No nie mam niestety manuala do 650-tki.Na wlewie oleju powinno pisać jaki olej-pewnie 10W40 (ja leje Motul 5100) jak też obok wlewu powinno być napisane ile,amerikana tak śmiesznie to piszą np u mnie jest 3400 co znaczy 3,4 litra. Przy wymianie oleju warto odkręcić pokrywe pompy oleju (w niej jest korek spustowy ) i dostać się do siateczki nr 7
http://www.brownsleisureworld.com/PartI ... 42-713.png którą to należy wyczyścić.Filtr oleju,na razie nie wiem,mam HiFo 138,pewnie coś zbliżonego,albo to samo co było.W dyfry 80W90 olej do przekładni hipoidalnych,powinno go wchodzić w granicach 250-270 ml na dyfer,czyli litr masz na dwie wymiany-i tu bym nie oszczędzał,wymiana co pare miesięcy,tam najczęściej może dostać się woda i nieświadomie jezdzi się z mlekiem.Olej w silniku najlepiej co 1000km.Posprawdzaj łożyska na kołach.Olej w silniku i skrzyni to oczywiście to samo.Tu masz wszelkie części
http://www.brownsleisureworld.com/ i tu (inne ceny)
http://www.suzukipartshouse.net/pages/p ... uzuki.aspx Filtr powietrza-wiadomo-ociec prać i oliwić (o ile gąbkowy) gaźnik CVK 36-AE.
-- dodano 11.12.2010 22:37 --Wlew oleju do silnika z miareczką nr 32
http://www.brownsleisureworld.com/PartI ... 42-523.png nie masz zbiornika wyrównawczego płynu chłodzącego
http://www.brownsleisureworld.com/PartI ... 42-511.png trzeba więc częściej sprawdzać czy widać płyn pod korkiem chłodnicy.Właściwie jedyny filtr paliwa jest w zbiorniku paliwa nr 6
http://www.brownsleisureworld.com/PartI ... 42-330.png (jest jeszcze siateczka w gazniku)