeżeli masz zamiar pośmigać po lasach trochę w błocie itp ... 525 jest super + na tor też jest super, lecz 450 będzie bardziej elastyczna. Jakiego KTM kupisz takiego kupisz powiem ci tylko że będziesz zadowolony, nie zależnie od tego co inni piszą ! 525 czy 450 jest super na swój sposób !!
|
|
|
|
Vendetta
Rejestracja: 30.05.2008 13:24 Posty: 717
Imię: Michał
Quad: Szukam może xp 850 a może jakieś moto turys...
Poprzednie quady: Bomba Out 800,BF 750,LS 300,
|
Wysłany: 08.06.2009 22:22
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Ogólnie bardziej jestem nastawiony na 525 ze względu na żywotność silnika i dostępność części. Ale z kolei SX 450 przekonuje mnie osiągami i wyposażeniem (beadlock, nerf bary,) tyle że te silniki... a po lesie też się lubię przejechać.
Więc chyba bardziej 525
-- dodano 08.06.2009 23:22 --
Teraz takie podstawowe pytanka
1)Paliwo - 95 czy 98 ?
2)Ustawienie zaworów przeze mnie jest raczej bardzo trudne oraz niebezpieczne (możliwość że coś skopię) i lepiej aby to zrobił serwis - tak ?.
3) Amortyzator skrętu jakiej firmy najbardziej polecacie ?
|
|
|
|
kamyk
Rejestracja: 16.12.2008 10:35 Posty: 184
Quad: Bashan FUll Tuning Chinolowy - 100km i jeden mĂłĹ
|
Wysłany: 09.06.2009 02:06
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Vendetta napisał(a): 1)Paliwo - 95 czy 98 ? Może być 95Bp, kompresja w tłokach nie wymaga Shell V racing od zaraz. Lecz jeżeli tankujesz 98 lub lepsze to silnik będzie chłodniej chodzić, co poprawia osiągi w jakimś stopniu + Samo poczucie jest o niebo lepsze. Cytuj: 2)Ustawienie zaworów przeze mnie jest raczej bardzo trudne oraz niebezpieczne (możliwość że coś skopię) i lepiej aby to zrobił serwis - tak ?. Jeżeli tak uważasz ... jak nie masz pojęcia to lepiej oddać komuś kto je ma, po co sobie skopać silnik. Cytuj: 3) Amortyzator skrętu jakiej firmy najbardziej polecacie ? Ohlins albo Precission, lub jeżeli nie masz kasy to Scoott (dokładnie taka sama budowa, właściwości itp co Ohlins, tylko ze Ohlins + płacisz za markę). Precission jak by już coś to ten nowy model PRO.
|
|
|
|
ATV250
Rejestracja: 03.03.2007 11:38 Posty: 759
Quad: Dobry Bashan nie jest zĹy!;)
|
Wysłany: 09.06.2009 08:58
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Używam Precisiona w KTM-ie i w 100% moge polecić,przedwszystkim za łatwość w ustawieniu (nie to co Elka)
_________________ #68
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 09.06.2009 11:14
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
|
|
|
|