Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - wydech :(
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 28.04.2024 20:22



Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
wydech :( 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31.10.2010 21:47
Posty: 27
Miejscowość: śl okolice Zawiercia - Morsko
Imię: Sławek
Quad: Arctic Cat 700 efi
Poprzednie quady: Arctic Cat 454, bf750 i bf650x3, Grizzly 4x660 i 4x700 Renegade 800 :) -człowiek zmiennym jest
PostWysłany: 01.11.2010 22:32 
wydech :(
Witam i proszę o pomoc
nabyłem niedrogiego arctic cata 454 z pierdzącym głośnym wydechem (czy one tak mają?)
potrzebuje taniej recepty lub rady jak zrobić z niego coś cichszego ponieważ szklanki się częsą w domu jak go odpalam a ceny na alegro są wielkie chyba że zle patrze (jestem nowy w tym temacie)
POMOCY

-- dodano 01.11.2010 22:32 --

aaaaaaa i od czego będą mi pasować części?


 
Profil
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.05.2007 20:37
Posty: 6686
Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
PostWysłany: 02.11.2010 07:01 
Re: wydech :(
Najprawdopodobniej masz zdjętą kryzę i wyjęty lub wypalony wkład z tłumika końcowego, najtańsza opcja to włożenie nowego wkładu z waty - trochę pomoże ale nie będzie ideału, sprawdzenie ewentualnych przedmuchów i ich zaspawanie, a w międzyczasie szukanie jakiejś niedrogiej, całej "puszki" lub dozbieranie kasy na jakiś zamiennik. Części, być może, będą pasowały o d Suzuki.

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów


 
Profil Facebook
Awatar użytkownika
PostWysłany: 02.11.2010 20:17 
Re: wydech :(
To chyba wiem skąd masz tą sztuke,jak poprzednicy jej nie katowali,a i Ty zadbasz to się jeszcze pocieszysz nim trochę.Kolego mam prawie taki sam,Ty masz 1998r,ja 1999 i 500.Orginalny tłumik do twojego (muffler) kosztuje 199 dolców,czyli lekko jakieś 800zł a nie wiem czy chwyci. tj 1/8 ceny tego quada.Tak że szukaj zamienników,najpewniej Suzuki.Jak go świeżo nabyłeś,to radze sprawdzić luzy na łożyskach kół, i je nasmarować albo wymienić.Jak przeguby nie strzelają to zainwestuj w 3 l benzyny,dobrze wyczyść nią wszystkie cztery przeguby i daj nowy smar do przegubów.Warto też założyć filtr paliwa między kranikiem a gażnikiem.Czyszczenie gażnika,pranie i oliwienie filtra powietrza,wymiana oleju i filtra w silniku,oleju w dyfrach,Warto też poprawić producenta z prowadzeniem tylnego dyfra.Powodzenia.

-- dodano 02.11.2010 20:17 --

Tu masz wszystkie części i ceny (tylko nie zemdlej) http://www.brownsleisureworld.com/ wciskasz ON-LINE PARTS FICHE następnie wciskasz ATV i dalej wciskasz rocznik i model quada i już masz.po wciśnięciu na daną część wyskakuje na dole jej cena i tak np silnik ze skrzynią do Twojego kosztuje 2660,29 dolców (za darmo).


 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31.10.2010 21:47
Posty: 27
Miejscowość: śl okolice Zawiercia - Morsko
Imię: Sławek
Quad: Arctic Cat 700 efi
Poprzednie quady: Arctic Cat 454, bf750 i bf650x3, Grizzly 4x660 i 4x700 Renegade 800 :) -człowiek zmiennym jest
PostWysłany: 03.11.2010 15:35 
Re: wydech :(
kupiłem go za mniej nisz piszesz i mam zamiar o niego zadbac wszystkie płyny zamówiłem tulejki itd, przeguby są ok a łożyska sprwadze :) a co do poprawienia producenta to co proponujesz?

ps. frajda z jazdy jest wieeeeeelka :)


 
Profil
Awatar użytkownika
PostWysłany: 03.11.2010 16:24 
Re: wydech :(
To znaczy że można mieć mały pancerny traktor w domu za dużo mniej niż 10 tyś. I tak powinno być.Silnik jest tam bodaj identyczny jak i u mnie tj z suzi vinsona.Nie wiem tylko dlaczego pojemność jest mniejsza.454-500? Znajdż na tym forum instrukcje do vinsona,i masz już instrukcje silnika i skrzyni ,albo zajrzyj tu http://www.mymowerparts.com/pdf/Arctic_ ... e_Manuals/ nie ma tu co prawda Twojego modelu ale niewiele się zmieniły np instalacje elektryczne czy silnik ze skrzynią z młodszych roczników.Warto znależć rozdział o regulacji sprzęgła (to ta klapka nad wskażnikiem oleju),warto też sprawdzić prawidłowe funkcjonowanie automatu naciągu łańcucha rozrządu,luz zaworowy.No i masz jeszcze piąty przegub homokinetyczny-tuż za silnikiem w ciągu wału napędowego tylnego dyfra.Wał ten wchodząc w tylny dyferencjał jest podparty na łożysku plus osłona simering.Simering ten jest wybitnie narażony na uszkodzenia a co za tym idzie łożysko.U mnie tego łożyska już prawie nie było,a za nowe z simeringiem zapłaciłem w miejscowym sklepie bodaj z 40zł.tylny dyfer jest prowadzony na czterech drążkach/reakcyjnych/wahaczach.Drążki te łączą się z ramą i dyfrem przez simerblocki (made in taiwan) ale bardzo solidne,niestety czas robi swoje.Nie ma takich simerblocków w handlu,całe drążki za 800zł.Najpierw trzeba złapać mocno za tylny bagażnik i poszarpać go mocno na boki,patrz w tym czasie jak bardzo te simerblocki są wybite,czyli jak mocno można wychylić konstrukcje względem dyfra.Jako że oba koła z tyłu ciągną cały czas to na każdym zakręcie tak właśnie dyfer nie idzie prosto za osią konstrukcji tylko jest od niej odchylony przez te wybite simerblocki.Zrobiłem to tak-trzeba dorobić podkładki pasujące między uchwyt ramy a simerblocki.Wtedy odchylające się na boki drążki oprą się na tych podkładkach.Wymiar to bodaj 35 mm zew,19mm otwór środ. i 2mm grubość-chociaz luzu jest po 3 mm,ale nie może być za ciasno.Czy to był zakup ze Szczyrku?


 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 5 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 71 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.