Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Niewiarygodne DIESEL w motocyklu Kawasaki
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 28.04.2024 23:08



Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 
Niewiarygodne DIESEL w motocyklu Kawasaki 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.12.2004 00:44
Posty: 4145
Miejscowość: Warszawa
Quad: XXc
PostWysłany: 21.09.2005 19:18 
Niewiarygodne DIESEL w motocyklu Kawasaki
Dzisiaj szperając w internecie patrzę i oczom nie wierzę Kawasaki wyprodukowało motocykl enduro napędzany silnikiem DIESLA! KLR 650 ma moc 38 KM przy 5500 rpm. jeździ to cudeńko ponad 100mil na h , pali wszystko :) łącznie z biodieslem , i jakimiś bliżej mi nie znanymi frakcjami rozpuszczalnikowymi , idealny do Polski:)
Image
Oto lista paliw , które potrafi skonsumować KLR 650
a) Commercial Diesel Fuels, including low sulfer fuels, such as CARB Diesel
b) NATO Military Spec Diesel Fuel
c) Bio-Diesel (B20 or B100)
d) Aviation Kerosene including JP4, JP5, JP8, and AVTR
e) Kerosene

Image
I co ważne radzi sobie całkiem nieźle w terenie , ciekawe kiedy zamontują w quadzie taki silnik?
Image

_________________
„Najlepszą modyfikacją, która poprawia osiągi quada, są umiejętności kierowcy quada"
-------------------------------
www.3fun.pl


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.11.2003 22:13
Posty: 510
Miejscowość: Kraków / Nowy Sącz
Quad: g660 / Nissan Patrol GR '92 :D
PostWysłany: 21.09.2005 19:20 
Kiedyś był już jakis Diesel w qudzie, dawno o nim czytalem, chyba to byl Polaris (?). :)

_________________
Małe zabawki są dla małych chłopców, duże dla dużych :D "Moja stodoła"


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.12.2004 00:44
Posty: 4145
Miejscowość: Warszawa
Quad: XXc
PostWysłany: 21.09.2005 19:21 
podaję źródło : http://www.f1engineering.com/projectpics%20white.html

_________________
„Najlepszą modyfikacją, która poprawia osiągi quada, są umiejętności kierowcy quada"
-------------------------------
www.3fun.pl


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 21.09.2005 19:33 
Z tego co pamietam to ta kawa to już troszke ma, ale podobno bardzo udany model, zamowiano kilkaset sztuk dla wojska Stanow Zdjednoczonych. Obawiam się ze jednak w quadzie to nie zanjdzie się za szybko - a raczej na pewno nie ten konkretny egzepmlarz - sadze ze trochę to będzie za krowiaste w ATV.
I rzecz jeszcze jedna - to NIE jest dzieło Kawasaki. Kawaski KLR650 w wersji military był podstawą konstrukcji, jednak silnik przeszedl tak dalekie modyfikacje, ze już niczym nie przypomina prawie swojego benzynowego brata. Twórca tej Hybrydy Kawy z Dieslem jest Hayes Diversified Technologies bądź jak kto woli KDT.

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.12.2004 00:44
Posty: 4145
Miejscowość: Warszawa
Quad: XXc
PostWysłany: 21.09.2005 21:18 
okazuje się że firma HDT zajmuje się od wielu lat produkcją wielu modeli motocykli z silnikiem diesla . http://www.m1030.com/home.htm
silnik ma moc ponad 35 hp przy niedużych gabarytach , myślę że do użytkowych ATV jest jak znalazł , chociażby dlatego że ma potężny moment obrotowy i zadowala się przysłowiową kroplą paliwa. A jak by do tego dodać turbinę hmmm to by było to co lubią tygryski :)

_________________
„Najlepszą modyfikacją, która poprawia osiągi quada, są umiejętności kierowcy quada"
-------------------------------
www.3fun.pl


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.12.2004 00:44
Posty: 4145
Miejscowość: Warszawa
Quad: XXc
PostWysłany: 21.09.2005 21:23 
Szczegółowe dane techniczne , radzę zwrócić uwagę na zasięg 600 mil na zbiorniku!!!
type: 4-Stroke, IDI, single cylinder, liquid cooled.
Displacement: 611cc
Power: 30 PS @ 5700 RPM
Torque: 32 ft-lbs @ 4200 RPM
Lubrication: Wet sump
Air Filtration: High capacity, 3-stage, oiled foam, reusable
Transmission: 5-speed, constant mesh, return shift.
Final Drive: Self lubricated, sealed, O-ring roller chain.

WEIGHTS & MEASUREMENTS:
Dry Weight:369 lbs
Max Width:37 inches
Max Length:85 inches
Max Height:49 inches (w/o mirrors)
Wheel Base:57 inches
Ground Clearance:10.7 inches

PERFORMANCE:
Acceleration: 0-30 mph (53 kph), 3.3 sec0-60 mph (106 kph), 10.6 sec
Gradeability: 60% (32E)
Turning Radius: Less than 7 feet
Maximum Speed: In excess of 90 mph.
MinimumConstant Speed: Less than 3 mph.
Fording Depth: 24 inches
Fuel Mileage: 102 mpg @ 55 mph (Tested)
Range: 600 miles @ 55 mph

_________________
„Najlepszą modyfikacją, która poprawia osiągi quada, są umiejętności kierowcy quada"
-------------------------------
www.3fun.pl


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.05.2005 23:16
Posty: 1602
Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
PostWysłany: 22.09.2005 19:03 
Spotkałem już Polarisa diesela. Ale zaskakującym była Yamaha Big Bear 400 diesel. Jeżdzi nim gość na Mazurach. Quad przywieziony z Wielkiej Brytanii. Handlowcy z Yamahy w Polsce nawet nie słyszeli że taki silnik był kiedykolwiek montowany w tym modelu. Nie wierzyli własnym oczom. Właściciel twierdził że jest bardzo oszczędny i dobrze sobie radzi w terenie. Ciekawe nie ?

_________________
ALCATRAZ ;)


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 22.09.2005 19:29 
Gaileusz w tym wypadku handlowcy mieli racje. To jest jakis humbug - NIE ma innego quada z silnikiem diesla niz wspomniany Polaris (oczywiscie, nie mowie tu o tych wynalazkach z klatkami typu Yamaha Rhino czy Kawasaki Mule), to byl jakis przekladaniec, albo temu panu cos wmowili :)

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.05.2005 23:16
Posty: 1602
Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
PostWysłany: 22.09.2005 19:38 
Też się zdziwiłeś ? Ci wspomniani goście z Yamahy też nie wierzyli. Ale podobnież na obudowie miał znaczek Yamaha ! Właściciciel tego quada sprowadza sprzęt rolniczy i przy okazji quady z Wielkiej Brytanii. Kupuje sprzęty od tamtejszych farmerów. Ja byłem jego potencjalnym klientem zainteresowanym innym jego quadem, stąd rozmowy w ww. temacie.

_________________
ALCATRAZ ;)


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 22.09.2005 19:51 
Gaileusz...poszperaj sobie w sieci. NIE ma czegoś takiego jak Diesel Yamahy, nie licząc wynalazkow typu Rhino. TO jest wytwór, ale na pewno nie czysta fabryka.

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 10 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 51 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.