Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Arctic Cat 400 szukam tłoka
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 27.04.2024 14:37



Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 
Arctic Cat 400 szukam tłoka 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 09.06.2011 14:41
Posty: 2
Quad: Arctic Cat 400
PostWysłany: 09.06.2011 15:00 
Arctic Cat 400 szukam tłoka
Witam , szukam tłoka do Arctic Cat 400 4x4 Automat z roku 2005 , nie wiem dokładnie jaki to jest model , przywiozłem go z Niemiec , na plastikach ma naklejki Massey Ferguson , na silniku i całej reszcie Arctic Cat , w papierach jest napisane ATV400 model MF400 AUTO , rama VADA404A050X........ , potrzebny mi jest kompletny tłok , może ktoś wie gdzie go znajde :D


 
Profil

Rejestracja: 05.07.2009 18:57
Posty: 76
Quad: Big Bear 350 / LT4WD Quadrunner 250/TRX/KLF/Can-am
PostWysłany: 10.06.2011 16:31 
Re: Arctic Cat 400 szukam tłoka
Zadzwoń do serwisu Suzuki, bo Suzuki Eiger 400 ma ten sam silnik co Twój Arctic Cat.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.04.2011 09:46
Posty: 536
Quad: AC 500
PostWysłany: 10.06.2011 18:21 
Re: Arctic Cat 400 szukam tłoka
Dokładnie jest tak jak się określił kolega.
Arctic Cat 400 ma ten sam silnik który jest w Suzuki Eigerze (z niewielkimi zmianami).
Ceny są następujące:
-tłok oryginał+pierścienie-około 110$ (to daje ze sprowadzeniem z USA około 450zł)
-tłok nadwymiarowy + pierścienie około 105$
Ceny są z tej stronki http://www.bikebandit.com/2006-arctic-c ... #sch574620 jest tu i Arctic i Suzuki,ceny tu akurat te same.Ciekaw jestem ile powie za te części autoryzowany dealer Suzuki.

Naklejki Massey Ferguson świadczą tylko o tym że kiedyś ten Arctic został sprzedany w sieci Masseya,jako traktor/ek.Niegdyś Arctic miał taką umowe z Masseyem,być może ma ją do dziś,co świadczy jak najlepiej o trwałości tej marki.

-- dodano 10.06.2011 19:21 --

Przy montażu pierścieni należy pamiętać o dość specyficznym układzie zamków pierścieni.
Mam to w manualu,ale nie wiem jak wrzucić ten obrazek z pliku pdf na forum.

_________________
Ludzie tracą zdrowie żeby zarabiać pieniądze,a potem tracą pieniądze żeby odzyskać zdrowie...


Ostatnio zmieniony przez barabasz, 10.06.2011 18:21, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30.10.2010 12:40
Posty: 622
Quad: 2.
PostWysłany: 10.06.2011 22:42 
Re: Arctic Cat 400 szukam tłoka
barabasz autoryzowany serwis nie jest aż taki dorgi, gość na allegro z używanego<rozbitego czy Bóg wie co quada> za wentylator chciał 700zł a w autoryzowanym 500:)


 
Profil Facebook Gadu-Gadu

Rejestracja: 09.06.2011 14:41
Posty: 2
Quad: Arctic Cat 400
PostWysłany: 26.07.2011 15:52 
Re: Arctic Cat 400 szukam tłoka
Witam , dzięki za wszystkie informacje , tłok ściągnąłem z USA , całość wyszła 450 zł , mam pytanie do barabasza o co chodzi z tym specyficznym układzie zamków pierścieni ? niczego specjalnego nie zauważyłem ale pojawił się inny problem , skrzywiony zawór , czy też będzie pasował od Suzuki Eiger ?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.04.2011 09:46
Posty: 536
Quad: AC 500
PostWysłany: 26.07.2011 18:11 
Re: Arctic Cat 400 szukam tłoka
Zawór będzie pasował.
Natomiast układ zamków pierścieni,najlepiej byłoby wrzucić tu zdjęcie z service manuala,ale za nic nie mogę i umię tego zrobić z pliku pdf.
Może z grubsza wyjaśnie.
Każdy pierścień jest przecięty,to przecięcie nazywa się zamkiem.
W sumie na trzy pierścienie,jest pięć zamków,dlatego ze pierścień olejowy składa się z trzech części,i każda z nich ma swój zamek.
Może ktoś wie jak to zdjęcie wrzucić? Ewentualnie wyśle service manual.

-- dodano 26.07.2011 19:11 --

Patrząc z góry na tloka i kierując go stroną z dwoma wytłoczeniami pod zawory wydechowe-od siebie,układ zamków jest następujący:
- pod lewym wytłoczeniem zaworu wydechowego-zamek jednej z dwóch jednakowych części pierścienia olejowego
-pod prawym wytłoczeniem zaworu wydechowego-zamek jednej z dwóch części pierścienia olejowego
-dokładnie pomiędzy nimi-zamek pierwszego od góry tłoka pierścienia uszczelniającego
-dokładnie naprzeciwko zamka pierwszego pierścienia uszczelniającego-zamek drugiego pierścienia uszczelniającego (od góry tłoka) i zamek pojedyńczej (środkowej) części pierścienia olejowego.

Pierścienie wkładamy ruchem obrotowym,ażeby ewentualne rysy nie tworzyły najprostszego przejścia dla kompresji.

_________________
Ludzie tracą zdrowie żeby zarabiać pieniądze,a potem tracą pieniądze żeby odzyskać zdrowie...


Ostatnio zmieniony przez barabasz, 26.07.2011 18:11, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 6 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 17 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.