arturatv powiem ci szczerze , że Yamaha to jeden z lepszych quadów teraz na rynku.
Postanowiłem się na następny rok przesiąść właśnie na Rke , gdyż miałem już dwa quady Yamahy ( Blasterka 200 i Raptora 250 )
Yamaha YFZ 450R :
Cechy -
* Najwyższej klasy quad sportowy
* Lekka rama
* 5-zaworowy, 4-suwowy silnik jednocylindrowy
* Trójzakresowa regilacja przednich amortyzatorów
* Układ EHS 42 mm i ISC (Idle Speed Control)
* Podwójne przednie hamulce hydrauliczne, tylne hamulce tarczowe
* 44mm amortyzatory KYB z powłoką Kashima
* Drążki sterownicze ProTaper®
* Podesty o szerokości 65 mm
Silnik -
Typ silnika: 1 cylinder, chłodzony cieczą, 4-suw, DOHC, 5-zaworów
Pojemność skokowa: 449 cm3
Średnica x Skok tłoka: 95 x 63,4 mm
Stopień sprężania: 11,6 : 1
Smarowanie: Sucha miska olejowa
Fuel System: Wtrysk paliwa 42 mm EHS z ISC
Starter: TCI
Starter: Elektryczny
Drive System 2WD
Przeniesienie napędu: Łańcuch
Pojemność zbiornika paliwa: 10 litrów
Skrzynia biegów: 5 biegów, manualna
Podwozie -
Długość: 1795 mm
Szerokość: 1240 mm
Wysokość: 1065 mm
Wysokość siedzenia: 810 mm
Rozstaw osi: 1270 mm
Wet weight: 184 kg
Suzuki Ltr 450
Typ silnika 4-suwowy, 1-cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa 450 cm3
Średnica x skok tłoka 95,5 mm x 62,8 mm
Stopień sprężania 11,7:1
Moc maksymalna 42 KM przy 7500 obr/min
Moment obrotowy 40,2 Nm przy 7000 obr/min
Układ zasilania wtrysk paliwa
Rozrusznik elektryczny
Skrzynia biegów 5-stopniowa
Prędkość maksymalna brak danych
Długość całkowita 1845 mm
Szerokość całkowita 1245 mm
Wysokość całkowita 1085 mm
Rozstaw osi 1285 mm
Prześwit 240 mm
Wysokość siedzenia 780 mm
Masa własna 188 kg
Zbiornik paliwa 10,0 L
KTM SX 450
Typ konstrukcji silnika Single cylinder, 4-stroke, DOHC, 4-Valve, liquid cooled
Litraz 449 cc
Srednica cylindra x skok 97 x 60,8 mm
Kompresja 12.5:1
Rozrusznik Electric starter/4 Ah
Przekladnia 5-speed
gaźnik Keihin FCR MX 41
Rozstaw kól 1280 mm
Nieobciazony przeswit 265 mm
Wysokosc siedzenia 795 mm
Zawartosc zbiornika approx. 10.3 liters
Waga (bez benzyny) approx. 164 kg
Podsumowyjąc:
Wagowo wygrywa KTM , ponieważ waży 20 kg mniej niż Yamaha oraz 24 kg niż Suzuki.
Yamaha i Suzuki to wtrysk a jak podaje oficjalna strona KTM , SX ma gaźnik.
Dodając Yamaha jest bardzo dobrze wyważona, Suzuki ma za ciężki przód do MX , KTM podobnie jak Yamaha.
Patrząc na zbiorniki podobne ale tak i tak ma najmniejszy bak Yamaha ( W MX bak jest tak duży zbędny , ponieważ czym mniejszy tym lepiej.
Dodam , że są opinie podzielone.
Każdy chwali sprzęt , który ma .