Autor |
Wiadomość |
ksioonc
Rejestracja: 19.09.2005 20:47 Posty: 250 Miejscowość: Warszawa
Quad: KTM 505sx
|
Wysłany: 09.06.2009 14:26
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
ja pisze o KTM 450sx. padl wal, lozyska, korba, tlok, cylinder i zawory. O koszty lepiej nie pytaj
_________________ Pozdrawiam Ksioonc
|
|
|
|
Vendetta
Rejestracja: 30.05.2008 13:24 Posty: 717
Imię: Michał
Quad: Szukam może xp 850 a może jakieś moto turys...
Poprzednie quady: Bomba Out 800,BF 750,LS 300,
|
Wysłany: 09.06.2009 15:39
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
ksioonc napisał(a): ja pisze o KTM 450sx. padl wal, lozyska, korba, tlok, cylinder i zawory. O koszty lepiej nie pytaj To chyba ja wezmę XC... Shelton widziałem właśnie już wczoraj ten stabilizator ale wolałbym aby ktoś coś więcej o nim napisał.
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 09.06.2009 15:50
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Przestestowany przez zawodników w amerykańskim motocrossie - gadałem z kumplami z USA i mówią, że testują od 5 miesięcy i nic się nie dzieje, oczywiście, ma też wadę - jest prosty tzn. nie ma tylu regulacji co najwyższy model ELki - tak naprawdę tylko jedno tłumienie - nie ma bajerów typu zakres działania, tłumienie szybkie wolne - kąty etc.
Ale to połowa ceny Elki - najwyższego modelu. Sample zamówię w tym tygodniu.
|
|
|
|
Vendetta
Rejestracja: 30.05.2008 13:24 Posty: 717
Imię: Michał
Quad: Szukam może xp 850 a może jakieś moto turys...
Poprzednie quady: Bomba Out 800,BF 750,LS 300,
|
Wysłany: 09.06.2009 16:21
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Dla mnie to najważniejsze aby kierownica nie szarpała (żeby po godzinie łapy mi nie odpady)
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 09.06.2009 16:28
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Z tym nie będzie problemu. Natomiast ważna jest trwałość i łatwy serwis w swoim zakresie. Stare modele firmy Precision wymagały ładowania oleju i odpowietrzaniu amortyzatora pod sporym ciśnieniem. W warunkach domowych nie do wykonania - to spora wada.
|
|
|
|
ksioonc
Rejestracja: 19.09.2005 20:47 Posty: 250 Miejscowość: Warszawa
Quad: KTM 505sx
|
Wysłany: 09.06.2009 18:14
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Cytuj: żeby po godzinie łapy mi nie odpady ja polecam siłownie
_________________ Pozdrawiam Ksioonc
|
|
|
|
Vendetta
Rejestracja: 30.05.2008 13:24 Posty: 717
Imię: Michał
Quad: Szukam może xp 850 a może jakieś moto turys...
Poprzednie quady: Bomba Out 800,BF 750,LS 300,
|
Wysłany: 09.06.2009 18:16
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Już cwiczę
|
|
|
|
kamyk
Rejestracja: 16.12.2008 10:35 Posty: 184
Quad: Bashan FUll Tuning Chinolowy - 100km i jeden mĂłĹ
|
Wysłany: 09.06.2009 20:55
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Vendetta napisał(a): Dla mnie to najważniejsze aby kierownica nie szarpała (żeby po godzinie łapy mi nie odpady) To polecam kierownice Fasst - tłumi ona wyboje tak samo jak i amor skrętu. Z nią jest tak ze jak się jej nie ma to jest ciężko, jak się ją kupi to po czasie człowiek się przyzwyczaja i nie widzi różnicy, jak się wtedy przesiądziesz na normalna KTM widzisz mega różnicę... To jest następna modyfikacja jaka może być po przesprężynowaniu Ohlinsów/WP.
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 09.06.2009 21:07
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Kierownica działa nieco innaczej niż amortyzator skrętu tłumi wibracje w osi pionowej, a w poziomej amortyzator skrętu.
|
|
|
|
wizi
Rejestracja: 20.09.2004 16:22 Posty: 463
|
Wysłany: 03.09.2009 16:39
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
zebatka tyl - 290zl nie ma zamiennika... nice
_________________ so, let me get this straight , your atv has 450 ccm, whereas my bottle of Moutain Dew has 2.0 liters?
|
|
|
|
Vendetta
Rejestracja: 30.05.2008 13:24 Posty: 717
Imię: Michał
Quad: Szukam może xp 850 a może jakieś moto turys...
Poprzednie quady: Bomba Out 800,BF 750,LS 300,
|
Wysłany: 03.09.2009 19:26
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
wizi napisał(a): zebatka tyl - 290zl nie ma zamiennika... nice Suprise Uczucie wydania pieniędzy na zębatkę - Bezcenne
|
|
|
|
Karpik092
Rejestracja: 26.11.2007 16:29 Posty: 18
|
Wysłany: 06.10.2009 17:25
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Czy w układzie wydechowym 505sx można zamienic puszke końcową na np akapovicza bez zmieniania dolotów ;> Pytam bo mam akrapovicza w raptorze 700 a niedługo przyjdzie 505 ;] i zastanawiam się czy da się zamienić xP
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 06.10.2009 20:05
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Czy wtrysk czy gaźnik musisz dodstować mieszankę paliwo/powietrze.
|
|
|
|
kamyk
Rejestracja: 16.12.2008 10:35 Posty: 184
Quad: Bashan FUll Tuning Chinolowy - 100km i jeden mĂłĹ
|
Wysłany: 07.10.2009 07:03
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Shelton napisał(a): Czy wtrysk czy gaźnik musisz dodstować mieszankę paliwo/powietrze. Dokładnie nawet stand. wydech ten zamontowany fabrycznie potrzebuje dostrojenia dyszami, dla lepszego efektu. -- dodano 07.10.2009 07:03 --wizi napisał(a): zębatka tyl - 290zl nie ma zamiennika... nice Wizi nie wiem gdzie kupowales ta zębatke ale ja też wymienilem i kupilem za 220zl (pomarańczowa) od KTM
|
|
|
|
Karpik092
Rejestracja: 26.11.2007 16:29 Posty: 18
|
Wysłany: 05.11.2009 19:09
Re: KTM - fakty, mity ciekawostki
Hmm Panowie help xP Jak mam naciągnąć łańcuch w 505sx ^^ ?? poluźniłem te 4 sróbki, zablokowałem zębatke. Probowałem naciagać i nic ^^ ani drgnie Hmm... jak to zrobić xD? albo czym Pozdro
|
|
|
|