Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - AEON CROSSLAND 300
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 25.04.2024 11:56



Odpowiedz  [ 135 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna
AEON CROSSLAND 300 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.05.2007 22:34
Posty: 1425
Miejscowość: Ustroń
Quad: Czarny Bombowiec :)
PostWysłany: 19.10.2007 21:22 
A co powiedzie o:
http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=8037

Chyba ten atv jest dla niego konkurencja ( pomijajac wal kardana )

_________________
Pozdrawiam, Radek
KFX700 V-Twin -> Renegade 800 x -> W460 230GE 86' ->


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 26.10.2007 22:36
Posty: 4
PostWysłany: 08.11.2007 20:00 
Witam wszystkich , jak sprawują się Wasze Crosslandy, ja zastanawiam się nad kupnem takiego sprzęta, myślałem nad Kymco mxu 300 ale oglądałem je dziś na żywo i crossland jest większy i nie przesadnie miękki jak Kymco. Piszcie jak maszyny chodzą?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.12.2006 18:49
Posty: 53
Miejscowość: Kraków
Quad: Aeon Crossland 300
PostWysłany: 12.11.2007 16:02 
aras napisał(a):
Witam wszystkich , jak sprawują się Wasze Crosslandy, ja zastanawiam się nad kupnem takiego sprzęta, myślałem nad Kymco mxu 300 ale oglądałem je dziś na żywo i crossland jest większy i nie przesadnie miękki jak Kymco. Piszcie jak maszyny chodzą?


Mój Crosslandzik chodzi bez zastrzeżeń! W klasie pojazdów "2x4 rekreacja" według mnie jest bezkonkurencyjny.
A oto dlaczego tak uważam:
- jedyny w cenie do 18000 zł dostępny z homologacją, wałem kardana i w pełni dwuosobowy (Kymco MXU300 to wydatek rzędu 20000 zł)
- pojazd średniej wielkości (dużo większy od Kymco MXU300)
- homologacja (drogi publiczne) - chcąc nie chcąc zawsze musisz dojechać gdzieś drogami publicznymi
- w pełni dwuosobowy (dla porównania Kymco MXU300 jest jednoosobowy)
- napęd wałem kardana (czyli bez obsługowy)
- dwa biegi do przodu - szosowy i terenowy
- silnik chłodzony cieczą - bardzo duża zaleta (w lecie lepsze chłodzenie)
- dwa schowki - jeden z przodu i drugi bardzo obszerny pod siedzeniem m.in. na kask)
Oczywiście musisz być świadomy jego możliwości przy napędzie 2x4, przez bagienko lub spore błotko raczej nie przejedziesz. W takich sytuacjach rzeczywiście brakuje napędu 4x4. Ale z pewnością Crossland nie został stworzony do takiego terenu. Ale i tak radość z jazdy w terenie jest niesamowita.
Dysponując kwotą rzędu 15-20 tys. jest to moim zdaniem wybór optymalny.
Gdybym dysponował "wolną" kwotą rzędu 30-40 tys. to wybór byłby z pewnością inny, ale to już zupełnie inna bajka ...


 
Profil

Rejestracja: 28.08.2006 21:53
Posty: 44
PostWysłany: 13.11.2007 22:36 
Nowe roczniki kosztują obecnie 18990 PLN. Mój dojeździł do 1700 km i dalej nie sprawia absolutnie żadnych kłopotów . To naprawde bardzo udana maszyna . Też miałem dylemat co kupić między Kymco MXU 250 a crosslandem . Przeważył na rzecz aeona własnie wał napędowy i jego prawdziwa dwuosobowość . Mój pojazd naprawdę dostał już sporo w dup.. w ciężkim terenie i wcale to nie osłabiło jego kondycji . Jedyna uwaga to , ze stosunkowo łatwo ułamać obrzeża progów np. przy przejeździe przez zwalone drzewo ale z drugiej strony w żadnym ATV nie ma na to mocnych . Albo chcesz miec osłonę przeciw błotu i to bardzo skuteczną albo nic nie łamać i jeździć upaprany jak żuczek błotniaczek . Powstawiałem w osłony metalowe płaskowniki i problem udało się zminimalizować . Gdybym dziś po roku miał wybierać quada ponownie za tego rzędu pieniądze wybór byłby dokładnie taki sam . Miałem porównanie jeżdżąc w Egipcie Honda Fourtrax 400 po pustyni czyli maszyną o podobnych gabarytach i crossland wcale nie musi się wstydzić . Inna sprawa że Hondę można kupić prawie 2 aeony .


 
Profil

Rejestracja: 26.10.2007 22:36
Posty: 4
PostWysłany: 25.11.2007 00:25 
Macie może jakieś artykuły o crosslandzoe? strasznie mało o nim informacji, może wiecie o jakimś teście tego sprzętu? podajcie linki


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.12.2006 18:49
Posty: 53
Miejscowość: Kraków
Quad: Aeon Crossland 300
PostWysłany: 25.11.2007 11:45 
aras napisał(a):
Macie może jakieś artykuły o crosslandzoe? strasznie mało o nim informacji, może wiecie o jakimś teście tego sprzętu? podajcie linki

Dwa linki do takich artykułów znajdziesz w moim poście z 6.12.2006. Niestety są to teksty obcojęzyczne ;-)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.12.2007 16:33
Posty: 2
Miejscowość: okolice Płocka
Quad: Aeon Crossland
PostWysłany: 25.12.2007 17:12 
Właśnie kupiłem na gwiazdkę Aeona Crossland 300. Mam wiele pytań, gdyż będzie to mój pierwszy czterokołowiec. Przede wszystkim - jaka może być różnica między Aeonem(podobno robiony na podzespołach Suzuki), a na przykład Hondą? Na prostej i to bardzo krótkiej wyciągnąłem 72 km/h. Nie rozumiem tylko za bardzo, czy tryb terenowy jest w tym quadzie naprawdę potrzebny... Co do prędkości na biegu wstecznym - czy koniecznie trzeba się stosować do nieprzekraczania 13 km/h? Na razie quad jest nowy, więc nie cisnę go za bardzo :) Na pewno jednak lepszy byłby napęd 4x4. I ostatnie pytanie. Czy Aeon Crossland byłby szybszy na prostej niż Honda 300 (nie pamiętam, jaki model) z 1997 roku?


 
Profil Gadu-Gadu
ATV Kielce
ATV Kielce
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05.11.2006 12:50
Posty: 335
Miejscowość: Góry Świętokrzyskie
Quad: duĹźy w takie ciapki
PostWysłany: 26.12.2007 08:46 
Mihciu napisał(a):
Właśnie kupiłem na gwiazdkę Aeona Crossland 300

Gratulacje, miłej zabawy :D

Mihciu napisał(a):
podobno robiony na podzespołach Suzuki

Nie sądzę

Mihciu napisał(a):
czy tryb terenowy jest w tym quadzie naprawdę potrzebny

W górach, błocie i śniegu jest potrzebny

Mihciu napisał(a):
Co do prędkości na biegu wstecznym - czy koniecznie trzeba się stosować do nieprzekraczania 13 km/h?

Pierwsze słyszę ale skoro instrukcja tak twierdzi to 20 km/h lepiej nie przekraczaj. Zreszta wsteczny nie jest do ścigania.

Mihciu napisał(a):
Na pewno jednak lepszy byłby napęd 4x4

Zależy do czego

Mihciu napisał(a):
Czy Aeon Crossland byłby szybszy na prostej niż Honda 300 (nie pamiętam, jaki model) z 1997 roku?

Zaletą Hondy nie jest szybkość więc jest to możliwe zwłaszcza jak Hondzia jest ciut starawa.

_________________
Miłośników quadów i horroru zapraszam do Krypty im. Draculi.
http://yarow.blog.onet.pl


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.12.2006 18:49
Posty: 53
Miejscowość: Kraków
Quad: Aeon Crossland 300
PostWysłany: 26.12.2007 11:28 
Mihciu napisał(a):
Właśnie kupiłem na gwiazdkę Aeona Crossland 300. Mam wiele pytań, gdyż będzie to mój pierwszy czterokołowiec. Przede wszystkim - jaka może być różnica między Aeonem(podobno robiony na podzespołach Suzuki), a na przykład Hondą? Na prostej i to bardzo krótkiej wyciągnąłem 72 km/h. Nie rozumiem tylko za bardzo, czy tryb terenowy jest w tym quadzie naprawdę potrzebny... Co do prędkości na biegu wstecznym - czy koniecznie trzeba się stosować do nieprzekraczania 13 km/h? Na razie quad jest nowy, więc nie cisnę go za bardzo :) Na pewno jednak lepszy byłby napęd 4x4. I ostatnie pytanie. Czy Aeon Crossland byłby szybszy na prostej niż Honda 300 (nie pamiętam, jaki model) z 1997 roku?


Witaj w gronie użytkowników Crosslanda ! Mam nadzieję, że będziesz zadowolony z jazdy na nim i z bezproblemowej eskploatacji. Koniecznie poczytaj wcześniejsze posty w temacie "ruszania quadem" z miejsca (w skrócie: delikatnie z gazem podczas ruszania !!!).
Co do podzespołów, to było już pisane w tym temacie - Aeon kooperuje z firmą Polaris (nie Suzuki). Aeon produkuje w swojej fabryce model Polaris Phoenix. Oba modele mają zbliżoną konstrukcję i te same niektóre podzespoły. Z tym, że części zamienne dla Aeona są w serwisie oczywiście dużo tańsze, niż te same części dla modelu Phoenix :-)
Ja na prostej po asfalcie jechałem 80 km/h, ale lepiej nie używaj go do ścigania, bo quady rekreacyjne do tego nie służą :-) Bardzo łatwo stracić nad nim kontrolę, zwłaszcza na asfalcie. A co do wstecznego - wsteczny służy do cofania, a nie do ścigania.
Myślę, że zachowując zdrowy rozsądek i ograniczenia wynikające z konstrukcji tego quada (napędu 2x4), quadzik będzie ci służył długo i bezproblemowo. Niech moc Crosslanda będzie zawsze z Tobą !!!


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30.12.2006 23:13
Posty: 1288
Miejscowość: Włocławek
Quad: CAN-AM Renegade 500 #14
Poprzednie quady: Ls Sp 300
PostWysłany: 26.12.2007 11:51 
Mihciu napisał(a):
Na prostej i to bardzo krótkiej wyciągnąłem 72 km/h.

Nie zniechęcaj się będzie szybszy jak go dotrzesz. Każdy quad tak ma ;)

_________________
>> https://www.youtube.com/watch?v=_-VQM01YGbw <<


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.12.2007 16:33
Posty: 2
Miejscowość: okolice Płocka
Quad: Aeon Crossland
PostWysłany: 26.12.2007 12:25 
Wielkie dzięki za porady :o .


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 28.08.2006 21:53
Posty: 44
PostWysłany: 08.01.2008 18:14 
Witam. Mój Crossland dobija już do przebiegu 2 tyś km. Teraz go morduję po śniegach i błotach . Nadal maszyn nie sprawia żadnych niespodzianej i zachowuje się w pełni bezawaryjnie. Wcześniej i nie tylko ja pisałem o skrzypieniu z okolic tylnego mostu . Powód jest prozaiczny i nie zadne regulacje mostu jak kotś pisał - serwis zrobił wodę z mózgu . Panowie to klocki hamulcowe hamulca postojowego się kończą :zły: . Założyłem w to miejsce najbardziej wypasione i przebieg między naciąganiem linki wydłużył się tylko nieznacznie . Przy jeździe po głębokim błocie wycierają się na natychmiast . To rozwiązanie z hamulcem postojowym na oddzielnym zacisku nie pływajacym nie jest najszczęsliwsze . Nowy kolego do tyłu szybko nie pojedziesz żadnym quadem - mają przerywacz obrotów na wstecznym biegu dla bezpieczeństwa . Bardzie zaawansowane posiadaja overdrive czyli krótka mozliwość dania ognia na maxa w tył ale tylko przez chwilę , żeby quadowiec sobie i innym krzywdy nie zrobił . Pozdrawiam Crosslandowców :P


 
Profil

Rejestracja: 28.08.2006 21:53
Posty: 44
PostWysłany: 28.03.2008 22:31 
Panowie co słychać ?
Witam.
Założyłem kulę do haka do mojego crosslanda . Ciągnałem pełnowymiarowa przyczepę samochodową z gruzem wzbydzając sensacje u przechodniów. Niezły ubaw . Quad dalej chodzi jak zegarek. Pozdrawiam crosslandowców. W internecie pojawił się już crossland 350 4 t . Nie ma nic o nim na stronie aeona . może wiecie cis więcej ?


 
Profil

Rejestracja: 30.08.2006 12:59
Posty: 472
PostWysłany: 31.03.2008 05:41 
350-ka ma mieć napęd 4x4 :)


 
Profil

Rejestracja: 13.04.2008 21:11
Posty: 1
PostWysłany: 13.04.2008 21:20 
Witam jestem nowy i z zamiarem kupna Aeon'a 300.
Pytanie moje to:
1) Czy ktoś użytkuje crossland'era już ponad 2 lata??
2) Ile to pali średnio w terenie
3) Jak jest z czesciami gdyby cos się zepsuło?
4) Jak czesto ten wszedolaz się psuje :]
5) I czy nie lepej dołożyć i kupić jakiegos markowego Hondę, Suzuki czy może Kawasaki??
To sa moje pierwsze pytania nastepne beda mam nadzieje niedługo
Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 135 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.