Witam, kupilem przypadkowo jadąc po smc ram 250 takie gada. Zajechalem obejrzec z bratem ,bo byl po trasie , no i po ogledzinach odrazu postanowilem kupić za bdb cene. Zalezalo mi, by czasami posmigac z synkiem, a smc ram jednak chyba trochę za maly do tego. Po ogledzinach okazalo się ,ze to blizniak sym quadlander 250, e-ton vector 250 oraz can-am ds 250. będę pisał jak się sprawuje w temacie, narazie stuknalem 200 km, calkiem fajnie się zbiera, predkosc jaka osiaga to licznikowe 95. Sym quadlander 300s brata wyprzedza go delikatnie o 2-3 km h, za to start ma lepszy. Pewnie ze wzgledu na inne zestopniowanie wariatora ,oraz zastosowanie innego gaznika. ( 250 standardowy ) ( 300 podcisnieniowy ). Wkrotce wkleje fotki. Pozdrawiam
-- dodano 21.10.2014 14:45 --
zdjecia
-- dodano 21.01.2015 19:47 --
Witam, nakręciłem trochę kilometrów ~ 1000 , trasy mieszane, czasem krajoznawcze około 100 km wyjazdy, trochę terenu na pobliskim opuszczonym poligonie. Jak narazie jestem mega z quada zadowolony. Jestem motocyklistą , przesiadłem się po latach jeżdżenia na dwóch kółkach , (ostatni 150 konny) na 20 konny sprzęt i mam banan na twarzy. Nie sadziłem ,że zjazd z asfaltu da mi tak dużo frajdy. totalna wolnosć. Zmieniłem opony tylne bardziej agresywne i strome podjazdy jak i błoto nie straszne. Jak narazie zmieniłem klocki ,oleje i tyle. Jestem zachwycony
Ostatnio zmieniony przez kis 21.01.2015 19:47, edytowano w sumie 2 razy
Witam, Na prośbę kolegi podepnę się do tematu, mianowicie już prawie drugi miesiąc poszukuje on modułu zapłonowego do Daelim ET250, moduł spalił podczas przejazdu przez wodę, poszukiwania rozpoczęliśmy od Sym Polska, oczywiście nie mają od ręki, mogą zamówić czas oczekiwania około 1.5-2 miesięcy, cena 480 zł. W tym miejscu pytanie do kolegów jeżdżących tym modelem quada, gdzie zaopatrujecie się w części zamienne a może bardziej konkretnie, czy ktoś z was wymieniał już w tym modelu moduł zapłonowy i gdzie się w niego zaopatrzył. Za wszelkie przydatne wskazówki dzięki zgóry.
_________________ Osoba, która twierdzi, że coś nie może być zrobione, nie powinna przeszkadzać tej, która właśnie to robi.!
Cześć, części do daelima lepiej szukać w Niemczech i francji, bo tam byly sprzedawane, jesli szukasz części to jest kilka quadow blizniakow. Daelim et 250, e-ton vector 250, Can Am ds 250 , sym quadlander 250, tgb blade 250. przedstawicielstwo tgb masz w Polsce, jak i syma. W Niemczech na ebayu mozesz zamowic modul za okolo 100eu i masz w kilka dni.
Panowie, znowu się sprawdziło powiedzenie "Cudze chwalicie, swego nie znacie, sami nie wiecie co podpowiadacie"
Polecany moduł na niemieckim ebya-u to koszt łączny z wysyłką do Polski 112,80€ x 4.2354 zł = 474 PLN do tego, uwaga (Gebraucht) używany.
Wystarczy na Allegro wpisać ,, moduł Daelim,, i już macie oferta nowego modułu za tylko 403 PLN.
Jaki czas temu miałem ten sam problem, naprawdę b. dobry mechanik w mojej okolicy próbował dobrać moduł do e-ton vector 250, miał do dyspozycji siedem różnych szt. gdzie wymiary i wtyczka idealnie pasowały, niestety nic z tego nie wyszło, jeżeli quad odpalił to miał tylko wolne obrotu bez przejścia na średnie wysokie, albo wcale nie odpalał, w końcu właściciel quada sprzedał go jako uszkodzony kolejnej osobie, co ten zrobił i jak to się skończyło nic mi nie wiadomo.
Dziwie się , zamiast dać te 400 stówki za moduł, sprzedał ? ja rozumiem żeby ta cześć nie była dostępna, albo miał coś tak rzadkiego, ze nie można tego dostać. Ale moduł , który występuje w kilku sprzętach....
-- dodano 09.02.2015 22:58 --
Quadzik śmiga fajnie, na nowych oponach dotrzymuje kroku czterołapom na podjazdach,dosłownie włazi wszędzie. Opony na lodzie i śniegu sprawują się genialnie. Zakup strzał w 10. tylko przednie muszę zmienić, bo słaba kontrola. Wklejam 2 filmiki z niedzielnego 4 godz. wypadu.
Ostatnio zmieniony przez kis, 09.02.2015 22:58, edytowano w sumie 1 raz
Quad nie jest mega wielki ale to plus ,bo mniejsza masa.
20koni w terenie daje frajde , na asfalcie szybko nudzą się większe moce
Smc nie jest taki sam wymiarami?
Bardzo podobny do Kymco mxu 250 na pierwszy rzut. Pod górkę też się zbiera , czego chcieć więcej
x-motor napisał(a):
Panowie, znowu się sprawdziło powiedzenie "Cudze chwalicie, swego nie znacie, sami nie wiecie co podpowiadacie"
x-motor napisał(a):
Jaki czas temu miałem ten sam problem, naprawdę b. dobry mechanik w mojej okolicy próbował dobrać moduł do e-ton vector 250, miał do dyspozycji siedem różnych szt. gdzie wymiary i wtyczka idealnie pasowały, niestety nic z tego nie wyszło,
Mi narazie 250 wystarcza, to dopiero pierwszy quad, zobacze co będzie dalej, narazie jest fajnie. Fakt 20 koni naprawde robi, az sam się czasami dziwie gdzie się laduje.Wiem na pewno ,ze totalne przeprawy mi nie pasuja, wole ośke, w przyszlosci zmieni się tylko pojemnosc. Co do mxu 250 to mysle ,ze to ta sam liga. Daelim jak i sym quadlander 250 to mechaniczny blizniak jak i Can Am,e-ton i tgb.
Wklejam dane tej koreanskiej wydumki z technika syma.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 22 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum