Koledzy ktoś może orientuje się gdzie w którym momencie wpina się kabel od zasilania postojówek po przekręceniu kluczyka w pozycję IGN.Sprawa pilna bo cały czas palą się postojówki czy trzeba czy nie trzeba zwłaszcza w sytuacjach awaryjnych gdy nie chcę żeby coś się świeciło...
Plącze mi się po schemacie kabel pomarańczowy od każdej lampy ale ten sam mostkuje się też z cewkami świec zapłonowych...
Czy ktoś wie na czym polega różnica w przekaźnikach bo może są inne niż te z USA. Stacyjka odpada bo po odpieciu i złaczeniu kabla sygnałowego z zasilaniem dalej zapala się IGN i postojówki.
Schemat po linkiem:
http://shop.arcticcat.eu/isoled-shop/me ... URO%29.pdf-- dodano 06.12.2018 22:32 --Odpowiadam sam na swoje pytanie otóż Austriacy polecieli po bandzie homologując AC na Europę otóż po rozpruciu wiąchy okazuje się że postojówki są na sztywno wpięte w +12V po kluczyku i ten cały plus(pomarańcz) idzie do każdego czujniczka przy silniku,komputera,cewek zapłonowych,napędu,itd.
Nie ma żadnego przekaźnika,wyłącznika,bezpiecznika...
Reasumując lecę z nowymi kabelkami do lamp bo inaczej tego nie da się rozwiązać i dodaję włącznik i to ja decyduję kiedy ma się świecić