Autor |
Wiadomość |
Kamrat
U-quad warszawski
Rejestracja: 21.03.2009 05:19 Posty: 37 Miejscowość: Warszawa
Quad: Cectek Gladiator
|
Wysłany: 21.03.2009 05:27
Taiwan z silnikiem Hondy Ricon
Znalazłem wydaje się ciekawą propozycję:
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1076493
Czy ktoś użytkuje takiego quada? Jaka jest Wasza opinia?
|
|
|
|
czosnek
Rejestracja: 07.12.2005 10:23 Posty: 725
Quad: run.. Forrest.. run
|
Wysłany: 21.03.2009 06:44
Kooperacja z Hondą w tym wypadku wygląda tak , że kuzyn Lao kupuje w USA używkę Rincona , żeby było taniej rozkręca go i wysyła to kuzyna Yuen. Ten zawozi części do wujka Tao który ma warsztato /fabrykę a w nim chińskie dzieci nocami odlewają wszystkie części. Następnie wujek Tao wysyła te żelastwo do kumpla Chen z Taiwanu , a ten jako wprawny biznesmen robi 'wicher' i wysyła całość na Świat.
|
|
|
|
Romulus
Rejestracja: 03.04.2006 20:13 Posty: 718 Miejscowość: Jabłonna
Quad: Nie ma :( bo nie mogÄ jeĹşdziÄ :-((((((
|
Wysłany: 21.03.2009 08:17
czosnek napisał(a): a ten jako wprawny biznesmen robi 'wicher' i wysyła całość na Świat.
żeby się rozleciało!
ale kundel lampy przednie takie jakby z Bruta, licznik suzukowy, przełączniki częściowo rinconowe, ale silnik nie jest rinconowy bo nie było rinconów 400, a do tego nie przypomina mi żadnego znanego hondowskiego silnika,
a teraz ciekawostki z opisu technicznego tego czegoś
Opis techniczny - silnik 4 suw 1 cylindrowy chłodzony powietrzem i olejem (nie zakleja się w głębokim błocie)
co się nie zakleja??
sterowanie biegami tip troic (guziki na kierownicy)
ktoś zna taki system???
_________________ Honda TAK ------ Honda POLSKA - NIE
|
|
|
|
Wojtekk
Rejestracja: 16.03.2005 18:14 Posty: 660 Miejscowość: Kaszuby
|
Wysłany: 21.03.2009 09:04
Czysty, żywy chińczyk ludowy, silnik znajomy, z boku jakiś napis czteroliterowy, z Hondą ma wiele wspólnego: taka sama ilość kół, kierownic, brak szyberdachu, dodatkowo wyposażony w zwiększony luz na łożyskach, elastyczne zawieszenie bez niepotrzebnego tłumienia i wiele innych modyfikacji - ulepszona wersja.
Moc zmienia się w zależności od numeru linijki w opisie, pewnie tuningowany...
Ogólnie quad, jaki jest,każdy widzi, szkoda tylko, że kłamią w opisie, ale to nic nowego...
|
|
|
|
Medutant
Rejestracja: 08.05.2008 17:19 Posty: 189 Miejscowość: okolice Ostrowca Św. , Rzeszów
Quad: KQ 750
|
Wysłany: 21.03.2009 09:08
Wydaje mi się że to jest chiński ODES. Musisz poczytać o nim na forum, i zastanowić się czy warto, oczywiście z Hondą nie ma nic wspólnego
Nawet koło niej nie był garażowany
_________________ Sklep sportowy Sk-Sport
|
|
|
|
Kamrat
U-quad warszawski
Rejestracja: 21.03.2009 05:19 Posty: 37 Miejscowość: Warszawa
Quad: Cectek Gladiator
|
Wysłany: 21.03.2009 11:26
Dzięki za info, wszystko jasne. Szukam jakiej tańszej alternatywy do Cectek Gladiatora. "Zakochałem" się w tym quadzie (mówię o Gladiatorze) ale kosztuje więcej niż chciałbym wydać. Ale może jest wart tych pieniędzy i należy wydać więcej?
Myślałem też o CF Moto 500. Ale zawsze pojawia się ten chiński motyw i strach przed wyrzuceniem pieniędzy w błoto.
|
|
|
|
Medutant
Rejestracja: 08.05.2008 17:19 Posty: 189 Miejscowość: okolice Ostrowca Św. , Rzeszów
Quad: KQ 750
|
Wysłany: 21.03.2009 11:33
Powiem Ci tak, teraz quady mocno zdrożały przez kurs $ Myślę że niedługo spadnie do "normalnego" poziomu. Wtedy będziesz musiał sobie odpowiedzieć na pytanie. Czy za np 27 tys kupić G700 lub KQ750 lub Hondę z USA (bez gwarancji lub z gwarancją roczną sprzedawcy) czy za 29 tys gladiatora. Dla mnie odpowiedź jest oczywista. A zamiast CF Moto (nie to żeby to był dziadowski sprzęt) Polecam Ci Suzuki Vinsona 500 super sprzęt. Kolega kupował rok temu jak kurs dolara był koło 3 zł za ok 22 tys z gwarancją roczną. Ewentualnie jakąś Hondę Foremanka 500 ale może być droższa.
Pozdrawiam
_________________ Sklep sportowy Sk-Sport
|
|
|
|
Kamrat
U-quad warszawski
Rejestracja: 21.03.2009 05:19 Posty: 37 Miejscowość: Warszawa
Quad: Cectek Gladiator
|
Wysłany: 21.03.2009 11:56
Mogę kupić Gladiatora za 26 tys z 2008 i odliczyć 60% VAT, amortyzować Sprzęt czyli zrobi się coś koło 20 tys. A wyjątkowo mi się podoba. Zależy mi też na homologacji. Z tego co czytałem to silnik, napęd i zawieszenie ma naprawdę topowe. Podoba mi się też że jest taki szeroki (1310) co daje stabilność. Dlatego mam taki ból głowy.
|
|
|
|
Medutant
Rejestracja: 08.05.2008 17:19 Posty: 189 Miejscowość: okolice Ostrowca Św. , Rzeszów
Quad: KQ 750
|
Wysłany: 21.03.2009 12:19
Niestety nic na jego temat nie powiem. Ale kolega kupował ostatnio Grizzly 550 z 2008 roku na firmę zapłacił koło 29 tys z wyciągarką WARN i z pakietem homologacji. Wersja kolorystyczna CAMO czyli droższa, odliczył 100 % vat.
Powiem Ci tylko tyle w terenie jest to u nas najlepszy quad i nawet bym się nie zastanawiał.
_________________ Sklep sportowy Sk-Sport
|
|
|
|
Kamrat
U-quad warszawski
Rejestracja: 21.03.2009 05:19 Posty: 37 Miejscowość: Warszawa
Quad: Cectek Gladiator
|
Wysłany: 21.03.2009 13:18
To Grizzly w CAMO też mi się podoba. Temat VATu wałkowałem z księgową i ona nie widziała podstaw do odliczenia więcej niż 60%. Czy możesz na priva podesłać mi kontakt do kolegi? Może on pomoże mi nakierować księgową.
Wracając do Grizzly 2008 to może dało by się zaoszczędzić na wyciągarce? Sprawdzę oferty.
|
|
|
|