Autor |
Wiadomość |
mafia74
Rejestracja: 29.12.2011 17:53 Posty: 123 Miejscowość: Wrocław
Imię: Krzysiek
Quad: Yamaha Raptor GYTR 700R
Poprzednie quady: Smc Barossa 250
|
Wysłany: 02.12.2012 17:50
Re: Tuleje wahacza Barossa 250
Witam! No własnie spod dwóch klawiatur tak mi się wydawało. U mnie tylko z pod jednej chlapie. Co mam z tym robić kurna? Gdzie mam szukać przyczyny że olej nie dochodzi? Jak się odkręci klawiaturke to są po przekątnych małe tulejki na szpilkach może źle je założyłem? Może powinnienem sposcic olej zdjąc dekiel od strony sprzegła zdjac uszczelke i dmuchac pow sprężone w kanały w karterze? Co myślicie?
_________________ Pozdrawiam Mafia74
|
|
|
|
lewis
Rejestracja: 14.08.2008 08:55 Posty: 598 Miejscowość: Drawski Młyn ( Puszcza Notecka )
Quad: Chwilowo brak :(
|
Wysłany: 02.12.2012 18:56
Re: Tuleje wahacza Barossa 250
Co do luzów zaworowych. To ja natomiast zawsze ustawiałem ssące - 0,08, a wydechowe 0,1. Wartości te wyczytałem w jakimś service manualu od jakiegoś motocykla z tym samym silnikiem.
_________________ Pozdrawiam lewis ! Aeon Cobra 125 Smc Barossa 250 Yamaha YZ 125-> ......
|
|
|
|
mafia74
Rejestracja: 29.12.2011 17:53 Posty: 123 Miejscowość: Wrocław
Imię: Krzysiek
Quad: Yamaha Raptor GYTR 700R
Poprzednie quady: Smc Barossa 250
|
Wysłany: 02.12.2012 19:51
Re: Tuleje wahacza Barossa 250
Witam! No własnie spod dwóch klawiatur tak mi się wydawało. U mnie tylko z pod jednej chlapie. Co mam z tym robić kurna? Gdzie mam szukać przyczyny że olej nie dochodzi? Jak się odkręci klawiaturke to są po przekątnych małe tulejki na szpilkach może źle je założyłem? Może powinnienem sposcic olej zdjąc dekiel od strony sprzegła zdjac uszczelke i dmuchac pow sprężone w kanały w karterze? Co myślicie? Co do zaworów zgadza się znalazłem takie dana 0,08 0,1
_________________ Pozdrawiam Mafia74
Ostatnio zmieniony przez mafia74, 02.12.2012 19:51, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
maniek
Rejestracja: 11.06.2009 10:06 Posty: 853 Miejscowość: serce Kaszub
Quad: był 150 jest smc 170
|
Wysłany: 02.12.2012 20:41
Re: Tuleje wahacza Barossa 250
patrząc od tyłu, to spod której klawiatury olej leci? pompa znajduje się po prawej, najbliżej ma do prawej szpilki. jeżeli składałeś kartery na uszczelkę samorobną to może pominąłeś jakiś otwór? lub jeżeli na sylicon to może dostał się tam gdzie nie trzeba
_________________ EJ, czy może być pięknie?
|
|
|
|
mafia74
Rejestracja: 29.12.2011 17:53 Posty: 123 Miejscowość: Wrocław
Imię: Krzysiek
Quad: Yamaha Raptor GYTR 700R
Poprzednie quady: Smc Barossa 250
|
Wysłany: 02.12.2012 21:34
Re: Tuleje wahacza Barossa 250
Olej leci z tej blizej pompy. Karterów nie ruszałem. Z tej dalszej od pompy nie leci. Wiesz co to może być?
_________________ Pozdrawiam Mafia74
|
|
|
|
maniek
Rejestracja: 11.06.2009 10:06 Posty: 853 Miejscowość: serce Kaszub
Quad: był 150 jest smc 170
|
Wysłany: 02.12.2012 22:28
Re: Tuleje wahacza Barossa 250
albo się zatkał otwór między karterami albo podczas zakładania cylindrów coś zatkało kanał. składałeś uszczelki na sylicon?
_________________ EJ, czy może być pięknie?
|
|
|
|
mafia74
Rejestracja: 29.12.2011 17:53 Posty: 123 Miejscowość: Wrocław
Imię: Krzysiek
Quad: Yamaha Raptor GYTR 700R
Poprzednie quady: Smc Barossa 250
|
Wysłany: 03.12.2012 20:20
Re: Tuleje wahacza Barossa 250
Witam! Nie ruszałem ani karterów ani cylindrów nie dawałem silikonu. Wnioskując po fotkach fabrycznych które posiadam na tej szpilce (tej dalszej od pompy) klawiaturka jest osadzona na dłuższej tulejce. Więc olej nie ma jak wylecieć do góry. Przećwiczyłem te fotki kilka razy i dzisiaj nawet poszedłem zobaczyć jak to wygląda. Rzeczywiście na każdą klawiaturke przychodzą po dwie tulejki dłuższa i krótsza,nie ma innej obcji żeby je odwrotnie założyć. Nawet jak bym chciał odwrotnie założyć klawiaturke to nie da rady nie wejdzie na szpilki. Powiem tak olej chlapie na maxa z tej szpilki blizej pompy no i z łanchcha rozrządu b mocno. Jest to dziwna sprawa bo według schematu jak krąży olej po silniku wyraźnie widać ze tam idzie również. Druga sprawa jak mi się zatarła panewka na wałku to własnie zatarła się ta panewka bliżej pompy oleju. Ta z drugiej dalszej strony od pompy była ok. Poskładałem to wszystko quad jeździ tylko wydaje mi się ze za mocno się grzeje! Powiedz mi czy u ciebie też tak mocno nagrzewają się cylindry?
(Moge ci wysłać instrukcje ktore mam do barossy tylo podaj mi swojego maila. Zobacz sam jak to jest z tymi tulejami i z olejem w silniku)
_________________ Pozdrawiam Mafia74
|
|
|
|
maniek
Rejestracja: 11.06.2009 10:06 Posty: 853 Miejscowość: serce Kaszub
Quad: był 150 jest smc 170
|
Wysłany: 03.12.2012 22:33
Re: Tuleje wahacza Barossa 250
jak zdejmiesz pokrywę od sprzęgła to w górnej części silnika jest kanał którym idzie olej na lewy karter (skrzynia biegów, lewa szpilka) i w tym kanale znajduję się "redukcja" hmm...mały otworek. wydaje mi się że w tym miejscu mogło dojść do zatoru. raz mi się zdarzyło że znalazłem paproch w podobnym miejscu maila poślę na PW, zawsze lepiej mieć więcej wiadomości
_________________ EJ, czy może być pięknie?
|
|
|
|
mafia74
Rejestracja: 29.12.2011 17:53 Posty: 123 Miejscowość: Wrocław
Imię: Krzysiek
Quad: Yamaha Raptor GYTR 700R
Poprzednie quady: Smc Barossa 250
|
Wysłany: 03.12.2012 22:58
Re: Tuleje wahacza Barossa 250
No ok sprawdze to. Powiedz mi dlaczego się tak mocno grzeje jesli wiesz oczywiscie. Powiem brzydko jak plunołem na cylinder to ślina się zagotowała
_________________ Pozdrawiam Mafia74
|
|
|
|
maniek
Rejestracja: 11.06.2009 10:06 Posty: 853 Miejscowość: serce Kaszub
Quad: był 150 jest smc 170
|
Wysłany: 04.12.2012 22:41
Re: Tuleje wahacza Barossa 250
był temat w tym dziale nawet się tam udzielałem, pisałem tam o temperaturze cylindra. mam mało czasu więc będziesz musiał sam poszukać, ale na pewno było powyżej 100stC
_________________ EJ, czy może być pięknie?
|
|
|
|
mafia74
Rejestracja: 29.12.2011 17:53 Posty: 123 Miejscowość: Wrocław
Imię: Krzysiek
Quad: Yamaha Raptor GYTR 700R
Poprzednie quady: Smc Barossa 250
|
Wysłany: 05.12.2012 21:29
Re: Tuleje wahacza Barossa 250
Witam! Kolego Maniek tu mam link dla Ciebie. Ten pierwszy pokazuje cały motor jak rozebrać i złożyć. To jest dokładnie to co ja mam. Są tam jeszcze inne opisy i instrukcje. http://chomikuj.pl/SMIRNOF2/ManualeJak będziesz miał chwile to odszukaj tematu tem. cylindrów. Szukam i nie moge znaleźć
_________________ Pozdrawiam Mafia74
|
|
|
|