IMO patent zmiany biegów jest nietrafiony, a mogło być tak fajnie , na youtube są filmiki gdzie widać nieskuteczne "rodeo" rajdera usiłującego nakłonić gladiatora do zmiany biegu
Albo ten rajder to jakaś pała albo mialem jakis ulepszony egzemplarz bo jak jezdzilem to nie widzialem roznicy w dzialaniu mechanizmu w porownaniu do wrzucania wsteka w moim raptorze a wchodzi raczej bez zająknięcia.
Witam: RafałM pytasz czy gladiator ma wystarczającą moc jak dla mnie ma w każdym terenie, aco do wad to można jedynie doczepić się zmiany biegów ponieważ to nie jest tradycjny drążek tylko pokretło ja się nauczyłem posługiwać się tym rozwiązaniem a ma go jesze ze starą skrzynią i raczej nie mam problemów a testowałem już z nową skrzynią z tego roku to naprawde nie ma problemu z przełączeniem,a co do 500 to nie wiem o który model dokładnie ci chodziło jeżeli o X5 to generalnie to ten sam pojazd co Allroad 500 tylko ma inny wygląd i nie które podzespoły jeszcze nią nie jeżdziłem ale jak tylko będę miał taką możliwość to na pewno się podziele wrażeniami ma być dopiero w czerwcu. PS. Gladiator w przyszłym roku ma wyjść w wersji turbo ja na pewno zmienie swojego na z turbo. Pozdrawiam:
Andrzej, macie w Krakowie dilera z testówka Gladiatora, żebym się mógł przekonać o poprawkach dot. zmiany biegów?
-- dodano 18.06.2009 14:00 --
Znalazłem wspominany filmik, jak widać problemy ze zmianą biegów, nie to żebym był przeciwnikiem bo powiem że mi Gladiator bardzo się podoba, zastanawiam się tylko czemu robić takie pokrętło gdy wajcha by załatwiła sprawę. Mam nadziję, że to była właśnie stara wersja
Witam: Na tym filmiku rzeczywiście jest stara wersja. W nowej jest dobrze i ja osobiście mam starą wersje i przełącza się już niezile prawdopodobnie wyrobiło się, przejechałem do tej pory pare rajdów i nie ma problemu by przełączac a w nowej to już w ogóle, szkoda że nie mogłem być na integracj to byś sobie sprawdził a że jest pokrętło to taki ich wymysł bo ma być inny niż inne gady wajcha wiadomo wszędzie popularna i sprawdzona ale naprawde jak się ktoś przyzwyczaji to nie ma problemu, a dilera nie mamy w krakowie jeszcze jak dobrze pamiętam, mozesz sprawdzić na REKLAMA-USUNĘTE, Jadę jeszcze w tym roku na takie rajdy jak: kowary k/jeleniej góry,dolina trphy k/poznańa,III WARMIŃSKI RAJD PRZEPRAWOWY i wszystkie ZK i jak do tej pory nie miałem jakieś poważnej awari. Pozdrawiam:
Witam! Zrobiłem Cectekiem 1600 km. Byłem na 2 przeprawach w beskidach i jednej totalnie hardcorowej w pustyni błędowskiej. Jeśli chodzi o moc i możliwości to quad nie odstaje w ogóle (rajdy w towarzystwie g700, g660, Polaris 800, sym 600). Gdybym miał go podsumować po tych paru miesiącach to uczucia mam mieszane: + wykonie, + stabilność (najszerszy z wszystkich quadów), + moc + pierwszy mój quad co mało pali, + design (mam zielonego - wygląd samo zło :D), wrażenia z jazdy itp. a teraz minus: - co za idiota wymyślił te pokrętła??? Biegi wchodzą delikatnie mówiąc losowo albo wcale. Normą jest to że w trakcie zmiany biegu musisz za pomocą dupy bujać quadem bo inaczej kupa, - przełączanie 2wd 4wd - z 2 na 4 od razu i bez problemu. Z powrotem bywa różnie. Musisz kombinować bo nie przełącza. Najczęściej się udaje jadąc powoli musisz lewą ręką wciskać i przekręcać pokrętło znajdujące się z prawej strony quada!!! i po chwili zaskoczy, - włącznie blokady most - to chyba najgoszy problem. Wg instrukcji kupe roboty a czasami w emocjach możesz któregoś z punktów zapomnieć, a więc: aby włączyć blokady mostów należy: po pierwsze primo - dać na neutral po drugie primo - włączyć blokadę po trzecie primo - quad przechodzi w tryb R ( tak jak na wstecznym) po czwarte primo - poczejkaj aż quad przełączy się w normalny tryb i poskręcaj parę razy w kierwnicą I tu jest ząk. Niekiedy możesz czekać i cały rajd i nic z tego. nie wspomnę już o sytuacji, że jadąc przez bagno zauważysz że przegiołeś i chcesz załączyć blokadę mostu - zapomnij. Generalnie miałem sytuacje że zostawał mi w trybie r i ni cholery nie dało mi się go wyłączyć (a wtedy to naprawde ku....wicy można dostać). Albo w ogóle nie zauważał przejscia na blokady. To tyle. Plusów 5 a minusów 3 ale konkretniejsze. A ha. i Jeszcze coś na temat serwisu i ich odpowiedzi: - biegi - ten typ tak ma - 2/4 wd, mosty ten typ tak ma - urwałem dwie osłony przednich wahaczy (takie małe plastkikowe płytki) po 5 tyg od zamównienia zadzwonili że każda kosztuje po 160 zeta i właściwie po co mi to, - zgubiłem zakończenie gumowe prawago zderzaka (taka guma na koniec rury będącej zderzakiem) do kupienia razem z całym zderzakiem - 1100 zł. Od tego czasy wożę zawsze aktualne bagno w zerzaku.
Nie wiem jaką mam wersję. Quad Cectek Gladiator 500EFI kupiny 2009 i rok produkcji 2009. Kupiny 3 miesiące temu... I jeszcze jedno: po każdej przeprawie lubię wymyć quada kercherem by nie robić syfu w garażu Quad + kercher z Castramy za 500 zeta (nie jakiś turbodoładowny monster) = brak naklejkek po 2 myciach. Poszły wszystkie.
To mój czwarty quad. Było chińskie 200, Linhai, CF500, stary polaris500. Nie jestem nowicjuszem. Wrażenia mieszane Generalnie chodzi fajnie a wk....rwiają głupie .... PZDR
co za idiota wymyślił te pokrętła??? Biegi wchodzą delikatnie mówiąc losowo albo wcale. Normą jest to że w trakcie zmiany biegu musisz za pomocą dupy bujać quadem bo inaczej kupa, - przełączanie 2wd 4wd - z 2 na 4 od razu i bez problemu. Z powrotem bywa różnie. Musisz kombinować bo nie przełącza. Najczęściej się udaje jadąc powoli musisz lewą ręką wciskać i przekręcać pokrętło znajdujące się z prawej strony quada!!! i po chwili zaskoczy, - włącznie blokady most - to chyba najgoszy problem. Wg instrukcji kupe roboty a czasami w emocjach możesz któregoś z punktów zapomnieć, a więc: aby włączyć blokady mostów należy: po pierwsze primo - dać na neutral po drugie primo - włączyć blokadę po trzecie primo - quad przechodzi w tryb R ( tak jak na wstecznym) po czwarte primo - poczejkaj aż quad przełączy się w normalny tryb i poskręcaj parę razy w kierwnicą I tu jest ząk. Niekiedy możesz czekać i cały rajd i nic z tego. nie wspomnę już o sytuacji, że jadąc przez bagno zauważysz że przegiołeś i chcesz załączyć blokadę mostu - zapomnij. Generalnie miałem sytuacje że zostawał mi w trybie r i ni cholery nie dało mi się go wyłączyć (a wtedy to naprawde ku....wicy można dostać). Albo w ogóle nie zauważał przejscia na blokady.
Nie wiem jaką mam wersję. Quad Cectek Gladiator 500EFI kupiny 2009 i rok produkcji 2009. Kupiny 3 miesiące temu w Mototrend Tarnowskie Góry.
Gladiator nowy 2009 więc wg Ciebie poprawiono mankamenty, boje się myśleć co w takim razie było w starszej wersji ?!
P.S. Komentarz na jednym z filmików też dosyć wymowny
A ja jeżdżę takim Quadriftem i jestem pod wrażeniem bo to takie dziwne jakieś nowe i się bałem ze się rozsypie ale na asfalcie, na piasku zabawa jest świetna!! Polecam ten sprzęt. I to nie jest chińszczyzna, jest o niebo lepszy
22BoX22
Rejestracja: 19.06.2009 18:58 Posty: 16
Quad: Lucky Star 250
Wysłany: 20.09.2009 02:11
Re: CECTEK - Czy ktoś już to ujeżdża ?
Mi się spodobał Cectek Kingcobra 500 oczywiście model z zamontowaną turbiną http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=B98682 ale cena mnie przeraziła i jeszcze trzeba dorzuci na turbinkę aby miał 75 koni
Mi się spodobał Cectek Kingcobra 500 oczywiście model z zamontowaną turbiną http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=B98682 ale cena mnie przeraziła i jeszcze trzeba dorzuci na turbinkę aby miał 75 koni
Witam: Panowie aby nie było nie domówień turbiny do silnika bez niej, nie można dołożyć tylko będą wychodzić seryjnie z turbiną.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum